-
και οταν σε σταματηση το οργανο της υποτιθεμενης ταξης στον δρομο του εξηγεις του δειχνεις αλλα γινεται νομοταγης εκεινη την ωρα και δεν ξερει τιποτα αλλο εκτος απο τον νομο. αυτο βεβαια για τους πολιτες, γιατι μεταξυ τους αγνοουν τα παντα,νομους αποφασεις κλπ.
-
Σύμφωνα με τον πρόσφατο νόμο για την ρυμούλκηση αγωνιστικών αυτοκινήτων αναφέρεται ότι ρυμούλκηση θα γίνεται από ΦΙΧ, στα οποία (δεν ξέρω γιατί) αλλά τα επιτρεπόμενα βάρη ρυμούλκησης είναι μεγαλύτερα από ένα αντίστοιχο ΕΙΧ.
Εγώ προσπαθώ να βγάλω άδεια για ένα Ford Transit Connect που έχω στην κατοχή μου όπου το βάρος ρυμούλκησης φτάνει στα 1200 κιλά με φρένα σύμφωνα με την βεβαίωση που πήρα από την Ford Hellas. Το κωμικό ακόμα στην όλη υπόθεση είναι τα ΦΙΧ απαγορεύεται να είναι εφοδιασμένα με κοτσαδόρο, άρα δεν μπορεί να γραφτεί στην άδεια κυκλοφορίας του ότι το ΦΙΧ φέρει κοτσαδόρο, άρα δεν μπορεί να γίνει πρόσθετη πράξη ασφάλισης του ΦΙΧ με κοτσαδόρο. Αποτέλεσμα αν σε τρακάρει κάποιος από πίσω και το πραγματογνώμονας δει τον κοτσαδόρο σίγουρα δεν αποζημιώνεσαι για το ατύχημα και υπάρχει και μια περίπτωση να πληρώσεις κιόλας!!!!! -
Αντώνη,
συμφωνώ με τα παραπάνω που έγραψες, απλά παραθέτω τις δυσκολίες που αντιμετωπίζω για να βγάλω άδεια ρυμούλκησης στο ΦΙΧ για μεταφορά αυτοκινήτου.
Για τους υπεύθυνους στο Υπουργείου θεωρείται νόμιμο και λογικό να δώσουν άδεια για μεταφορά σκάφους αναψυχής με ΤΡΙΑΞΟΝΙΚΟ τρέιλερ σε vitara με το τρέιλερ να είναι βαρύτερο από το ίδιο το αυτοκίνητο παρά για μεταφορά αυτοκινήτου....
Πιστεύω ότι το θέμα του πρόσφατου νόμου ήταν απλά στάχτη στα μάτια των αγωνιζομένων και τίποτα παραπάνω. -
Σε ότι αφορά την ελκτική ικανότητα του κάθε αυτοκινήτου από όσα προσπέκτους έχω δει μπορώ να καταλήξω μόνο στο παρακάτω συνειρμό:
-Για δικίνητα ΕΙΧ αυτοκίνητα βάρος συρμού χωρίς φρένα περίπου 700kg, με φρένα κάτι πολύ λιγότερο από το βάρος του κενού αυτοκινήτου
-Για τετρακίνητα ΕΙΧ αυτοκίνητα βάρος συρμού χωρίς φρένα περίπου 700kg, με φρένα περίπου 2000kg
-Για δικίνητα ΦΙΧ αυτοκίνητα βάρος συρμού χωρίς φρένα περίπου 700kg, με φρένα κάτι λιγότερο από το βάρος του κενού αυτοκινήτου
-Για τετρακίνητα ΦΙΧ αυτοκίνητα βάρος συρμού χωρίς φρένα περίπου 700kg, με φρένα περίπου 2000kg -
Ο χρήστης mits007 έγραψε:
Σύμφωνα με τον πρόσφατο νόμο για την ρυμούλκηση αγωνιστικών αυτοκινήτων αναφέρεται ότι ρυμούλκηση θα γίνεται από ΦΙΧ, στα οποία (δεν ξέρω γιατί) αλλά τα επιτρεπόμενα βάρη ρυμούλκησης είναι μεγαλύτερα από ένα αντίστοιχο ΕΙΧ.Ο νόμος αυτός αφορά τα ΦΙΧ. ακριβώς επειδή γι' αυτά απαγορεύονταν η ρυμούλκηση πριν το νόμο. Για τα ΙΧ, αν και εφόσον υπάρχουν οι προϋποθέσεις που ανέφερα πιο πάνω, τόσο εγώ όσο και ο πολύ κατατοπιστικός antonis-team, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ούτε πριν υπήρχε.
Παρενθετικά, θα πω ότι έχοντας δει μεταφορά αυτοκινήτων σε Γερμανία και Ιταλία, έβλεπα τα αυτοκίνητα ρυμούλκησης να είναι μόνο κάτι Mercedes ή BMW ή μεγάλες Alfa 156 Station. Ποτέ δεν είδα μικρό αυτοκίνητο. Το θέμα είναι πόσοι από εμάς κυκλοφορούν με τέτοια πράγματα. Μάλλον πολύ μικρό ποσοστό. Οπότε, προσωπικά, επέλεξα να αφήσω επάνω μακρύ διαφορικό και να συνεχίσω να πηγαίνω οδικώς.
Μόνο που και έτσι τρώω πρόστιμα αφού στο ένα ΚΤΕΟ μου είπαν ότι 'κόβεται λόγω ρολ-κέιτζ' και στο άλλο ΚΤΕΟ μου είπαν 'το ρολ-κέιτζ περνάει, αλλά κόβεται λόγω καθισμάτων και ζωνών ασφαλείας' (Ακούς ΕΘΕΑ;; Τα πανάκριβα καθίσματα και ζώνες με FIA approved είναι παράνομα!!!!). -
Τι γραφεις βρε yugo ?
Που τα ειδες αυτα τα ανεκδοτα ... ποτε επιτρεποταν ρυμουλκιση σε τρειλερ αυτοκινητου ...
Ψαξε να δεις παλαιοτερους κοκ , και τοτε θα δεις οτι δεν ειμαστε ολοι τριμαλακες που δεν βρησκαμε ενα διλιτρο ιχ να τραβαμε τα τρειλερς ....Μην γραφετε αφελιες οταν δεν το εχετε ψαξει σε βαθος ...
ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ , ΒΓΑΛΕ ΕΣΥ ΜΙΑ ΝΟΜΙΜΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΙΧ Η ΦΙΧ , ΚΑΙ ΕΛΑ ΝΑ ΜΑς ΤΗΝ ΔΕΙΞΕΙς ....μακαρι να μας ανοιξεις το δρομο με την απλουστευση σου .
υ.γ. εχεις ακουσει για εγκριση τυπου τρειλερ ? οχι μηχανολογικη εγκριση απ'τον χαβαλε μηχ\λογο του υπ.μεταφορων (που με λαδοματακι στο γραφει υποβρυχιο)....
και εισαγωμενο να φερεις ... παλι την εκατσες (απ'την αρχη τα θελει, ολα , και τα ευρω ...ειναι πολλα )Υ.Γ.2 οι μαλακιτσες για τα βαρη εγκρισης καθε αυτοκινητου .... υπηρχαν απ'την εποχη του Καραισκακη , για νεα μας τα γραψατε .... και αφορουν μπαγαζιερες ,τροχοσπιτα, και τρ.σκαφων .
Αντε γεια φιλε μου ,αντε γεια
-
ΙΧ αυτοκινητο δεν μπορει να ελξει αυτοκινητο.
Καρτ, μηχανη, τροχοσπιτο, σκαφος, τη γιαγια, το καναρινι μπορεις να ελξεις, αλλο αυτοκιντο δεν μπορεις. -
o κοτσαδωρος οταν ειναι δηλωμενος με ολα τα νομιμα χαρτια σε υπουργειο κλπ κλπ και πεσει καποιος πανω σου ακομα και αν δεν τον εχεις βγαλει δεν υπαρχει 50-50 και αλλα τετοια.
ειναι 100% ευθυνη του πισω και υπερβολικα δυσκολο να πετυχει να παρει καποιο ποσοστο (βασικα δεν εχω δει κανενα να το εχει πετυχει)αυτα ειναι λογια φιλου μου ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΝΑ σε ασφαλιστικη.
ΑΛΛΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ και να του βαζουμε και μπαλακι του τεννις (παλιες καλες εποχες) για να φαινεται τρεντι -
δυστυχως ο απο πισω το μονο που μπορει να κανει οταν ειναι δηλωμενος ο κοτσαδωρος ειναι να ζητησει απο την αστυνομια να του κοψει κληση επειδη δεν τον ειχε αφαιρεσει
-
Και βέβαια υπάρχουν στο εμπόριο...
Και βέβαια κοστίζουν σχεδόν όσο ένα 106R N1.... -
Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό που χρησιμοποιούμε και μεις το κλειστό τρέιλερ, έχουν περιορισθεί στο ελάχιστο οι 'παρενοχλήσεις' στα διόδια.
Οι περισσότεροι νομίζουν ότι πάμε στην λαική της Δευτέρας.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Πριν 10 λεπτά, τηλεφώνησα στο τεχνικό διευθυντή της ΟΤΟΒΙΖΙΟΝ. (κτεο ιδιωτικό).
Και τα ρολ-κειτζ, ρολ-μπαρ, καθώς και τα πανάκριβα καθίσματα και ζώνες ασφαλείας, «ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΑ ΚΟΨΟΥΜΕ», σου γράφο ότι ακριβός μου είπε. Όταν το αυτοκίνητο είναι 5 θέσεων και αυτές είναι 2 μόνον εμπρός, «ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, ΔΙΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ, ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΘΑ ΜΠΟΥΝ». «όταν τα υπόλοιπα, ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ, ΤΖΟΓΟΙ, ΦΩΤΙΣΜΟΣ, είναι εντάξει, το αυτοκίνητο ΠΕΡΑΣΕ».Αγαπητέ antonis-team,
Αυτά που γράφω τα άκουσα με τα αυτιά μου από δύο διαφορετικούς υπευθύνους ιδιωτικών ΚΤΕΟ. Μακάρι να έκαναν λάθος και να ισχύουν αυτά που λες. Αυτό που εγώ κατάλαβα είναι ότι δεν υπάρχει σαφής οδηγία αλλά μάλλον **ερμηνείες **του νόμου από τον κάθε υπεύθυνο.Τι γραφεις βρε yugo ?
Αγαπητέ APR,
Αυτή είναι η πληροφόρηση που έχω, η οποία είναι σύμφωνη με αυτά που εξηγεί πολύ αναλυτικά για τη ρυμούλκηση και ο antonis-team που φαίνεται ότι έχει ψάξει πολύ το θέμα.
Πέραν όλων των άλλων, η επίσημη θέση της ΕΘΕΑ όπως την άκουσα με τα αυτιά μου σε τηλέφωνο με **τον καθ' ύλην αρμόδιο **(το όνομά του το ξέρεις και μπορείς να του τηλεφωνήσεις κι εσύ) είναι ακριβώς αυτή, δηλαδή ότι με ΙΧ επιτρεπόταν ανέκαθεν η ρυμούλκηση **με τις κατάλληλες προϋποθέσεις **ενώ για επαγγελματικά αυτοκίνητα ισχύει η πρόσφατη εγκύκλιος.
Θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι παραμύθια όσα άκουσα και ότι δεν είμαι τόσο ηλίθιος ώστε να μην μπορώ να καταλάβω απλά ελληνικά. Από την άλλη, με την όλη τρέλα της νομοθεσίας και των υπαλλήλων του ελληνικού δημοσίου, δε θα μου προκαλούσε έκπληξη αν σε κάποια διάταξη όλα αυτά απαγορεύονται. -
Ο χρήστης yugo έγραψε:
[Πέραν όλων των άλλων, η επίσημη θέση της ΕΘΕΑ όπως την άκουσα με τα αυτιά μου σε τηλέφωνο με **τον καθ' ύλην αρμόδιο **(το όνομά του το ξέρεις και μπορείς να του τηλεφωνήσεις κι εσύ) είναι ακριβώς αυτή, δηλαδή ότι με ΙΧ επιτρεπόταν ανέκαθεν η ρυμούλκηση **με τις κατάλληλες προϋποθέσεις **ενώ για επαγγελματικά αυτοκίνητα ισχύει η πρόσφατη εγκύκλιος.
[/quote]Δεν εκπλησομαι που σου ειπαν αυτες τις παπαριες , γιατι ζουν στον δικο τους κοσμο απο τοτε που υδριθηκε αυτο το μαυσολιο και οι υπνοβατες του .
Καμια επαφη με το περιβαλον .Ρωτησε στον ΣΟΑΑ να μαθεις πραγματικα τι συμβαινει , γιατι θα σε δουλευουν ψιλο γαζι οι ασχετοι στα τηλεφωνα .
-
Σορρυ για το
Ξερει κανεις να μου πει ποσα ειναι τα τελη για αγωνιστηκες πινακιδες για 2000 cc κ με την ασφαλεια τι παιζετε εχει μεγαλο επασφαλιστρο ενα αγωνιστικο? -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Σύμφωνα με τον πρόσφατο νόμο για την ρυμούλκηση αγωνιστικών αυτοκινήτων αναφέρεται ότι ρυμούλκηση θα γίνεται από ΦΙΧ, στα οποία (δεν ξέρω γιατί) αλλά τα επιτρεπόμενα βάρη ρυμούλκησης είναι μεγαλύτερα από ένα αντίστοιχο ΕΙΧ.
Ο νόμος αυτός αφορά τα ΦΙΧ. ακριβώς επειδή γι' αυτά απαγορεύονταν η ρυμούλκηση πριν το νόμο. Για τα ΙΧ, αν και εφόσον υπάρχουν οι προϋποθέσεις που ανέφερα πιο πάνω, τόσο εγώ όσο και ο πολύ κατατοπιστικός antonis-team, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ούτε πριν υπήρχε.
Παρενθετικά, θα πω ότι έχοντας δει μεταφορά αυτοκινήτων σε Γερμανία και Ιταλία, έβλεπα τα αυτοκίνητα ρυμούλκησης να είναι μόνο κάτι Mercedes ή BMW ή μεγάλες Alfa 156 Station. Ποτέ δεν είδα μικρό αυτοκίνητο. Το θέμα είναι πόσοι από εμάς κυκλοφορούν με τέτοια πράγματα. Μάλλον πολύ μικρό ποσοστό. Οπότε, προσωπικά, επέλεξα να αφήσω επάνω μακρύ διαφορικό και να συνεχίσω να πηγαίνω οδικώς.
Μόνο που και έτσι τρώω πρόστιμα αφού στο ένα ΚΤΕΟ μου είπαν ότι 'κόβεται λόγω ρολ-κέιτζ' και στο άλλο ΚΤΕΟ μου είπαν 'το ρολ-κέιτζ περνάει, αλλά κόβεται λόγω καθισμάτων και ζωνών ασφαλείας' (Ακούς ΕΘΕΑ;; Τα πανάκριβα καθίσματα και ζώνες με FIA approved είναι παράνομα!!!!).
Καλέ μου φίλε στην ζωή μου, έχω 4 σκοπούς!
Αυτό ενημέρωση, ενημέρωση προς τρίτους, σωστή εργασία στην δουλεία μου, και διασκέδαση!!.
Όπως πάντα κάνεις, με απόλυτη Ευγενία, παραθέτεις της απορίες σου, η αυτά που ξέρεις. Δίνεις λιπών την διάθεση σε εμάς να ψαχτούμε!.
Πριν 10 λεπτά, τηλεφώνησα στο τεχνικό διευθυντή της ΟΤΟΒΙΖΙΟΝ. (κτεο ιδιωτικό).
Και τα ρολ-κειτζ, ρολ-μπαρ, καθώς και τα πανάκριβα καθίσματα και ζώνες ασφαλείας, «ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΑ ΚΟΨΟΥΜΕ», σου γράφο ότι ακριβός μου είπε. Όταν το αυτοκίνητο είναι 5 θέσεων και αυτές είναι 2 μόνον εμπρός, «ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, ΔΙΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ, ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΘΑ ΜΠΟΥΝ». «όταν τα υπόλοιπα, ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ, ΤΖΟΓΟΙ, ΦΩΤΙΣΜΟΣ, είναι εντάξει, το αυτοκίνητο ΠΕΡΑΣΕ». Λέγω δε ακόμη για ορισμένους (φίλους)!, ότι με ευχαρίστησε, διότι τα αυτοκίνητα με την ‘φίρμα’ μου είναι άψογα, «ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΖΟΥΝ»!!!…..
Τα υπόλοιπα που παράθεσα (εκτός για το θέμα ασφαλιστικών για τον κοτσαδορο, που θα διαγράψω), ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ στο επίσημο έντυπο στον ΧΟΛΑΡΓΟ, την πέμπτη το μεσημέρι!. Στην διάθεση σου.
Θα προσπαθήσω, και σίγουρα θα το καταφέρω, να έχω ένα ραντεβού, με την νομική υπηρεσία του Υπουργείου, για το γενικό καλό.
ΑΝΤΩΝΗΣΉ μεθυσμένος θα ήταν ο διευθυντής ή κάποιος μας δουλεύει γιατί τα δικά μας αγωνιστικά, ούτε που δέχτηκαν να τα βάλουν στην ουρα προς έλεγχο, χωρίς καν να τα ελέγξουν...Και μιλάμε για καινούργια αυτοκίνητα...Με 'φίρμα'........Και ΔΤΤ......Τσακώθηκα διότι πρόκειται για άσχετους...Μάλιστα οι πιτσιρικάδες 'μηχανικοί', 'ελέγχοντες' και 'κρίνοντες', πέρασαν την πυρόσβεση (ομολογκαρισμένη lifeline) για νιτρομπούκαλα!!!
Να τους χαιρεστε τους διευθυντάδες σας κύριοι...
Αλλά δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με το αντικείμενο....Μαγαζάκι που κονομάει άνοιξαν..Θα μπορούσαν να έχουν και τη μπουζουκερί της γειτονιάς σας...... -
Αν οντως ειναι ετσι Κυριε Αντωνη, ποτε μπορω να παω να περασουν το δικο μου κτεο??
Ειναι σιγουρο οτι θα περασει η θα με στειλουν σπιτι μ,ου? -
Ο χρήστης nikors έγραψε:
Αν οντως ειναι ετσι Κυριε Αντωνη, ποτε μπορω να παω να περασουν το δικο μου κτεο??
Ειναι σιγουρο οτι θα περασει η θα με στειλουν σπιτι μ,ου?Ναι, αν έχεις κι εσύ αγωνιστικό που περνάει τα όρια ρύπων και βγάζει και ΚΕΚ.....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Αν οντως ειναι ετσι Κυριε Αντωνη, ποτε μπορω να παω να περασουν το δικο μου κτεο??
Ειναι σιγουρο οτι θα περασει η θα με στειλουν σπιτι μ,ου?Ναι, αν έχεις κι εσύ αγωνιστικό που περνάει τα όρια ρύπων και βγάζει και ΚΕΚ.....
Μονο το οριο ρυπων ειναι το προβλημα?
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μόνον ο ρίπος είναι πρόβλημα, μα και αυτό λύνεται!. Σίγουρα δεν πρόκειται να στο πω στην ενότητα. Και για να μην κάνετε πονηρές σκέψης, χωρίς χρήματα!!!…
Κλείσε ραντεβού ΟΤΟΒΙΖΙΟΝ 210 244 44 44 και γράφτω μου!.
Auto-service@antonis-team.grΤο πρόβλημα των ρύπων στο Κ.Τ.Ε.Ο. το συγκεκριμένο ή άλλης εταιρείας, λύνεται ΝΟΜΙΜΑ;
(Προσοχή το νόμιμα δε σημαίνει μόνο το χωρίς κόστος. )
Γιατί αν δεν είναι νόμιμη η λύση τότε έχουμε προτροπή σε αδίκημα. -
Καλημέρα σε όλους!
Επαναφέρω ένα (κακώς) ξεχασμένο topic, με μια προσωπική τοποθέτηση.
Είμαι 42 χρονών νομοταγής πολίτης, με ενεργό συμμετοχή τα τελευταία 9 χρόνια σε αγώνες αυτοκινήτου της ΕΛΠΑ.
Προσπαθώ να βρω τρόπους να είμαι νομοταγής και στο άθλημα-hoby μου, χωρίς φυσικά να το έχω καταφέρει.Η μέχρι τώρα λύση του αγωνιστικού να κυκλοφορεί με κανονικές πινακίδες, άδεια κυκλοφορίας, ασφάλεια κλπ εμπεριέχει αρκετές τρύπες νομιμότητας που σε κάποιο κακόβουλο όργανο της τάξης μπορούν να εξελιχθούν σε τσουχτερά πρόστιμα (καυσαέρια, επίπεδο θορύβου, ΚΤΕΟ κλπ). Εκτός των άλλων, σε μακρινούς αγώνες δεν γίνεται να ταξιδεύει το αυτοκίνητο οδικώς.
Η εναλλακτική λύση μεταφοράς με τρέιλερ (δικό μου) από ΙΧ (επίσης δικό μου) ,που θα πληρεί τα απαραίτητα κιλά έλξης, επίσης , απόσο έχω ψάξει, δεν υπάρχει.
Τελικά παραμένουμε στο κενό της νομοθεσίας, σε ένα άθλημα που κατά τ'άλλα διέπεται από κανόνες, κανονισμούς, παράβολα κλπ.
Ρομαντικά σκεπτόμενος, επαναφέρω το θέμα, μήπως και έχει ενεργοποιηθεί ο ΣΟΑΑ-ΕΛΠΑ για πιθανές εξαιρέσεις στη νομοθεσία.
Μεταφορά αγωνιστικών αυτοκινήτων