-
Πάντως το πόσα βγάζουν οι αντιπροσωπείες από τα ίδια τα λάδια (χώρια τα εργατικά της αλλαγής, που είναι από τι πλέον απλές δουλειές) είναι αστείο. Ακούω για κάτι 100στάρια και 130άρια για αμάξια που παίρνουν 4 λίτρα και παθαίνω σοκ. Και να πεις ότι σου βάζουν και κανένα κορυφαίο λάδι...
Αλλά εντάξει, σε πολλούς δεν αρέσει (ή δεν έχουν το χρόνο) να ασχολούνται.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Πάντως το πόσα βγάζουν οι αντιπροσωπείες από τα ίδια τα λάδια (χώρια τα εργατικά της αλλαγής, που είναι από τι πλέον απλές δουλειές) είναι αστείο. Ακούω για κάτι 100στάρια και 130άρια για αμάξια που παίρνουν 4 λίτρα και παθαίνω σοκ. Και να πεις ότι σου βάζουν και κανένα κορυφαίο λάδι...Αλλά εντάξει, σε πολλούς δεν αρέσει (ή δεν έχουν το χρόνο) να ασχολούνται.
και τι να το κανεις το κορυφαιο λαδι,πεταμενα λεφτα ειναι.
-
και πως το βγάζεις αυτό το συμπέρασμα ?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
και πως το βγάζεις αυτό το συμπέρασμα ?το βγαζω υστερα απο χρηση σε μηχανηματα εργων ,φορτηγων,αυτοκινητων.
το παν ειναι η αλλαγη να γινεται στην ωρα της .
βαζαμε λαδι σε φορτωτη τα πιο φθηνα η και καλα μερικες φορες και ο στροφαλος μετα απο 15 χρονια ειναι στανταρ και μιλαμε για χρηση 7-8 ωρων την ημερα.
μην τσιμπατε με τις μαρκες και σας παιρνουν τα λεφτα την ιδια δουλεια κανουν ολα.
εγω στο γιουγκο που ειχα παλια εβαζα 20-50 diesel και δουλευε μια χαρα και χωρις ζημιες,βεβαια το εβαζα το καλοκαιρι γιατι τον χειμωνα εβαζα βενζινης. -
σχετικά με την φθορά, υπάρχουν Tests
Four Ball Wear Test
(ASTM D-4172B: 40 kgf, 75°C, 1200 rpm, 1 hr), Scar, mmFour-Ball Wear Test
(ASTM D4172: 40kgf, 150°C, 1800 rpm, 1 hr) Scar diameter, mmFour Ball Wear (ASTM D-4172)
The Four Ball Wear Test determines the wear protection properties of a lubricant. Three metal balls are clamped together and covered with the test lubricant, while a rotating fourth ball is pressed against them in sliding contact. This contact typically produces a wear scar, which is measured and recorded. The smaller the average wear scar, the better the wear protection provided by the lubricant.δεν έχουν όλα τα λάδια τις ίδιες επιδόσεις και δεν κάνουν όλα για όλες τις χρήσεις ....
αλήθεια είναι, ότι δεν έχω δει πολλά συνθετικά λάδια για χωματουργικά μηχανήματα ....
-
εχω ενα ελλατωμα,δεν παιρνω στα σοβαρα τα τεστ.
με ενδιαφερει τι βλεπω εγω στην πραξη και οχι ο καθε ενας που κανει ενα τεστ.
στα μηχανηματα τα τελευταια χρονια βαζουν 10w-40 ενω παλιοτερα 20w-50.
το ιδιο ισχυει και για τα φορτηγα,ειναι ημισυνθετικα ομως. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
εχω ενα ελλατωμα,δεν παιρνω στα σοβαρα τα τεστ.
με ενδιαφερει τι βλεπω εγω στην πραξη και οχι ο καθε ενας που κανει ενα τεστ....
το βγαζω υστερα απο χρηση σε μηχανηματα εργων ,φορτηγων,αυτοκινητων.
το παν ειναι η αλλαγη να γινεται στην ωρα της .βαζαμε λαδι σε φορτωτη τα πιο φθηνα η και καλα μερικες φορες και ο στροφαλος μετα απο 15 χρονια ειναι στανταρ
Τι θα έπρεπε να πάθει ο στρόφαλος του φορτωτή μετά από 15 χρόνια για να συμπεράνεις ότι δεν είναι όλα τα λάδια ίδια?...
-
τιποτα το ιδιαιτερο απλως να φαγωθει το σημειο που πατανε τα μεταλλα και ο κινητηρας να χτυπαει,πραγμα που σημαινει καινουριος στροφαλος η ρεκτιφιε.
-
Δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Τι απαιτήσεις σε λάδι (ρευστότητα κυρίως αλλά και πρόσθετα ) έχει ο φορτωτής με τις ανοχές χαράδρες σε σχέση με ένα σύγχρονο κινητήρα με σαφώς αυξημένες απαιτήσεις λίπανσης και ιδιότητες λαδιού. Στο Skoda Target έβαζα και εγώ 20-50 πετρελαίου ιδίως όταν άρχισε να πέφτει, θα έβαζες το ίδιο σε ένα TFSI κινητήρα; Δεν νομίζω!!! Δεν νομίζω καθόλου!!!
-
ουτε εγω θα εβαζα απλως λεω οτι ειναι υπερβολη να αγχωνομαστε με τα λαδια ποια ειναι καλα και ποια οχι.βαζεις αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης και εισαι μια χαρα.
εγω βαζω στιν lancia selenia 10w-40 τι νοημα εχει να βαλω καποια αλλη μαρκα?
δλδ αν βαλω bp,shell,castrol θα κερδισω τιποτα,δεν το νομιζω. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ουτε εγω θα εβαζα απλως λεω οτι ειναι υπερβολη να αγχωνομαστε με τα λαδια ποια ειναι καλα και ποια οχι.βαζεις αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης και εισαι μια χαρα.
εγω βαζω στιν lancia selenia 10w-40 τι νοημα εχει να βαλω καποια αλλη μαρκα?
δλδ αν βαλω bp,shell,castrol θα κερδισω τιποτα,δεν το νομιζω.Συμφωνώ.Βάζεις τον τύπο ιξώδους που προτείνει ο Κατασκευαστής και το τηρείς ευλαβικά.
Αλλά γιατί μπερδεύεις αυτά τα δύο πράγματα:**ιξώδες **και μάρκα λιπαντικού δηλαδη.Δηλαδή νομίζεις ότι στη δική μου περίπτωση η Σουζούκι Ιάπωνίας προτείνει τη Shell και μόνο αυτή να μου παρέχει λιπαντικά για κινητήρα και γραναζοκιβώτιο?
Ο Σφακιανάκης (πάντα για τη δική μου περίπτωση μιλάω) κάνει κουμάντο όσον αφορά τον ΠΡΟΜΥΘΕΥΤΗ των λιπαντικών, που εμείς οι καταναλωτές 'τρώμε στη μάπα'.
Πως κρίνεις δηλαδή το γεγονός ότι μέχρι τα 37500χλμ μου έβαζαν στο εξουσιοδοτημένο σέρβις Μοτουλ λιπαντικά και μετά και μέχρι σήμερα βάζουν (εγώ εννοείται πως ΟΧΙ!) λιπαντικά της Shell?
Λες η Σουζούκι Ιάπωνίας να έκρινε τα Shell Ανώτερα των Μοτούλ για τα αυτοκίνητά της 'μέσα σε μια νύκτα'ή μήπως ο Σφακιανάκης τα Shell πιο συμφέροντα των Μοτούλ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ?
Η απάντηση παραπάνω από προφανής.
-
μα αυτο λεω κι εγω ,οτι δεν εχει σημασια η μαρκα.
στο κατω κατω οι εταρειες προτεινουν λαδια αναλογα με την συμφωνια που εχουν κανει με την εκαστοτε εταιρια λιπαντικων.
ειναι χρηματικο το θεμα περισσοτερο παρα ουσιας. -
Ειμαι κατοχος ενος VW Eos 2.0 FSI. Πριν απο 1 μηνα που το αυτοκινητο επρεπε να κανει το πρωτο λιπαντικο service λογω χρονου (8300χλμ) μετα απο πολυ ψαξιμο με τα διαφορα που διαβαζα για λαδια κατεληξα στα καλυτερα πιστευω (Group IV/V) που πληρουσαν την τελευταια προδιαγραφη της VW, (504 00 / 507 00) στα Mobil 1 ESP Formula 5W-30.
Μετα απο αλλο ψαξιμο και αφου αγορασα τα πρωτα απο Λαμπ. ειδα καπου σε forum, οτι επισημως τα φερνουν οι STEICO Ιωαννιδης και η ΕΚΟ.
Μεγαλες διαφορες... στο πισω αυτοκολλητο,(που ειναι τελειως αλλο) στο κουτι, στην εκτυπωση, στους αριθμους στο πλαι του μπουκαλιου για να βλεπεις ποσο εχεις ριξει...αλλα πρεπει να τα βαλεις διπλα-διπλα για να τις δεις.Και στην τιμη...12,50 με 21,00 στα πρατηρια.Αντε επειδη ηθελα 5χ1 μου τα αφησε 20,00.
Στο θεμα μου ομως...Ηθελα να δοκιμασω τα κορυφαια και κατα Miltella, AMSOIL (HDD) Series 3000 Synthetic 5W-30 Heavy-Duty Diesel Oil ή καποιο αλλο της AMSOIL.
Προτασεις? Εστω και για αλλες μαρκες που 'εισαγονται' επισημα απο το εξωτερικο με Low Sap's και εκτος απο ACEA A3/B3/B4 να εχουν και πιστoποιηση API CM και ισχυρες καθαριστικες ιδιοτητες? -
εγω σε 2.0tfsi βαζω castrol edge 5W30 και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.δεν ζεσταινονται υπερβολικα και δεν 'καιγονται' σε σχεση με τα ARAL που εχω δοκιμασει εναλλακτικα.
ο κατασκευαστης(κι οχι ο αντιπροσωπος ) αυτα προτεινει τουλαχιστον
-
Ο χρήστης eos-kollhmenos έγραψε:
Μετα απο αλλο ψαξιμο και αφου **αγορασα τα πρωτα απο Λαμπ. **ειδα καπου σε forum, οτι επισημως τα φερνουν οι STEICO Ιωαννιδης και η ΕΚΟ.
Μεγαλες διαφορες... στο πισω αυτοκολλητο,(που ειναι τελειως αλλο) στο κουτι, στην εκτυπωση, στους αριθμους στο πλαι του μπουκαλιου για να βλεπεις ποσο εχεις ριξει...αλλα πρεπει να τα βαλεις διπλα-διπλα για να τις δεις.Και στην τιμη...12,50 με 21,00 στα πρατηρια.υποννοεις οτι τα πρωτα απο λαμπ. ηταν μουφες???
τα edge που την πρωτη φορα τα πηρα απο βενζιναδικο bp και τις αλλες φορες απο λαμπριανιδη, ηταν ακριβως τα ιδια παντου.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
εχω ενα ελλατωμα,δεν παιρνω στα σοβαρα τα τεστ.
με ενδιαφερει τι βλεπω εγω στην πραξη και οχι ο καθε ενας που κανει ενα τεστ.Typisch griechisch...
-
Τα Castrol Edge 5W-30 που προαναφερε ο φιλος ειναι Group III (ορυκτελαια) που με προσθετα γινονται συνθετικα.
Ψαχνω κατι περα απο Mobil 1 ESP Formula 5W-30 που ηδη εχω! (οχι οτι εχω παραπονο...και ειναι ESTER/PAO απ'οσο γνωριζω)Με λιγα λογια:
- Να ειναι ESTER/PAO
- οπωσδηποτε SAE 5W-30
- API SM
- ACEA A3 ή Α5 ακομα καλυτερα
- Να εχουν Low Sap's καθοτι πρεπει να ειμαι συμβατος με την VW-Norm 504 00
- Να εισαγονται συσκευασμενα απο το εξωτερικο.
Ζηταω πολλα?
-
Τα Castrol Edge 5W-30 ειναι 100% συνθετικα
-
καλησπερα ειμαι κατοχος ενος golf v gti εδω και περιπου 2 μηνες το πηρα μεταχειρισμενο και μετα τους απαραιτητους ελέγχους σε δικους μου ανθρωπους(φανοποιο,μηχανικο) του εκανα και ενα γενικο σερβις και περα απο φιλτρα αλαξα λιπαντικο κινητηρα και βαλβολινες.οταν το πηρα δυσκολευοταν καπως να παρει μπροστα αλλα μετα την αλαγη αυτο διορθωθηκε.αυτο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι το εξης:
λιπαντικο κινητηρΑ εβαλα Mobil1 0-40 που κατα την γνωμη μου αριστο λιπαντικο και καλυπτει και τις προδιαγραφες.νομιζω ο κτασκευαστης προτεινει 5-30 αλλα εγω ειμαι ικανοποιημενος απο το λιπαντικο και ουτε καιει.η ερωτηση μου λοιπον ειναι η εξης :υπαρχει καποιο καλυτερο λιπαντικο που προτεινετε γι αυτο το μοτερ?θερηστε δοδομενο οτι το αμαξι βγαινει απο το γκαραζ μονο για ''σκισιμο''.
επισης η βαλβολινες που εβαλα ειναι τις Amsoil MTG 75-90 GL 4 η οποιες σε πιεση δουλευουν πολυ καλα αλλα αναρωτιεμαι αν τις RED LINE MT 90 ειναι πιο καταλληλες
-
οχι δεν υπαρχει
Περι λιπαντικών γενικώς