-
μπορεις να βαλεις 18αρααρκει να εχει την ιδια διαμετρο και θελει πολυ παραπανω προσοχη στης λακουβες
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δεν ήταν τόσο βάρκα γυαλό. Το τιμόνι με τα 80άρια ήταν ΓΤΠΚ αλλα βελτιώθηκε θεαματικά με τα 195/65/15. Φυσικά το αντίτιμο ήταν μία μικρή αύξηση στην κατανάλωση ενώ τα φρένα βελτιώθηκαν σημαντικά.Ίσως είχα εγώ πιο 'σκληροπυρηνικές' ( ) απαιτήσεις τότε...Μου φαινόταν ότι έπαιρνε τρελές κλίσεις...
Εγώ έβαλα 205/55/16 (την οποία διάσταση την πρότεινε κιόλας η VW τότε θυμάμαι και ως 'εκπληξη' μπήκε ως στάνταρ στο facelift αργότερα) και έχασε λίγο σε επιτάχυνση (σχεδόν αποδεδειγμένα), αλλά βελτιώθηκε πάρα πολύ σε φρένα και στρίψιμο (όπου ίσως ρόλο έπαιξε και η πιοσκληρή ανάρτηση οπότε το αμάξι δε 'μπρουμούτιαζε' πολύ πλέον και έτσι φρέναραν καλά και οι 4 τροχοί )
Σίγουρα βέβαια έπαιξε ρόλο που από michelin energy πήγα σε Pirelli Pzero Rosso και Michelin Pilot sportΝα ρωτήσω κάτι ουσιώδες? Τα κράματα αλουμινίου που λένε ότι φτιάχνουν τις ζάντες, τι ακριβώς κράματα είναι?Δηλαδή...τι υλικά (περίπου) χρησιμοποιούν?
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι ουσιώδες? Τα κράματα αλουμινίου που λένε ότι φτιάχνουν τις ζάντες, τι ακριβώς κράματα είναι?Δηλαδή...τι υλικά (περίπου) χρησιμοποιούν?
Συνήθως κράματα του αλουμινίου με πυρίτιο, μαγνήσιο, χαλκό, ψευδάργυρο, σίδηρο κ.α.
Για τα διάφορα πάνελς των οχημάτων χρησιμοποιείται κυρίως το 6111.
Περισσότερα θα βρεις εδώ
http://en.wikipedia.org/wiki/Aluminium_alloy
Τέλος ένα σκασμό δεδομένα θα βρεις και στο site της Alcoa. H Alcoa χρησιμοποιεί το 6061 κράμα (http://www.alcoa.com/global/en/products ... el&page=10).
Συστατικά (πέραν του Αλουμινίου) το πυρίτιο, σίδηρος, χαλκός, μαγκάνιο, μαγνήσιο, χρώμιο, ψευδάργυρος, τιτάνιο (μικρές ποσότητες και άλλα στοιχεία όπως το Γάλλιο κ.λπ.)
Περισσότερα για το 6061 εδώ:
http://en.wikipedia.org/wiki/6061_aluminium
και εδώ
http://www.alcoa.com/adip/catalog/pdf/E ... y_6061.pdf
-
christos.dimou
Σ'ευχαριστώ...Έδωσες τροφή για ανάγνωση για 10 μέρες! -
Θα ηθελα να μου απαντησει οποιος γνωριζει εαν θα υπαρχει διαφορα στις επιδοσεις του αυτοκινήτου μου τωρα που αλλαζω τις εργοστασιακες 17αρες (225/50/17) με αντιστοιχες εργοστασιακες ζαντες (225/40/18)...σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...
-
Συγγνωμη, διορθωση, εννοουσα 225/45/17 κι οχι 225/50/17...
-
Η όποια επιβάρυνση θα είναι από μικρή έως ανεπαίσθητη και θα εξαρτάται καθαρά στη μικρή διάφορα βάρους μεταξύ των δύο σετ. Εμφανισιακά πάντως έκανες πολύ καλά επιλογή, καλοφόρετες.
-
Σ ευχαριστώ πάρα πολύ...πληροφοριακά, οι 18αρες είναι οι αντιστοιχες S line σε Α3 8v facelift και θεωρώ ότι εμφανισιακά το κάνουν άλλο αμάξι...
https://www.ebay.de/itm/4-x-Original-AU ... 2976311143
ΖΑΝΤΕΣ 18¨