-
υπαρχουν και 30-40ριδες το ξερεις πολυ καλα.
-
Δεν αφηνουμε το off topic για τους καγκουρες κλπ?
mod -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δεν αφηνουμε το off topic για τους καγκουρες κλπ?
modsorry αλλα αυτοι ευθυνονται που μας κοροιδευουν στην ευρωπη για την οδηγηση μας.
και γιαυτο το λογο δεν τρεχουν ελληνες οδηγοι πουθενα στο εξωτερικο. -
Εισαι σιγουρος οτι δεν τρεχουν Ελληνες εξω;
-
τουλαχιστον φορμουλα 1 και wrx δεν τρεχουν .
πες μου εσυ αν τρεχουν αλλου.
δεν εχω προβλημα ,μακαρι να τρεχαν και να βγαιναν και πρωτοι θα ειχα και εναν σοβαρο λογο να τους παρακολουθησω. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τουλαχιστον φορμουλα 1 και wrx δεν τρεχουν .
πες μου εσυ αν τρεχουν αλλου.
δεν εχω προβλημα ,μακαρι να τρεχαν και να βγαιναν και πρωτοι θα ειχα και εναν σοβαρο λογο να τους παρακολουθησω.Καλά έλεος.
Formula Azzura (κατά κάποιον τρόπο προθάλαμος της Ιταλικής F3) ο Καμιτσάκης κατέκτησε τη 2η θέση.
Superleague Formula ο Κατσίμης 'κοίταζε' στα ίσα πρώην οδηγούς και δοκιμαστές F1.
Formula BMW ο Κατσίνης εντυπωσίασε με την απόδοσή του αυτούς που έπρεπε να εντυπωσιάσει.
Κατά τα άλλα δεν τρέχουν Έλληνες έξω.
ΥΓ Όντως στο WRX δεν έχουμε οδηγό ακόμα.
-
wrx λιγο δυσκολο.
Φετος θα τρεχουν τουλαχιστον τρεις πιτσιρικαδες, ο Γιωργος Κατσινης Ευρωπαϊκο Formula BMW (και μαλιστα σαν junior της BMW Motorsport), ο Στεφανος Καμιτσακης Ιταλικη Formula 3 και ο Μιχαλης Χαλκιοπουλος Ιταλικη Formula Azzurra.
Φυσικα ολοι ελπιζουμε να επιστρεψει και ο Σταματης Κατσιμης με τον Ολυμπιακο στη Super League Formula.
Και κατι σημαντικο: το Ευρωπαϊκο Formula BMW εχει 7 κοινους αγωνες με την Formula 1 οποτε αν φετος ταξιδεψετε σε καποιο απο τα συγκεκριμενα Ευρωπαικα GP θα εχετε την ευκαιρια να δειτε τον Κατσινη live. Αλλιως φανταζομαι θα μπορειτε να δειτε highlights απο τους αγωνες του σε οποιο καναλι εχει την F1 φετος αφου τα τηλεοπτικα δικαιωματα της F.BMW πανε πακετο με την F1.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
wrx λιγο δυσκολο.Φετος θα τρεχουν τουλαχιστον τρεις πιτσιρικαδες, ο Γιωργος Κατσινης Ευρωπαϊκο Formula BMW (και μαλιστα σαν junior της BMW Motorsport), ο Στεφανος Καμιτσακης Ιταλικη Formula 3 και ο Μιχαλης Χαλκιοπουλος Ιταλικη Formula Azzurra.
Φυσικα ολοι ελπιζουμε να επιστρεψει και ο Σταματης Κατσιμης με τον Ολυμπιακο στη Super League Formula.
Και κατι σημαντικο: το Ευρωπαϊκο Formula BMW εχει 7 κοινους αγωνες με την Formula 1 οποτε αν φετος ταξιδεψετε σε καποιο απο τα συγκεκριμενα Ευρωπαικα GP θα εχετε την ευκαιρια να δειτε τον Κατσινη live.
Αφού το εξηγήσαμε. Εφόσον οι δρόμοι είναι μπουρδέλο δεν έχουμε οδηγό στο WRX.-
-
μακαρι να πανε καλα και να ανεβουν .
wrc τυπογραφικο λαθος.
αμεσως στην ειρωνια λες και δεν καταλαβατε . -
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Όταν θεωρούμε οδηγούς αγώνων ένα μάτσο μαντράδες και λοιπούς έχοντες που κάνουν το χόμπι τους τότε είναι τραγικό να αναφέρουμε έστω την λέξη υποδομή.
+1
Btw, γουστάρω τρελλά νέο σου avatarΠιάνω δουλειά και μια που έβγαλα από την ντουλάπα τα κουστούμια είπα να βάλω κάτι appropriate...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Όταν θεωρούμε οδηγούς αγώνων ένα μάτσο μαντράδες και λοιπούς έχοντες που κάνουν το χόμπι τους τότε είναι τραγικό να αναφέρουμε έστω την λέξη υποδομή.
+1
Btw, γουστάρω τρελλά νέο σου avatarΠιάνω δουλειά και μια που έβγαλα από την ντουλάπα τα κουστούμια είπα να βάλω κάτι appropriate...
Οπότε να υποθέσω όταν έρθω Ελλάδα κερνάς το καρτ?
On TOPIC: Η ψευδαίσθηση που έχουν κάποιοι εξυπνάκηδες ότι το καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο και οι ικανότητές τους σώνουν τους ίδιους και τους γύρω τους από τα πάντα είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Κι εμείς μια χαρά έχουμε μελετήσει τα αγωνιστικά μας, κάνουμε τα καρτ μας, τρέχουμε τα sim μας. Προβληματιστήκατε ποτέ γιατί οι οδηγοί αγώνων (οι σοβαροί...) δεν τρέχουν σαν τρελλοί στους δρόμους? (εννοείται ότι πάνε ένα κλικ παραπάνω άμα λάχει, αλλά σίγουρα όχι σαν τρελλοί).
Oι αττάκες τύπου 'οι αργοί φταίνε', 'αν προσπερνάς γρήγορα δεν τρέχει τίποτα' κτλ είναι μόνο για να χαϊδεύουν τα αυτιά των κάφρων. Δυστυχώς τα δεδομένα λένε άλλα.Από την άλλη, πράγματι η ποιότητα των δρόμων είναι μεγάλος παράγοντας. Π.χ. στην Αττική Οδό που οδηγάνε οι ίδιοι άνθρωποι έχουμε εντυπωσιακά χαμηλούς αριθμούς ατυχημάτων ανά οχηματοχιλιόμετρο σε σχέση ακόμα και με τους καλύτερους ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους. Αν, όμως, με το που μπει μία παραπάνω 'πρόκληση' στο δρόμο ο Έλληνας είναι ο πρώτος που την πατάει, τότε φταίει αυτός που όταν ΞΕΡΕΙ ότι ο δρόμος είναι για το μόριο δεν προσαρμόζει την οδήγησή του.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τουλαχιστον φορμουλα 1 και wrx δεν τρεχουν .
πες μου εσυ αν τρεχουν αλλου.
δεν εχω προβλημα ,μακαρι να τρεχαν και να βγαιναν και πρωτοι θα ειχα και εναν σοβαρο λογο να τους παρακολουθησω.Xmmm Gia na doyme an 8ymamai kala.... Fetos terxoyn oi ekshs
Mono8esia: Kamitsakhs, Katsinhs, Katsimhs
Rally: Amaksopoylos, Papadhmitrioy (epilektikoys agwnes),
Pista: Kwstantinos Papantonis, Alexandros Annivas.An exw afhsei kapoion ektws apla den gnwrizw an symmetasxei kapoy.
More info mporeis na breis kai edw.
viewtopic.php?f=3&t=16003&start=975
-
Ξεχασατε τους:Κατσικη που τρεχει στο GT-4 pro για ηλικιες ανω 45,τον Κατσικακη που τρεχει στην f4 pakistan world series και τον Κατσικοποδαρο που τρεχει -ευτυχως-στην αυλη του.
Πλακα -πλακα υπαρχουν πολλοι λογοι που αποθαρρυνουν τα ταλεντα(αν υπαρχουν κιολας)να αναδειχτουν με πρωτο και καλυτερο την ανυπαρξια αγωνιστικων υποδομων που παει πακετο με την πληρη αδιαφορια της εθνικης μας λεσχης αυτοκινητου.
-
Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:
Ο μεγαλος αριθμος των τροχαιων που εχουμε οφειλεται σε τεραστιο ποσοστο στους χαλια δρομους που εχουμε χωρις μπαρες με λακουβες αναποδες κλησεις, μηδενικο συντελεστη τριβης κλπ.
Αν ειχε εστω το 50% των δρομων φωτισμο και δεν κυκλοφορουσαμε στα μαυρα σκοταδια (ακομα και στις Εθνικες Οδους σε πολλά σημεια δεν βλέπεις την τυφλα σου), ας ειχαμε ρεαλιστικη σημανση ωστε να παιρνουμε στα σοβαρα τα ορια τουλαχιστον πριν τις στροφες, θα εβλέπες ποσο θα επεφταν τα στατιστικα στα τροχαια.Ναι, είδαμε και στους αυτοκινητόδρομους που φτιάξαμε το πόσο έπεσαν τα ποσοστά των ατυχημάτων. Να σου θυμίσω ότι** τον Ιανουάριο μόνο είχαμε 5 (πέντε) νεκρούς από συγκρούσεις στη ΛΕΑ κλειστού αυτοκινητόδρομου, ημέρα και με αίθριο καιρό.**
Ο μαλάκας οδηγός αγαπητέ, δεν παύει να είναι μαλάκας, να σκέφτεται ως μαλάκας και να συμπεριφέρεται ως μαλάκας επειδή πάτησε σε καλό οδόστρωμα. Φυσικά και έχουμε άθλιους δρόμους, φυσικά και αυτό είναι σοβαρή παράμετρος στα δυστυχήματα. Όμως, ο σκεπτόμενος οδηγός (να τον πούμε Π.Ο. στο πνεύμα του Καββαθα; ) θα προσαρμόσει την οδήγηση του ανάλογα με τις συνθήκες. Ξέρεις τι βλέπω εγώ όμως; Ζώα που πάνε με λχ. 130 στον αυτοκινητόδρομο και μετά συνεχίζουν πάλι με 130 στο Μαλιακό (τον παλιό). Ζώα που κατεβαίνουν με 100+ το Πολύμυλος-Βέροια μέσα από πυκνή ομίχλη. Ζώα που τρέχουν στη ΛΕΑ. Ζώα που πάνε αργά και αριστερά. Ζώα που δεν ανάβουν φώτα κλπ.
Επίσης, διαβάζω επιχειρήματα του τύπου 'οι Έλληνες είναι καλοί οδηγοί αφού καταφέρνουν και επιβιώνουν σε τέτοιες παρανοϊκές συνθήκες' (τις οποίες οι ίδιοι με τη τους συμπεριφορά προκαλούν!) και νομίζω ότι δουλευόμαστε μεταξύ μας ακόμα και εδώ μέσα.
Στην Ελλάδα δεν έχουμε μηχανοκίνητο αθλητισμό της προκοπής για μια σειρά λόγων:
**1)**Δεν έχουμε την ανάλογη κουλτούρα (λχ. δείτε στο Top Gear 12x03 το παράδειγμα της Φινλανδίας!)
2) Κακά τα ψέμματα, είναι ακριβό σπορ. Για να εξελιχθείς δεν αρκεί μόνο το ταλέντο αλλά χρειάζονται πολλά λεφτά ή πάρα πολλή τύχη.
3) Έλλειψη υποδομών. Θα μπορούσαμε να είμαστε συστηματικά στις 5-6 κορυφαίες χώρες του κόσμου στο μπάσκετ αν είχαμε μόλις 6-7 μπασκέτες σε όλη την επικράτεια; Ενώ από πίστες τι έχουμε; Μόλις μια της προκοπής (αν και υπάρχουν και μερικές ενστάσεις ακόμα και για τις Σέρρες!) και από μισή πίστα στα Μέγαρα, ένα φάντασμα πίστας στο Αιγίνιο και 2-3 αεροδρόμια (Τρίπολη, Τυμπάκι κλπ). -
Ο χρήστης madox έγραψε:
Ξεχασατε τους:Κατσικη που τρεχει στο GT-4 pro για ηλικιες ανω 45,τον Κατσικακη που τρεχει στην f4 pakistan world series και τον Κατσικοποδαρο που τρεχει -ευτυχως-στην αυλη του.Yponoeis kati gia ta paidia poy trexoyme ektws Ellados ?
-
Σαφως φταινε και οι κακοι δρομοι, αλλα κατα 90% πιστευω οτι ευθηνονται οι Ελληνες οδηγοι. Μα το θεο, καθε φορα που βγαινω στον δρομο (απο Αττ.Οδο -Εθν. Οδο μεχρι και τους πιο μικρους δρομους), παντα θα υπαρχουν μαλακοκαγκουρες που πανε με 50-60χλμ πανω απο το οριο, που θα κανουν μανουβρες αλα Φ1, που θα ερχονται στον καθρεπτη σου με 200 και εσυ θα αναγκαστεις να κανεις αποτομη κινηση (κατι που ειναι σημα καταθεν των ταξιτζηδων κιολλας), ουσιαστικα οπου και να πας βρισκεσαι σε εναν συνεχη κινδυνο και κατω απο φοβο
Για αυτους τους λογους καθε χρονο χανονται τζαμπα εκατονταδες ζωες ανθρωπωνΚαι φυσικα με βαση τα παραπανω, την πληρη ελλειψη υποδομων και το ποσα λεφτα και χορηγιες θελει καποιος για να τρεξει, ε γιαυτο δεν προκειται να δουμε ποτε κανεναν Ελληνα στην Φ1
-
Μιλατε για ελλειψη υποδομων εχοντας στο μυαλο σας τις πιστες αυτοκινητου, ομως στη συγκεκριμενη περιπτωση αυτο που εχει σημασια ειναι οι πιστες καρτ και απο αυτες εχουμε μπολικες.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Ναι, είδαμε και στους αυτοκινητόδρομους που φτιάξαμε το πόσο έπεσαν τα ποσοστά των ατυχημάτων. Να σου θυμίσω ότι** τον Ιανουάριο μόνο είχαμε 5 (πέντε) νεκρούς από συγκρούσεις στη ΛΕΑ κλειστού αυτοκινητόδρομου, ημέρα και με αίθριο καιρό.**
Ο μ@λ@κ@ς οδηγός αγαπητέ, δεν παύει να είναι μ@λ@κ@ς, να σκέφτεται ως μ@λ@κ@ς και να συμπεριφέρεται ως μ@λ@κ@ς επειδή πάτησε σε καλό οδόστρωμα. Φυσικά και έχουμε άθλιους δρόμους, φυσικά και αυτό είναι σοβαρή παράμετρος στα δυστυχήματα. Όμως, ο σκεπτόμενος οδηγός (να τον πούμε Π.Ο. στο πνεύμα του Καββαθα; ) θα προσαρμόσει την οδήγηση του ανάλογα με τις συνθήκες. Ξέρεις τι βλέπω εγώ όμως;** Ζώα που πάνε με λχ. 130 στον αυτοκινητόδρομο και μετά συνεχίζουν πάλι με 130 στο Μαλιακό (τον παλιό)**. Ζώα που κατεβαίνουν με 100+ το Πολύμυλος-Βέροια μέσα από πυκνή ομίχλη. Ζώα που τρέχουν στη ΛΕΑ. Ζώα που πάνε αργά και αριστερά. Ζώα που δεν ανάβουν φώτα κλπ.
Αυτο το κοματι που εχω κανει με εντονα γραμματα για τα 130χλμ καπως ονομαζεται αλλα μου διαφευγει τωρα. Εχει αποδειχτει παντως οτι ενας ανθρωπος ο οποιος κανει ταξιδι και πηγαινει για καμποση ωρα με 140 χλμ για παραδειγμα ... οταν θα χρειαστει να κινηθει με μικροτερη ταχυτητα ( λογω στενοτερου-χειροτερου δρόμου) δυσκολευεται γιατι εχει μια αισθηση σαν να πηγαινει υπερβολικα αργα (σαν να λεμε απο κεκτημενη ταχυτητα δηλαδη) πραγμα που τον κουραζει περισοτερο. Λαθος μεν αλλα ... συμβαινει. Και εκει εχει σημασια αυτο που ειπα πριν για τα ορια ταχυτητας. Στην Ελλαδα η πλειοψηφια του κοσμου δεν τα παιρνει στα σοβαρα (ακομα και οταν ειναι σωστα) λογω των απειρων παραδειγματων με αλλα ντ αλλων ορια που βλέπουμε τοσα χρονια . Ακομα και οταν κατι ειναι σωστο και σε σημειο που θα σωσει κοσμο ..... πολλοι νομιζουν οτι ειναι μια ακομα παπαρα σαν τις δεκαδες σηματα που βλέπουν καθημερινά.
Μαλακες και ζωα οδηγοι υπαρχουν και πάντα θα υπαρχουν. Στην Ελλαδα βεβαια σε σχεση με αλλες Ευρωπαικες χωρες που ειναι πολύ μπροστα σε τετοια θεματα ,οι μαλακες και τα ζωα ειναι περισοτερα. Λογικο νομιζω για μια χωρα που τουλαχιστον η γενια των σημερινων τριανταριδων τα μονα μαθηματα κυκλοφοριακης αγωγης που ειχανε .... ηταν η εκπομπη του Αρη Σταθακη καθε Κυριακη και κανα περιοδικο αυτοκινητου. Αυτα γι αυτους που ειχαν τρελλα με τα αυτοκινητα , γιατι οι αλλοι που δεν ειχαν το μικροβιο ... δεν ειχαν και καμια επαφη με τετοιες εκπομπες και περιοδικα. Ειναι αδικο λοιπον να εχουμε την απαιτηση απο τους Ελληνες να εχουν μαθει να φερονται και να οδηγουν οπως αλλοι Βορειοι λαοι που εχουν ξεκινησει τετοια εκπεδευση θεωρητικη και πρακτικη απο το σχολικα τους χρόνια.
Αφου λοιπον ειναι πολύ δυσκολο εως ακατορθωτο να αλλαξουμε την νοοτροπια εκκατομυριων οδηγων (δεν μπορεις να μαθεις σε ενα γερικο σκυλι καινουρια κολπα λένε οι Αμερικλάνοι) ας προσπαθησουν να σουλουποσουν τις χιλαδες κακοτεχνιες και παραλειψεις των δρόμων ............. ακομα και ετσι θα σωθουν χιλιαδες . Ασε που ενας απολυτα σωστος οδηγος δεν θα χει τον φοβο να του ρθει απο το απεναντι ρευμα της εθνικης το ζωο κι να σκασει πανω του επειδη δεν εχει αλαξει λαστιχα στο σαπακι του τα τελευταια 5 χρονια για οικονομια (αφου ειχαν ακομα ψωμακι μωρε ... ) Τουλαχιστον να ελαχιστοποιησουμε τις πιθανοτητες να την πληρωνουν αυτοι που δεν φταινε . -
Όλοι οι Έλληνες/δες οδηγοί, έχουν περάσει από 'Σχολές' και 'Εξεταστές' πρίν βγούν στο δρόμο.
Αν οι δάσκαλοι 'δίδασκαν' και οι εξεταστές 'γνώριζαν' οδήγηση, πολλά από τα παραπάνω δεν θα κουβεντιάζονταν τώρα.
Κατά τ' άλλα (αγωνιστική οδήγηση), όποιος έχει λεφτά, ικανότητες και 'πάθος' δεν νομίζω πως η ελληνική του καταγωγή θα μπορούσε να σταθεί εμπόδιο. Σε άλλους τομείς και στη F1, πολλοί είναι οι Έλληνες που διαπρέπουν. -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Ξεχασατε τους:Κατσικη που τρεχει στο GT-4 pro για ηλικιες ανω 45,τον Κατσικακη που τρεχει στην f4 pakistan world series και τον Κατσικοποδαρο που τρεχει -ευτυχως-στην αυλη του.
Yponoeis kati gia ta paidia poy trexoyme ektws Ellados ?
εννοειται πως οχι χιουμοριστικα το εγραψα παρακεινουμενος απο την ομοιοτητα των επιθετων τους.
Γιατί οι Έλληνες δεν μπορούν να συμμετέχουν στη Φόρμουλα 1