-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
1.4 Tce Τον Σεπτέμβριο και όχι νωρίτερα.
Πέρα από το Golf που και λόγω κινητήρα οι περισσότεροι το θεωρούν καλύτερο...και σύμφωνα με τα περιοδικά δεν θε πρεπει να αγοράσουμε άλλο αυτοκίνητο....Ποιο άλλο θεωρείτε ότι είναι καλύτερη επιλογή απο το Megane?To Megane απλώς δεν έχει το κάτι παραπάνω που θα το ξεχωρίσει από τη κατηγορία. Είναι αρκετά όμορφο, αρκετά ποιοτικό εντός, με καλύτερη θέση οδήγησης σε σχέση με το παρελθόν αλλά αυτό το κάτι παραπάνω δε το βλέπεις. Ούτε σε χώρους, ούτε σε ποιότητα κύλισης, ούτε σε ηχομόνωση, ούτε σε πληροφόρηση, ούτε σε επιδόσεις μπορεί να ξεχωρίσει καθώς υπάρχουν αυτοκίνητα χαμηλότερης ή ίσης αξίας που επιτυγχάνουν καλύτερα αποτελέσματα. Πέρα του Golf που όντως είναι το πιο ολοκληρωμένο μικρομεσαίο σήμερα (ποτέ δε περίμενα πως θα το γράψω αυτό), τα Leon 1.4 TSI και Ford Focus 1.6 θεωρώ πως αποτελούν αρτιότερες λύσεις.
Κρίμα να αργήσει τόσο ο μικρός TCe.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
1.4 Tce Τον Σεπτέμβριο και όχι νωρίτερα.
Πέρα από το Golf που και λόγω κινητήρα οι περισσότεροι το θεωρούν καλύτερο...και σύμφωνα με τα περιοδικά δεν θε πρεπει να αγοράσουμε άλλο αυτοκίνητο....Ποιο άλλο θεωρείτε ότι είναι καλύτερη επιλογή απο το Megane?To Megane απλώς δεν έχει το κάτι παραπάνω που θα το ξεχωρίσει από τη κατηγορία. Είναι αρκετά όμορφο, αρκετά ποιοτικό εντός, με καλύτερη θέση οδήγησης σε σχέση με το παρελθόν αλλά αυτό το κάτι παραπάνω δε το βλέπεις. Ούτε σε χώρους, ούτε σε ποιότητα κύλισης, ούτε σε ηχομόνωση, ούτε σε πληροφόρηση, ούτε σε επιδόσεις μπορεί να ξεχωρίσει καθώς υπάρχουν αυτοκίνητα χαμηλότερης ή ίσης αξίας που επιτυγχάνουν καλύτερα αποτελέσματα. Πέρα του Golf που όντως είναι το πιο ολοκληρωμένο μικρομεσαίο σήμερα (ποτέ δε περίμενα πως θα το γράψω αυτό), τα Leon 1.4 TSI και Ford Focus 1.6 θεωρώ πως αποτελούν αρτιότερες λύσεις.
Κρίμα να αργήσει τόσο ο μικρός TCe.
Θεωρώ οτί τα έχεις οδηγήσει και γι αυτό θα γράφεις την άποψή σου. Δεν διαφωνώ ότι το Golf είναι οι καλύτερη πρόταση. Στα αρνητικά θα παραθέσω μόνο ότι είναι ακριβό (και εννοώ ακριβό σε όλα συντήρηση, τυχόν φανοποιοια επιτόκια,τιμή ανταλλαγής όταν πας να το αγοράσεις). Εγώ αυτό που θέλω να πώ είναι ότι είναι μια παρα πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία και εξηγούμαι. Ο μέσος οδηγός ποτέ δεν θα καταφέρει να εκμεταλευεί πλήρως τις δυνατότητες των πλαισίων του Leon και του Focus αλλά θα καταλάβει αμέσως την άνεση του Megane. Ο μέσος οδηγός δεν θα μπορεί να ξεχωρίσει το καλύτερο τιμόνι τους και στην τελική τι να το κάνει? τον νοιάζει όμως να οδηγεί ένα ασφαλές αυτοκίνητο. Οι επιδόσεις του Megane δεν είναι οι καλύτερες στην κατηγορία αλλά νομίζω ότι δεν θα απογοητεύσουν το μέσο οδηγό, θα εκτιμήσει όμως ένα ποιοτικό-λειτουργικό εσωτερικό γιατί θα το ζει στην καθημεριμότητα. Ο Ευρωπαίος..ο Ελληνας?
Το Leon εξαιρετικό αυτοκίνητο....Γιατί δεν πουλάει όμως?
Βλέπω το τραγικό, για μένα, Auris στις πρώτες θέσεις....Γιατί? Είναι φθηνό? Είναι όμορφο(αν είχε άλλο σήμα θα πηγαινε άκλαφτο)? Εϊναι ποιοτικό (τραγικά πλαστικά)?είναι αξιόπιστο?έχω αμφιβολία...Το ίδιο και το Astra... Το Civic βγαίνει διαφλημιση 'από 18800' δεν γελάτε? Ο Έλληνας καταναλωτής είναι ιδιόμορφος....Δεν ψωνίζει βασει πραγματικών αναγκών του....Το Golf πούλαγε οταν είχε 60 άλογα και 80αρια λάστιχα....Μην ξεχνάτε ότι για χρόνια πρώτο σε πωλήσεις μικρομεσαίο στην Ελλάδα ήταν το HYUNDAY Accent ένα απαράδεκτο κατ' εμέ αυτοκίνητο. Επιπλέον άλλο πρόβλημα είναι οτι ψωνίζει πράγματα χωρίς να ξέρει τι είναι...Ακούμε πολλαπλούς συνδέσμους και τους θέλουμε, ακούμε TSI και το θέλουμε, ακούμε ESP,EBD,ASR,DSC κλπ και τα θέλουμε...Τι κάνουν ξέρουμε? Παλιά πούλαγε η SEAT system Porsche και όλη νόμιζαν οτι αγόραζαν 911...Τελικά ψωνίζουμε ότι ακούγεται ότι είναι καλύτερο, μας κάνει δεν μας κάνει, για να έχουμε το κεφάλι μας και την καταναλωτική μας συνείδηση ήσυχη...αααα. και θα ξέρουμε τι θα λεει ο κόσμος..και θα πουλάμε και μούρη...
Sorry που παραθέτω έτσι τόσες πολλές απόψεις και μπερδεμένες... ειμαι χρόνια στον στο χώρο του αυτοκινήτου και τα χω δει όλα...Το megane δεν θα είναι πρώτο σε πωλήσεις στην Ελλάδα..στην Ευρώπη μπορεί! όπως το προηγούμενο...ελπίζω να μην παει άπατο γιάτί δεν το αξίζει -
Ναι, έχω οδηγήσει τα περισσότερα της κατηγορίας και αυτά που σου αναφέρω είναι οι δικές μου προτιμήσεις. δε βασίζονται ούτε σε προτροπές, ούτε σε διαφημίσεις ούτε τίποτε περισσότερο. Ακόμη, όπως πολύ σωστά αναφέρεις δε περιλαμβάνουν κόστη συντήρησης ή έτη εγγύησης, πράγματα που υπολογίζει ο μελλοντικός αγοραστής.
Ωστόσο δε θα συμφωνήσω με τη λογική της μετριότητας επειδή θα το οδηγούν μέσοι οδηγοί. Η σωστή πληροφόρηση του συστήματος διεύθυνσης θα τον προειδοποιήσει άμεσα για τη πιθανή αλλαγή του συντελεστή πρόσφυσης του οδοστρώματος, η ακρίβεια στις εντολές θα τον βοηθήσει να κινηθεί με περισσότερη ασφάλεια και στο κάτω κάτω για εμένα εξίσου σημαντικό ρόλο με την παθητική παίζει και η ενεργητική ασφάλεια. Επίσης, την άνεση του Megane θα την καταλάβει άμεσα ο οδηγός όπως όμως και τη πιο νευρική στις ανωμαλίες αντίδραση του πίσω μέρους σε σχέση με το Focus πχ. -
Θα ήθελα να συμφωνήσω ρε Παύλο, αλλά...δεν κόβω το χέρι μου.
-
Έστω και να έρθει με τον 1.4 TCE, η μέτρια ευρυχωρία στο πίσω κάθισμα θα παραμείνει. Σαν μοντέλο του 2009 θα έπρεπε να καταφέρει το κάτι παραπάνω με το μήκος που έχει, αλλά δεν βαριέσαι, θα 'μεγαλώσουμε' το Scenic III στα επίπεδα του Espace IV και θα είμαστε ΟΚ ...
Πού πήγε άραγε το 'κυνήγι' της άριστης εκμετάλλευσης χώρων, στο οποίο είχαν επιδοθεί οι ευρωπαίοι κατασκευαστές τις δύο τελευταίες δεκαετίες του προηγούμενου αιώνα, το 'έφαγε' το Euro Ncap ; -
Εμαθα ότι στο Mall υπάρχει για promotion 3θυρο Megane! Στις εκθέσεις δεν πρέπει να υπάρχουν ακόμη κομμάτια...τουλάχιστον μέχρι τα τέλη της προηγούμενης βδομάδας!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Θα ήθελα να συμφωνήσω ρε Παύλο, αλλά...δεν κόβω το χέρι μου.Τι εννοείς;
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Ωστόσο δε θα συμφωνήσω με τη λογική της μετριότητας επειδή θα το οδηγούν μέσοι οδηγοί. Η σωστή πληροφόρηση του συστήματος διεύθυνσης θα τον προειδοποιήσει άμεσα για τη πιθανή αλλαγή του συντελεστή πρόσφυσης του οδοστρώματος, η ακρίβεια στις εντολές θα τον βοηθήσει να κινηθεί με περισσότερη ασφάλεια και στο κάτω κάτω για εμένα εξίσου σημαντικό ρόλο με την παθητική παίζει και η ενεργητική ασφάλεια. Επίσης, την άνεση του Megane θα την καταλάβει άμεσα ο οδηγός όπως όμως και τη πιο νευρική στις ανωμαλίες αντίδραση του πίσω μέρους σε σχέση με το Focus πχ.Ποιος (μέσος = θέλω αυτοκίνητο για μετακίνηση) οδηγός θα ασχοληθεί με την πληροφόρηση του συστήματος διεύθυνσης, ποιος οδηγός θα χρησιμοποιήσει το έξτρα ποσοστό ακρίβειας και ποιος οδηγός θα ασχοληθεί με την νευρικότητα της πίσω ανάρτησης; Πόσοι από εμάς δεν έχουμε ακούσει εκτιμήσεις από μέσους οδηγούς που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με την πραγματικότητα; Πλέον η ποσότητα κουμπιών στο τιμόνι ή το 'κόψιμο' του αμαξώματος είναι μαζί με την εγγύηση το κορυφαίο και αδιαμφισβήτητο κριτήριο.
Από κάποιο σημείο και μετά μιλάμε δυστυχώς ή ευτυχώς για λεπτομέρειες. Δυστυχώς, γιατί η πρόοδος έστω και στην λεπτομέρεια πάει χαμένη, ευτυχώς γιατί πλέον δεν υπάρχουν επικίνδυνα αυτοκίνητα σε γενικές γραμμές.
-
Δε διαφωνώ με αυτά που γράφεις αλλά πηγαίεις στο άλλο άκρο δίχως να λαμβάνεις υπόψιν σου οτι υπάρχει και η μέση οδός. Για αυτούς που αναφέρεις υπάρχει το Auris και το Astra και αυτό φαίνεται και από τις πωλήσεις. Οι υπόλοιποι; Πρέπει να υποστούν-με τη μετριότητα και τη μη εξέλιξη;
-
Α να γεια σου (δεν περίμενα ποτέ ότι θα το έγραφα αυτό ), το Astra, το Auris, το Corsa και 1002 άλλα δείχνουν αυτό που λέω. Δεν είναι μέτρια αυτοκίνητα ή μη εξελιγμένα, απλώς από κάποιο σημείο και μετά όσον αφορά την οδική συμπεριφορά, η εξέλιξη δεν βραβεύεται.
Δεν νομίζω να πιστεύει κανείς ότι οι εμπορικές πορείες των Focus, Golf και δεν ξέρω ποια άλλα έχουν πολλαπλούς συνδέσμους οφείλονται στα πολύ ωραία οδικά τους χαρακτηριστικά...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Α να γεια σου (δεν περίμενα ποτέ ότι θα το έγραφα αυτό ), το Astra, το Auris, το Corsa και 1002 άλλα δείχνουν αυτό που λέω. Δεν είναι μέτρια αυτοκίνητα ή μη εξελιγμένα, απλώς από κάποιο σημείο και μετά όσον αφορά την οδική συμπεριφορά, η εξέλιξη δεν βραβεύεται.Για εμένα μέτρια είναι τα συγκεκριμένα.
Δεν νομίζω να πιστεύει κανείς ότι οι εμπορικές πορείες των Focus, Golf και δεν ξέρω ποια άλλα έχουν πολλαπλούς συνδέσμους οφείλονται στα πολύ ωραία οδικά τους χαρακτηριστικά...
Οφείλεται και σ’ αυτό.
Μη κολάς πάντως στους πολλαπλούς συνδέσμους. Αυτή τη στιγμή θεωρώ πιο τίμια πρόταση το Bravo TJet 150 από το Megane 110hp και ας κοστίζει περίπου €1.000 περισσότερο. -
το μεγκαν με τον 1.4Τ θα πουλησει εαν δε το σφαξει η ιδια η ρενω τιμολογιακως...
για τις οδικες συμπεριφορες κτλ κτλ πανω κατω τα ιδια με τον φρανκυ πιστευω...εγγυηση να υπαρχει, ενα καλο οικογενειακο ιστορικο και καλο χρηματοδοτικο ειναι η βαση για πωλησεις στην ελλαδα...
οι πισω χωροι λογικα πρεπει ναναι το πιο εκνευριστικο πραγμα στο νεο μεγκαν και η εκμεταλλευση που ανεφερε ο govus μαλλον πηγε περιπατο...
το διλιτρο παντως ειναι πολυ 'υποπτη' περιπτωση..
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το μεγκαν με τον 1.4Τ θα πουλησει εαν δε το σφαξει η ιδια η ρενω τιμολογιακως...
για τις οδικες συμπεριφορες κτλ κτλ πανω κατω τα ιδια με τον φρανκυ πιστευω...εγγυηση να υπαρχει, ενα καλο οικογενειακο ιστορικο και καλο χρηματοδοτικο ειναι η βαση για πωλησεις στην ελλαδα...
οι πισω χωροι λογικα πρεπει ναναι το πιο εκνευριστικο πραγμα στο νεο μεγκαν και η εκμεταλλευση που ανεφερε ο govus μαλλον πηγε περιπατο...
το διλιτρο παντως ειναι πολυ 'υποπτη' περιπτωση..Οι πωλητές ισχυρίζονται, πως οι τιμές του 1.4 TCE θα είναι στα επίπεδα του 1.6, οπότε αυτά που έρχονται τώρα θα τα αγοράσουν όποιοι 'φοβούνται' τα τούρμπο ή απλά δεν γνωρίζουν περί TCE...
Εγγύηση θα δώσουν για +3 χρόνια, με 300 περίπου €, απλά 'περιμένουν ένα δελτίο τύπου από την PGA'. Αν το έκαναν (και το διαφήμιζαν και λιγάκι) ΧΘΕΣ, κάτι μπορεί να γινόταν ... Ποσώς μάλλον τους ενδιαφέρει αν θα πουλήσει...
Το δίλιτρο γιατί είναι 'ύποπτο', επειδή θα έπρεπε να είναι ακριβότερο ; -
από Govus » 28/01/09 17:32
Οι πωλητές ισχυρίζονται, πως οι τιμές του 1.4 TCE θα είναι στα επίπεδα του 1.6, οπότε αυτά που έρχονται τώρα θα τα αγοράσουν όποιοι 'φοβούνται' τα τούρμπο ή απλά δεν γνωρίζουν περί TCE...Δεν ρωτάτε τους πωλητές να σας εξηγήσουν πως είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο με καινούργιο κινητήρα τούρμπο με 130 άλογα, επαρκέστατη ροπή και euro 5 να έχει την ίδια τιμή με το βασικό μοντέλο των 110 ίππων, euro 4 προδιαγραφών και των 15.500 ευρώ αρχικής τιμής?
Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να ακούσουμε και εμείς την ανάλυσή τους και εν παραλλήλω να κάνουμε και τα σχέδιά μας. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
από Govus » 28/01/09 17:32
Οι πωλητές ισχυρίζονται, πως οι τιμές του 1.4 TCE θα είναι στα επίπεδα του 1.6, οπότε αυτά που έρχονται τώρα θα τα αγοράσουν όποιοι 'φοβούνται' τα τούρμπο ή απλά δεν γνωρίζουν περί TCE...Δεν ρωτάτε τους πωλητές να σας εξηγήσουν πως είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο με καινούργιο κινητήρα τούρμπο με 130 άλογα, επαρκέστατη ροπή και euro 5 να έχει την ίδια τιμή με το βασικό μοντέλο των 110 ίππων, euro 4 προδιαγραφών και των 15.500 ευρώ αρχικής τιμής?
Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να ακούσουμε και εμείς την ανάλυσή τους και εν παραλλήλω να κάνουμε και τα σχέδιά μας.Αυτό που κοστίζει 15.500 είναι το 'βασικό' με τους 100 ίππους και το 5άρι κιβώτιο, το πλέον δηλ. ανάξιο λόγου . Ξεκινάμε να μιλάμε λοιπόν από την επόμενη έκδοση, που τιμάται ...1.350 € παραπάνω .
-
Έστω αυτή την έκδοση που κάνει 15.500 + 1.350 = 16.850 ευρώ.
Σιγά τη διαφορά των 6,4%, στην ίδια κλάση βρίσκεται. Υπάρχουν πολλοί που για 1.350 ευρώ δεν αγοράζουν αυτό που θέλουν? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Έστω αυτή την έκδοση που κάνει 15.500 + 1.350 = 16.850 ευρώ.
Σιγά τη διαφορά των 6,4%, στην ίδια κλάση βρίσκεται. Υπάρχουν πολλοί που για 1.350 ευρώ δεν αγοράζουν αυτό που θέλουν?(Για να μην μακρυγορούμε) Εγώ πιστεύω πως πρέπει να κοστολογηθεί μέχρι τα 18.500 € για να έχει ελπίδες έναντι του (γερμανόφωνου κυρίως) ανταγωνισμού, αλλά απλά πιθανολογούμε και ο Σεπτέμβρης είναι μακρυά ακόμη...
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Για εμένα μέτρια είναι τα συγκεκριμένα. >Δεν είσαι όμως τυπικό δείγμα οδηγού αγοραστή της συγκεκριμένης κατηγορίας. Τα αυτοκίνητα αυτά απευθύνονται σε διαφορετικό πληθυσμό.
Οφείλεται και σ’ αυτό.
Μη κολάς πάντως στους πολλαπλούς συνδέσμους. Αυτή τη στιγμή θεωρώ πιο τίμια πρόταση το Bravo TJet 150 από το Megane 110hp και ας κοστίζει περίπου €1.000 περισσότερο.Και εγώ το θεωρώ σαφέστατα καλύτερο. 40 άλογα και καμιά 7 κιλά ροπής είναι αναντικατάστατα σε αυτοκίνητα που θα κουβαλήσουν κόσμο. Το Megane 1.6 ατμόσφαιρα το θεωρώ κοροϊδία, εκτός και αν δινόταν με κάνα 12χίλιαρο. Αντικειμενικά μπορεί να είναι αξιοπρεπέστατο, αλλά δεν παύει να είναι πίσω από τον τουρμποανταγωνισμό.
Το σχόλιο περί πολλαπλών είναι μπηχτή για την κριτική της οδικής συμπεριφοράς με βάση τη διάταξη και όχι τον πραγματικό 'φάκελο συμπεριφοράς'.
Δεν θεωρώ ότι κάποιος διάλεξε Focus II (πολύ περισσότερο Golf) λόγω της ακρίβειας του τιμονιού και του ακλόνητου πίσω μέρους...ευπρόσδεκτα για όποιον πιέσει τόσο ώστε να τα γνωρίσει, αλλά νομίζω ότι άλλα πράγματα πούλησαν τελικά. Και πούλησαν όσο περίπου το Astra και το Auris. Ε, δεν νομίζω ότι το 50% των αγοραστών της κατηγορίας είναι οι στροφο-killers.
Παύλο, μπορεί να διαφωνώ μαζί σου, αλλά θα υποστηρίξω μέχρι τελικής πτώσης το δικαίωμά σου να έχεις 100% άδικο.
-
Και η 1η δοκιμή του Autotriti:
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=74109
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το σχόλιο περί πολλαπλών είναι μπηχτή για την κριτική της οδικής συμπεριφοράς με βάση τη διάταξη και όχι τον πραγματικό 'φάκελο συμπεριφοράς'.
Δε μιλάω για στρίψιμο και μόνο. Υπάρχει και ο τομέας άνεση ο οποίος και αυτός θίγεται σημαντικά, στους κρητικούς δρόμους τουλάχιστον. Ακόμη και στο εθνικό δίκτυο με ταχύτητα περί των 100χλμ/ώρα σε κάθε εγκάρσια ανωμαλία νιώθεις να αποσυντονίζεται το πίσω μέρος.
Παύλο, μπορεί να διαφωνώ μαζί σου, αλλά θα υποστηρίξω μέχρι τελικής πτώσης το δικαίωμά σου να έχεις 100% άδικο.
Να’ σαι καλά.
Renault Megane III