-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Παιδια στο essesse kit αλλαζουν ολη την αναρτηση ή μονο τα ελατηρια?Επισης τι καλυτερο εχει ο τρυπυτος δισκος απο τον απλο?Τις δαγκανες τις αλλαζουν?Ο τρυπητος νομιζω πως ψυχεται καλυτερα...αλλαζουν δαγκανες.
-
αλλάζουν μονο τα ελατήρια. Τις δαγκάνες δεν τις αλλάζουν. Οι τρυπητοί δίσκοι αερίζονται καλύτερα και κρυώνουν ευκολότερα.
Eδώ θα δεις ακριβώς τι αλλάζουν.
Youtube Video -
ευχαριστω
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Παιδια στο essesse kit αλλαζουν ολη την αναρτηση ή μονο τα ελατηρια?Επισης τι καλυτερο εχει ο τρυπυτος δισκος απο τον απλο?Τις δαγκανες τις αλλαζουν?οι τρυπητοι μετα απο καποια φθορα αφου λεπτυνουν,υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να σπασουν!!
τουλαχιστον ετσι εχω ακουσει -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Παιδια στο essesse kit αλλαζουν ολη την αναρτηση ή μονο τα ελατηρια?Επισης τι καλυτερο εχει ο τρυπυτος δισκος απο τον απλο?Τις δαγκανες τις αλλαζουν?
οι τρυπητοι μετα απο καποια φθορα αφου λεπτυνουν,υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να σπασουν!!
τουλαχιστον ετσι εχω ακουσειΝαι πραγματι ειναι πιο ευαισθητοι γενικως...
-
Οποιος θελει το απλο Abarth το παιρνει με 18600 (μαζι με τα αυτοκιλητα) και καθαρισε. Μην ακουω τρελες τωρα.[/quote]
18.600 εχει στα χαρτια 19.200 εχει με χαρτια πινακιδεσ νταβαντζιλικι παζαροπουλου και 250 τα αυτοκολλητα παμε 19.450 φιλε μου.
Γνωμη μου ειναι πως στα λεφτα του ειναι μια παρα πολυ εντιμη επιλογη με αρκετα εξτρα στον Ελληνικο βασικο εξοπλισμο για αυτο και το αγορασα εξαλλου περαν του οτι μου αρεσε, μην ξεχναμε πως ηυ αγορα ενος καινουργιου αυτοκινητου σημαινει παρα πολλα, κανεις δεν θελει να κανει λαθος επιλογη η να παρει κατι υποδεστεροο απο αυτο που του αξιζει.
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
18.600 εχει στα χαρτια 19.200 εχει με χαρτια πινακιδεσ νταβαντζιλικι παζαροπουλου και 250 τα αυτοκολλητα παμε 19.450 φιλε μου.
Πανε εσυ με 18600 στην τσεπη και δεν νομιζω να σου αρνηθει την πωληση....
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
18.600 εχει στα χαρτια 19.200 εχει με χαρτια πινακιδεσ νταβαντζιλικι παζαροπουλου και 250 τα αυτοκολλητα παμε 19.450 φιλε μου.
Πανε εσυ με 18600 στην τσεπη και δεν νομιζω να σου αρνηθει την πωληση....
Καλά άσε γιατί εγώ πήγα με 20.000 στο χέρι και όχι μονο μου τα ζητήσανε να τους τα δώσω πριν ακόμα πάρο στα χερια μου το αμάξι αλλα δεν μου δώσανε καν πατάκια!!
-
Ο χρήστης grande jerry έγραψε:
18.600 εχει στα χαρτια 19.200 εχει με χαρτια πινακιδεσ νταβαντζιλικι παζαροπουλου και 250 τα αυτοκολλητα παμε 19.450 φιλε μου.
Πανε εσυ με 18600 στην τσεπη και δεν νομιζω να σου αρνηθει την πωληση....
Καλά άσε γιατί εγώ πήγα με 20.000 στο χέρι και όχι μονο μου τα ζητήσανε να τους τα δώσω πριν ακόμα πάρο στα χερια μου το αμάξι αλλα δεν μου δώσανε καν πατάκια!!
ωχ... Αυτά ακριβώς με αποθαρρύνουν...
Φαντάζομαι ότι αν είναι έτσι το Sales πως θα είναι το After Sales...
Δεν ξεκινάμε καλά... -
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
σιγουρα υπαρχουν πολλα καλυτερα αυτοκινητα σε αυτη την τιμη και πολυ πιο ποιοτικα, στα 27.000. Για εμενα που ειμαι κατοχος abarth και μαλιστα αρκετα ευχαριστημενος απο το αμαξι μου καθολου δε απο την εξυπηρετηση πελατων και τους πωλητες γιατι μου εδωσαν την εντυπωσ οτι το αμαξι ειναι χειροτερο απο fiat και οχι κατι premium, θεωρω οτι 27.000 για να παρω μια 'αναβαθμισμενη¨ εκδοση του grande punto ειναι υπερβολικα πολλα. Οσον αφορα το rx8 επειδη το εχω οδηγησει απο επιδοσεις ειναι αρκετα καλο πισωκινητο καιει αρκετα ειναι μουρατο και πιστεψε αν δεις τι μπορει να κανει δεν θα το συγκρινεις με το Abarth και μιλαω για ατελειωτες πλαγιολισθησεις φυσικα.
Συμφωνω απολυτα...27000 ειναι παααρα πολλα...
Παιδια το SS κανει γυρω στα 23Κ με εξαιρετικο εξοπλισμο πανω του. Αν η κοπελα του εβαλε εξοπλισμο να ψηνει και καφε και πηγε 27Κ δεν φταιει το SS που ειναι ακριβο, γιατι δεν ειναι ακριβο...Απλα το ηθελε με ολο το δυνατο εξοπλισμο. Φαντοζομαι θα εχει δερμα, navigation, εχει την τεραστια ηλιοροφη κτλ κτλ κτλ... Οποιος θελει το απλο Abarth το παιρνει με 18600 (μαζι με τα αυτοκιλητα) και καθαρισε. Μην ακουω τρελες τωρα.
Παιδία δεν ξέρω γιατί αλλά εγώ εξακολουθώ να μην βρίσκω υπερβολική την τιμή του (ίσως επειδή το οδηγάω). Τώρα όσο για το SS χωρίς τα έξτρα (ούτε καν τις κόκκινες λωρίδες) η τιμή του είναι 24.438. τα εξτρα που εβαλα είναι ηλιοροφη, δερμάτινα, αισθητήρες βροχής και cruise control και μου βγήκε 26.838.
Όσο για το ότι μπορούσα να πάρω κάτι άλλο το ξέρω (μου το λένε πολλοί) αλλά ρε παιδία αυτό ήθελα και το ήθελα όπως ακριβώς το πήρα. Γιατί να πάρω δλδ το απλό κ μετά να δίνω λεφτά για να το ανεβάσω μερικά άλογα να του βάλω άλλες ζάντες κλπ?? Δυο χρόνια το περίμενα να βγει (ήμουν έτοιμη τότε να αλλαξοπιστήσω και να πάρω ένα mx5). -
ωχ... Αυτά ακριβώς με αποθαρρύνουν...
Φαντάζομαι ότι αν είναι έτσι το Sales πως θα είναι το After Sales...
Δεν ξεκινάμε καλά...Πανω σε αυτο θα ηθελα να πω και εγω τη δικη μου εμπειρια..
Οταν παρελαβα το αυτοκινητο μου διαπιστωσα μετα απο 3 μερες οτι το πλαινο αυτοκολητο ειχε σκιστει σε δυο σημεια.Οποτε ειχα παει στο service του Παζαροπουλου στο Δαχτυλιδι μετα απο μια βδομαδα απο την αγορα του αυτοκινητου μου και τους το εδειξα. Οι ανθρωποι μου ειπαν οτι καλυπτεται απο την εγγυηση και μου το αλλαξαν χωρις να πληρωσω τιποτα.Καλλιστα θα μπορουσαν να μου πουν οτι το εκανα εγω σε μια απροσεξια μου και να με εβαζαν να το πληρωσω.
Αυτο με τα πατακια ειναι οντως τραγικο,και εμενα μου εχουν δωσει κατι της πλακας.. -
Ο χρήστης illusion έγραψε:
Παιδία δεν ξέρω γιατί αλλά εγώ εξακολουθώ να μην βρίσκω υπερβολική την τιμή του (ίσως επειδή το οδηγάω). Τώρα όσο για το SS χωρίς τα έξτρα (ούτε καν τις κόκκινες λωρίδες) η τιμή του είναι 24.438. τα εξτρα που εβαλα είναι ηλιοροφη, δερμάτινα, αισθητήρες βροχής και cruise control και μου βγήκε 26.838.
Όσο για το ότι μπορούσα να πάρω κάτι άλλο το ξέρω (μου το λένε πολλοί) αλλά ρε παιδία αυτό ήθελα και το ήθελα όπως ακριβώς το πήρα. Γιατί να πάρω δλδ το απλό κ μετά να δίνω λεφτά για να το ανεβάσω μερικά άλογα να του βάλω άλλες ζάντες κλπ?? Δυο χρόνια το περίμενα να βγει (ήμουν έτοιμη τότε να αλλαξοπιστήσω και να πάρω ένα mx5).Μην ακους κανεναν κοπελια!!!!Καλα εκανες
Οτι και να επαιρνες παντα θα υπηρχαν και αλλες επιλογες.Πηρες αυτο που γουσταρεις και τελος!
Σε οποιον αρεσει......Αντε κ καλα τουρμπισματα -
Ο χρήστης illusion έγραψε:
σιγουρα υπαρχουν πολλα καλυτερα αυτοκινητα σε αυτη την τιμη και πολυ πιο ποιοτικα, στα 27.000. Για εμενα που ειμαι κατοχος abarth και μαλιστα αρκετα ευχαριστημενος απο το αμαξι μου καθολου δε απο την εξυπηρετηση πελατων και τους πωλητες γιατι μου εδωσαν την εντυπωσ οτι το αμαξι ειναι χειροτερο απο fiat και οχι κατι premium, θεωρω οτι 27.000 για να παρω μια 'αναβαθμισμενη¨ εκδοση του grande punto ειναι υπερβολικα πολλα. Οσον αφορα το rx8 επειδη το εχω οδηγησει απο επιδοσεις ειναι αρκετα καλο πισωκινητο καιει αρκετα ειναι μουρατο και πιστεψε αν δεις τι μπορει να κανει δεν θα το συγκρινεις με το Abarth και μιλαω για ατελειωτες πλαγιολισθησεις φυσικα.
Συμφωνω απολυτα...27000 ειναι παααρα πολλα...
Παιδια το SS κανει γυρω στα 23Κ με εξαιρετικο εξοπλισμο πανω του. Αν η κοπελα του εβαλε εξοπλισμο να ψηνει και καφε και πηγε 27Κ δεν φταιει το SS που ειναι ακριβο, γιατι δεν ειναι ακριβο...Απλα το ηθελε με ολο το δυνατο εξοπλισμο. Φαντοζομαι θα εχει δερμα, navigation, εχει την τεραστια ηλιοροφη κτλ κτλ κτλ... Οποιος θελει το απλο Abarth το παιρνει με 18600 (μαζι με τα αυτοκιλητα) και καθαρισε. Μην ακουω τρελες τωρα.
Παιδία δεν ξέρω γιατί αλλά εγώ εξακολουθώ να μην βρίσκω υπερβολική την τιμή του (ίσως επειδή το οδηγάω). Τώρα όσο για το SS χωρίς τα έξτρα (ούτε καν τις κόκκινες λωρίδες) η τιμή του είναι 24.438. τα εξτρα που εβαλα είναι ηλιοροφη, δερμάτινα, αισθητήρες βροχής και cruise control και μου βγήκε 26.838.
Όσο για το ότι μπορούσα να πάρω κάτι άλλο το ξέρω (μου το λένε πολλοί) αλλά ρε παιδία αυτό ήθελα και το ήθελα όπως ακριβώς το πήρα. Γιατί να πάρω δλδ το απλό κ μετά να δίνω λεφτά για να το ανεβάσω μερικά άλογα να του βάλω άλλες ζάντες κλπ?? Δυο χρόνια το περίμενα να βγει (ήμουν έτοιμη τότε να αλλαξοπιστήσω και να πάρω ένα mx5).Ενταξει επειδη και εγω περιμενα 2 χρονια για το σιροκκο και το ηθελα ακριβως ετσι,σε καταλαβαινω απολυτα,αφου ηθελες ετσι και αλλιως να ανεβασεις τα αλογα
-
[/quote]
Πανε εσυ με 18600 στην τσεπη και δεν νομιζω να σου αρνηθει την πωληση....[/quote]φιλε μου ειναι τοσο γελοιοι και τσιπηδες που ια σου ζητησουν και το 1 €.
-
ωχ... Αυτά ακριβώς με αποθαρρύνουν...
Φαντάζομαι ότι αν είναι έτσι το Sales πως θα είναι το After Sales... [/quote]
after sales στην abarth??????το αλλο με τον τοτο το ξερεις???????????????
χαχαχαχαχαχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχ
οχι ρε φιλε μην λες αλλα ανεκδοτα ενα θα σου πω χιλιες φορες να παρεις fiataki πιο πολυ σημασια θα σου δωσουνε. -
Δεν ξέρω κάτι για body kit. Φαντάζομαι θα βγει κάποιο που να μοιάζει πολύ με το αγωνιστικό αλλά αν δεν το βάζει η ίδια η Abarth δεν θα το σκεφτόμουν ούτε για πλάκα.[/quote]
καλα σιγουρα πρέπει να ναι πανακριβο! Δεν νομίζω να το βάζει η αβαρτη αυτό... Μιας και το φερε η κουβέντα για να πω την αλήθεια καλό το ΣΣ κιτ μηχανικά δεν λέω.. αλλα για τα λεφτά του πιστεύω οφειλαν να το φτιάχνουν και εξωτερικά καπως καλύτερα για να διαφέρει σε σχεση με τα απλά αβαρτη..! Γνώμη μου πάντα!
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Παντως στο GPunto Abarth, το διαφορετικο στον εξοπλισμο που εχει σε σχεση με τον ανταγωνισμο(πχ 207 Rallye) ειναι το ηχοσυστημα και τπτ αλλο.Απλως εχει καποια πραγματα που δεν εχουν τα αλλα αυτοκινητα του ανταγωνισμου και το κανουν πιο ξεχωριστο: τα μπακετ , οι τετραπιστονες , και οι σκορπιοι σε ολο το αμαξωμα.Κατα τα αλλα το 207 Rallye παραμενει η καλυτερη λογικη επιλογη σε αυτη την κατηγορια.Ομως σχεδον ποτε δεν αποφασιζουμε με βαση την λογικη...ρε συ συγνώμη κιόλας δεν επρεπε να είναι κάπως ξεχωριστό σε σχέση με τις αλλες εκδόσεις...? Μην ξεχνάμε οτι είναι το rallye! Το χεις δει μεσα πως είναι..? σαν απλό 207.. Το ίδιο και απέχω.. Και μην μου πείς τώρα οτι σε ένα τετοιο αμαξι δεν τα κοιτάς αυτά! Δίνεις τόσα λεφτά! Αγωνιάρικο είναι..! Αν σκεφτείς και το γεγονός οτι είναι... 5ταχυτο αίσχος! Απτην άλλη πλευρά και στο τομέα των επιδόσεων είναι λίγο καλύτερο το αβαρτη ειδικα στις ευθείες..! Το rallye κερδίζει ως συνήθως σε στροφές.. Αλλα οι ιταλοί εχουν ανει μεγάλη βελτίωση και σε αυτο το τομέα πλέον. Φιλικά πάντα.
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
Το rallye κερδίζει ως συνήθως σε στροφές.. Αλλα οι ιταλοί εχουν ανει μεγάλη βελτίωση και σε αυτο το τομέα πλέον. Φιλικά πάντα.βελτιωση ....δεν το καταλαβα.παντα στριβανε τα ιταλικα.
-
Ο χρήστης punto ELX έγραψε:
Το rallye κερδίζει ως συνήθως σε στροφές.. Αλλα οι ιταλοί εχουν ανει μεγάλη βελτίωση και σε αυτο το τομέα πλέον. Φιλικά πάντα.
βελτιωση ....δεν το καταλαβα.παντα στριβανε τα ιταλικα.
δεν αντιλέγω... απλα σε σχέση με τα γαλλικα δεν στρίβανε τόσο καλά..!
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
Παντως στο GPunto Abarth, το διαφορετικο στον εξοπλισμο που εχει σε σχεση με τον ανταγωνισμο(πχ 207 Rallye) ειναι το ηχοσυστημα και τπτ αλλο.Απλως εχει καποια πραγματα που δεν εχουν τα αλλα αυτοκινητα του ανταγωνισμου και το κανουν πιο ξεχωριστο: τα μπακετ , οι τετραπιστονες , και οι σκορπιοι σε ολο το αμαξωμα.Κατα τα αλλα το 207 Rallye παραμενει η καλυτερη λογικη επιλογη σε αυτη την κατηγορια.Ομως σχεδον ποτε δεν αποφασιζουμε με βαση την λογικη...
ρε συ συγνώμη κιόλας δεν επρεπε να είναι κάπως ξεχωριστό σε σχέση με τις αλλες εκδόσεις...? Μην ξεχνάμε οτι είναι το rallye! Το χεις δει μεσα πως είναι..? σαν απλό 207.. Το ίδιο και απέχω.. Και μην μου πείς τώρα οτι σε ένα τετοιο αμαξι δεν τα κοιτάς αυτά! Δίνεις τόσα λεφτά! Αγωνιάρικο είναι..! Αν σκεφτείς και το γεγονός οτι είναι... 5ταχυτο αίσχος! Απτην άλλη πλευρά και στο τομέα των επιδόσεων είναι λίγο καλύτερο το αβαρτη ειδικα στις ευθείες..! Το rallye κερδίζει ως συνήθως σε στροφές.. Αλλα οι ιταλοί εχουν ανει μεγάλη βελτίωση και σε αυτο το τομέα πλέον. Φιλικά πάντα.
207 rallye, από την peugeot France δεν υπάρχει .......
τα 207 rallye που βλέπουμε εδώ στο ελλαδιστάν είναι παντέντα της lion, μήπως και τα πουλήσσει .... με το όνομα του προκατόχου .... 106 Rallye
Fiat Grande Punto ABARTH