-
Αισθάνεσαι κραδασμούς από τον κινητήρα , δεν ειναι 'μεταξένια' η λειτουργία του.
-
Το είδα στο δρόμο σήμερα, δείχνει πολύ επιβλητικό.
Αλλά αυτές τις ζάντες, τι τις ήθελαν τόσο τέρατα ρε παιδιά? Ούτε για τις πίστες του DTM να το είχαν φτιάξει. Ό,τι πρέπει για Ελλάδα, που δε μπορούμε να κλείσουμε μια τρύπα χωρίς να εξέχει το μπάλωμα 2-3 πόντους επάνω από την υπόλοιπη άσφαλτο.... -
Δεν έχω κραδασμούς στο opel corsa city 1200 του 95 άμα του βάλω καινούργια λάδια, στο insignia θα έχω; Έχω οδηγήσει και το astra gtc 1600 cosmo. Το είχα για 2 μήνες(του αδερφού).
Πάντως δεν το κρύβουν οτι είναι ελάχιστα πιο αργώ από το Vectra. Έχουν 0,7 sec διαφορά στα 0-100. Για όσους δεν ξέρουν, πας στην opel, πληρώνεις 500 σου βάζουν καινούργιο προγραμματάκι και σου δίνουν περίπου 10% παραπάνω άλογα. Προσοχή να πάρετε απόδειξη, μη τυχόν και σας βάλουν ιμιτασιόν πρόγραμμα και χάσετε την εγγύηση. -
Έχω ένα Astra Twintop 1,6T με βάρος περίπου 1600 - 1700 κιλά. Ο κινητήρας είναι πολύ καλός για τα κιλά και λόγω του overboost χαμηλά τραβάει καλά. Ψηλά βέβαια ξεφουσκώνει αλλά ειλικρινά σπάνια αλλάζω πλέον πάνω από 4.500 - 5.000 στλ. Φαντάζομαι πως όσοι ενδιαφέρονται για το Insignia με αυτό τον κινητήρα δεν έχουν να φοβούνται τίποτα. Φωτιά στον δρόμο δεν θα βάλουν αλλά θα κινηθούν γρήγορα και άνετα. Φυσικά με το sport ενεργοποιημένο το αμάξι μεταμορφώνεται αλλά σπάνια το πατάω.
-
Ερώτηση 'περισσότερο' για αυτούς που έχουν/είχαν vectra ή astra.
Τα 15mm χαμηλόματος της ανάρτησης, στις sport εκδόσεις του Insignia, μπορεί να δημιουργήσουν σοβαρά προβλήματα στην άνεση???
-
Oxι , μια χαρά είναι η άνεση , τουλάχιστον στο Vectra GTS που έχω εγώ. Εννοείται ότι αποφεύγουμε περαιτέρω χαμηλώματα , κλπ. Η εργοστασιακή ρύθμιση μια χαρά είναι , και σκέψου ότι εγώ έχω τρια μικρά παιδιά..
-
Γεια και χαρά σε όλους στο forum
Μου άρεσε απ' τη πρώτη στιγμή που το είδα και η επίσκεψή μου σε μια απ' τις εκθέσεις δεν με απογοήτευσε καθόλου. Είμαι κάτοχος δύο άλλων μοντέλων της Opel (Zafira 1.8 & Agila 1.2 της γυναίκας μου) και δεν είχα ποτέ προβλήματα. Στο Zafira που ήδη κλείνει 8 χρόνια και 125000 Km - το οποίο και θα βγει στο σφυρί - δεν έχω αλλάξει ούτε μπαταρία. Την αξιοπιστία δηλαδή της Opel την ξέρω από πρώτο χέρι. Αν η Opel έβγαζε το Zafira σε 4χ4, δεν υπήρχε περίπτωση να πάρω άλλο αυτοκίνητο ! Δεν το βγάζει όμως κι ούτε πρόκειται.
Όταν αποφάσισα να αλλάξω, σκέφτηκα το Tiguan (κάνω πολλά Km στην επαρχία και θέλω 4χ4 για ασφάλεια, τα παιδιά μεγάλωσαν και σε λίγο δεν θα ακολουθούν και επομένως μπορώ να μειώσω τις απαιτήσεις μου σε χώρους κλπ) αλλά οι 10 μήνες αναμονή καθώς και το ύφος των ανθρώπων της αντιπροσωπείας με 'απομάκρυναν'. Όταν λοιπόν είδα το Insignia, κάτι μου έκανε κλικ. Το έψαξα πολύ και τελικά κατέληξα. Θα το πάρω. Και επειδή θέλω τετρακίνηση, θα πάω υποχρεωτικά στο 2.0 Cosmo (δεν θέλω το χαμηλωμένο πλαίσιο του Sport αφού μου αρκεί η θέση 'sport' στην οποία μπορεί να ρυθμιστεί με το πάτημα ενός κουμπιού το FlexRIDE πλαίσιο κι επειδή αρκετές φορές κινούμαι και στο - ομαλό τις περισσότερες φορές - χώμα. (Καταλαβαίνει κανείς γιατί η Opel δεν βάζει το 4χ4 και στο 1.6Τ ? Εγώ πάντως όχι). Και επειδή η τετρακίνηση (adaptive 4x4) χρειάζεται υποχρεωτικά το FlexRIDE, θα το βάλω κι αυτό. Όπως επίσης και τα φώτα AFL (Όποιος οδηγεί σε ορεινούς / επαρχιακούς δρόμους νύχτα με βροχή ή/και ομίχλη, καταλαβαίνει πολύ καλά τους λόγους μου). Επίσης θα βάλω ηλιοροφή (900€) γιατί είμαι καπνιστής αλλά και γιατί τη γουστάρω . Θα βάλω και το CD 500 Navi αφού προσφέρεται μαζί με το AFL στα 1500€. Επίσης θα βάλω τους εργοστασιακούς αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω γιατί 4,83 μέτρα και μάλιστα σε coupe φόρμα, δεν παρκάρονται εύκολα. Τέλος θα βάλω τις 18' ζάντες της έκδοσης Sport επειδή μου αρέσουν περισσότερο και επίσης καθαρίζονται πολύ πιο εύκολα απ' αυτές που φοράει το Cosmo (η αλλαγή αυτή ΔΕΝ χρεώνεται). Πιστεύω δε πως οι μεγαλύτερες θα ήταν υπερβολή, όσο κι αν μου αρέσουν αισθητικά. Πρακτικά δε, το προφίλ των 35 ελαστικών θα κοπανάει τρομερά στους ελληνικούς δρόμους και ειδικά τους επαρχιακούς. Τη δε ρεζέρβα θα την πάρω στενή, όχι για τα 50€ της διαφοράς αλλά για το μεγαλύτερο κατά 10cm βάθος του χώρου αποσκευών. Άλλωστε, στα 8 χρόνια και 125000 Km του Zafira, δεν έχω πάθει ούτε μια φορά λάστιχο.
Όλα αυτά μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας, τα διάφορα έξοδα μεταφοράς, το μετ. χρώμα κλπ, θα πάνε (αφαιρώ την έκπτωση που μου κάνουν) στα 35000€, τιμή ασυναγώνιστη (γνώμη μου) για αυτά που προσφέρει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Και φτάνω στα 'προβλήματα'- Δεν έχω αποφασίσει αν θα πάρω το sedan ή το HB. Η πρακτικότητα του δεύτερου είναι σαφώς μεγαλύτερη, δεν τίθεται καν θέμα. Αισθητικά όμως και πάντα σε σύγκριση με το sedan, είναι ένα κλικ πίσω. Η ορατότητα επίσης του μέσα καθρέπτη, περιορίζεται αισθητά από τις πιο φαρδιές κολώνες της πίσω πέμπτης πόρτας. Από την άλλη όμως, έχει καθαριστήρα στο πίσω τζάμι που στη πράξη έχει (το τζάμι) την ίδια κλίση με αυτό του sedan. Το sedan άραγε δεν χρειάζεται καθαριστήρα εκεί ;
- Φτάνουμε στο 'ζουμί' της υπόθεσης. Και αυτό δεν είναι άλλο απ' το eLSD, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης δηλαδή. Παντού όπου κι αν κοίταξα, έμεινα με την εντύπωση πως το eLSD μπαίνει μόνο στην έκδοση Sport. Τόσο στο διαφημιστικό βιβλιαράκι που μου έδωσαν όσο και στα διάφορα (ελληνικά και ξένα) sites - της Opel συμπεριλαμβανομένης βέβαια - το αναφέρουν ως 'προαιρετικό'. Μέχρις ενός σημείου, αυτό είναι λογικό αφού η ίδια η τετρακίνηση είναι προαιρετική εκτός του κορυφαίου 2.8 στο οποίο είναι standard. Στον κατάλογο όμως με τον προαιρετικό εξοπλισμό, δεν υπάρχει καν το eLSD. Να καταλάβω λοιπόν πως δεν προσφέρεται καν ? Να καταλάβω πως εφ' όσον βάζω τόσο το FlexRIDE πλαίσιο όσο και την adaptive 4x4 τετρακίνηση θα υπάρχει σίγουρα και το eLSD ? Αν πιστέψω το άρθρο που είδα σε σχετικό link εδώ στο forum (http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=17847' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank) σχετικά με το πώς λειτουργεί η τετρακίνηση του Insignia, το έχει. Μύλος δηλαδή. Δυστυχώς εδώ γίνεται ένα μεγάλο μπέρδεμα με την έκδοση Sport, την ρύθμιση Sport του FlexRIDE καθώς και μe τον όρο Sport Chassis που χρησιμοποιεί η Opel στο φυλλάδιό της και στο σχετικό site της (http://www.opel.gr/content_data/GME/019 ... /insignia/' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank)
Επειδή πιστεύω πως το eLSD είναι βασικότατο μέρος της τετρακίνησης, παρακαλώ θερμά όποιον τυχόν γνωρίζει τι ακριβώς 'παίζει' με αυτό το θέμα (υποθέτω πως απασχολεί και άλλους πολλούς που απλά δεν το πρόσεξαν) ας γράψει πέντε πράγματα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Να σημειώσω επίσης πως σύμφωνα με την Έκθεση της Opel που επισκέφτηκα, το CD 500 Navi θα μπει στη παραγωγή το Μάρτη. Αυτό σημαίνει πως, όποιος παραγγείλει το συγκεκριμένο σύστημα, θα παραλάβει το αυτοκίνητο τον Μάη.
-
Ο χρήστης salty έγραψε:
Όλα αυτά μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας, τα διάφορα έξοδα μεταφοράς, το μετ. χρώμα κλπ, θα πάνε (αφαιρώ την έκπτωση που μου κάνουν) στα 35000€, τιμή ασυναγώνιστη (γνώμη μου) για αυτά που προσφέρει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Εκπτωση???? Ποια εκπτωση??????
Κατα τα άλλα καλορίζικο και με το καλό να το παραλάβεις. Προσωπικά πιστεύω πως το τετράθυρο είναι πιο όμορφο. Αν δεν βάζεις μέσα ποδήλατα , παρκοκρέββατα , παιδικά καροτσάκια κλπ πάρε το τετράθυρο.
Από εξτρα ούτε κι εγώ θα έβαζα τίποτε άλλο , είσαι ΟΚ. Μόνο κοίτα και το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο καθισμα οδηγού με μνήμες (550 Ευρώ) που περιλαμβάνει όμως ΚΑΙ ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο καθισμα συνοδηγού ΚΑΙ ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες. -
Εμένα το 5θυρο μου άρεσε περισσότερο. Δίνει μια πιο coupe αίσθηση, και είναι και ποιο βολικό.
Τώρα που βλέπω το sports tourer, αν το ψήλωναν λίγο θα γινόταν ένα από τα καλύτερα SUV της αγοράς. -
Ο χρήστης stathispap έγραψε:
Όλα αυτά μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας, τα διάφορα έξοδα μεταφοράς, το μετ. χρώμα κλπ, θα πάνε (αφαιρώ την έκπτωση που μου κάνουν) στα 35000€, τιμή ασυναγώνιστη (γνώμη μου) για αυτά που προσφέρει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Εκπτωση???? Ποια εκπτωση??????
Κατα τα άλλα καλορίζικο και με το καλό να το παραλάβεις. Προσωπικά πιστεύω πως το τετράθυρο είναι πιο όμορφο. Αν δεν βάζεις μέσα ποδήλατα , παρκοκρέββατα , παιδικά καροτσάκια κλπ πάρε το τετράθυρο.
Από εξτρα ούτε κι εγώ θα έβαζα τίποτε άλλο , είσαι ΟΚ. Μόνο κοίτα και το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού με μνήμες (550 Ευρώ) που περιλαμβάνει όμως ΚΑΙ ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο καθισμα συνοδηγού ΚΑΙ ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες.Όπως είδες, δεν αναφέρω πουθενά το 'δώρο' που μου κάνουν. Σε άλλους κάνουν τον συναγερμό, σε άλλους τους αισθητήρες παρκαρίσματος κλπ. Εμένα - παλαιός πιστός πελάτης - μου κάνουν έκπτωση 1500€. Δεν θα το ανέφερα εδώ αλλά τότε η τιμή που λέω (35000€) θα ήταν ψεύτικη.
όσον αφορά στο ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα, το θεωρώ κι αυτό κάπως 'τραβηγμένο' αφού δεν είναι κάτι που το κάνεις συχνά και άλλωστε η γυναίκα μου κι εγώ - δεν θα υπάρχει άλλος οδηγός - έχουμε την ίδια θέση οδήγησης. Οι δε καθρέπτες του Cosmo είναι έτσι κι αλλιώς ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι αλλά ΚΑΙ αναδιπλούμενοι !
Ευχαριστώ λοιπόν για τα καλορίζικα. Εξακολουθώ όμως να έχω πρόβλημα, ειδικά με το θέμα του eLSD. Όποιος γνωρίζει κάτι, ας ενημερώσει σχετικά -
Ο χρήστης salty έγραψε:
Οι δε καθρέπτες του Cosmo είναι έτσι κι αλλιώς ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι αλλά ΚΑΙ αναδιπλούμενοι !Εχω στα χέρια μου τον προαιρετικό εξοπλισμό του Insignia. Το πακετο με κωδικό DWH 'Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες του οδηγού και ηλεκτροχρωματικός' δεν είναι στανταρ σε καμμία εκδοση του Insignia. Εχει χρέωση 300 Ευρώ ΚΑΙ στο Cosmo. Για κοίτα το ξανα , αν βέβαια σε ενδιαφέρουν οι αναδιπλούμενοι. Αν είσαι επαρχία δεν χρειαζονται.
Δες τις τιμές εδώ : http://img124.imageshack.us/img124/6471 ... 003ya2.jpg
-
Ο χρήστης salty έγραψε:
...
2. Φτάνουμε στο 'ζουμί' της υπόθεσης. Και αυτό δεν είναι άλλο απ' το eLSD, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης δηλαδή. Παντού όπου κι αν κοίταξα, έμεινα με την εντύπωση πως το eLSD μπαίνει μόνο στην έκδοση Sport. Τόσο στο διαφημιστικό βιβλιαράκι που μου έδωσαν όσο και στα διάφορα (ελληνικά και ξένα) sites - της Opel συμπεριλαμβανομένης βέβαια - το αναφέρουν ως 'προαιρετικό'. Μέχρις ενός σημείου, αυτό είναι λογικό αφού η ίδια η τετρακίνηση είναι προαιρετική εκτός του κορυφαίου 2.8 στο οποίο είναι standard. Στον κατάλογο όμως με τον προαιρετικό εξοπλισμό, δεν υπάρχει καν το eLSD. Να καταλάβω λοιπόν πως δεν προσφέρεται καν ? Να καταλάβω πως εφ' όσον βάζω τόσο το FlexRIDE πλαίσιο όσο και την adaptive 4x4 τετρακίνηση θα υπάρχει σίγουρα και το eLSD ? Αν πιστέψω το άρθρο που είδα σε σχετικό link εδώ στο forum (http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=17847' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank) σχετικά με το πώς λειτουργεί η τετρακίνηση του Insignia, το έχει. Μύλος δηλαδή. Δυστυχώς εδώ γίνεται ένα μεγάλο μπέρδεμα με την έκδοση Sport, την ρύθμιση Sport του FlexRIDE καθώς και μe τον όρο Sport Chassis που χρησιμοποιεί η Opel στο φυλλάδιό της και στο σχετικό site της (http://www.opel.gr/content_data/GME/019 ... /insignia/' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank)
Επειδή πιστεύω πως το eLSD είναι βασικότατο μέρος της τετρακίνησης, παρακαλώ θερμά όποιον τυχόν γνωρίζει τι ακριβώς 'παίζει' με αυτό το θέμα (υποθέτω πως απασχολεί και άλλους πολλούς που απλά δεν το πρόσεξαν) ας γράψει πέντε πράγματα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Να σημειώσω επίσης πως σύμφωνα με την Έκθεση της Opel που επισκέφτηκα, το CD 500 Navi θα μπει στη παραγωγή το Μάρτη. Αυτό σημαίνει πως, όποιος παραγγείλει το συγκεκριμένο σύστημα, θα παραλάβει το αυτοκίνητο τον Μάη.Από το ενημερωτικό δελτίο της Opel:
Rear Drive Module (RDM) - Πίσω Μονάδα Μετάδοσης με Torque Transfer Device (TTD) - μηχανισμό μεταφοράς ροπής και προαιρετικό πίσω ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης - Limited Slip Differential (eLSD)
-> Κεντρικός άξονας μετάδοσης τριών τμημάτων με διπλά ρουλεμάν
-> Κιβώτιο τετρακίνησης - Power Take-Off Unit (PTU)
Οι δίσκοι του υδραυλικού συμπλέκτη ελέγχονται ηλεκτρονικά για να κατανείμουν τη ροπή από 0% μέχρι 100% μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Μέχρι 2700 Nm ροπής μπορούν να μεταφερθούν στον πίσω άξονα.
To Adaptive 4x4 σκέπτεται προνοητικά. Για παράδειγμα, ενεργοποιείται πλήρως όταν εμπλέκεται η πρώτη ταχύτητα, ενώ το όχημα είναι σταματημένο. Μόλις ο οδηγός αφήσει το συμπλέκτη, η ισχύς μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς. Αντίθετα με πολλά άλλα συμβατικά συστήματα AWD, δεν είναι απαραίτητη η ανίχνευση ολίσθησης του εμπρός τροχού πριν κατανεμηθεί ισχύς στον πίσω άξονα.
Η μονάδα ελέγχου Adaptive 4X4 είναι πλήρως δικτυωμένη με τα υπόλοιπα συστήματα ελέγχου, όπως το EPS και το ABS. Χρησιμοποιεί δεδομένα από τους αισθητήρες του οχήματος – οι οποίοι μετρούν την ταχύτητα του τροχού, το συντελεστή περιστροφής, τη γωνία του τιμονιού, τη θέση του πεντάλ του γκαζιού, τις στροφές του κινητήρα και τη ροπή - για να προσαρμόσει την κατανομή ισχύος στις τρέχουσες οδηγικές συνθήκες. Ο χρόνος για τον υπολογισμό και την προσαρμογή σε μία νέα κατανομή ροπής ποτέ δεν υπερβαίνει τα 80 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Ακόμα και ο οδηγός μπορεί να επηρεάσει την κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω με τη βοήθεια του συστήματος FlexRide. Με το πάτημα ενός μπουτόν στο Sport mode του πλαισίου περισσότερη ισχύς θα κατανεμηθεί στους πίσω τροχούς για πιο ευέλικτη συμπεριφορά.
Το Adaptive 4x4 all-wheel drive δεν βελτιώνει μόνο την ευστάθεια και την πρόσφυση στο Insignia. Κάνει την οδήγηση πιο απολαυστική και ανεβάζει τον πήχη στην οδηγική ασφάλεια. Αυτό επειδή το αυτοκίνητο είναι πιο εύκολο στην οδήγηση. Όταν φτάσει στα όρια της πρόσφυσης, το AWD Insignia σταθεροποιείται πρώτα μέσω της δράσης του Adaptive 4x4 πριν παρέμβει το ESP. Ακόμα και σε έναν ελιγμό αποφυγής εμποδίου, όπου ο οδηγός αφήνει το γκάζι, το Adaptive 4x4 βοηθά στη σταθεροποίηση του Insignia ελέγχοντας τη ροπή πέδησης που επιδρά σε κάθε τροχό.
Στην έκδοση Sport, το Adaptive 4X4 συνδυάζεται με ένα eLSD – ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τον πίσω άξονα. Αυτός είναι ένας ακόμα υδραυλικός συμπλέκτης που συμπληρώνει το σύστημα AWD. Το eLSD μπορεί να μεταφέρει ροπή μέχρι 1200 Nm μεταξύ των πίσω τροχών, σε όποιον έχει τη μεγαλύτερη πρόσφυση. Με τη δυνατότητα της ηλεκτρονικής κατανομής ροπής όχι μόνον εμπρός/ πίσω αλλά και αριστερά/δεξιά, το Insignia προσφέρει την καλύτερη δυνατή οδηγική ευστάθεια με ανώτερη οδηγική απόλαυση. Αυτό μπορεί να αποδειχτεί σε πολύ γρήγορους εναλλασσόμενους ελιγμούς (σλάλομ), όπου το Insignia φτάνει σε κορυφαία επίπεδα επιδόσεων σπορ αυτοκινήτου. >>Έψαξα το αρχείο μου (έχω καλή πληροφόριση για το Insignia) και έχω την άποψη ότι το eLSD προσφέρεται μόνο στο Sport (κάτι ανάλογο αναφέρει και το Αγγλικό φυλλάδιο). Στις υπόλοιπες εκδόσεις δεν είναι επιλογή. Κάτι σαν το χαμηλωμένο σασί.
-
Ο χρήστης stathispap έγραψε:
Οι δε καθρέπτες του Cosmo είναι έτσι κι αλλιώς ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι αλλά ΚΑΙ αναδιπλούμενοι !
Εχω στα χέρια μου τον προαιρετικό εξοπλισμό του Insignia. Το πακετο με κωδικό DWH 'Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες του οδηγού και ηλεκτροχρωματικός' δεν είναι στανταρ σε καμμία εκδοση του Insignia. Εχει χρέωση 300 Ευρώ ΚΑΙ στο Cosmo. Για κοίτα το ξανα , αν βέβαια σε ενδιαφέρουν οι αναδιπλούμενοι. Αν είσαι επαρχία δεν χρειαζονται.
Δες τις τιμές εδώ : http://img124.imageshack.us/img124/6471 ... 003ya2.jpg' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Φίλε μου, το φυλλάδιο των έξτρα έχει λάθος. Βασικά έχω βρει 2, αυτό που τιμολογεί έξτρα τους αναδιπλούμενους (DWH) με 300 ευρώ ενω είναι στανταρ στο Cosmo και αυτό που τιμολογεί έξτρα το εργονομικό sport κάθισμα με υφασμάτινη ταπετσαρία Vitesse (TAAW) με 330 ευρώ ενω είναι στανταρ στο Sport.
Για του λόγου το αληθές, δες το φυλλάδιο με τον στανταρ εξοπλισμό ανα έκδοση (νομίζω ότι το είχες δημοσιεύσει εδώ σε παλαιότερο post, μαζί με αυτό των έξτρα). -
Ο χρήστης stathispap έγραψε:
Οι δε καθρέπτες του Cosmo είναι έτσι κι αλλιώς ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι αλλά ΚΑΙ αναδιπλούμενοι !
Έχω στα χέρια μου τον προαιρετικό εξοπλισμό του Insignia. Το πακετο με κωδικό DWH 'Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες του οδηγού και ηλεκτροχρωματικός' δεν είναι στανταρ σε καμμία εκδοση του Insignia. Εχει χρέωση 300 Ευρώ ΚΑΙ στο Cosmo. Για κοίτα το ξανα , αν βέβαια σε ενδιαφέρουν οι αναδιπλούμενοι. Αν είσαι επαρχία δεν χρειαζονται.
Δες τις τιμές εδώ : http://img124.imageshack.us/img124/6471 ... 003ya2.jpg' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Το είδα και πραγματικά τρελάθηκα. Έχω κι εγώ στα χέρια μου το ίδιο χαρτί (μου δόθηκε απ΄ τη ΒΕΛΜΑΡ στη Λ. Βουλιαγμένης - Αργυρούπολη) και στο κωδικό DWH αναφέρει επιπλέον αυτών που ήδη γράφεις κι εσύ, το '(μόνο με TSQ)' και στη στήλη του Cosmo έχει ένα 's' για standard !!!! Αν δεν με πιστεύεις, να το σκανάρω και να το ανεβάσω εδώ !
Επίσης στο φυλλάδιο '2 Βασικός εξοπλισμός' και στη στήλη του Cosmo αναφέρει 'Εξωτ. καθρέπτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι του οδηγού ηλεκτροχρωματικός'. Και αυτό μπορώ να το σκανάρω και να το ανεβάσω. -
soch έγραψε :
Έψαξα το αρχείο μου (έχω καλή πληροφόριση για το Insignia) και έχω την άποψη ότι το eLSD προσφέρεται μόνο στο Sport (κάτι ανάλογο αναφέρει και το Αγγλικό φυλλάδιο). Στις υπόλοιπες εκδόσεις δεν είναι επιλογή. Κάτι σαν το χαμηλωμένο σασί.Με άλλα λόγια, το eLSD υπάρχει ΜΟΝΟ στην έκδοση Sport και σε καμία άλλη, ΟΥΤΕ με παραγγελία. Κατάλαβα σωστά ; Κι αν πράγματι είναι έτσι, δεν είναι κάπως περίεργο αυτό ;
Όπως και να' χει, ευχαριστώ για την απάντηση. -
Ημαρτον!!!! Δίκιο έχετε!
-
Ο χρήστης salty έγραψε:
Γεια και χαρά σε όλους στο forum
....
Θα το πάρω. Και επειδή θέλω τετρακίνηση, θα πάω υποχρεωτικά στο 2.0 Cosmo (δεν θέλω το χαμηλωμένο πλαίσιο του Sport αφού μου αρκεί η θέση 'sport' στην οποία μπορεί να ρυθμιστεί με το πάτημα ενός κουμπιού το FlexRIDE πλαίσιο κι επειδή αρκετές φορές κινούμαι και στο - ομαλό τις περισσότερες φορές - χώμα. (Καταλαβαίνει κανείς γιατί η Opel δεν βάζει το 4χ4 και στο 1.6Τ ? Εγώ πάντως όχι). Και επειδή η τετρακίνηση (adaptive 4x4) χρειάζεται υποχρεωτικά το FlexRIDE, θα το βάλω κι αυτό. Όπως επίσης και τα φώτα AFL (Όποιος οδηγεί σε ορεινούς / επαρχιακούς δρόμους νύχτα με βροχή ή/και ομίχλη, καταλαβαίνει πολύ καλά τους λόγους μου). Επίσης θα βάλω ηλιοροφή (900€) γιατί είμαι καπνιστής αλλά και γιατί τη γουστάρω . Θα βάλω και το CD 500 Navi αφού προσφέρεται μαζί με το AFL στα 1500€. Επίσης θα βάλω τους εργοστασιακούς αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω γιατί 4,83 μέτρα και μάλιστα σε coupe φόρμα, δεν παρκάρονται εύκολα. Τέλος θα βάλω τις 18' ζάντες της έκδοσης Sport επειδή μου αρέσουν περισσότερο και επίσης καθαρίζονται πολύ πιο εύκολα απ' αυτές που φοράει το Cosmo (η αλλαγή αυτή ΔΕΝ χρεώνεται). Πιστεύω δε πως οι μεγαλύτερες θα ήταν υπερβολή, όσο κι αν μου αρέσουν αισθητικά. Πρακτικά δε, το προφίλ των 35 ελαστικών θα κοπανάει τρομερά στους ελληνικούς δρόμους και ειδικά τους επαρχιακούς. Τη δε ρεζέρβα θα την πάρω στενή, όχι για τα 50€ της διαφοράς αλλά για το μεγαλύτερο κατά 10cm βάθος του χώρου αποσκευών. Άλλωστε, στα 8 χρόνια και 125000 Km του Zafira, δεν έχω πάθει ούτε μια φορά λάστιχο.
Όλα αυτά μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας, τα διάφορα έξοδα μεταφοράς, το μετ. χρώμα κλπ, θα πάνε (αφαιρώ την έκπτωση που μου κάνουν) στα 35000€, τιμή ασυναγώνιστη (γνώμη μου) για αυτά που προσφέρει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Και φτάνω στα 'προβλήματα'- Δεν έχω αποφασίσει αν θα πάρω το sedan ή το HB. Η πρακτικότητα του δεύτερου είναι σαφώς μεγαλύτερη, δεν τίθεται καν θέμα. Αισθητικά όμως και πάντα σε σύγκριση με το sedan, είναι ένα κλικ πίσω. Η ορατότητα επίσης του μέσα καθρέπτη, περιορίζεται αισθητά από τις πιο φαρδιές κολώνες της πίσω πέμπτης πόρτας. Από την άλλη όμως, έχει καθαριστήρα στο πίσω τζάμι που στη πράξη έχει (το τζάμι) την ίδια κλίση με αυτό του sedan. Το sedan άραγε δεν χρειάζεται καθαριστήρα εκεί ;
.....
Φίλε salty να σου πω αν θες της άποψή μου,
Βρίσκω την έκδοση 2.0/220 ως κορυφαία επιλογή για αυτό το μοντέλο. Τα έξτρα που διαλέγεις είναι πολύ κοντά στις δικές μου επιλογές. Flexride, AFL, AWD για την ασφάλεια που προσφέρουν. CD500 Navi διότι παει πακέτο με μεγάλη & έγχρωμη οθόνη, ασε που είναι και οικονομικό με το Navi Pack 1. Εργοστασιακό Park Pilot μόνο, καθώς είναι πίσω-μπρός και με αισθητήρες στο χρώμα του αμαξώματος. Η ηλιοροφή είναι γούστο, θα προτιμούσα την εργοστασιακή επιλογή ενισχυτή με τα 8 ηχεία και το sub (πακέτο Infinity), αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπικό. Ζάντες, πάλι θέμα γούστου, εγώ θα επέλεγα του Cosmo ακόμα και αν έπαιρνα το Sport, πάντα 18αρες βέβαια.
Πάντα υπάρχουν οι αισθητικές επιλογές εσωτερικού (δέρμα, ανεβάζει το επίπεδο του εσωτερικού, ασε που έχει και θερμαινόμενα καθίσματα, κάτι που έχω και θα μου λείψει αν το χάσω) και εξωτερικού (OPC line pack, ομορφαίνει το εξωτερικό & διαφοροποιεί το δικό σου Insignia από τα υπόλοιπα), αλλά ανεβαίνει το κόστος αρκετά.
Τέλος, θα έβαζα συναγερμό (πάντα μαμά, αλλά εσύ στην επαρχία μπορεί να μην τον χρειάζεσαι) και πίσω αερόσακους (προσφορά στην ασφάλεια των επιβατών, ιδιαίτερα των μικρών).Σε συγχαίρω για την επιλογή της χρηματικής έκπτωσης αντί δώρων. Έτσι έχεις έλεγχο στα έξτρα (όλα μαμά και όχι επιλογές β κατηγορίας της εδώ αντιπροσωπίας, με αυξημένη τιμή για να μιλάνε για δώρα 400 και 500 ευρώ) και πετυχαίνεις καλή μείωση στα χρήματα. Το ύψος της έκπτωσης είναι πράγματι καλό, εγώ θα προσπαθούσα για 2Κ, αν επέλεγα αυτοκίνητο κοντά στα 37-38Κ (όπως το δικό σου με δέρμα & πακέτο OPC).
Τέλος, 4θυρο vs 5θυρο είναι (για μένα στο Insignia) ομορφιά vs πρακτικότητα. Είχα και έχω 5θυρο, όμως το 4θυρο Insignia μου αρέσει περισσότερο - με χαλάει το πίσω τσουτσούνι-καθαριστήρας του 5θυρου, είναι όμως πρακτικός. Είναι θέμα γούστου πιστεύω.
Για το θέμα του eLSD σου έγραψα πιο πάνω.
Καλές επιλογέςSoch
- Δεν έχω αποφασίσει αν θα πάρω το sedan ή το HB. Η πρακτικότητα του δεύτερου είναι σαφώς μεγαλύτερη, δεν τίθεται καν θέμα. Αισθητικά όμως και πάντα σε σύγκριση με το sedan, είναι ένα κλικ πίσω. Η ορατότητα επίσης του μέσα καθρέπτη, περιορίζεται αισθητά από τις πιο φαρδιές κολώνες της πίσω πέμπτης πόρτας. Από την άλλη όμως, έχει καθαριστήρα στο πίσω τζάμι που στη πράξη έχει (το τζάμι) την ίδια κλίση με αυτό του sedan. Το sedan άραγε δεν χρειάζεται καθαριστήρα εκεί ;
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
Από το ενημερωτικό δελτίο της Opel:
.............................................
Έψαξα το αρχείο μου (έχω καλή πληροφόριση για το Insignia) και έχω την άποψη ότι το eLSD προσφέρεται μόνο στο Sport (κάτι ανάλογο αναφέρει και το Αγγλικό φυλλάδιο). Στις υπόλοιπες εκδόσεις δεν είναι επιλογή. Κάτι σαν το χαμηλωμένο σασί.
Φίλε soch
Το ενημερωτικό αυτό δελτίο της Opel υπάρχει και σε κάποιο site της εταιρίας ; Είναι ίσως κάπου δημοσιευμένο ; Θα ήθελα να το χρησιμοποιήσω όταν θα ξαναπάω στην έκθεση για να κάνω τη παραγγελία μου. Ίσως μάλιστα παραγγείλω πλέον την Sport έκδοση με τον εξοπλισμό του Cosmo.
Σ' ευχαριστώ -
Ο χρήστης salty έγραψε:
soch έγραψε :
Έψαξα το αρχείο μου (έχω καλή πληροφόριση για το Insignia) και έχω την άποψη ότι το eLSD προσφέρεται μόνο στο Sport (κάτι ανάλογο αναφέρει και το Αγγλικό φυλλάδιο). Στις υπόλοιπες εκδόσεις δεν είναι επιλογή. Κάτι σαν το χαμηλωμένο σασί.Με άλλα λόγια, το eLSD υπάρχει ΜΟΝΟ στην έκδοση Sport και σε καμία άλλη, ΟΥΤΕ με παραγγελία. Κατάλαβα σωστά ; Κι αν πράγματι είναι έτσι, δεν είναι κάπως περίεργο αυτό ;
Όπως και να' χει, ευχαριστώ για την απάντηση.Έτσι πιστεύω φίλε μου. Είναι όπως στις σκληρότερες αναρτήσεις ή στα χαμηλωμένα σασί που βάζουν μόνο στις εκδόσεις sport και δεν μπορείς να έχεις με τις άλλες εκδόσεις των μοντέλων.
Στην Opel τι άποψη είχαν? Θα έπρεπε να ξέρουν!Ημαρτον!!!! Δίκιο έχετε!
...
Φίλε sochΤο ενημερωτικό αυτό δελτίο της Opel υπάρχει και σε κάποιο site της εταιρίας ; Είναι ίσως κάπου δημοσιευμένο ; Θα ήθελα να το χρησιμοποιήσω όταν θα ξαναπάω στην έκθεση για να κάνω τη παραγγελία μου. Ίσως μάλιστα παραγγείλω πλέον την Sport έκδοση με τον εξοπλισμό του Cosmo.
Σ' ευχαριστώΔες εδώ, από το site της GM Europe
http://www.gmeurope.info/insignia/downloads/gm/gr/doc/' target='_blank
είναι τα press kit για την Ελλάδα
άνοιξε το νούμερο 12Στη διάθεσή σου
Soch -
Θα μπορούσε κάποιος να μας εξηγήσει τι είναι το σύστημα αυτόματου φωτισμού που υπάρχει στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων?
Opel Insignia