Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio RS η VW Scirocco 2.0 ;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio RS η VW Scirocco 2.0 ;
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 25
    • 26
    • 9 / 26
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    72
    511
    1948
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Αυτο προσπαθω να πω και εγω...
      Τα νεα RS εχουν λιγο πιο
      μακριες τις δυο τελευταιες ακριβως
      για τους λογους που λες αλλα και παλι
      ειναι κοντες.
      Σιγουρα παντως στις πρωτες
      σχεσεις που ειναι αρκετα κοντες,
      επιτυχγχανεται το καλυτερο δυνατο
      αποτελεσμα σε επιταχυνση
      με αυτο τον κινητηρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        italakias last edited by

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
        Αυτο προσπαθω να πω και εγω...
        Τα νεα RS εχουν λιγο πιο
        μακριες τις δυο τελευταιες ακριβως
        για τους λογους που λες αλλα και παλι
        ειναι κοντες.
        Σιγουρα παντως στις πρωτες
        σχεσεις που ειναι αρκετα κοντες,
        επιτυχγχανεται το καλυτερο δυνατο
        αποτελεσμα σε επιταχυνση
        με αυτο τον κινητηρα.

        για να εχεις καλο 0-100 πρεπει η πρωτη να ειναι μακρυα για να αποτρεπει οσο γινεται το σπινιαρισμα και η δευτερη λιγο πιο κοντη για καλυτερη επιταγχυνση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Αυτο ειναι σωστο γενικα, αλλα ουτως ή αλλως στο clio ειναι τοσο μελετημενη
          η αναρτηση (ειδικα σχεδιασμενη για να ελαχιστοποιει ακομα και το φαινομενο torque steering) που ενδεχομενως να 'δινει' το περιθωριο στον κατασκευαστη να μην εχει επιλεξει κατι τετοιο.
          Οπως και να εχει η γενικοτερη κλιμακωση του clio ειναι κοντη και αυτο σε γενικες γραμμες βοηθαει τον κινητηρα να φτανει πιο γρηγορα στα κοκκινα ισορροπωντας κατα καποιο τροπο την μετρια ροπη για τις δυνατοτητες του πλαισιου, και κατα συνεπεια βελτιωνοντας την επιταχυνση του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • Y
            yugo_para_siempre last edited by

            Μακρια-κοντα κιβωτιο πολυς λογος γινεται. Εμενα μου αρεσουν τα κοντα. Γενικα παντως για να κανεις καλο 0-100 θες μια πρωτη γυρω στα 55-60 χλμ και τη δευτερα να περναει οριακα τα 100 χλμ ωστε να μη χρειαζεται να αλλαξεις σε τριτη πριν τα πιασεις. Η κλιμακωση του RS ταιριαζει γαντι στο χαρακτηρα του οπως και του Scirocco στο δικο του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coupeas last edited by

              Πρακτικα οταν αλλαζεις ταχυτητα σε 3τη πριν τα 100 εχεις χασει σε χρονο για 0-100 .Αυτη ειναι η αληθεια.Απ'οτι καταλαβα το κλιο οντος αλλαζει πριν τα 100 οποτε στα 7 δευτερα που χρειαζεται ισως στα 0-100 με λιγο πιο μακρια δευτερα με ιδιο φορτιο στην χαρτογραφηση και λιγο μεγαλυτερο κοφτη θα εκανε 0,5 λιγοτερο με μια αλλαγη .Η εμπειρια μου αυτο λεει.Δεν αρκει η μεγαλη ευστροφια να καλυψει το χαμενο χρονο της αλλαγης.
              Για το κλιο θα ελεγα οτι στερειται σωστης χαρτογραφησης απο τον κατασκευαστη και αυτο εσκεμενα για λογους αξιοπιστιας και πιο πολυ νομιζω ασφαλειας .

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • Q
                qsisvts last edited by

                ναι μονο που και το σιροκκο θελει 2 αλλαγες για να παει στα 100

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coupeas last edited by

                  Με την ροπη που εχει τοτε αδικειται παρα πολυ σε επιδοση!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Καθολου! Ειδικα με +120 κιλα διαφορα και συμφωνα
                    με μετρησεις των 4τροχων που ειχα παραθεσει σε προηγουμενες σελιδες
                    πετυχαινει πολυ καλες επιδοσεις.
                    Και να μην ξεχναμε οτι η ροπη αναδεικνυει
                    τις ρεπριζ κυριως και οχι απαραιτητα το 0-100.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                      Καθολου! Ειδικα με +120 κιλα διαφορα και συμφωνα
                      με μετρησεις των 4τροχων

                      μπραβο ρε Γρηγορη,γιατι εγω ειχα μεινει στους αριθμους που παρεθεσε ο angel...
                      viewtopic.php?f=15&t=33758&st=0&sk=t&sd=a&start=120' target='_blank' target='_blank

                      λεω και γω?μονο 58 κιλα διαφορα βαρους...

                      ποιος λεει(περισσοτερο) ψεματα μαθαμε???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pskarm last edited by

                        TO σιροκο 1300κιλα ???
                        χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

                        ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          εχεις νουμερα για το διλιτρο συγκεκριμενα και μιλας με τοση σιγουρια ή μιλας για το tsi με τα 122 και τσαμπα χαχανιζεις???
                          τα 1244 κιλα ειναι το βαρος του 1.4(122)

                          ή μηπως σου φαινεται λογικο να εχουν τοσο μικρη διαφορα βαρους ενα μικρομεσαιο με ενα σουπερμινι και τα 2 με 2λιτρους κινητηρες???

                          στους τιμοκαταλογους των 4τ το 2.0 tfsi το δινει 1318
                          στο επισημο site της vw το δινει 1298
                          οποτε μαλλον και υπαρχουν τετοια νουμερα και πολυ σοβαροι ειμαστε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Βαρος που προκυπτει απο μετρηση 4τροχων Νοεμβριου 2008:
                            scirocco 2.0 Tsi - 1362kg
                            scirocco 1.4 Tsi 160 - 1317kg

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                              Βαρος που προκυπτει απο μετρηση 4τροχων Νοεμβριου 2008:
                              scirocco 2.0 Tsi - 1362kg
                              scirocco 1.4 Tsi 160 - 1317kg

                              λες να μετρανε σε χαλασμενη ζυγαρια?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • V
                                vargas last edited by

                                Πολυ ανετα clio , εφοσον ζητας ενα driver's car, απο εμφανιση ειναι πολυ καλυτερο το scirocco αλλα απο ικανοτητες κ κινητηρα νομιζω το clio ειναι αρκετα ανωτερο κ δεν καταφευγει σε λυσεις πατεντες του γκρουπ.Επισης απαιτει κ περισσοτερη συμμετοχη απο το vw που ουσιαστικα εχει ολα τα γνωρισματα της μαρκας τιμονι κλπ..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Και τα δυο ειναι οδηγοκεντρικα (driver's car) οπως λες.
                                  Το clio ειναι πιο σκληροπυρηνικο με αγωνιστικο χαρακτηρα, το
                                  scirocco ειναι πιο low profile αλλα εξισου αποτελεσματικο
                                  και αρκετα διασκεδαστικο.
                                  Επισης αδικεις λιγο το vw group με την εκφραση λυσεις πατεντες,
                                  την στιγμη τουλαχιστον που αποδεδειγμενα φοραει τον
                                  καλυτερο 2λιτρο παραγωγης.
                                  Οσο για την εμφανιση, και τα δυο ειναι ομορφα,
                                  το καθενα με το δικο του τροπο και στυλ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vargas last edited by

                                    Ο καλυτερος διλιτρος παραγωγης?? Απο που προκυπτει αυτο? Επειδη εχω κ το passat tfsi με αυτο ακριβως τον κινητηρα μπορω να σου αναφερω πραγματα που σιγουρα δεν τον κανουν το καλυτερο κινητηρα στα 2000κ. Μπορει να επεσα στην περιπτωση δε λεω , αλλα υπαρχουν κ αλλοι με τα ιδια πανω κατω προβληματα. Απο κει κ περα δεν εχει σχεση το τιμονι του clio με του vw. Κ σε καμια περιπτωση δεν θα χαρακτηριζα το vw οδηγοκεντρικο , σιγουρα πολυ εκκεντρικο εμφανισιακα αλλα περα απο αυτο σε αλλη κατηγορια σε σχεση με το clio κατα την γνωμη μου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης vargas έγραψε:
                                      Ο καλυτερος διλιτρος παραγωγης?? Απο που προκυπτει αυτο? Επειδη εχω κ το passat tfsi με αυτο ακριβως τον κινητηρα μπορω να σου αναφερω πραγματα που σιγουρα δεν τον κανουν το καλυτερο κινητηρα στα 2000κ. Μπορει να επεσα στην περιπτωση δε λεω , αλλα υπαρχουν κ αλλοι με τα ιδια πανω κατω προβληματα. Απο κει κ περα δεν εχει σχεση το τιμονι του clio με του vw. Κ σε καμια περιπτωση δεν θα χαρακτηριζα το vw οδηγοκεντρικο , σιγουρα πολυ εκκεντρικο εμφανισιακα αλλα περα απο αυτο σε αλλη κατηγορια σε σχεση με το clio κατα την γνωμη μου.

                                      Ναι, ψηφιστηκε απο το 2005-2007.

                                      http://www.ukipme.com/engineoftheyear/previous04.html.

                                      oσο για το τιμονι του clio ειναι οντως καλυτερο, αλλα και αυτο του scirocco εχει βελτιωθει παρα πολυ με το νεο ηλεκτρομηχανικο μοτερακι, δινωντας πολυ καλυτερη αισθηση απο το αναμενομενο.
                                      Η κατηγορια ειναι σιγουρα διαφορετικη, το ενα ειναι μικρη βομβα (η πιο καλοστημενη
                                      της κατηγοριας) και το αλλο μικρομεσαιο κουπε-χατς με σπορ καταβολες.
                                      Απλα ειναι σχετικα κοντα σε τιμη (περιπου 2.500ευρω φθηνοτερο το clio) τουλαχιστον το F1 Team R27 με το χειροκινητο 2.0 Tsi.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        pappaki last edited by

                                        -Σε άγνωστη διαδρομή ή δημόσιο δρόμο πρέπει να είσαι πολύ μάγκας για να νικήσεις την λειτουργία του TFSI, ακόμα και ο άλλος κουβαλάει και την πεθερά μαζί. Παράγοντας οδηγική απόλαυση παίζει ρόλο σε τέτοιες κατασκευές και όχι επιδείξεις ανδρισμού σε δημόσιο δρόμο...

                                        -Το Clio είναι αλλού!!! γι αυτόν που ζει το αυτοκίνητο από μέσα...το Scirocco εξυπηρετεί την κουλτούρα του σήμερα, με εξαιρετικές δυνατότητες στο δρόμο.

                                        -Πιστεύω πάντως πως αυτός που θα επιλέξει συνειδητά το Clio, θα προσπεράσει μεμιάς το εξαιρετικό κατά άλλα Scirocco. Αυτός που θα γλυκαθεί από το γερμανικό coupe, ίσως παρκάρει το Smart του έξω από τη Mini, αφού το Cooper S μοιάζει να μαρκάρει πιο καλά το Scirocco στο μυαλό του σημερινού Έλληνα(σε 2-3 χρόνια ποιος ξέρει?) αγοραστή.

                                        Υ.Γ Πάντα υπάρχουν και εξαιρέσεις

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coupeas last edited by

                                          Το σιρροκο αν ειχε μακρυτερο σαζμαν θα ειχε καλυτερο 0-100 σιγουρα.Τους λογους τους εχω γραψει.
                                          Κατα τα αλλα συμφωνουμε ολοι νομιζω οτι ειναι πιο γρηγορο το κλιο σε 'κλειστα κομματια' οποτε δεν μπορει το σιρροκο να συγκρινεται σε αγωνιστικο στυλ με αυτο.
                                          Επισης επαναλαμβανω οτι το σιρροκο κερδιζει σε δυναμη με μικρη διαφορα σε ρεμπριζ ενω θα περιμενε καποιος να δει πανω απο 1 δευτερο παντου διαφορες και αυτο ειναι οχι πλεονεκτημα αλλα μειονεκτημα σε σχεση με το κλιο που λειτουργει ατμοσφαιρικα.
                                          Αν το τουρμπισμα του αρχιζει και χαμηλα τοτε αδικειται απο τις σχεσεις του!
                                          Αποψη μου!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Αυτο το θεμα με το κοντο και μακρυ σαζμαν εχει τοσες διαφορετικες παραμετρους
                                            που χρειαζομαστε ενα ολοκληρο topic για να το αναλυσουμε με παραδειγματα
                                            και αποδειξεις...
                                            Για το θεμα των ρεπριζ, το ενδεικτικο 80-110km/h με 4η
                                            με το scirocco στα 2,9sec, και το clio στα 5,5sec δεν σου λεει τιποτα?
                                            Στην 3η και 5η οι διαφορες ειναι λιγοτερο απο 1sec αλλα και παλι
                                            ειναι μπροστα, και εχει το υπενθυμιζω παλι +120κιλα στην πλατη του.
                                            Τελος ειναι φυσιολογικο και συνηθισμενο σε κινητηρες που εχουν περισσεια ροπη
                                            απο χαμηλα οι σχεσεις τους να ειναι 'απλωμενες' ωστε να περναει η δυναμη
                                            καλυτερα στο δρομο και να μην εχει συντομα ξεσπασματα, κατι που θα συνεβαινε
                                            αν ειχε κοντες σχεσεις και θα δυσκολευε κατα συνεπεια την ομαλοτερη μεταφορα
                                            της δυναμης στο δρομο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 9 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr