-
Τι εννοείς με το μηχανισμό ανοιγοκλεισίματος; Τι συντονίζει;
-
Συντονίζεται κάποιο εσωτερικό εξάρτημα της 'μανέτας' που τραβάμε για να ανοίξει η πόρτα, στην πλευρά του οδηγού και πέρα απο αυτό τα πλαστικά δίπλα απο το ηχείο της BOSE στον οδηγό ( δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα αυτό, γιατί δεν γίνεται διαρκώς σε όλες τις συχνότητες) καθώς επίσης και to στρογγυλό ηχειάκι στον επιβάτη πίσω απο τον οδηγό, το οποίο το κάνει διαρκώς και είναι εξίσου ενοχλητικό με τη μανέτα ( και το οποίο αν εφαρμόσεις εξωτερική πίεση με το χέρι, παύει να το κάνει, οπότε ίσως με ένα τσοχάκι διορθωθεί).
Αξίζει όμως να ασχοληθώ ή θα μου τα κάνουν χειρότερα...? -
Φιλε μου ξερεις ποσο θα ηθελα να ειμαι στη θεση σου,με μονη διαφορα οτι εγω θα την ηθελα κοκκινη με τις 17αρες των πεντε κυκλων... Τωρα οσον αφορα αυτο που λες ομολογουμενως ειναι εξαιρετικα εκνευριστικο για νεο αυτοκινητο να συμβαινει. Χωρις να το εχω ψαξει παντως θα σου προτεινα να πας σε καποιο παραδοσιακο ταπετσερη. Αυτος ολο και κατι θα βρει να κανει για να το διορθωσει χωρις να αφησει ιχνη. Καμια αλλη εντυπωση απο το αυτοκινητο; Αυτο που λενε οτι το τιμονι υποβοηθα την διορθωση με αναποδο ισχυει; Το εχει νιωσει καποιος κατα την οδηγηση;
-
παιδια οσοι εχετε οδηγησει τη μιτο αρκετα,τι μπορειτε να μου πειτε για το βαθμο εμπλοκης των ηλεκτρονικων της???
τα νιωθεις?
τι βαθμος απενεργοποιησης παιζει?
το antispin σε εκκινησεις πως αντιδρα?σε κοβει πολυ??για ολα τα παραπανω θα ηθελα να μαθω τι γινεται κυριως στη θεση 'D'
και μια τελευταια απορια στη θεση 'Α' (all weather) ισχυει οτι το αντισπιν μπαινει πιο αργα???
-
Τα ηλεκτρονικα της τα θεωρώ ευαίσθητα, με άμεση ενεργοποιήση αυτών αν πας να το παρακάνεις, πράγμα όχι και τόσο ευχάριστο.Σε σχέση με ενα SAAB 9.3. Αero που ενίοτε οδηγώ, είναι πιο ευαίσθητα.
Το αυτοκίνητο σου δίνει στο D πολύ καλή αίσθηση του δρόμου, ενώ κυριολεκτικά στρίβει μόνο του.
Το Α δεν το έχω ενεργοποιήσει ποτέ και ούτε πρόκειται, νομίζω.
Οι 18αρες είναι άλλη φάση, ειδικά για μένα που μένω σε προάστιο του Ηρακλείου και η δουλεια μου είναι εκτός αυτού, χωρίς να αναγκάζομαι να 'περπατάω' στους άθλιους δρόμους αυτής της πόλης. Απλώς θα χρειαστώ λάστιχα και φρένα νωρίτερα απ ότι με 17αρες. -
παιδια πριν τρεις μερες απεκτηδα και γω την μιτο μου χρωματος κοκκινη ενω ολα πηγαιναν μια χαρα σημερα μου εβγαλε ενδεικση για προβλημα κινητηρα ολοι μου ειπαν οτι φταει η βενζινη επειδη εβαλα απλη και λογω αυτης της ενδεικσης εχει κολλησει και το dna στο normal....μεχρι να ανοιξει η λαμδα αυριο να μαθω τι γινεται εχω φρικαρει....help please (οποιος γνωριζει)
-
99.9% είναι από κακής ποιότητας βενζίνη και θα φύγει η ένδειξη μάλλον από μόνη της...
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
99.9% είναι από κακής ποιότητας βενζίνη και θα φύγει η ένδειξη μάλλον από μόνη της...και τι ειναι να φυγει απο μονη της ιωση.
-
για να το εβγαλε στο ταμπλω παντως πρεπει να ταν παααααρα πολυ κακη βενζινη!!
-
λοιπον τωρα γυρισα απο τι συνεργειο βαλαν την μιτο μου στο διαγνωστικο δεν βρηκαν τιποτα μαλλον απο βενζινη ηταν μου ειπαν,,,,τι μου προτεινεται απο βενζινες???v power bp me 100 oktania;;;;η καποια αλλη???
-
Ακόμα και dracoil 100άρα αρκεί να είναι 'καθαρό' το βενζινάδικο... Εγώ Shell θα έλεγα πάντως.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
99.9% είναι από κακής ποιότητας βενζίνη και θα φύγει η ένδειξη μάλλον από μόνη της...
και τι ειναι να φυγει απο μονη της ιωση.
Μάλλον επειδή οδηγείς πολύ παλιό αμάξι δεν έχεις ιδέα από ηλεκτρονικά σύγχρονων αυτοκινήτων...είναι σαν τους υπολογιστές, ο καλύτερος τρόπος για να διορθώσεις κάποιο πρόβλημα είναι να τον κλείσεις και να τον ξανανοίξεις
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
99.9% είναι από κακής ποιότητας βενζίνη και θα φύγει η ένδειξη μάλλον από μόνη της...
και τι ειναι να φυγει απο μονη της ιωση.
Μάλλον επειδή οδηγείς πολύ παλιό αμάξι δεν έχεις ιδέα από ηλεκτρονικά σύγχρονων αυτοκινήτων...είναι σαν τους υπολογιστές, ο καλύτερος τρόπος για να διορθώσεις κάποιο πρόβλημα είναι να τον κλείσεις και να τον ξανανοίξεις
ενταξει ρε φιλε μην τρελενεσαι μαζι του ειμαι και εγω παθων.
-
Απο το pistonheads show την προηγουμενη week στο NEC Birmingham ( )
-
Ο χρήστης new mito έγραψε:
λοιπον τωρα γυρισα απο τι συνεργειο βαλαν την μιτο μου στο διαγνωστικο δεν βρηκαν τιποτα μαλλον απο βενζινη ηταν μου ειπαν,,,,τι μου προτεινεται απο βενζινες???v power bp me 100 oktania;;;;η καποια αλλη???Καθαρη να'ναι και οτι να'ναι...ακομα και 95αρα...αλλα καθαρη...και το κυριοτερο ο,τι πληρωνεις παιρνεις,μην παρασυρεσαι απο παμφτηνα βενζιναδικα γιατι μονο αυτο που προσποιουνται δεν ειναι ...ξερω τι σου λεω..
-
Εγω παντως εδω και 13000 χλμ περιπου βαζω κατα 90% 95αρα και δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα!Αλλα παντα απο βενζιναδικα που εμπιστευομαι!Δεν χρειαζεται 100αρα ο κινητηρας μας.Ουτε καν αμεσου ψεκασμου δεν ειναι.
-
ΜΕ εχουν φαει ολοι να βαζω εκατοσταρα γιατι τα τυρβο αμαξια θελουν 100αρα μου ''λενε'' τωρα δεν ξερω φοβαμαι να βαλω απλη μην μου κσαναβγαλει την ενδεικση αυτη...''check engine''' και τωρα καλα ειμαστε η βενζινη εχει τα κατω της σε λιγο να δουμε.....οσοι εχετε μιτο καιρο γιατι εγω δεν την εχω ουτε μια βδομαδα με τι ταιζετε το μωρο σας??????
-
Εχω κάνει 3500 χλμ και απο το πρωτο Χλμ βαζω BP 95 απλή... Κανενα πρόβλημα ως τώρα. Την τελευταία φορά έβαλα BP 100αρα. Δεν έχω καταλάβει καμμία διαφορά στον δρόμο, μα σίγουρα η καύση που γίνεται είναι καλλίτερη οπότε σίγουρα αυτό είναι, αν όχι περίπου το ίδιο, καλλίτερο για το εσωτερικό του κινητήρα στους κιλύνδρους όπου και χώρος κάυσης...
-
ετσι και αλιωσ η τιμη τησ 95 bρ απλη ειναι η ιδια με v power shell αλλα πιο αξιοποιστη μου κανει η bp αρα θα καταληκσω εκει μου φαινεται σιγα σιγα... ελπιζω να μην μου ξαναβγει ποτε παλι το check engine
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
λοιπον τωρα γυρισα απο τι συνεργειο βαλαν την μιτο μου στο διαγνωστικο δεν βρηκαν τιποτα μαλλον απο βενζινη ηταν μου ειπαν,,,,τι μου προτεινεται απο βενζινες???v power bp me 100 oktania;;;;η καποια αλλη???
Καθαρη να'ναι και οτι να'ναι...ακομα και 95αρα...αλλα καθαρη...και το κυριοτερο ο,τι πληρωνεις παιρνεις,μην παρασυρεσαι απο παμφτηνα βενζιναδικα γιατι μονο αυτο που προσποιουνται δεν ειναι ...ξερω τι σου λεω..
ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο μπορω να σου πω για τα ακριβα βενζιναδικα...
Alfa Romeo Mi.Τo 2008