Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Oταν ομως εχει γινει μια μεγαλη ζημια αλλα επισκευασιμη κ οι μηχανικοι πρεπει ν ασχοληθουν το υπολοιπο της ημερας ωστε να μπει ο οδηγος να διεκδικησει καποιους βαθμους την επομενη μερα, θα πρεπει να υπαρχουν κ αυτοι που θ ασχολουνται με τ αλλο αυτοκινητο της ομαδας που ειναι μεσα στον αγωνα.
Η ομάδα ξέρει πως ο αγώνας έχει flexi service και κατεβαίνει με πχ. 8 μηχανικούς. Δεν θεωρώ πιθανό, επειδή θα (αν... ) εισαχθεί ο νέος κανονισμός, να κατέβουν με 16 μήπως και χρειαστεί να ξαναφτιάξουν ένα χαλασμένο αυτοκίνητο και οι 8 να κάθονται... Θα κατέβουν με 8 μηχανικούς και, αν τους παίρνει ο χρόνος να το φτιάξουν, θα το φτιάξουν, αλλιώς όχι. Οτι θα 'ζοριστούν' οι 8 μηχανικοί στην περίπτωση αυτή, καμία αμφιβολία, αλλά αυτοί έτσι και αλλιώς ένα μισθό παίρνουν.
Αλλο να ξαναβαλεις τ αυτοκινητο μεσα ουσιαστικα τρεχοντας για δοκιμες κ εξελιξη κ αλλο για βαθμοθηρια.
Δηλαδή το ένα είναι 'ηθικό' και το άλλο 'ανήθικο' ? Νομίζω υπερβάλλεις Ασε που δεν αναφέρεις το θέμα της προβολής, που ανέφερα, εκτός από το θέμα της εξέλιξης
Επισης οι οδηγοι ισως ρισκαρουν περισσοτερο το λαθος γνωριζοντας οτι μπορουν να εχουν κ την ευκαιρια βαθμοθηριας την επομενη ημερα.
Αυτό που λες όμως, αν συμβεί, είναι καλό για τους θεατές και γιατί θα πηγαίνουν καλύτερα πριν εγκαταλείψουν, και γιατί, αν εγκαταλείψουν, θα τους ξαναδούν την άλλη μέρα. Δηλ. ο σκοπός του μέτρου επετεύχθη. Εξάλλου μην ξεχνάς πως όσα σκέλη να κερδίσεις, δεν θα σε συμφέρει να πας αέρα, διότι αν τερματίσεις 1ος-2ος θα πάρεις περισσότερους βαθμούς.
Τ ανταλλακτικα μπορει να ειναι κ περισσοτερα. Νομιζω πως τα εξοδα δεν θα ειναι τα ιδια για τις ομαδες.
Ιδια ακριβώς όχι, σίγουρα περισσότερα. Αλλά όχι και τόσο περισσότερα και πιθανότατα θα αξίζει τον κόπο για αυτές (όπως αξίζει και τώρα στην περίπτωση επανορθώσιμης εξόδου στην 47η θέση που ανέφερα). Δηλαδή, δεν θα συνέφερε την Peugeot να αλλάξει ένα ψαλίδι στον Gronholm και να προσπαθήσει να πάρει μερικούς βαθμούς ακόμα τις άλλες 2 μέρες στην Ουαλία ?
Η Skoda τουλαχιστον θα συνεχιζε αν δεν ειχαν τα εξτρα εξοδα κ αυτη την ασταθεια με αποφασεις τελευταιας στιγμης ωστε να μην μπορουν να σχεδιασουν απο πριν τα πλανα της επομενης χρονιας.
Αυτό το ξέρεις ή το υποθέτεις ? Διότι αυτά που είπα εγώ είναι γεγονότα (Hyundai έξω από το 2003 ήδη, Fabia αργό) και όχι υποθέσεις. Αν αυτό που λες είναι γεγονός, τότε έχεις δίκιο σε αυτό το σημείο.
Μια πρόταση: ας μην τα βλέπουμε όλα κατάμαυρα. Μπορεί να έχουμε κάποιες ενδείξεις αλλά ας μην είμαστε τόσο απαισιόδοξοι. Ποιός από εμάς ήξερε στο τέλος του (βαρετού) 2002 πως θα είχαμε ένα τόσο συναρπαστικό 2003 ?