-
Ο χρήστης Greg έγραψε:
Οι ρομαντικοί αγώνες αντοχής τελείωσαν. Καλύτερα να βαθμολογούσαν και τους νικητές των ειδικών (θα είχε πάρει πρωτάθλημα ο Markus ). [\quote]
o martin θα το ειχε παρει ....
52 o martin
k 48 ή 50 o Gron?
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Oταν ομως εχει γινει μια μεγαλη ζημια αλλα επισκευασιμη κ οι μηχανικοι πρεπει ν ασχοληθουν το υπολοιπο της ημερας ωστε να μπει ο οδηγος να διεκδικησει καποιους βαθμους την επομενη μερα, θα πρεπει να υπαρχουν κ αυτοι που θ ασχολουνται με τ αλλο αυτοκινητο της ομαδας που ειναι μεσα στον αγωνα.Η ομάδα ξέρει πως ο αγώνας έχει flexi service και κατεβαίνει με πχ. 8 μηχανικούς. Δεν θεωρώ πιθανό, επειδή θα (αν... ) εισαχθεί ο νέος κανονισμός, να κατέβουν με 16 μήπως και χρειαστεί να ξαναφτιάξουν ένα χαλασμένο αυτοκίνητο και οι 8 να κάθονται... Θα κατέβουν με 8 μηχανικούς και, αν τους παίρνει ο χρόνος να το φτιάξουν, θα το φτιάξουν, αλλιώς όχι. Οτι θα 'ζοριστούν' οι 8 μηχανικοί στην περίπτωση αυτή, καμία αμφιβολία, αλλά αυτοί έτσι και αλλιώς ένα μισθό παίρνουν.
Αλλο να ξαναβαλεις τ αυτοκινητο μεσα ουσιαστικα τρεχοντας για δοκιμες κ εξελιξη κ αλλο για βαθμοθηρια.
Δηλαδή το ένα είναι 'ηθικό' και το άλλο 'ανήθικο' ? Νομίζω υπερβάλλεις Ασε που δεν αναφέρεις το θέμα της προβολής, που ανέφερα, εκτός από το θέμα της εξέλιξης
Επισης οι οδηγοι ισως ρισκαρουν περισσοτερο το λαθος γνωριζοντας οτι μπορουν να εχουν κ την ευκαιρια βαθμοθηριας την επομενη ημερα.
Αυτό που λες όμως, αν συμβεί, είναι καλό για τους θεατές και γιατί θα πηγαίνουν καλύτερα πριν εγκαταλείψουν, και γιατί, αν εγκαταλείψουν, θα τους ξαναδούν την άλλη μέρα. Δηλ. ο σκοπός του μέτρου επετεύχθη. Εξάλλου μην ξεχνάς πως όσα σκέλη να κερδίσεις, δεν θα σε συμφέρει να πας αέρα, διότι αν τερματίσεις 1ος-2ος θα πάρεις περισσότερους βαθμούς.
Τ ανταλλακτικα μπορει να ειναι κ περισσοτερα. Νομιζω πως τα εξοδα δεν θα ειναι τα ιδια για τις ομαδες.
Ιδια ακριβώς όχι, σίγουρα περισσότερα. Αλλά όχι και τόσο περισσότερα και πιθανότατα θα αξίζει τον κόπο για αυτές (όπως αξίζει και τώρα στην περίπτωση επανορθώσιμης εξόδου στην 47η θέση που ανέφερα). Δηλαδή, δεν θα συνέφερε την Peugeot να αλλάξει ένα ψαλίδι στον Gronholm και να προσπαθήσει να πάρει μερικούς βαθμούς ακόμα τις άλλες 2 μέρες στην Ουαλία ?
Η Skoda τουλαχιστον θα συνεχιζε αν δεν ειχαν τα εξτρα εξοδα κ αυτη την ασταθεια με αποφασεις τελευταιας στιγμης ωστε να μην μπορουν να σχεδιασουν απο πριν τα πλανα της επομενης χρονιας.
Αυτό το ξέρεις ή το υποθέτεις ? Διότι αυτά που είπα εγώ είναι γεγονότα (Hyundai έξω από το 2003 ήδη, Fabia αργό) και όχι υποθέσεις. Αν αυτό που λες είναι γεγονός, τότε έχεις δίκιο σε αυτό το σημείο.
Μια πρόταση: ας μην τα βλέπουμε όλα κατάμαυρα. Μπορεί να έχουμε κάποιες ενδείξεις αλλά ας μην είμαστε τόσο απαισιόδοξοι. Ποιός από εμάς ήξερε στο τέλος του (βαρετού) 2002 πως θα είχαμε ένα τόσο συναρπαστικό 2003 ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η ομάδα ξέρει πως ο αγώνας έχει flexi service και κατεβαίνει με πχ. 8 μηχανικούς. Δεν θεωρώ πιθανό, επειδή θα (αν... ) εισαχθεί ο νέος κανονισμός, να κατέβουν με 16 μήπως και χρειαστεί να ξαναφτιάξουν ένα χαλασμένο αυτοκίνητο και οι 8 να κάθονται... Θα κατέβουν με 8 μηχανικούς και, αν τους παίρνει ο χρόνος να το φτιάξουν, θα το φτιάξουν, αλλιώς όχι. Οτι θα 'ζοριστούν' οι 8 μηχανικοί στην περίπτωση αυτή, καμία αμφιβολία, αλλά αυτοί έτσι και αλλιώς ένα μισθό παίρνουν.
Δεν ξερω θα δειξει πολυ πιθανων να εχεις δικιο.
Ισως κ το κοστος να μην ανεβει ιδιαιτερα αλλα θ ανεβει. Θα το
καταλαβουμε απο τα παραπονα της καθε ομαδαςΔηλαδή το ένα είναι 'ηθικό' και το άλλο 'ανήθικο' ? Νομίζω υπερβάλλεις Ασε που δεν αναφέρεις το θέμα της προβολής, που ανέφερα, εκτός από το θέμα της εξέλιξης
Οχι δεν εννοουσα κατι τετοιο. Λεω οτι ειναι διαφορετικο να μπει ο οδηγος μεσα κανοντας δοκιμες εξελιξης κ αλλο να μπει μεσα διεκδικοντας βαθμους που κανονικα θα ειχε χασει.
Η προβολη δεν την σχολιασα γιατι οντως θα υπαρχει, αλλα απο εκει κ περα πανε να καλυψουν τα λαθη τους με καποιον κανονα που θελουν να εχει το ιδιο αποτελεσμα (την προβολη κ ενδιαφερον θεατων) κ στο οποιο πολλοι οδηγοι δεν το ηθελαν οταν ειχε πρωτοπροταθει. Εμενα δεν μ αρεσει καθολου, τα εκαναν μπαχαλο να τα λουστουν.
Οπως ειπε καποιος οι βαθμοι ειναι γι αυτους που μενουν στον δρομο κ γι αυτους που φτιαχνουν αξιοπιστα αυτοκινητα. Μου φαινεται αδικο γι αυτους που μενουν στον αγωνα.
Αφου καποιος εχει βγει στο 1ο leg μπαινει στο 2ο κερδιζει μια ειδικη στη αλλη βγαινει, το φτιαχνει κερδιζει ξαναβγαινει το ξαναφτιαχνει ξανακερδιζει...! Αρχιζει κ μπλεκει λιγο, νομιζω οτι ενα λαθος δεν διορθωνεται με ενα αλλο λαθος. Απλα ειδαν οτι το line-up ειναι πολυ φτωχο του χρονου κ προφανως σκεφτονται τις περιπτωσεις εγκαταλειψεων των μεγαλων. Μπορει να κερδισει κ o Latvala με ιδιωτικη συμμετοχη...!
Μπορει να ειμαι κ τελειως εκτος αλλα δεν τα λεω μονο εγω...!Η Skoda τουλαχιστον θα συνεχιζε αν δεν ειχαν τα εξτρα εξοδα κ αυτη την ασταθεια με αποφασεις τελευταιας στιγμης ωστε να μην μπορουν να σχεδιασουν απο πριν τα πλανα της επομενης χρονιας.
Αυτό το ξέρεις ή το υποθέτεις ? Διότι αυτά που είπα εγώ είναι γεγονότα (Hyundai έξω από το 2003 ήδη, Fabia αργό) και όχι υποθέσεις. Αν αυτό που λες είναι γεγονός, τότε έχεις δίκιο σε αυτό το σημείο.
Δεν ξερω κατι οfficial ή καποιο μυστικο, ο team director τα ελεγε οτι απο την στιγμη που δεν υπαρχει κατι σιγουρο για του χρονου δεν μπορουμε να κανουμε κ εμεις τα σχεδια μας. Μπορει να μην συνεχιζε ακομα κ αν τα πραγματα εμεναν ως ειχαν, ok αυτο δεν το ξερω.
Σιγουρα ομως δεν βοηθηκαν οι καταστασεις μ αυτες τις αλλαγες κ με 1 μηνα για το Monte ακομα οι κανονισμοι να 'παιζουν'. Το θεωρω τελειως γελοιο, αντιεπαγγελματικο, αντιδεολογικο κ δειχνει δουλειες του ποδαριου κατι το οποιο δεν θα επρεπε ουτε για αστειο να βλεπουμε απο την FIA.Μια πρόταση: ας μην τα βλέπουμε όλα κατάμαυρα. Μπορεί να έχουμε κάποιες ενδείξεις αλλά ας μην είμαστε τόσο απαισιόδοξοι. Ποιός από εμάς ήξερε στο τέλος του (βαρετού) 2002 πως θα είχαμε ένα τόσο συναρπαστικό 2003 ?
Εχεις απολυτο δικιο, εγω ειμαι πολυ απαισιοδοξος (κακως ισως) αλλα εχοντας δει που εφτασε η F1 που μ αρεσει εξισου, βλεπω μια πορεια στα χναρια αυτης. Κ δεν μ αρεσει καθολου (F1 βλεπεις για να σε παιρνει ο υπνος... κ ας κερδιζει η Scuderia που υποστηριζω).
Ο Μοsley μου ειχε κατσει απο τοτε που ο Senna φωναζε οτι θα ειμαστε πολυ τυχεροι αν δεν θρηνησουμε θυματα την επομενη σεζον (το 1994 εννοουσε.....!!!!!!) λογω των αλλαγων της FIA. Bεβαια σιγα σιγα καταφερε να τεκμηριωνει ολο κ περισσοτερο την αντιπαθεια που του εχω (elit του μηχανοκινητου κ τρεχουν με grooved tyres klp klp klp klp)!
Ισως κ να δουμε μια θαυμασια σεζον κ ολη αυτη η γκρινια να αποδειχτει τελειως ανουσια κ 'κακια'. Σιγουρα παντως ειναι καλοπροαιρετη αφου αγαπαμε το WRC θελουμε να παραμεινει εκει στου ψηλο επιπεδο που ηταν (κ να ψηλωσει ακομα αν γινεται). Θελουμε να βλεπουμε παντα τους καλυτερους κ τα καλυτερα!
-
Τώρα γεννιέται το εύλογο ερώτημα. Καλά αφού εσύ είσαι ένας απλός θεατής γιατί δεν πετάς από τη χαρά σου;
Σα θεατής συμφωνώ ότι θα έπρεπε να είμαι πολύ χαρούμενος για τις προθέσεις του MAX
Απλώς το κοιτάμε πιο σφαιρικά και πιο φιλοσοφικά.Ανέκαθεν, στον αθλητισμό έπαιζε και παίζει μεγάλο ρόλο η τύχη. Είναι βασικό συστατικό ακόμα και του πρωταθλητισμού. Δεν είναι κρίμα να προσπαθούμε να την αφαιρέσουμε; Δεν πάμε να χαλάσουμε μια άγρια ομορφιά;
Επίσης, δεν 'χαντακώνουμε' τίς μικρές ομάδες ακόμα περισσότερο; Αν η Pug ή η Citroen έχει μια απώλεια και ερχόμαστε και λέμε: αν καταφέρεις να ξαναφτιάξεις το αυτοκίνητο σε χ ώρες ξαναμπές και τρέχα, δεν στερούμε τη δυνατότητα εκμετάλλευσης από την όποια Hyundai ή Skoda;
Οι πρώτοι έχουν λεφτά και μπορούν να πληρώνουν 30 μηχανικούς που θα πέσουν πάνω στο αυτοκίνητο και θα το φτιάξουν. Οι δεύτεροι; -
OI NEOI KANONIΣΜΟΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗ FIA...
ΟΠΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΤΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ (FLEXI SERVICE, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΚΤΛ). ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ SUPERRALLY ΟΠΟΤΕ ΛΟΓΙΚΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΣΙΝΟ...ΥΓ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΗΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ, ΕΝΩ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙ ΟΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ!!!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΥΓ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΗΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ, ΕΝΩ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙ ΟΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ!!!
τι λογική έχουν τελικά αυτοι οι άνθρωποι....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
ΥΓ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΗΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ, ΕΝΩ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙ ΟΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ!!!
τι λογική έχουν τελικά αυτοι οι άνθρωποι....
Δεν έχουν λογική!!Είναι απλά διεκπεραιωτές μιας κατάστασης που τους αφήνει λεφτά!To WRC προσπαθούν να γίνει μια αντιγραφή της F1!Με τα καλά και τα κακά!Και δεν έχουν την απλή λογική να συνειδητοποιησουν ότι άλλο αγώνας σε απολύτως ελεγχόμενες συνθήκες και άλλο οδήγηση μέσα σε δάση με διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες και καταστάσεις εκτός ελέγχου!!
Θα τους υποστούμε μέχρι να αρχίσουν να χάνουν λεφτά ή να εμφανιστεί κάποιος άλλος που θα πάρει τα πράγματα στα χερια του!! -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΥΓ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΗΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ, ΕΝΩ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙ ΟΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ!!!Συνοδηγός...αυτός ο άγνωστος
-
Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ, ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΑΡΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΣΟ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟ ΠΟΙΟ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΞΟΔΕΜΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΒΟΛΤΑ
Υ.Γ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ.
ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΛΕΡΩΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΕΣ ΣΤΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΩΝ ΑΠΛΑ, ΝΤΡΟΠΗ.
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ, ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΑΡΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΣΟ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟ ΠΟΙΟ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΞΟΔΕΜΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΒΟΛΤΑΥ.Γ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ.
Μικροτερα νουμερα, περισσοτερος χωρος για χορηγους. Δεν ειναι και τοσο πλακα τελικα...
-
Περί flexiservice...
Διαβάζοντας τον κανονισμό του 2004 που αφορά στο flexiservice μου δημιουργήθηκε μια απορία.
Λεει:
'4.3.3 The entry to Flexiservice will be preceded by a Parc Ferme of 3 minutes in which cars may be weighed.
4.3.4 Each car, except the car of a 2 car team which arrives second, must enter the Service Park at its scheduled
time.
4.3.5 If a team’s first car is in service, the second car must wait in the Parc Ferme. It may wait for up to 25
minutes before entering the Service Park without incurring penalty.'Αν για κάποιο λόγο το πρώτο αυτοκίνητο καθυστερήσει περισσότερο από 5 λεπτά στο service για κάποιο σοβαρό πρόβλημα που είχε τότε εκτός από την ποινή που θα πάρει το αυτοκίνητο αυτό, θα επιβληθεί ποινή και στο δεύτερο αυτοκίνητο επειδή περίμενε στο PF περισσότερο από 25 λεπτά;
Ή κάτι δεν παει καλά ή (το πιο πιθανό) κάτι δεν καταλαβαίνω εγώ. Έτσι κουβέντα να γίνεται...
-
Νομίζω είναι όπως το λες. Στα 25 λεπτά πρέπει να έχει μπει, 'no matter what'. Η ομάδα πρέπει να το φροντίσει αυτό... Αλλιώς θα μπορούσαν να κλέβουν χρόνο από το ένα αυτοκίνητο για να φτιάξουν το άλλο.
-
Απο το worldrallynews, αλλά και από το rally.gr σημειώνεται ότι η FIA σκέφτεται να μην εφαρμόσει τελικά το σύστημα αναγνωρίσεων '1000-pistes'.
'However, the FIA is already prepared to retreat from the widely criticised 1000 Pistes recce concept, under which part of the recce will be carried out during the rally. It could well be scrapped for 2005 and organisers are likely to be granted greater freedom to revert to the usual system of practising in advance in 2004'
Eπίσης μιλάνε και για άλλες πιο σημαντικές αλλαγές για το 2005 και πιο μετά (κατηγορία WRC-2, superrally κτλ ), περισσότερα στο:
http://www.worldrallynews.com/cgi-bin/v ... 59217,8780,
Δεν ξέρω για τις άλλες αλλαγές, αλλά η κατάργηση του'1000-pistes' είναι κάτι θετικό, μένει να επιτραπούν τα gravel-cars πριν το ξεκίνημα των ειδικών κάτι που φυσικά είναι καλό για τους οδηγούς.
Ότι και να σημαίνει η επαναφορά του παλιού συστήματος αναγνωρίσεων, οι αλλαγές έχουν αλλάξει για τα καλά τη μορφή των αγώνων. -
Διαβάστε τι μας ετοιμάζουν στο WRC για του χρόνου...
-
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
*Ford lead driver Markko Martin has condemned plans to award points after each leg rather than solely at the end of World Championship rallies, on the basis that it would distort the nature of the sport.The Estonian also doubted that it would have the desired effect of encouraging drivers to go faster, arguing that it would become more important to finish to maximise scoring opportunities.
“Why do they want to change it? Last year, we still had four drivers fighting for the championship before the last round. The rally before that it was six. Do they want to make it like Playstation: you mess up a corner and restart?” he demanded.*
-
ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINK , ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΗΘΕΝΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΕΦΟΣΟΝ ΕΓΚΡΙΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ FIA, ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΧΟΥΝ ΣΤΟ WRC.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΓΕΣ ΣΥΓΚΛΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ, ΠΟΥ ΦΕΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ.http://www.wrc.com/en_GB/News/2004/001/2004_R_costcuttingproposalstabled.htm
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΥΓ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΗΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ, ΕΝΩ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙ ΟΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ!!!
Οι φωτογραφίες είναι από Μόντε. Αυτή είναι της 1ης μέρας και αυτή είναι της 3ης μέρας
Το ίδιο συμβαίνει και με τον Μάρτιν. Μπορείτε να το διαπιστώσετε και από τις φωτογραφίες των 4Τ στο τεύχος του Φεβ.
Στην Σουηδία είναι όλα σύφωνα με τους νέους κανονισμούς.
Ξέρει κανένας κάτι?(θα μπορούσα να το βάλω ερώτηση στο κουιζ, αλλά είπα να μην σας ταλαιπωρήσω)
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Οι φωτογραφίες είναι από Μόντε. Αυτή είναι της 1ης μέρας και αυτή είναι της 3ης μέρας
Το ίδιο συμβαίνει και με τον Μάρτιν. Μπορείτε να το διαπιστώσετε και από τις φωτογραφίες των 4Τ στο τεύχος του Φεβ.
Στην Σουηδία είναι όλα σύφωνα με τους νέους κανονισμούς.
Ξέρει κανένας κάτι?(θα μπορούσα να το βάλω ερώτηση στο κουιζ, αλλά είπα να μην σας ταλαιπωρήσω)
Νομίζω ότι ο Greg είχε τοποθετηθεί σχετικά. Η FIA ανάγκασε τις ομάδες να βγάλουν τα ονόματα των συνοδηγών από τη 2η ημέρα του ράλι.
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=127333&highlight=#127333
-
Νέες προτάσεις της fia όσον αφορά στις διαστάσεις των wrc cars αυτή τη φορά. Σχετικό άρθρο του rally.gr: http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=5698
Δείτε ακόμα: http://www.worldrallynews.com/artman/pu ... _249.shtml
ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ?