-
... φονικο οπλο το εχεις κανει το .. νησι!!
-
Τελικό κοστολόγιο:
Άλλαξα: Φλάντζες καπακιού , βαλβίδων, ιμάντα δυναμό, υδραυλικού, A/C και χρονισμού με τον τεντωτήρα, λάδια και φίλτρο λαδιού, φίλτρο βενζίνης, μπουζί, θερμοστάτη.
Αναλυτικότερα, οι φλάντζες και το πλάνισμα κόστισαν 105€ ανταλλακτικά και εργατικά μαζί (τα εργατικά ήταν 35€).
Τα υπόλοιπα ανταλλακτικά κόστισαν 165€ και η εργασία 130€.
Αν τα υπολόγισα σωστά, η όλη ιστορία κόστισε 400€. Καθόλου άσχημα, αφού εκτός από την αλλαγή της φλάντζας, έγινε και ένα πλήρες μεγάλο σέρβις με ιμάντες.Ας ελπίσουμε να λύθηκε το θέμα με την υπερθέρμανση πλέον...
Οι πρώτες εντυπώσεις θετικότατες: έπαψε να καπνίζει σαν ξυλόσομπα, ενώ και το μοτέρ δουλεύει πολύ ομαλά.
Τώρα μένει να ξηλωθώ και για λάστιχα...
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Service Tempra:
- Λάδια 15-50 Fuchs Titan (4 λίτρα) --- 31.27
- Φίλτρο λαδιού --------------------------- 5.85
- Φίλτρο αέρος ---------------------------- 9.75
- Φίλτρο βενζίνης ------------------------- 11.47
- Μπουζί ----------------------------------- 24.00
- Ανακατασκευή δυναμό ----------------- 99.00
- Βάσεις εξάτμισης (3) -------------------- 5.14
- Ιμάντας εκκεντροφόρου ---------------- 18.00
- Ιμάντες δυναμό (2) --------------------- 14.00
- Ιμάντας υδραυλικού τιμονιού ---------- 17.54
- Ρουλεμάν τεντωτήρα ------------------- 17.78
- Ρουλεμάν εκκεντροφόρου -------------- 48.00
- Φλάντζα καπακιού βαλβίδων --------- 7.00
Σύνολο ανταλλακτικών: --------------- 308.80
ΣΥΝΟΛΟ (με εργασία): --------------- 470.00Το μόνο που δεν κατάλαβα είναι γιατί χρεώθηκα με δύο ιμάντες δυναμό αλλά τη Δευτέρα που θα περάσω από εκεί θα ρωτήσω (δεν το είδα όταν πήρα το αυτοκίνητο).
edit: τελικά δεν ήταν δύο ιμάντες δυναμό αλλά ένας δυναμό κι ένας του A/C, απλά στην απόδειξη περάστηκε έτσι.
Για να μην ανοίξω νέο θέμα κάνω μία «σφήνα» στη συζήτηση για να ρωτήσω το εξής: τι μπορεί να φταίει όταν το αυτοκίνητο έχει κάνει από το παραπάνω σέρβις 700km κι εκτός του ότι έχει κάψει μισό κιλό λάδι το αισθάνομαι ότι δεν τραβάει όπως πριν (κάτι λες και πηγαίνω με πλήρες φορτίο); Θα πάω που θα πάω αύριο στο μηχανικό μου για να το δει, ήθελα να είμαι «υποψιασμένος» από πριν. Να σημειώσω ότι έχω αλλάξει και ελαστικά, αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο, ενώ οι ρυθμοί κίνησής μου και τα δρομολόγιά μου είναι ακριβώς όπως και παλαιότερα και στο γκαράζ δεν έχω παρατηρήσει κηλίδες λαδιού.
-
Λαθος χρονισμος;Επηρεαζει την λειτουργία του κινητηρα αλλα στην καταναλωση λαδιου δεν νομιζω οτι παιζει καποιο ρολο .Το λαδι ειναι το ιδιο με τις προηγουμενες φορες;
-
Ναι, το λάδι τα τελευταία χρόνια είναι πάντα το 15-50 της Fuchs.
Update: τσιμουχάκια και τα σχετικά θέλει κατά το μηχανικό και μάλλον έχει δίκιο διότι το αυτοκίνητο έμενε ακίνητο για μεγάλα χρονικά διαστήματα και όταν κινούνταν έκανε διαδρομές εντός πόλης (με εξαίρεση ένα ταξίδι το καλοκαίρι). Όσο για το ζόρισμα στο τράβηγμα του αυτοκινήτου, μου συνέστησε αυτό που μου είπε κι ένας φίλος βενζινάς σε κουβέντα που είχαμε: ένα γέμισμα με σούπερ αμόλυβδη και μία διαδρομή μεγάλη με αλλαγές ταχυτήτων ψηλά για να καθαρίσει.
Πέτρα που κυλάει δε χορταριάζει λέει ο λαός μας και μάλλον έχει απόλυτο δίκιο.
-
Μόλις γύρισα από το service των 30,000χλμ σε Audi
6 λίτρα λάδι (το 1 για κάβα)
φίλτρο λαδιού
φίλτρο βενζίνης
φίλτρο αέρος
φίλτρου a/c250 Euro τα αναλώσιμα + 150 η εργασία = 380 τελική
τα τακάκια είναι στην μέση ιδιαίτερα ευχαριστο για 30,000χλμ
ουδεν σφάλμα στο διαγνωστικό
keep driving -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Μόλις γύρισα από το service των 30,000χλμ σε Audi
6 λίτρα λάδι (το 1 για κάβα)
φίλτρο λαδιού
φίλτρο βενζίνης
φίλτρο αέρος
φίλτρου a/c
250 Euro τα αναλώσιμα + 150 η εργασία
keep drivingΠόσο παλιό μοντέλο είναι το Audi κι έχει ξεχωριστό φίλτρο βενζίνης;
-
Ακριβα μου φαινονται τα αναλωσιμα
Τετοια βλεπω και αναπτερωνεται το ηθικο μου. (αλλαγη λαδιων subaru 160€ ) -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Μόλις γύρισα από το service των 30,000χλμ σε Audi
6 λίτρα λάδι (το 1 για κάβα)
φίλτρο λαδιού
φίλτρο βενζίνης
φίλτρο αέρος
φίλτρου a/c250 Euro τα αναλώσιμα + 150 η εργασία = 380 τελική
τα τακάκια είναι στην μέση ιδιαίτερα ευχαριστο για 30,000χλμ
ουδεν σφάλμα στο διαγνωστικό
keep drivingΣε αντιπροσωπεια να φανταστω;
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Μόλις γύρισα από το service των 30,000χλμ σε Audi
6 λίτρα λάδι (το 1 για κάβα)
φίλτρο λαδιού
φίλτρο βενζίνης
φίλτρο αέρος
φίλτρου a/c
250 Euro τα αναλώσιμα + 150 η εργασία
keep drivingΠόσο παλιό μοντέλο είναι το Audi κι έχει ξεχωριστό φίλτρο βενζίνης;
Α4 2007 θα ξανακοιτάξω την απόδειξη και θα επανέλθω.
Αν υποθέσω ότι στα 380 (άρα χωρις ΦΠΑ 320) το συνεργείο βγάζει με 30% περίπου στα αναλώσιμα 60 euro + 130 στην εργασία = 190 euro ΕΣΟΔΟ.
Όταν έχεις εξουσιοδοτημένο με τεχνικό σύμβουλο, τεχνίτη, λογιστήριο, άνθρωπο στην υποδοχή και θέλεις να είσαι και κερδοφόρος ή τιμή είναι λογική!Είμαι πολύ ευχαριστήμενος από την εξυπηρέτηση και το σημαντικότερο από το αυτοκίνητο που δεν έχει προβλήματα
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Μόλις γύρισα από το service των 30,000χλμ σε Audi
6 λίτρα λάδι (το 1 για κάβα)
φίλτρο λαδιού
φίλτρο βενζίνης
φίλτρο αέρος
φίλτρου a/c
250 Euro τα αναλώσιμα + 150 η εργασία
keep drivingΠόσο παλιό μοντέλο είναι το Audi κι έχει ξεχωριστό φίλτρο βενζίνης;
Α4 2007 θα ξανακοιτάξω την απόδειξη και θα επανέλθω.
Αν υποθέσω ότι στα 380 (άρα χωρις ΦΠΑ 320) το συνεργείο βγάζει με 30% περίπου στα αναλώσιμα 60 euro + 130 στην εργασία = 190 euro ΕΣΟΔΟ.
Όταν έχεις εξουσιοδοτημένο με τεχνικό σύμβουλο, τεχνίτη, λογιστήριο, άνθρωπο στην υποδοχή και θέλεις να είσαι και κερδοφόρος ή τιμή είναι λογική!Είμαι πολύ ευχαριστήμενος από την εξυπηρέτηση και το σημαντικότερο από το αυτοκίνητο που δεν έχει προβλήματα
από τα 380 τα 300 είναι καθαρό κέρδος! Εάν από έναν παίρνει τόσα τι λες δεν φτάνουν να πληρώνουν το μηναίο μισθό όλων αυτών;
-
400 ευρώ για την τελείως τυπική συντήρηση; Ε όχι...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μόλις γύρισα από το service των 30,000χλμ σε Audi
6 λίτρα λάδι (το 1 για κάβα)
φίλτρο λαδιού
φίλτρο βενζίνης
φίλτρο αέρος
φίλτρου a/c
250 Euro τα αναλώσιμα + 150 η εργασία
keep drivingΠόσο παλιό μοντέλο είναι το Audi κι έχει ξεχωριστό φίλτρο βενζίνης;
Α4 2007 θα ξανακοιτάξω την απόδειξη και θα επανέλθω.
Αν υποθέσω ότι στα 380 (άρα χωρις ΦΠΑ 320) το συνεργείο βγάζει με 30% περίπου στα αναλώσιμα 60 euro + 130 στην εργασία = 190 euro ΕΣΟΔΟ.
Όταν έχεις εξουσιοδοτημένο με τεχνικό σύμβουλο, τεχνίτη, λογιστήριο, άνθρωπο στην υποδοχή και θέλεις να είσαι και κερδοφόρος ή τιμή είναι λογική!Είμαι πολύ ευχαριστήμενος από την εξυπηρέτηση και το σημαντικότερο από το αυτοκίνητο που δεν έχει προβλήματα
από τα 380 τα 300 είναι καθαρό κέρδος! Εάν από έναν παίρνει τόσα τι λες δεν φτάνουν να πληρώνουν το μηναίο μισθό όλων αυτών;
Δηλαδή σε μια απόδειξη 380 όπου τα 320 είναι ανταλλακτικά και αμοιβή και τα 60 είναι ΦΠΑ, εσυ λές ότι τα 300 είναι καθαρό κέρδος!
Δηλαδή 20 euro κάνουν όλα τα αναλώσιμα και όλα τα κόστη του. This is business!!! -
΄Μπράβο πάντως στην Άουντι που εξακολουθεί να έχει ξεχωριστό φίλτρο βενζίνης κι όχι ενσωματομένο στην αντλία, όπως άλλες ευυρωπαικές μάρκες.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Μόλις γύρισα από το service των 30,000χλμ σε Audi
6 λίτρα λάδι (το 1 για κάβα)
φίλτρο λαδιού
φίλτρο βενζίνης
φίλτρο αέρος
φίλτρου a/c250 Euro τα αναλώσιμα + 150 η εργασία = 380 τελική
τα τακάκια είναι στην μέση ιδιαίτερα ευχαριστο για 30,000χλμ
ουδεν σφάλμα στο διαγνωστικό
keep drivingλαδια πηρες απο την αντιπροσωπεια??? οπως εγραψα κατι σελιδες πριν εκανα ακριβως το ιδιο service,αλλαξα ακριβως τα ιδια πραγματα και μου πηγε 260 στο συνεργειο + 63.5 ευρω τα 5 λιτρα λαδι.
τα εργατικα μου κι εμενα ηταν 150 ευρω.το λαδι η αντιπροσωπεια το δινει γυρω στο 20αρικο το λιτρο οταν στο νετ κανει 12,5
(castrol edge 5w 30)αξιζε να μπεις στο κοπο...
-
εμενα σε ενα πουντο 75 μια αλλαγη λαδιων το χρονο και μετα συμπληρωμα μου στοιχιζει 38ευρω.καθε δυο χρονια επισης αλλαζω φιλτπο λαδιου και αν χρειαζεται φιλτρο βενζινης και μπουζι.δηλ συνολο 30ευρω δια δυο ετη 15 συν 38ευρω μας κανουν 53 ευρω το χρονο.
-
το προσέχεις τ αμαξάκι, δε λέω...
πόσα χλμ το χρόνο κάνεις;;
Φίλτρο λαδιού κάθε 2 χρόνια;;;
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
εμενα σε ενα πουντο 75 μια αλλαγη λαδιων το χρονο και μετα συμπληρωμα μου στοιχιζει 38ευρω.καθε δυο χρονια επισης αλλαζω φιλτπο λαδιου και αν χρειαζεται φιλτρο βενζινης και μπουζι.δηλ συνολο 30ευρω δια δυο ετη 15 συν 38ευρω μας κανουν 53 ευρω το χρονο.στο lancia της φωτο(που φανταζομαι οτι προσεχεις περισσοτερο) ποσο σου παει??
-
τελικά ο Σαρακάκης ειναι ο φτηνότερος? Απλώς πάμε 2 φορές το χρόνο!!!
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Μόλις γύρισα από το service των 30,000χλμ σε Audi
6 λίτρα λάδι (το 1 για κάβα)
φίλτρο λαδιού
φίλτρο βενζίνης
φίλτρο αέρος
φίλτρου a/c
250 Euro τα αναλώσιμα + 150 η εργασία
keep drivingΠόσο παλιό μοντέλο είναι το Audi κι έχει ξεχωριστό φίλτρο βενζίνης;
Α4 2007 θα ξανακοιτάξω την απόδειξη και θα επανέλθω.
Αν υποθέσω ότι στα 380 (άρα χωρις ΦΠΑ 320) το συνεργείο βγάζει με 30% περίπου στα αναλώσιμα 60 euro + 130 στην εργασία = 190 euro ΕΣΟΔΟ.
Όταν έχεις εξουσιοδοτημένο με τεχνικό σύμβουλο, τεχνίτη, λογιστήριο, άνθρωπο στην υποδοχή και θέλεις να είσαι και κερδοφόρος ή τιμή είναι λογική!Είμαι πολύ ευχαριστήμενος από την εξυπηρέτηση και το σημαντικότερο από το αυτοκίνητο που δεν έχει προβλήματα
από τα 380 τα 300 είναι καθαρό κέρδος! Εάν από έναν παίρνει τόσα τι λες δεν φτάνουν να πληρώνουν το μηναίο μισθό όλων αυτών;
Δηλαδή σε μια απόδειξη 380 όπου τα 320 είναι ανταλλακτικά και αμοιβή και τα 60 είναι ΦΠΑ, εσυ λές ότι τα 300 είναι καθαρό κέρδος!
Δηλαδή 20 euro κάνουν όλα τα αναλώσιμα και όλα τα κόστη του. This is business!!!ωραία βγάλε το φπα...αναλογικά πάλι από τα 320 τα καθαρά είναι 250 για την άουντι.
Ξέρεις σε τι τιμές παίρνουν το λάδι και τα αναλώσιμα φίλτρα; Εξευτελιστικές!380 πάντως για τέτοιο σέρβις είναι πολλά. Είναι πρίμιουμ για αυτό λογικά έχουν και πριμιουμ τιμές.
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?