-
Καλημέρα σας.
Ειμαι καινουριος σχετικα αλλα σας διαβαζω με ενδιαφερον εδω και καιρο.
Θα ηθελα σας παρακαλω να μου λυσετε μια απορια...
Ποιες ειναι οι διαφορες και ποια η βασικη διαφορα αναμεσα στο Jimny και στο Jimny Cabrio σε οτι αφορα το μοτερ και τις επιδοσεις.
Γιατι σιγουρα υπαρχουν!!
Ευχαριστω προκαταβολικα -
Καλημέρα σας.
Ειμαι καινουριος σχετικα αλλα σας διαβαζω με ενδιαφερον εδω και καιρο.
Θα ηθελα σας παρακαλω να μου λυσετε μια απορια...
Ποιες ειναι οι διαφορες και ποια η βασικη διαφορα αναμεσα στο Jimny και στο Jimny Cabrio σε οτι αφορα το μοτερ και τις επιδοσεις.
Γιατι σιγουρα υπαρχουν!!
Ευχαριστω προκαταβολικα -
Καλημέρα σας.
Ειμαι καινουριος σχετικα αλλα σας διαβαζω με ενδιαφερον εδω και καιρο.
Θα ηθελα σας παρακαλω να μου λυσετε μια απορια...
Ποιες ειναι οι διαφορες και ποια η βασικη διαφορα αναμεσα στο Jimny και στο Jimny Cabrio σε οτι αφορα το μοτερ και τις επιδοσεις.
Γιατι σιγουρα υπαρχουν!!
Ευχαριστω προκαταβολικα -
υπαρχουν?
η μονη διαφορα που υπαρχει ειναι στην ακαμψια (δεν ειναι κι απο τα δυνατα σημεια του τζιμνυ) αλλα οσοι εχουν/θελουν καμπριο την κανουν αυτην την παραχωρηση
-
To cabrio δεν παίρνει abs, έχει το παλιό κινητήρα με ένα-δυό ίππους διαφορά (με μεγάλη διαφορά στην ελαστικότητα) και κατασκευάζεται στην Ισπανία , ενώ το απλό Jimny νομίζω ότι φτιάχνεται ακόμα στην Ιαπωνία. Στο απλό Jimny έχουν γίνει και κάποιες τροποποιήσεις στις αναρτήσεις για το νέο κινητήρα. Πήγαινε και δές το πώς ανοίγει η πίσω κουκούλα του cabrio, πώς κουμπώνει και σκέψου πως θα είναι μετά από ένα χρόνο .
-
καλυτερα να μην το παρεις cabrio . κανει θορυβο το χειμωνα εχει ποιο πολυ κρυο . και για εκτος δρομου ειναι καπος επικυνδινο απο τα κλαρια .
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας αλλα δεν με καλυπτουν...
Ποια ειναι η διαφορα των 2 μοτερ? Ξερω οτι το κλειστο ειναι 1328cc ενω το cabrio ειναι 1298.Απο κει και περα?Φιλε 456 τι εννοεις ελαστικοτητα? Ροπη? Συμπιεση? κτλ...
Τον χειμωνα κανει θόρυβο? Δεν το καταλαβαινω αυτο.
Οσο για το κρυο δεν βλεπω καμια ιδιαιτερη διαφορα.
Οσον αφορα το ABS, παιρνει.Εγω επελεξα να μην βαλω.(Για διαφόρους λογους δεν το ηθελα) -
Το κλειστό Jimny κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, ενώ το cabrio κατασκευάζεται στην Ισπανία. Και μόνο για αυτό εγώ θα διάλεγα το κλειστό.
-
Ο χρήστης Hlias Karras έγραψε:
Φιλε 456 τι εννοεις ελαστικοτητα? Ροπη? Συμπιεση? κτλ...
Τον χειμωνα κανει θόρυβο? Δεν το καταλαβαινω αυτο.
Οσο για το κρυο δεν βλεπω καμια ιδιαιτερη διαφορα.Οι κινητήρες είναι διαφορετικοί. Ο ένας έχει πιο καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας και αυτό φαίνεται επειδή έχει περισσότερη ροπή πιο χαμηλά αλλά έχει και περισσότερη ισχύ πιο ψηλά! Πιθανότατα στη χρήση να είναι και πιο οικονομικός.
Η ηχομόνωση και θερμομόνωση που μπορούν να πετύχουν οι μαλακές οροφές έχουν τα όριά τους και μπορείς να τα δείς σε όλο τους το μεγαλείο στην CLK cabriolet! ....ε καμία σχέση.....το Jimny απέχει μακράν, μάλλον με αντίσκηνο θα το συσχετίζαμε...οπότε υστερεί σε σχέση με το κλειστό....και είναι και τα κλαδάκια....!Το κλειστό Jimny κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, ενώ το cabrio κατασκευάζεται στην Ισπανία. Και μόνο για αυτό εγώ θα διάλεγα το κλειστό.
Για κάποιον που θέλει ανοιχτό όμως αυτό είναι η κύρια προτεραιότητα. Λόγω αυτών που λές όμως μπορεί κάποιος να απορρίψει τελείως το Jimny (το κλειστό είναι κλειστό και το ανοιχτό χειρότερο και ισπανικό)....τι άλλο υπάρχει σε ανοιχτό τζιποειδές? Wrangler, Sportage, Vitara και GV αλλά δεν είναι στην ίδια κατηγορία μεγέθους και τιμής.
-
Jimny Cabrio: Κινητήρας 1.3 1298 ΟHC G13BB 80hp/6000, 104Nm/4500,1035kg
Jimny Metal Top: Κινητήρας 1.3 1328 DOHC M13A 82hp/5500, 110Nm/4500,1045kg
Τα Metal Top ή JB43 όπως τα ονομάζουν οι Ιάπωνες είναι Made in Japan ενώ τα Cabrio Iσπανικά όπως και τα Vitara,GVitara 1.6 και τα τελευταία 'πλαστικά' Samurai.O 1328 κινητήρας είναι σαφώς πιό ελαστικός με μεγαλύτερα αποθέματα ροπής και πιο οικονομικός.Διαπίστωσα μεγάλες διαφορές στο τράβηγμα στις κλειστές ανηφορικές στροφές σε σχέση με το Cabrio.
-
Ο χρήστης Michalis έγραψε:
Jimny Cabrio: 104Nm/4500,1035kg
Jimny Metal Top: 110Nm/4500,1045kg
O 1328 κινητήρας είναι σαφώς πιό ελαστικός με μεγαλύτερα αποθέματα ροπής και πιο οικονομικός.Διαπίστωσα μεγάλες διαφορές στο τράβηγμα στις κλειστές ανηφορικές στροφές σε σχέση με το Cabrio.Μπορεί κάποιος να θεωρήσει τη διαφορά 104 με 110 Nm ροπής που μάλιστα αποδίδονται στις ίδιες στροφές άνευ σημασίας αλλά υποθέτω αν κάποιος συγκρίνει το διάγραμμα ροπής σε όλη την κλίμακα των στροφών θα διαπιστώσει ότι οι διαφορές είναι σημαντικές πχ στις 2000-3500 στροφές που δικαιολογούν την αίσθηση στην χρήση. Για αυτό το λόγο η νομίζω ότι η παραπάνω μαρτυρία μετράει πολύ περισσότερο από τους αριθμούς.
-
[quote='Michalis']Jimny Cabrio: Κινητήρας 1.3 1298 ΟHC G13BB 80hp/6000, 104Nm/4500,1035kg
Jimny Metal Top: Κινητήρας 1.3 1328 DOHC M13A 82hp/5500, 110Nm/4500,1045kg
Ευχαριστω πολύ. Αυτα τα νουμερα ηθελα τα οποια ακομα και στην Suzuki την ιδια δεν ηξεραν να μου πουν.Αυτο που ελεγαν ειναι 'Εεε, εχει καποιες μικροδιαφορες' , 'Ειανι λιγο καλυτερο το κλειστο' Αν ειναι δυνατον?!
Τις διαφορες στον δρομο τις ξερω. Οπως ειπα εχω το cabrio, εδω και ενα χρονο, αλλα εχω οδηγησει και το κλειστο. -
Cliff έγραψε:
Το κλειστό Jimny κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, ενώ το cabrio κατασκευάζεται στην Ισπανία. Και μόνο για αυτό εγώ θα διάλεγα το κλειστό.
Για κάποιον που θέλει ανοιχτό όμως αυτό είναι η κύρια προτεραιότητα. Λόγω αυτών που λές όμως μπορεί κάποιος να απορρίψει τελείως το Jimny (το κλειστό είναι κλειστό και το ανοιχτό χειρότερο και ισπανικό)....τι άλλο υπάρχει σε ανοιχτό τζιποειδές? Wrangler, Sportage, Vitara και GV αλλά δεν είναι στην ίδια κατηγορία μεγέθους και τιμής.Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσουν πολύ τα κάμπριο. Για αυτό είπα ότι εγώ θα διάλεγα το κλειστό
Jimny Vs Jimny Cabrio