-
Γεια σας !! Επειδη τελευταια διαβαζω διαφορα και εχω μπερδευτει ,μπορει καποιος απο σας που ξερει να μου εξηγησει
Α τι ειναι η υποστροφη και τι η υπερστροφη και τι ειναι καλο ή κακο να κανει ενα αμαξι
Β οταν λεμε σκληρη και μαλακη αναρτηση τι εννοουμε? Τι απορροφα καλυτερα τους κραδασμους και σε ποιες περιπτωσεις θελουμε το ενα η το αλλο? Οταν λεμε σπορ αναρτηση τι εννοουμε?
Γ τι ειναι η 'ρεπριζ' ?
Δ τι εννοουμε οταν λεμε οτι το τιμονι ειναι γρηγορο και παρεχει σαφη πληροφορηση ? Υπαρχει τιμονι που....δε στριβει πχ?
Οπως καταλαβατε κοιταω αυτοκινητα και διαβαζω διαφορες κριτικες και καπου χανομαι.Μηπως ολα αυτα ειναι λεπτομερεις για τη μεση οδηγηση? Δεν ειμαι ιδιαιτερα γκαζιαρα, ουτε κανω ..κωλιες στο δρομο, μηπως να μην ασχολουμαι με τις τοσες λεπτομερειες ?
Το 206 1400 χs που εχω τι αναρτηση, τιμονι , και οδικη συμπεριφορα θεωρειται οτι εχει? (ετσι για να παρω πρεφαΕυχαριστω !!
-
Γεια σας !! Επειδη τελευταια διαβαζω διαφορα και εχω μπερδευτει ,μπορει καποιος απο σας που ξερει να μου εξηγησει
Α τι ειναι η υποστροφη και τι η υπερστροφη και τι ειναι καλο ή κακο να κανει ενα αμαξι
Β οταν λεμε σκληρη και μαλακη αναρτηση τι εννοουμε? Τι απορροφα καλυτερα τους κραδασμους και σε ποιες περιπτωσεις θελουμε το ενα η το αλλο? Οταν λεμε σπορ αναρτηση τι εννοουμε?
Γ τι ειναι η 'ρεπριζ' ?
Δ τι εννοουμε οταν λεμε οτι το τιμονι ειναι γρηγορο και παρεχει σαφη πληροφορηση ? Υπαρχει τιμονι που....δε στριβει πχ?
Οπως καταλαβατε κοιταω αυτοκινητα και διαβαζω διαφορες κριτικες και καπου χανομαι.Μηπως ολα αυτα ειναι λεπτομερεις για τη μεση οδηγηση? Δεν ειμαι ιδιαιτερα γκαζιαρα, ουτε κανω ..κωλιες στο δρομο, μηπως να μην ασχολουμαι με τις τοσες λεπτομερειες ?
Το 206 1400 χs που εχω τι αναρτηση, τιμονι , και οδικη συμπεριφορα θεωρειται οτι εχει? (ετσι για να παρω πρεφαΕυχαριστω !!
-
Γεια σας !! Επειδη τελευταια διαβαζω διαφορα και εχω μπερδευτει ,μπορει καποιος απο σας που ξερει να μου εξηγησει
Α τι ειναι η υποστροφη και τι η υπερστροφη και τι ειναι καλο ή κακο να κανει ενα αμαξι
Β οταν λεμε σκληρη και μαλακη αναρτηση τι εννοουμε? Τι απορροφα καλυτερα τους κραδασμους και σε ποιες περιπτωσεις θελουμε το ενα η το αλλο? Οταν λεμε σπορ αναρτηση τι εννοουμε?
Γ τι ειναι η 'ρεπριζ' ?
Δ τι εννοουμε οταν λεμε οτι το τιμονι ειναι γρηγορο και παρεχει σαφη πληροφορηση ? Υπαρχει τιμονι που....δε στριβει πχ?
Οπως καταλαβατε κοιταω αυτοκινητα και διαβαζω διαφορες κριτικες και καπου χανομαι.Μηπως ολα αυτα ειναι λεπτομερεις για τη μεση οδηγηση? Δεν ειμαι ιδιαιτερα γκαζιαρα, ουτε κανω ..κωλιες στο δρομο, μηπως να μην ασχολουμαι με τις τοσες λεπτομερειες ?
Το 206 1400 χs που εχω τι αναρτηση, τιμονι , και οδικη συμπεριφορα θεωρειται οτι εχει? (ετσι για να παρω πρεφαΕυχαριστω !!
-
Σοφια,θα σου απαντησω μονο στο πρωτο σου ερωτημα (επειδη μας εβαλες πολλα)
Υπερστροφη λεμε όταν το αυτοκίνητο στριβει περισσοτερο απο ότι εμεις το προσταζουμε με το τιμόνι (ΥΠΕΡ-στριβει).Το αποτελεσμα αυτου,ειναι να πεταει το αυτοκίνητο 'κωλο' προς το εξωτερικο μερος της στροφής
Υποστροφη λεμε,οταν το αυτοκινητο στριβει λιγότερο απο ότι το προσταζουμε εμεις με το τιμόνι (ΥΠΟ-στριβει),με αποτελεσμα να βγαζει 'μουτρα' εχοντας την ταση να φυγει ευθεια προς το εξωτερικο της στροφης.
Καλο ή κακο δεν μπορω να σου απαντησω.Το θεμα ειναι πραγματικα περίπλοκο,και εχει διαφορετικες οπτικες γωνιες.Ασφαλεστερο φαινόμενο απο τα δυο,παραμενει το δευτερο (η υποστροφη) διοτι ειναι ευκόλοτερα ελεγξιμη και με τα φυσιολογικα αντανακλαστικα του οδηγου.Διορθωνεται δηλαδη με αφημα του γκαζιου και ελατωση ταχυτητας,οι δυο φυσιολογικες αντιδρασεις ακομα και του πιο νεου και απειρου οδηγου.
Περισσοτερο διασκεδαστικο,παραμενει όμως το πρωτο φαινομενο,αυτο της υπερστροφης.
Ταχυτερο απο όλα,παραμενει αυτο της ουδετεροτητας,το να κινειται το αυτοκινητο χωρις να γλυστραει ούτε το εμπρος,ούτε το πίσω μερος του -
Γ) Ρεπριζ: Ειναι ουσιαστικα οι επιδοσεις εν κινησει.
Εκτος απο τα κλασικα 0-100 χλμ/ωρα απο σταση και 0-1000 μετρα τα περιοδικα μετρανε και τις επιδοσεις των αυτοκινητων εν κινησει με διαφορες ταχυτητες,πχ επιταχυνση απο 50 εως 100 χλμ με 3η ή 80 εως 110 ή 120 με 4η ή 120 εως 150 κτλ.
Θεωρουνται πιο αντιπροσωπευτικες της δυναμης που εχει ενα αυτοκινητο απο οτι το 0-100 χλμ απο σταση. -
Δεν θα σε απασχολησει τιποτε απο αυτα, εκτος απο τις ρεπριζ οι οποιες ειναι πολυ σημαντικες για προσπερασεις κτλ.
-
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
Οπως καταλαβατε κοιταω αυτοκινητα και διαβαζω διαφορες κριτικες και καπου χανομαι.Μηπως ολα αυτα ειναι λεπτομερεις για τη μεση οδηγηση? Δεν ειμαι ιδιαιτερα γκαζιαρα, ουτε κανω ..κωλιες στο δρομο, μηπως να μην ασχολουμαι με τις τοσες λεπτομερειες ?
Για τη μέση καθημερινή οδήγηση όλα αυτά που ανέφερες με εξαίρεση ίσως τις ρεπρίζ και σίγουρα την άνεση είναι μάλλον επουσιώδη. Τις ρεπρίζ τις εξήγησε ο Βαγγέλης, την άνεση θα την καταλάβεις μόνη σου με ένα τέστ ντράιβ! Απλά εάν θέλεις να νιώθεις ασφαλής στο δρόμο φρόντισε να εξοπλίσεις το όχημα σου με ESP. Κατέληξε σε μερικά μοντέλα, δες το εσωτερικό τους, κάνε τους τέστ ντράιβ, δες τις οικονομικές προσφορές και τις απαιτήσεις συντήρησης και αποφάσισε μόνη σου. Εάν θες να πάρεις μερικές απόψεις για τα μοντέλα που θες βάλε και μία ψηφοφορία εδώ χωρίς φυσικά να παίρνεις τοις μετρητοίς ότι γράφεται...
viewforum.php?f=15&st=0&sk=t&sd=d&start=0' target='_blank
-
Αναγκαστικά όμως κάποτε, καθώς επιταχύνεται, θα γλύστρήσει. Η πρόσφυση που προσφέρουν τα ελαστικά θα τελειώσει. Το τί θα κάνει τότε, πώς θα συμπεριφερθεί είναι το κράτημα και εξαρτάται από πολλά.
Τα περισσότερα πράγματα είναι συμβιβασμοί. Πολλοί το παρεξηγούν και καταλήγουν σε ακρότητες καταντώντας το αυτοκίνητό τους προβληματικό.
Το σκληρή ή μαλακή ανάρτηση είναι ό,τι λέει. Το πώς όμως θα συμπεριφέρεται μια σκληρή ή μια μαλακή ανάρτηση σε ανωμαλίες είναι μια μεγάλη ιστορία. Δηλαδή είναι αναμενόμενο αλλά δεν είναι υποχρεωτικό η μαλακή να είναι άνετη και ξεκούραστη παντού ή η σκληρή να είναι άβολη παντού και να κουτουλάει.... Πολλές φορές μαλακές πλέουν ή τερματίζουν (κακά πράματα) ή μια σκληρή αν και σφιχτή απορροφά σωστά τις ανωμαλίες.
Η σπορ ανάρτηση συνήθως είναι σχετικά σκληρή ώστε να περιορίζονται οι κλίσεις και οι μεταφορές βάρους σε στροφές, επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις. Συνήθως υστερεί σε άνεση.Ρεπρίζ είναι γαλλική λέξη που περίπου σημαίνει άρπαγμα. Πρόκειται για την ενδιάμεση επιτάχυνση και μετριέται με το χρόνο που απαιτείται από μια συγκεκριμένη ταχύτητα μέχρι κάποια άλλη πχ τόσα δευτερόλεπτα από τα 50 μέχρι τα 80 χλμ. Γενικά αυτοκίνητα πιο ευκολοοδήγητα με καλή απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές τα πάνε καλά. Η καλή απόδοση σε αυτές τις στροφές χαρακτηρίζει ένα αυτοκίνητο με ελαστικό κινητήρα. Αν είναι και γραμμικός, αποδίδει δηλαδή ανάλογα με την αύξηση των στροφών του κινητήρα, χωρίς ξεσπάσματα ακόμα καλύτερα. Άλλοι όμως δέχονται να θυσιάσουν την ελαστικότητα για την μέγιστη ισχύ στις ψηλές στροφές. Έχοντας τη μεγαλύτερη μέγιστη ισχύ θα πιάσεις την μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και θα έχεις καλύτερη επιτάχυνση από 0-100 χλμ. Δεν θα έχεις όμως απαραίτητα και καλύτερες ρεπρίζ από άλλο ασθενέστερο αυτοκίνητο. Για γενική χρήση η ελαστικότητα είναι πιο σημαντική.
Το τιμόνι είναι γρήγορο όταν με μικρή κίνηση του τιμονιού το αυτοκίνητο στρίβει αρκετά. Αυτό μπορεί να οφείλεται είτε σε κοντή/γρήγορη κρεμαγιέρα του τιμονιού (μικρή γωνία τιμονιού μεγάλη γωνία ρόδας) είτε σε ρύθμιση ανάρτησης είτε στις διαστάσεις του μεταξονίου και μετατροχίων είτε..... συνήθως όμως εξαρτάται από όλα τα παραπάνω.
Υπάρχουν τιμόνια που νιώθεις σαν να κρατάς τιμονάκι βινετοπαιχνιδιού, σαν να οδηγάς με τηλεκατεύθυνση, αυτό δεν έχει καλή αίσθηση και δεν σε πληροφορεί. Τα περισσότερα σύγχρονα τιμόνια με ηλεκτρική υποβοήθηση πάσχουν από το να είναι υπερβολικά ελαφριά και να μην παρέχουν πληροφόρηση. Αντίθετα τα καλά, τα υδραυλικά και τα μη υποβοηθούμενα παρέχουν καλύτερη πληροφόρηση. Μπορείς να νιώθεις πότε το τιμόνι βαραίνει (σε στροφές που τις παίρνεις γρήγορα) και πότε ελαφραίνει (μόλις πάει να αρχίσει να γλυστράει) ή να νιώθεις την τραχύτητα του δρόμου και αλλαγές αυτής. Επίσης μερικά τιμόνια μπορεί να είναι ασαφή ή ελαφριά στην ευθεία.
Το 206 σου θα έλεγα ότι έχει τιμόνι με καλή πληροφόρηση. Προσωπικά το τοποθετώ στα καλύτερα της κατηγορίας του. Ξέρεις που είναι και τι κάνουν οι ρόδες σου.
Βέβαια μερικοί και ιδίως μερικές αδιαφορούν για όλα αυτά και ίσως μάλιστα να τους ανησυχεί ένα τιμόνι που βαραίνει ή που του βομβαρδίζει με πληροφορίες. Οπότε δεν υπάρχει το τέλειο και το κατάλληλο για όλους. Όπως έλεγα όλα είναι συμβιβασμοί και ο καθένας θέλει διαφορετικά πράματα.
Συμπέρασμα: πρέπει να οδηγήσεις μερικά αυτοκίνητα και είμαι σίγουρος ότι θα καταλάβεις και μόνη σου τις διαφορές από το δικό σου. -
Μέχρι να γράψω το σεντονάκι μου με προλάβαν άλλοι...
Προσθέτω στα περί υποστροφής κλπ.
Το 206 σαν τυπικό προσθιοκίνητο έχει την τάση να υποστρέφει. Αν πχ μπεις πολύ γρήγορα σε μια στροφή μπορεί να έχει την τάση να πάει ίσια. Σε αντίθεση με άλλα αυτοκίνητα όμως το 206 μπορεί και να υπερστρέψει αν πχ αφήσεις το γκάζι μπαίνοντας στην στροφή ή πατώντας και λίγο φρένο. Το αν αυτό είναι καλό ή κακό εξαρτάται από το αν το προκαλέσεις με τη θέλησή σου και αν ξέρεις να το αντιμετωπίσεις και εκμεταλλευτείς ή όχι....
Όλα τα αυτοκίνητα άσχετα με το ζύγισμά τους μπορούν εύκολα ή δύσκολα να κάνουν και τα δύο ανάλογα με την οδήγηση και τις συνθήκες. Το 206 μπορεί αρκετά εύκολα και για αυτό λέμε ότι έχει ρυθμίσιμη συμπεριφορά. -
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
Α τι ειναι η υποστροφη και τι η υπερστροφη και τι ειναι καλο ή κακο να κανει ενα αμαξιvideo > Υπερστροφή (Oversteer)
video > Υποστροφή (Understeer)Σημαντική διαφορά που θα παρατηρήσεις στα videos:
Και στις δύο περιπτώσεις το αυτοκίνητο πρόκειται να στρίψει αριστερά (δλδ ο οδηγός θα πρέπει να στρίψει το τιμόνι προς τα αριστερά). Ωστόσο όταν εκδηλώνεται η υπερστροφή ο οδηγός στρίβει ενστικτωδώς το τιμόνι προς την αντίθετη κατεύθυνση σαν να θέλει να βγει από το δρόμο, ενώ, στην υποστροφή το τιμόνι είναι στριμμένο τέρμα προς τη σωστή κατεύθυνση αλλά το αποτέλεσμα είναι να βγει από το δρόμο...Η υποστροφή είναι πιο εύκολη για το μέσο οδηγό ενώ το αντίθετο ισχύει για την υπερστροφή.
Τυπικά τα αυτοκίνητα που έχουν ως κινητήριους τροχούς τους πίσω υπερστρέφουν (π.χ. Mercedes BMW), ενώ τα αυτοκίνητα που έχουν ως κινητήριους τροχούς τους μπροστά υποστρέφουν.
Β οταν λεμε σκληρη και μαλακη αναρτηση τι εννοουμε? Τι απορροφα καλυτερα τους κραδασμους και σε ποιες περιπτωσεις θελουμε το ενα η το αλλο? Οταν λεμε σπορ αναρτηση τι εννοουμε?
Σκληρή είναι η ανάρτηση που δεν απορροφά τους κραδασμούς και τις ανωμαλίες του οδοστρώματος αρκετά με αποτέλεσμα να γίνονται και τα δύο αισθητά στους επιβαίνοντες.
Θετικό της ότι το αμάξωμα δεν έχει την τάση να γέρνει στις στροφές και στις αλλαγές πορείας, όσο και κατά την επιτάχυνση/επιβράδυνση.
Μαλακή είναι η ανάρτηση που απορροφά τους κραδασμούς και τις ανωμαλίες του οδοστρώματος αρκετά ώστε να μην γίνονται αισθητοί από τους επιβαίνοντες.
Γ τι ειναι η 'ρεπριζ' ?
Ρεπρίζ σημαίνει επιταχύνσεις εν κινήσει.
Με άλλα λόγια ο χρόνος που καλείται να κάνει ένα κινούμενο όχημα προκειμένου να επιτύχει μεγαλύτερη ταχύτητα.
Για παράδειγμα κινείσαι σε ένα επαρχιακό δρόμο με 80 χιλιομετρα και 4η σχέση στο κιβώτιο και θέλεις να προσπεράσεις ένα φορτηγό που κινήται μπροστά σου με 80 χιλιόμετρα.
Αν πατήσεις το γκάζι και φτάσεις τα 150 χιλιόμετρα σε 10 δευτερόλεπτα έχεις καλύτερη ρεπρίζ από ένα άλλο αυτοκίνητο που θα πατήσει γκάζι και θα φτάσει τα 150 χιλιόμετρα σε 20 δευτερόλεπτα.
Εσύ θα έχεις κάνει την προσπέραση ασφαλέστερα και γρηγορότερα.Δ τι εννοουμε οταν λεμε οτι το τιμονι ειναι γρηγορο και παρεχει σαφη πληροφορηση ? Υπαρχει τιμονι που....δε στριβει πχ?
Γρήγορο εννοούμε ένα τιμόνι που στρίβει αρκετά τους τροχούς χωρίς να αναγκάζεσαι να το γυρίσεις πάρα πολύ. Π.χ. μία δεξιά στροφή απαιτεί από ένα αυτοκίνητο 1 ολόκληρη περιστροφή του τιμονιού προς τα δεξιά, ενώ η ίδια η στροφή από ένα άλλο αυτοκίνητο απαιτεί μισή περιστροφή του τιμονιού προς τα δεξιά.
Σαφή πληροφόρηση εννοούμε το να γνωρίζεις προς τα που 'κοιτάνε' οι τροχοί ανα πάσα στιγμή ώστε να γνωρίζεις αν έχεις στρίψει λίγο ή πολύ ή καλά ώστε να διορθώσεις ανάλογα ή καθόλου._
-
Σας ευχαριστω ολους για τις ταχειες και σαφεις απαντησεις. Υποθετω οτι το σωστο ειναι να κανω τεστ ντραιβ καποιο αμαξι που με ενδιαφερει και να δω. Το κακο ισως ειναι οτι οταν εχεις συνηθισει ενα αμαξι (οπως εγω το 206 μου με τα θετικα και τα αρνητικα του) ισως ενα διαφορετικο αυτοκινητο να μου φανει περιεργο το πως δουλευει. Πχ εχω οδηγησει και astra και Α3, αυτοκινητα απειρως καλυτερα του 206 δηλαδη και μη σας πω οτι ...δε μου αρεσαν . Ενταξει, στην αρχη τουλαχιστο.Μου φαινοντουσαν πιο βαρια, δυσκινητα λιγο (καλα μη βαρατε !!)
Θα σκεφτω και θα βαλω και μια ψηφοφοριουλα αργοτερα . Το esp ειναι απαραιτητο λετε ? Γιατι λιγα μικρα-μικρομεσαια το εχουν στανταρ !
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μέχρι να γράψω το σεντονάκι μου με προλάβαν άλλοι...
Προσθέτω στα περί υποστροφής κλπ.
Το 206 σαν τυπικό προσθιοκίνητο έχει την τάση να υποστρέφει. Αν πχ μπεις πολύ γρήγορα σε μια στροφή μπορεί να έχει την τάση να πάει ίσια. Σε αντίθεση με άλλα αυτοκίνητα όμως το 206 μπορεί και να υπερστρέψει αν πχ αφήσεις το γκάζι μπαίνοντας στην στροφή ή πατώντας και λίγο φρένο. Το αν αυτό είναι καλό ή κακό εξαρτάται από το αν το προκαλέσεις με τη θέλησή σου και αν ξέρεις να το αντιμετωπίσεις και εκμεταλλευτείς ή όχι....
Όλα τα αυτοκίνητα άσχετα με το ζύγισμά τους μπορούν εύκολα ή δύσκολα να κάνουν και τα δύο ανάλογα με την οδήγηση και τις συνθήκες. Το 206 μπορεί αρκετά εύκολα και για αυτό λέμε ότι έχει ρυθμίσιμη συμπεριφορά.Στην περίπτωση της υπερστροφής δεν βοηθάει το esp;
-
Το esp ειναι απολυτως απαραιτητο.Μπορει να σε σωσει απο μια δυσκολη στιγμη.
-
Σε μία στροφή με δένδρο στην κορυφή της, με υποστροφή βλέπεις το δένδρο να έρχεται επάνω σου, ενώ με υπερστροφή το ακούς (να σκάει στο πλάι του αυτοκινήτου)
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Το esp ειναι απολυτως απαραιτητο.Μπορει να σε σωσει απο μια δυσκολη στιγμη.Εάν μιλάμε για υπέρστροφή μπορεί να βοηθήσει, αν μιλάμε για έντονη υποστροφή όχι (αντιθέτως δεν σε αφήνει να διορθώσεις). Τώρα άκουσα ότι βγήκανε κάτι ESP που κάνουν κάτι και για την υποστροφή, αλλά δεν έχω οδηγήσει κανένα για να ξέρω...
-
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
Πχ εχω οδηγησει και astra και Α3, αυτοκινητα απειρως καλυτερα του 206 δηλαδη και μη σας πω οτι ...δε μου αρεσαν . Ενταξει, στην αρχη τουλαχιστο.Μου φαινοντουσαν πιο βαρια, δυσκινητα λιγο (καλα μη βαρατε !!)αυτη η εντυπωση που εχεις ειναι απολυτα λογικη μην ανησυχεις τα γαλλικα γενικα ειναι πιο διασκεδαστικα αυτοκινητα απο τα audi και ειδικα τα opel.
να ξερεις ομως οτι δυσκολα απο μια και μονο βολτα θα μπορεσεις να βγαλεις ασφαλη συμπερασματα για ενα αυτοκινητο,μονο με μακροβια συμβιωση θα μπορεσεις να τα τα εκτιμησεις και να καταλαβεις τη καλυτεροτητα τους(του αουντι τουλαχιστον,γιατι οπελ εκτος του corsa εγω δε μπορεσα ποτε να εκτιμησω!).
οταν διαπιστωσεις οτι ειναι πιο ανετα,πιο αθορυβα,πιο πολυτελη,αρχισεις να παρατηρεις τη ποιοτητα των πλαστικων ,τη ποιοτητα συναρμογης,τη ποιοτητα κυλισης,το κρατημα στις στροφες,τα καλυτερα φρενα ,το air condition που οντως δουλευει...κτλαυτο που σε χαλασε παντως να ξερεις οτι ηταν κυριως τα τιμονια.και τα 2 αυτα αυτοκινητα εχουν λιγοτερο αμεσο τιμονι απο ενα 206 και σε συνδυασμο με το μεγαλυτερο ογκο, θα σου φανηκε οτι οδηγεις νταλικα!!
-
Δεν είναι μόνο η αμεσότητα. Είναι η επικοινωνία, η πληροφόρηση και όχι μόνο από το τιμόνι αλλά και από το φρένο και το γκάζι. Το 206 μπορεί να υστερεί σε αίσθηση πλαστικών κλπ κλπ αλλά πλεονεκτεί σε αυτά. Για μένα αυτά είναι πολύ βασικά και δεν τα θυσιάζω, άλλοι προφανώς τα ιεραρχούν διαφορετικά. Ο καθένας διαλέγει ό,τι του αρέσει (και ό,τι μπορεί να αγοράσει). Αν κι εσύ τα εκτιμάς αυτά θα απορρίψεις ουκ ολίγα αυτοκίνητα...
Τα ESP θεωρητικά διορθώνουν την υπερστροφή φρενάροντας τον εμπρός εξωτερικό τροχό και την υποστροφή προκαλώντας τάση υπερστροφής φρενάροντας τον πίσω εσωτερικό τροχό. Πρακτικά τώρα, στην υπερστροφή απλά προκαλούν ενοχλητική υποστροφή.... που υποτίθεται είναι πιο ασφαλής κλπ για το μέσο οδηγό...
-
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
Σας ευχαριστω ολους για τις ταχειες και σαφεις απαντησεις. Υποθετω οτι το σωστο ειναι να κανω τεστ ντραιβ καποιο αμαξι που με ενδιαφερει και να δω. ** Το κακο ισως ειναι οτι οταν εχεις συνηθισει ενα αμαξι (οπως εγω το 206 μου με τα θετικα και τα αρνητικα του) ισως ενα διαφορετικο αυτοκινητο να μου φανει περιεργο το πως δουλευει.** Πχ εχω οδηγησει και astra και Α3, αυτοκινητα απειρως καλυτερα του 206 δηλαδη και μη σας πω οτι ...δε μου αρεσαν . Ενταξει, στην αρχη τουλαχιστο.Μου φαινοντουσαν πιο βαρια, δυσκινητα λιγο (καλα μη βαρατε !!)Θα σκεφτω και θα βαλω και μια ψηφοφοριουλα αργοτερα . Το esp ειναι απαραιτητο λετε ? Γιατι λιγα μικρα-μικρομεσαια το εχουν στανταρ !
...και να αγοράσεις αυτοκίνητο χωρίς να το οδηγήσεις?
-
Οχι θα το δικιμασω. Απλα δεν εχω χρονο προς το παρον για τεστ ντραιβ κτλ οποτε αναβαλλεται προς το παρον. Προσπαθω να μαθω οσα περισσοτερα μπορω εκ του...θεωρητικου !
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τα ESP θεωρητικά διορθώνουν την υπερστροφή φρενάροντας τον εμπρός εξωτερικό τροχό και την υποστροφή προκαλώντας τάση υπερστροφής φρενάροντας τον πίσω εσωτερικό τροχό. Πρακτικά τώρα, στην υπερστροφή απλά προκαλούν ενοχλητική υποστροφή.... που υποτίθεται είναι πιο ασφαλής κλπ για το μέσο οδηγό...
Και στην ενοχλητική υποστροφή προκαλούν ακόμα χειρότερη υποστροφή...
Για εμένα το ESP είναι ενοχλητικό, μετά από κακές (και επικίνδυνες) εμπειρίες μαζί το. Για άλλους είναι απαραίτητο...
ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΙΑΣ ΑΣΧΕΤΗΣ ! ΒΟΗΘΕΙΑ!!