Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορα Νέα από το WRC
    1. Home
    2. WRC
    3. Διάφορα Νέα από το WRC
    • 1
    • 2
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 92
    • 147
    • 148
    • 90 / 148
    WRC
    203
    2957
    6311
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tazio last edited by

      viewtopic.php?f=13&t=29663&p=1399892#p1399892

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        s-loeb last edited by

        Σε ότι αφορά το θέμα παραπάνω φίλτατε Tazio θα διαφωνήσω. Συμφωνώ με την άποψη του κοντού σχετικά με τα S2000.Τι θέαμα θα πρόσφεραν αυτοκίνητα 1200 κιλών και 280 hp?? Θα μου θύμιζε αρχές του Group A 87 αν θυμάμαι καλά. Πρόσφεραν θέαμα οι HF των 260 hp, η τα 200 άρια?? Μάλλον όχι και συμφωνώ με αυτό.
        Έξαλλου με 280 hp όλοι σχεδόν ίδια θα παγαίνουν με πολύ μικρές διαφορές μεταξύ τους, ενώ με 380 hp ξεχωρίζουν οι άντρες από τα παιδιά..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Ρε συ S.Loeb έχεις δει ποτέ S2000 από κοντά ή έστω και σε video ? Πχ. αυτό σου κάνει σε μη θεαματικό ? Τα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο θεαματικά από τα WRC (στην άσφαλτο τουλάχιστον) και ακούγονται υπέροχα

          380 ίππους ? Ούτε με σφαίρες με 34άρι περιοριστή που θα έχουν... 320-330 όπως και σήμερα...

          Μην πιστεύεις ό,τι λέει ο Seb διότι αυτός τη δουλειά του κάνει και η δουλειά του δεν είναι να πει τη γνώμη του αλλά να προωθήσει το συμφέρον της εταιρίας του

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            s-loeb last edited by

            Αν έχω δει από κοντά S-2000?? Στο φετινό ακρόπολις του Sandel. Δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε και ιδιαίτερα. Στην άσφαλτο με κεκτημένες ταχύτητες ίσως είναι αρκετά καλά, αλλά σε ανηφορικά κομμάτια με απανωτά στροφιλίκια και με λίγη ροπή τα πράγματα θα είναι δύσκολα..Ιδίως σε χωμάτινες επιφάνειες!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fabiawrc last edited by

              και εγω του sandel ειδα.χιλιες φορες το ηχο του αλυσοπριονου που σε πορωνει απιστευτα παρα τα n4 που περνανε και ακους ενα φφςςς μπαμ κρουγκρουκρουγρου!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tazio last edited by

                Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
                Σε ότι αφορά το θέμα παραπάνω φίλτατε Tazio θα διαφωνήσω. Συμφωνώ με την άποψη του κοντού σχετικά με τα S2000.Τι θέαμα θα πρόσφεραν αυτοκίνητα 1200 κιλών και 280 hp?? Θα μου θύμιζε αρχές του Group A 87 αν θυμάμαι καλά. Πρόσφεραν θέαμα οι HF των 260 hp, η τα 200 άρια?? Μάλλον όχι και συμφωνώ με αυτό.
                Έξαλλου με 280 hp όλοι σχεδόν ίδια θα παγαίνουν με πολύ μικρές διαφορές μεταξύ τους, ενώ με 380 hp ξεχωρίζουν οι άντρες από τα παιδιά..

                Το απίθανο θα ήταν να συμφωνήσεις.

                Ο κοντός (δική σου η προσφώνηση) κάνει, σαν άψογος επαγγελματίας που έχει αποδείξει ότι είναι, τη δουλειά του και υπερασπίζεται τα συμφέροντα της ομάδας του. Δεν είναι ανάγκη να το πράττεις κι εσύ.

                Δηλαδή το 87 δε σου άρεσαν τα αυτοκίνητα από πλευράς θεάματος; (Σε σχέση με τα GR B σίγουρα δεν άρεσε σε κανένα αλλά σε σχέση με κάτι άλλα ακόμα και τωρινά ήταν ... )
                Να σου θυμίσω δευτεροκλασάτα αυτοκίνητα 11 turbo με Ρανιοτί, Golf II με Κένεθ Έρικσον, προσθιοκίνητα μεν αλλά οι γωνίες που έπαιρναν μάλλον δε το έδειχνε. Ή τα 323, για να ανέβουμε λίγο κατηγορία, ήταν λιγότερο θεαματικά από τα σημερινά;
                Το τελευταίο που γράφεις μου θυμίζει την φράση του Σάλονεν, 'μέχρι τους 300 ίππους είμαστε όλοι ίδιοι από εκεί και πάνω είμαστε οι Σκανδιναβοί'. Μακάρι να ανέβουν, πάλι, πολύ οι ιπποδυνάμεις και να βγουν τα περισσότερα ηλεκτρονικά βοηθήματα (αντιπατινάζ για να το πούμε Γαλλιστί και αντιλάγκ π.χ. ) , αλλά τότε, πιθανόν, να εκτεθούν πολλοί οδηγοί που σήμερα έχουν τιμόνι σε εργοστασιακά ή ημι εργοστασιακά αυτοκίνητα εξαιτίας των χορηγών που φέρνουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  s3 last edited by

                  Εμενα πλεον μου αρεσουν τα S2000 και στα αργα κομματια.
                  Ακομα και σε ανηφορικη φουρκετα που χωνουν την πρωτη και πλαγιολοσθαινουν, ειναι ωραιο το οπτικοακουστικο θεαμα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rallycards last edited by

                    Και εγώ μόλις σε 4 αγώνες τα είδα τα S2000 (Ελπα 07, Ακρόπολις 08, Βουλγαρία 08, Σαν Ρέμο 08) και με έχουν κερδίσει από όλες τις πλευρές! Και θεωρώ ότι πιο εύκολα κάνεις κάτι αξιοπρεπές με WRC παρά με S2000 όσον αφορά οδηγικές ικανότητες!

                    Συμφωνώ με ότι είχε προτείνει ο Colin πριν από μερικά χρόνια για την μεγάλη κατηγορία (ατμοσφαιρικά και 2500cc)! Φαντάζεστε κάτι σε S2500 ????

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gf last edited by

                      Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
                      Σε ότι αφορά το θέμα παραπάνω φίλτατε Tazio θα διαφωνήσω. Συμφωνώ με την άποψη του κοντού σχετικά με τα S2000.Τι θέαμα θα πρόσφεραν αυτοκίνητα 1200 κιλών και 280 hp?? Θα μου θύμιζε αρχές του Group A 87 αν θυμάμαι καλά. Πρόσφεραν θέαμα οι HF των 260 hp, η τα 200 άρια?? Μάλλον όχι και συμφωνώ με αυτό.
                      Έξαλλου με 280 hp όλοι σχεδόν ίδια θα παγαίνουν με πολύ μικρές διαφορές μεταξύ τους, ενώ με 380 hp ξεχωρίζουν οι άντρες από τα παιδιά..

                      Στις αρχές του Gr.A το 87 που αναφέρεσαι για τις HF 4WD, είχαν 205-210hp. Τα 260 έφτασαν οι integralle μετά λίγα χρόνια και είχαν αρκετό θέαμα.

                      Οσο για τα S2000, παρακάλα να μην τα αγγίξουν και αυτά οι 'μάγοι' της αρχής του σπόρ (δύσκολο γιατί ήδη ο Νικολά είδε φώς και μπήκε ... να τα ρυθμίσει ανάλογα )αλλά να τα αφήσουν στην τύχη τους, με μόνο promoter το Eurosport και σε λίγα χρόνια θα προσπαθείς να θυμηθείς τι σου λέει η λέξη WRC.
                      Και απο συναγωνισμό και απο θέαμα και απο ακροαματικότητα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fun last edited by

                        Ο χρήστης S3 έγραψε:
                        Εμενα πλεον μου αρεσουν τα S2000 και στα αργα κομματια.
                        Ακομα και σε ανηφορικη φουρκετα που χωνουν την πρωτη και πλαγιολοσθαινουν, ειναι ωραιο το οπτικοακουστικο θεαμα!

                        θα αναδείξουν και πραγματικούς οδηγούς, γιατί με τα WRC είχαν περάσει στο επίπεδο του ΧΕΙΡΙΣΤΗ.
                        Αρκεί να μην βάλουν turbo, αλλά μάλλον αυτό είναι αναπόφευκτο.
                        Και φυσικά να αφήσουν τα μηχανικά διαφορικά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          s-loeb last edited by

                          Ο χρήστης GF έγραψε:

                          Σε ότι αφορά το θέμα παραπάνω φίλτατε Tazio θα διαφωνήσω. Συμφωνώ με την άποψη του κοντού σχετικά με τα S2000.Τι θέαμα θα πρόσφεραν αυτοκίνητα 1200 κιλών και 280 hp?? Θα μου θύμιζε αρχές του Group A 87 αν θυμάμαι καλά. Πρόσφεραν θέαμα οι HF των 260 hp, η τα 200 άρια?? Μάλλον όχι και συμφωνώ με αυτό.
                          Έξαλλου με 280 hp όλοι σχεδόν ίδια θα παγαίνουν με πολύ μικρές διαφορές μεταξύ τους, ενώ με 380 hp ξεχωρίζουν οι άντρες από τα παιδιά..

                          **Στις αρχές του Gr.A το 87 που αναφέρεσαι για τις HF 4WD, είχαν 205-210hp. Τα 260 έφτασαν οι integralle μετά λίγα χρόνια και είχαν αρκετό θέαμα. **

                          Οσο για τα S2000, παρακάλα να μην τα αγγίξουν και αυτά οι 'μάγοι' της αρχής του σπόρ (δύσκολο γιατί ήδη ο Νικολά είδε φώς και μπήκε ... να τα ρυθμίσει ανάλογα )αλλά να τα αφήσουν στην τύχη τους, με μόνο promoter το Eurosport και σε λίγα χρόνια θα προσπαθείς να θυμηθείς τι σου λέει η λέξη WRC.
                          Και απο συναγωνισμό και απο θέαμα και απο ακροαματικότητα.

                          Μάλλον φίλε GF έχεις κάπου μπερδευτεί στα περί ιπποδυνάμεων. ΟΙ πρώτες HF ξεκίνησαν στον πρώτο αγώνα στο Monte γύρω στα 240 hp ενώ από τα μέσα τις χρονιάς και έπειτα έπαιζαν γύρω στους 270-280 hp. Όσο για τις Integrale 8V με περιοριστή στα 48 Χιλ, οι ιπποδυνάμεις τους έφταναν ( συμφώνα με φήμες ακόμα και στους 400 ). Ανέτρεξε στην Ιστορία και θα δεις ότι κάπως έτσι ήταν..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gf last edited by

                            Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:

                            Σε ότι αφορά το θέμα παραπάνω φίλτατε Tazio θα διαφωνήσω. Συμφωνώ με την άποψη του κοντού σχετικά με τα S2000.Τι θέαμα θα πρόσφεραν αυτοκίνητα 1200 κιλών και 280 hp?? Θα μου θύμιζε αρχές του Group A 87 αν θυμάμαι καλά. Πρόσφεραν θέαμα οι HF των 260 hp, η τα 200 άρια?? Μάλλον όχι και συμφωνώ με αυτό.
                            Έξαλλου με 280 hp όλοι σχεδόν ίδια θα παγαίνουν με πολύ μικρές διαφορές μεταξύ τους, ενώ με 380 hp ξεχωρίζουν οι άντρες από τα παιδιά..

                            **Στις αρχές του Gr.A το 87 που αναφέρεσαι για τις HF 4WD, είχαν 205-210hp. Τα 260 έφτασαν οι integralle μετά λίγα χρόνια και είχαν αρκετό θέαμα. **

                            Οσο για τα S2000, παρακάλα να μην τα αγγίξουν και αυτά οι 'μάγοι' της αρχής του σπόρ (δύσκολο γιατί ήδη ο Νικολά είδε φώς και μπήκε ... να τα ρυθμίσει ανάλογα )αλλά να τα αφήσουν στην τύχη τους, με μόνο promoter το Eurosport και σε λίγα χρόνια θα προσπαθείς να θυμηθείς τι σου λέει η λέξη WRC.
                            Και απο συναγωνισμό και απο θέαμα και απο ακροαματικότητα.

                            Μάλλον φίλε GF έχεις κάπου μπερδευτεί στα περί ιπποδυνάμεων. ΟΙ πρώτες HF ξεκίνησαν στον πρώτο αγώνα στο Monte γύρω στα 240 hp ενώ από τα μέσα τις χρονιάς και έπειτα έπαιζαν γύρω στους 270-280 hp. Όσο για τις Integrale 8V με περιοριστή στα 48 Χιλ, οι ιπποδυνάμεις τους έφταναν ( συμφώνα με φήμες ακόμα και στους 400 ). Ανέτρεξε στην Ιστορία και θα δεις ότι κάπως έτσι ήταν..

                            Δυστυχώς δεν ήμουν μπροστά στις δυναμομετρήσεις (όπως και ελάχιστοι νομίζω) για να έχουμε αξιόπιστα στοιχεία. Οπως συμβαίνει ακόμη και σήμερα ελάχιστοι γνωρίζουν τα πραγματικά νούμερα των εργοστασιακών αυτοκινήτων. Aν εσύ μπορείς να επιβεβαιώσεις τα νούμερα αυτά , οκ δεν έχω κάποιο πρόβλημα.
                            Οι ίδιοι ανέφεραν επανειλημένα το έτος 1986, ότι η αλλαγή των κανονισμών τους 'έδενε' τα χέρια στις βελτιώσεις και ότι η απόδοση στην νορμάλ ήταν 165, η gr.N στα 180-185, και η Α στα 205-210.
                            Για τον λόγο αυτό ζητούσαν συνέχεια και περισσότερες ελευθερίες και φυσικό ήταν σιγά-σιγά να ανεβαίνουν.
                            Αν έλεγαν ψέματα δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω (και pls μην μου ζητήσεις να σου βρώ τις δηλώσεις τους )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              s-loeb last edited by

                              Ποτέ φίλε GF κανένας πλην ελαχίστων εξαιρέσεων δεν γνωρίζουν τα εκ των έσο των ομάδων. Αλλά ορισμένα πράγματα είναι κοινά μυστικά. Τα περί ιπποδυνάμεων της Delta Είναι επιβεβαιωμένα από Στέλεχος της Genesis εάν την γνωρίζεις. Βέβαια για του λόγου το αληθές μπορούμε να συμβουλευτούμε και κάποιον άλλο μέσα από το Forum!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                s-loeb last edited by

                                Α και μιας και το έφερε και η κουβέντα, πιστεύει κανείς ότι τα σύγχρονα WRC , έχουν ιπποδύναμη στα 300 άτια?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tazio last edited by

                                  Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
                                  Α και μιας και το έφερε και η κουβέντα, πιστεύει κανείς ότι τα σύγχρονα WRC , έχουν ιπποδύναμη στα 300 άτια?

                                  Ναι στις 4200@min.

                                  Μετά την εποχή του Gr B, τότε που τυπικά άρχισαν οι περιορισμοί, δε πιστεύω ότι οι ιπποδυνάμεις που ανακοίνωναν οι εταιρείες ήταν και οι πραγματικές.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Τα σύγχρονα WRC έχουν ιπποδύναμη περίπου 320-330 άλογα και ροπή πάνω από 70 κιλά
                                    Τα S2000+ αποκλείεται να έχουν παραπάνω ιπποδύναμη αν έχουν περιοριστικό στόμιο 34άρι (που θα έχουν, κατά πάσα πιθανότητα). Ροπή εξαρτάται από το Turbo και τις λοιπές ρυθμίσεις. Το Turbo ίσως να είναι ενιαίο.
                                    Ο κινητήρας δεν θα έχει ίδια εντόσθια απλά με προσθήκη Turbo αλλά θα είναι άλλος κινητήρας απλά εναλλακτός πάνω στο ίδιο σασί-μετάδοση του S2000.

                                    Οπότε εν τέλει ως προς τον κινητήρα πιστεύω πως, λόγω εξελιγμένων 'εντόσθιων' (πχ. άλλος στρόφαλος, μπιέλες), τα S2000+ θα είναι κάπου ανάμεσα στα τελευταία group A (πχ. Subaru 555, Escort, Mitsubishi Evo 4/5/6) και στα WRC. Αν το συνδέσουμε αυτό με τα μηχανικά διαφορικά και την απουσία ηλεκτρονικών (αλλά antilag θα έχει ), βλέπω ως αυτοκίνητα να επιστρέφουμε στις εποχές 95-96 αλλά χωρίς την απαίτηση για 2500 χιλιάδες μονάδες που ζόριζε τους κατασκευαστές του group A.

                                    Ε δε με χαλάγανε εκείνα τα αυτοκίνητα, μια χαρά πήγαιναν

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gf last edited by

                                      Για τα S2000+ η αρχική ιδέα ήταν για κάποιο (ενιαίο ? ) κιτ που θα έμπαινε στα υπάρχοντα αυτοκίνητα. Τώρα μιλάμε για άλλον επιπλέον κινητήρα σε όλους. Οπότε η μόνη μείωση κόστους είναι για τους δύο υπάρχοντες κατασκευαστές που με ένα μικρό downgrade (πχ ενιαίο turbo κλπ) θα συμμορφώσουν τους υπάρχοντες κινητήρες στους νέους κανονισμούς. Επίσης τα ηλεκτρονικά του κινητήρα πρέπει να αναβαθμιστούν (ALS, πιέσεις κλπ) αφού δύσκολα τα υπάρχοντα να καλύπτουν τα νέα δεδομένα.

                                      Απο ότι ακούγεται σε λίγο και στη μετάδοση, θα επιτραπεί να καταργηθεί ο χειροκίνητος τρόπος αλλαγής ταχυτήτων με λεβιέ και να αντικατασταθεί με χειριστήρια στο τιμόνι. Επίσης δύσκολα η παρούσα μετάδοση θα αντέξει την αυξημένη ροπή οπότε πιθανόν σύντομα οι ενδιαφερόμενοι θα ζητήσουν τροποποιήσεις και εκεί.Οπότε η μόνη ουσιαστική αλλαγή είναι ο μηχανικός έλεγχος των διαφορικών ?
                                      Γιατί μιλάμε για νέα κατηγορία τότε και όχι για μια απλή αλλαγή στους κανονισμούς των WRC ?

                                      Τι άλλες διαφορές θα έχουν τα υπάρχοντα απο τα μελλοντικά ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        s-loeb last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                                        **Τα σύγχρονα WRC έχουν ιπποδύναμη περίπου 320-330 άλογα και ροπή πάνω από 70 κιλά **
                                        Τα S2000+ αποκλείεται να έχουν παραπάνω ιπποδύναμη αν έχουν περιοριστικό στόμιο 34άρι (που θα έχουν, κατά πάσα πιθανότητα). Ροπή εξαρτάται από το Turbo και τις λοιπές ρυθμίσεις. Το Turbo ίσως να είναι ενιαίο.
                                        Ο κινητήρας δεν θα έχει ίδια εντόσθια απλά με προσθήκη Turbo αλλά θα είναι άλλος κινητήρας απλά εναλλακτός πάνω στο ίδιο σασί-μετάδοση του S2000.

                                        Οπότε εν τέλει ως προς τον κινητήρα πιστεύω πως, λόγω εξελιγμένων 'εντόσθιων' (πχ. άλλος στρόφαλος, μπιέλες), τα S2000+ θα είναι κάπου ανάμεσα στα τελευταία group A (πχ. Subaru 555, Escort, Mitsubishi Evo 4/5/6) και στα WRC. Αν το συνδέσουμε αυτό με τα μηχανικά διαφορικά και την απουσία ηλεκτρονικών (αλλά antilag θα έχει ), βλέπω ως αυτοκίνητα να επιστρέφουμε στις εποχές 95-96 αλλά χωρίς την απαίτηση για 2500 χιλιάδες μονάδες που ζόριζε τους κατασκευαστές του group A.

                                        Ε δε με χαλάγανε εκείνα τα αυτοκίνητα, μια χαρά πήγαιναν

                                        Σύμφωνα με τις κακίες γλώσσες οι ιπποδυνάμεις μεταξύ των ανταγωνιστών διαφέρουν. Φαινομενικά όλοι παίζουν μεταξύ 330& 340 Hp αλλά μάλλον τελικά διαφέρουν. Φημολογείται ότι ο νέος κινητήρας τις Citroen είναι ο δυνατότερος ( κάπου στους 360 Hp) ενώ γύρω στα 340 είναι αυτός της Ford!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dap last edited by

                                          Ακομα και πριν το 1973 κανενα εργοστασιο δεν ανεφερε την πραγματικη ιπποδυναμη των κινητηρων.ΠΑΝΤΑ ηταν οση επετρεπετο απο τους εκαστοτε κανονισμους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            s-loeb last edited by

                                            Ο χρήστης DAP έγραψε:
                                            Ακομα και πριν το 1973 κανενα εργοστασιο δεν ανεφερε την πραγματικη ιπποδυναμη των κινητηρων.ΠΑΝΤΑ ηταν οση επετρεπετο απο τους εκαστοτε κανονισμους.

                                            Σωστόςςςςςς!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 90 / 148
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr