Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    10
    13
    83
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Frenarisma me to aristero.......oi gnwmes sas!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Frenarisma me to aristero.......oi gnwmes sas!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Frenarisma me to aristero.......oi gnwmes sas!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetabs last edited by

            Κατά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              na rwtisw giati......file giwrgo;!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kleisj last edited by

                Πολυ υπερ!!!

                Οι Φινλανδοι που το διδαξαν κ το διδασκουν ακομα κατι ξερουν!
                Ειδικα για επιφανειες με περιορισμενη προσφυση.
                Στην ασφαλτο δεν πρεπει να βοηθαει τοσο πολυ οσο στο χωμα ή χιονι.

                Αυτος που το κατεχει καλα νομιζω μπορει να βοηθηθει πολυ απο αυτη την τεχνικη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kacey last edited by

                  Yπερ, αλλα δεν μπορω να το πετυχω ρε πστ μου.....
                  Αλλα εγω γουσταρω πολυ μυτη-τακουνι (τωρα που το εμαθα, ακομα και μεσα στην κινηση ετσι φρεναρω για εξασκηση)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kleisj last edited by

                    Ολες οι τεχνικες αυτες θελουν χρονο χωρο 'σιδεροφαγωμα' υπομονη κ επιμονη κ καποιους εμπειρους διπλα να 'ξεστραβωνουν' τους μαθητευομενους. Γιατι ειναι πολυ σημαντικο οτι μαθει καποιος να το μαθει απο την αρχη σωστα, γιατι υπαρχουν μεγαλες περιπτωσεις να το μαθει λαθος. Αλλο να μαθεις απο την αρχη σωστα κατι κ αλλο να προσπαθεις να διορθωσεις τα λαθη σου μαθαινοντας το σωστο.
                    Βεβαια κ αυτο που λεω ειναι πολυ δυσκολο γιατι αντε να βρεις ολες αυτες τις ιδανικες συνθηκες για να μαθεις κατι τετοιο κ επιπλεον να μπορεις να κανεις εξασκηση πανω σ αυτο.
                    Μαθηματα στην Αγγλια κανει ο Penti Airikalla στην σχολη που εχει Left Foot Braking Techniques απο οπου εχουν περασει αρκετοι διασημοι κ παγκοσμιοι πρωταθλητες οδηγοι οπως Burns Hakkinen o μικρος Latvala κ αλλοι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      glf last edited by

                      ..εγώ δεν το θέλω για τοποθέτηση (έχω και αρκετά φρένα μπροστά, οπότε φρενάρει πολύ το αμάξι, ακόμα και στο χώμα !) αλλά για την.. ανηφόρα. Το θέλω για να ρυθμίζω την ταχύτητα εισόδου σε ανηφορικές καμπές και να μην αφήνω καθόλου γκάζι.
                      Στο... καθημερινό οδήγημα το κάνω πιο εύκολα, σε αγώνα δεν το έχω κάνει σχεδόν ποτέ! ε με τον καιρό θα μου 'ρθει..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        papazent last edited by

                        Υπέρ! Μαζεύονται τα μούτρα στα πολλά εύκολα και γρήγορα. Αφού υπάρχει το σύστημα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης filippos!!! έγραψε:
                          Frenarisma me to aristero.......oi gnwmes sas!!!

                          Δύσκολο να το κάνεις πραγματικά καλά.
                          Ψιλά γράμματα,κατά την άποψή μου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lev last edited by

                            Ο χρήστης filippos!!! έγραψε:
                            Frenarisma me to aristero.......oi gnwmes sas!!!

                            Καλημέρα, καλή εβδομάδα.

                            Πολύ καλή η απορία σου. Είμαι σαφώς υπέρ της εξάσκησης του να φρενάρεις με το αριστερό και υπέρ της χρησιμοποίησης σε πολλές μα πάρα πολλές περιπτώσεις. Συνοπτικά:
                            Δεν το συζητώ ότι εάν καταφέρεις να ελέγχεις με ακρίβεια το πόδι σου και το αυτοκίνητο με το αριστερό, θα δείς εντελώς άλλη συμπεριφορά και αίσθηση ασφάλειας του οδηγού στη βροχή.
                            Από την άλλη σε κομμάτια που γλυστράνε και όταν το αυτοκίνητό σου είναι αδύναμο και χωρίς μπλοκέ, μπορείς να περιορίσεις το άσκοπο σπινιάρισμα του εσωτερικού τροχού.
                            Στο χώμα το χρησιμοποιείς περισσότερο γιά να τοποθετήσεις το αυτοκίνητο, όταν βεβαίως δεν αρκεί το γκάζι που έχεις (εννοώ να αφήσεις), και συγχρόνως να είσαι με γκάζι, ειδικά γιά SSάκι.
                            Στα πολλά χιλιόμετρα μπορείς να ακουμπάς λίγο το φρένο σου και να περιορίζεις την τάση που έχει το αυτοκίνητο γιά το εξωτερικό της στροφής. Αυτό ειδικά όταν έχεις αυτοκίνητο ομάδφας Ν.
                            Όταν το αυτοκίνητο είναι ομάδας Α και έχει κατανεμητή ρυθμιζόμενο από μέσα τα πράγματα γίνονται πιό εύκολα και αρκετά από τα πάραπάνω δεν χρειάζονται, αφού μαζί με τον κατανεμητή θα έχει και άλλα ακριβά και χρήσιμα εξαρτήματα, που κάνουν περιττόι το φρενάρισμα με το αριστερό.
                            Όλα τα παραπάνω και όσα ακόμνη φανταστείς με βάση αυτά, που έχω ξεχάσει, υπό την προϋπόθεση ότι έχεις την αίσθηση της απαιτούμενης δύναμης που πρέπει να βάλεις σρτο αριστερό. Διαφορετικά τα αποτελέσματα θα είναι 'ασχημα.
                            Γιαυτό προτείνω πολύ εξάσκηση, και σιγά σιγά να ανεβάζεις και τα χιλιόμετρα. Πολύ καλή επιλογή είναι κάποια αλάνα με χώμα, το παραλληλοδρόμιο του Λάμπη και ότι άλλο σχετικό βρείς.
                            Χαιρετώ Lev

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              thvarveris last edited by

                              Επειδή το θέμα μας έχει απασχολήσει πάλι κατα το παρελθόν, διαβάστε και αυτό:
                              http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... ot+braking

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Το χρησιμοποιώ γιά να περιορίζω την υποστροφή μέσα στη στροφή με πατημένο το γκάζι και ταυτόχρονα το τούρμπο έχει έτοιμη πίεση γιά την έξοδο της στροφής.
                                Το πρόβλημα είναι ότι αν παραζορίσω τα φρένα στη στροφή στην επόμενη θέλουν ένα τσίμπημα πριν φρενάρω κανονικά γιά να έρθουν τα τακάκια στη θέση τους αλλιώς πάει το πεντάλ στο πάτωμα...... ...και φυσικά κουράζονται πιό γρήγορα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr