-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Δεν λές στον φίλο σου για Τσικνοπέμπτη?
[list:2ym6w3db]Δεν αγοραζ κανα αλλο αμαξ λεω γω? [/list:u:2ym6w3db][list:2ym6w3db]Εχω ενα μοτερ VR6, να στο στειλω? [/list:u:2ym6w3db]
να και ο αλλος. Που εχεις χαθει Μακη??
κατσε μη μπλεκουμε τις αγαπες!
τωρα μιλαμε για BMW. Μετα εχει σειρα η VAG
λοιπον ο φιλος θα ερθει μαλλον τη τσικνοπεμπτηΝικο, τοση διαφορα βλεπεις με το φιλτρο? ενα φεγγαρι ειχα στο γκολφ, και παρατηρησα οτι ηταν ακομα πιο ελαστικο χαμηλα, στα ψηλα δε μπορω να αποφανθω...Αξιζει το κοπο??
Εξατμισουλα βαλε να ακουγεται η ορχηστρα....Ορίστε...βλέπεις?!...αμεσως ο άλλος....!! Τι να το κάνω το V κύριε Μάκη μας....straight six!!!
Ναι...με το φίλτρο είδα διαφορά...κυρίως όμως με την αλλαγή καταλύτη σε μεταλλικό ελεύθερο!!
Η εξάτμιση είναι Supersprint Αντρέα.Ωραίος ήχος!!
-
ωχ ωχ ωχ....
φιλτρο+εξατμιση=μεγαρο μουσικης.....
αντε ανυπομονω να το ακουσω, αν και εχω παρει μια δοση απο 325 αλλα χωρις αυτα τα εξτρα
και παλι τα συγχαρητηρια μου.... -
Το χθεσινό και σημερινό test με -χ βαθμούς απέτυχε παιδιά...
Βοηθήστε κι άλλο γιατί τον βλέπω να κόβει φλέβες -
[list:25yeqw6q]Ωχ πανα'ι'αμ..........ποιος τον ακουει τωρα Και ειπα να τον κανω πλακα παλι.............πειτε οτι δεν περασα απ εδω [/list:u:25yeqw6q][list:25yeqw6q]Ρε τρελλαμενε, στειλτο το μοτερ εδω να το φτιαξουμε τωρα που εχει παγωνιες.Οταν ζεσταθει δουλευει καλα το μοτερ?Καυσαερια μετρησες?Τι μ@λ@κιες βενζινες και μπουζι ρε δοκιμαζετε?[/list:u:25yeqw6q][list:25yeqw6q]ΥΓ.Νικο, αμα δουλευει με τρια κυλινδρα παιρνει μπροστα? [/list:u:25yeqw6q]
-
ωχ...
ρε γαμωτι κανας μηχανικος της προκοπης??
Νικο, θα πω στον santoe36 να μας πει που ειναι ο μηχανικος του...δε γινεται να μας κανει τετοια κολπα....
-
Μάκη,και 1 λεπτό να καταφέρεις να το κρατήσεις και να μην σβύσει...μετά δεν υπάρχει κανενα πρόβλημα!!
Αν είναι ζεστό,ακόμα και -10 να έχει πάλι δεν έχει πρόβλημα!!Οταν παίρνει κάνει σαν να μην δουλεύουν κάποιοι κύλινδροι και μετά τις 3000 'καθαρίζει'!!
Αντρέα πές του..πές του!!
Σήμερα το άφησα στου Νταγκουνάκη!! Αμα βρούν κάτι!
Μάκη έχεις καμμιά ιδέα?
-
Σήμερα τοποθετήθηκε μεταχειρισμένο Air Flow Meter για δοκιμή!
Ο μηχανικός είπε ότι το AFM μετράει και την θερμοκρασία αέρα και δίνει κάποιο σήμα!!
Οπότε μπορεί σε θερμοκρασίες πολύ χαμηλές να μην στέλνει πια το κατάλληλο σήμα!!Θα δούμε!!
ΥΓ Ευχαριστώ όλους!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Σήμερα τοποθετήθηκε μεταχειρισμένο Air Flow Meter για δοκιμή!Ο μηχανικός είπε ότι το AFM μετράει και την θερμοκρασία αέρα και δίνει κάποιο σήμα!!
Οπότε μπορεί σε θερμοκρασίες πολύ χαμηλές να μην στέλνει πια το κατάλληλο σήμα!!Θα δούμε!!
ΥΓ Ευχαριστώ όλους!!!
Καλησπέρα και από μένα.
Η ογκομετρική παροχή αέρα από το AFM σε Νm3 υπολογίζεται με έναν αρκετά πολύπλοκο τύπο στον οποίο γίνεται χρήση της μετρούμενης θερμοκρασίας, πίεσης και διαφορικής πίεσης.
Μια πιθανή εξήγηση είναι:- το θερμόμετρο του AFM τα έχει παίξει ελαφρώς?
- έχουν πειραχτεί μήπως οι παράμετροι της ECU?
- μήπως έχει βουλώσει κάποια από τις δύο λήψεις του transmitter διαφορικής πίεσης (το οποίο με απλά λόγια υπολογίζει τη διαφορά πίεσης σε δύο σημεία)
- η μήπως οι λήψεις διαφορικής πίεσης μετακινήθηκαν από το νέο φίλτρο.
Γιάννης
-
Συνέχεια απο τα προηγούμενα!!!
Με το νέο AFM....πήρε αμέσως στους 5 βαθμούς...αλλά δεν 'ακούει' το γκάζι μέχρι να ζεσταθεί!!
Αύριο που θα έχει κάτω απο 3 θα γίνει και η νέα δοκιμή!!
Γιάννη,Σπύρο,Αντρέα...ευχαριστώ παίδες!!
ΥΓ Σπύρο τον μηχανικό σου θα τον καλέσω έτσι κι αλλοιώς!!
-
Το πρόβλημα που βγάζει το check είναι 'Ασυγχρόνιστο Vanos'...το ξαναβγαλε ενώ είχε σβηστεί την προηγούμενη φορά!!
Το AFM δεν είναι γιατι πάλι δεν πήρε μπροστά!!
Παράλληλα έχει πολύ πλούσιο μίγμα!!
Την Τρίτη αλλαγή μεταλλα του Vanos....και βλέπουμε!!
-
τι στο καλο 'ασυγχρονιστο vanos' μονο στο κρυο???
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το πρόβλημα που βγάζει το check είναι 'Ασυγχρόνιστο Vanos'...το ξαναβγαλε ενώ είχε σβηστεί την προηγούμενη φορά!!Το AFM δεν είναι γιατι πάλι δεν πήρε μπροστά!!
Παράλληλα έχει πολύ πλούσιο μίγμα!!
Την Τρίτη αλλαγή μεταλλα του Vanos....και βλέπουμε!!
Κάποιο εισερχόμενο σήμα στην ECU, 'τρελαίνει' όλη την κατάσταση.
Μήπως θα 'πρεπε να ρίξετε και μια ματιά στο 'λ' sensor? (το πολύ πλούσιο μίγμα δικαιολογεί αστοχία του 'λ').Πρόεδρε, υπομονή στο ψάξιμο.
Γιάννης -
προς Θεου τι να πω ενας μηχανικος της προκοπης δεν υπαρχει?!!!!
Νικο υπομονη. Προσεχε πριν αντικαταστησεις κατι ακριβο αν δεν ειναι σιγουρο 1000% οτι φταιει αυτο...
Βαλε κανα σκορδο μεσα στο αμαξι
-
Μια πρόταση..
Αν έχεις άκρη στο συνεργείο , αλλαγή ''λ'' -- εγκεφάλου , με μεταχειρισμένα και με αυτή τη σειρά. Κάθε φορά να διαβάζεται ο εγκέφαλος για βλάβες.
Δέν είναι λογικό να βγάζει ''vanos'' μετά την αλλαγή του MAF. Κάτι δεν πάει καλά και το μόνο σήμα που μπορεί να τρελλάνει το ECU χωρίς να το πιάνει είναι ο ''λ'' .... ή .... το ίδιο το ECU δεν είναι στα καλά του -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Μια πρόταση..
Αν έχεις άκρη στο συνεργείο , αλλαγή ''λ'' -- εγκεφάλου , με μεταχειρισμένα και με αυτή τη σειρά. Κάθε φορά να διαβάζεται ο εγκέφαλος για βλάβες.
Δέν είναι λογικό να βγάζει ''vanos'' μετά την αλλαγή του MAF. Κάτι δεν πάει καλά και το μόνο σήμα που μπορεί να τρελλάνει το ECU χωρίς να το πιάνει είναι ο ''λ'' .... ή .... το ίδιο το ECU δεν είναι στα καλά τουΒασίλη, ο λ δεν μετράει όμως κρύος...έτσι δεν είναι?Τα καυσαέρια όμως δείχνουν πολύ πλούσιο μίγμα!!
Την επόμενη εβδομάδα θα τηλεφωνήσω και στον μηχανικό που μου σύστησε ο φίλος του Αντρέα και θα δούμε!!
Το ECU κάνει self test κανονικά Βασίλη!! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Βασίλη, ο λ δεν μετράει όμως κρύος...έτσι δεν είναι?Τα καυσαέρια όμως δείχνουν πολύ πλούσιο μίγμα!!Το ECU κάνει self test κανονικά Βασίλη!!
Δεν είναι απόλυτα σωστό. Ο 'λ' πάντα μετράει , απλώς στη φάση της προθέρμανσης έχει πολύ μεγαλύτερα όρια για να επιτρέψει το πιό πλούσιο μίγμα όχι όμως υπερβολικά πλούσιο για προστασία του καταλύτη.
Εχω δεί ECU να κάνει self test και το πρόβλημα του να είναι ακριβώς αυτό δηλ. δεν μπορεί να διαγνώσει το πρόβλημα του !! μακάρι να μην είναι αυτό γιατί είναι και πανάκριβο
-
Λοιπόν...το άνοιγμα του Vanos έδειξε ότι το γρανάζι ήταν λάθος χρονισμένο!!!!
Χρονολογικά είχα βάλει πρόγραμμα το 2002...που έβγαλα πέρσι τον Ιούλιο!!
Υποψιάζομαι ότι πιθανόν η επέμβαση να περιελάμβανε και αλλαγή του χρονισμού (αν και δεν μπορώ να καταλάβω γιατι!!)....που δεν ήξερα όταν απλώς έβαζα το 'μαμά' πρόγραμμα!!Θα δούμε!!
Πάντως η επόμενη κίνηση θα είναι αλλαγή του λ....εφόσον δεν πιάσει και αυτή η επέμβαση!!
Θα δούμε!!
-
ΤΙ ΤΑ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !$@%^#&#&@^#%!!!!!!
Ρε Νικο, ο Γερμανος ειναι γερμανος δεν φρου φρου κ κορδελες!
2λιτρα - 150 αλογα ΤΕΛΟΣ!θες μετατροπη? ΚΑΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ-ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΒΕΛΤΙΩΤΗΣ=ΣΩΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!
ή τα ακουμπας σε schnitzer κλπ ή αστο το αμαξακιΔηλαδη να ειναι ΟΚ κ να σου βαζουν χερι? Κριμα....
Να πεις οτι χαλασε απο μονο του, κ παλι Οκ , αλλα οχι να γινεται πειραματοζωο το αμαξακι...Λοιπον στο επομενο bmw meeting να ερθεις να μονταριστεις με τα σωστα ατομα
εγω ειχα φιλτρο στο γκολφ, μου λερωσε τον αισθητηρα της πεταλουδας , τελος δεν το ξαναβαλα ποτε. Χαρτινο κ αλλαγη συχνα.
Απο τοτε που το πηρα παω κομματια οποτε το οδηγω και ακομα παει οπως τη πρωτη μερα. Δεν ειναι τυχαιο νομιζω.
Θα μπορουσα να ειχα βαλει προγραμμα, ραδιοφωνο, αυτοκολλητα φιλτρα μπουρια σομπες αλλα τι θα κερδιζα κ τι θα εχανα????
Το αποκορυφομα ηταν οταν ειδα μαμα γκολφ GTI MKIII να ριχνει σε 'φτιαγμενο' GTI με φιλτρο κ εξατμιση....
Δε τα λεω προσωπικα, απλα εκφραζομαι
Φιλικα -
Εχεις δίκηο Αντρέα!!
-
Νικο σε πηρα απο τα μουτρα ε??
Σορρυ...
Τη γνωμη μου ειπα ε.......
Ευχομαι να γιανει γρηγορα η μπεμπα και συντομα να ειναι ΟΚ
Περιμενουμε τις εξελιξεις, ισως τον επομενο χειμωνα???λογικα με το προβλημα στο vanos δεν ειχες κ πτωση αποδοσης????
Πρόβλημα με την BMW! ::[ΛΥΘΗΚΕΕΕΕ!!!]::