-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
μαλλον δεν θες να ακούσεις τη γνώμη μας...ΟΧΙ δεν θελω corolla
Παρακαλω συνεχιστε και αγνοηστε τον κυριο
-
Θα είμαι αμείλικτος: η σλκ για μούρη είναι καλή, driver's car δεν είναι. Ζυγίζεις και παίρνεις... Για το δεύτερο, τσιμπάς το μουχουδάκι και τέλος.
-
Αφού θα είσαι στο εξωτερικό η λογική λέει να πάρεις κάποιο εκεί και να το δώσεις όταν γυρίσεις
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
θανο,αν παντως παρεις slk εγω θα ζησω για 2η φορα στη ζωη μου το σκηνικο:
γιατι ρε πουστη μου δε πηρα το s2000???αφου αυτο πραγματικα ηθελα .....ομως ειναι αλλες 10 χειροτερο απο αυτο που θες(και μπορεις) πραγματικα να παρεις!!
το εσωτερικο του s2k βεβαιως συνεχιζω να επιμενω οτι ειναι σκατα!!!PS: η Ζ3 ειναι η χειροτερη bmw ολων των εποχων με ακαμψια τσιχλοφουσκας!!!
+1στην αίσθηση, στην κατεύθυνση, και στην ακρίβεια, στην δύναμη. ( για τα γούστα ρε γμτ)
-1 στην κούραση σε μετά απο διαδρομές μεγαλύτερες απο 50χιλ. , και στην δυσκολία εύρεσης καθαρού s2kπαλιό και ξεπερασμένο το slk.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Αφού θα είσαι στο εξωτερικό η λογική λέει να πάρεις κάποιο εκεί και να το δώσεις όταν γυρίσειςTo αυτοκινητο εκει ειναι αλλο με το εδω!
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Αφού θα είσαι στο εξωτερικό η λογική λέει να πάρεις κάποιο εκεί και να το δώσεις όταν γυρίσεις
To αυτοκινητο εκει ειναι αλλο με το εδω!
δηλ;
Nα εξηγησω κατι για να βοηθησω στη συνεχεια της κουβεντας!
Το αμαξι που θα αγοραστει τωρα θα ειναι απλα μια αντικατασταση του πολο και οχι κατι της γκαυλας μου!
S2000θελω να παρω και το γνωριζουν ΟΛΟΙ εδω μεσα
ΑΛΛΑ τα επομενα 3 χρονια θα ειμαι εξωτερικο οποτε το αφηνω προς το παρον εκτος και αν παρω τπτ απο εξωΟι επιλογες ειναι miata(εχω βρει και ενα sporty) mr2 πιο λιγο κυριως λογο χωρου αποσκευων!
Η SLK μπηκε στο τραπεζι λογω γνωριμιας με γνωστο αντιπροσωπο που μπορει να μου βρει σε καλη κατασταση!
Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα αλλαξω το πολο ΤΩΡΑΣας ακουω με προσοχη
αν είναι να πάρω slk με ένα κάρο χλμ και ίσως προβλήματα εγώ θα κρατούσα το Polo. Γιατί δεν παίρνεις κάτι πιο γήινο όπως κάποιο μικρό σπορτίφ αμαξάκι σαν το Fiesta ST;
εκτός και αν είσαι πάρεδρος του κλαμπ των πουλ-μαπάδων. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θα είμαι αμείλικτος: η σλκ για μούρη είναι καλή, driver's car δεν είναι. Ζυγίζεις και παίρνεις... Για το δεύτερο, τσιμπάς το μουχουδάκι και τέλος.χωρις πολλα λογια απλα και ομορφα. ετσι ακριβως ειναι
η slk εχει κ ενα ακομα πλεονεκτημα: καλυτερο ταξιδι, λιγοτερος θορυβος χαρι στη σκληρη οροφη, αλλα για roadster μιλαμε ποιος μαμαει το ταξιδι και τον θορυβο.......
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αφού θα είσαι στο εξωτερικό η λογική λέει να πάρεις κάποιο εκεί και να το δώσεις όταν γυρίσεις
To αυτοκινητο εκει ειναι αλλο με το εδω!
δηλ;
Εννοω οτι αυτο θα ειναι το αυτοκινητο μου εδω και το αλλο θα ειναι το αυτοκινητο μου εκει
-
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
=καπιτάλας
-
Δεν παιρνω και 40κ αυτοκινητο εδω...σιγα
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Δεν παιρνω και 40κ αυτοκινητο εδω...σιγαΕννοω οτι αυτο θα ειναι το αυτοκινητο μου εδω και το αλλο θα ειναι το αυτοκινητο μου εκει
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δεν παιρνω και 40κ αυτοκινητο εδω...σιγα
Εννοω οτι αυτο θα ειναι το αυτοκινητο μου εδω και το αλλο θα ειναι το αυτοκινητο μου εκει
Mπορει να παρω 2 picanto
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Δεν παιρνω και 40κ αυτοκινητο εδω...σιγα
Εννοω οτι αυτο θα ειναι το αυτοκινητο μου εδω και το αλλο θα ειναι το αυτοκινητο μου εκει
Mπορει να παρω 2 picanto
slk διαβάζω...
-
Mτχ ομως...
Και μαλλον μιατα θα χτυπησω μιας και βρηκα
-
Η SLK παιρνει μπλοκε? Αν ναι με τι κοστος ? Υπαρχει βελτιωση με μια τετοια κινηση?
-
Απότι κατάλαβα μετά από 4 σελίδες κανείς δεν βρέθηκε που να την είχε και να απαντήσει,
οπότε ως πρών κάτοχος και των 2 μοντέλων slk, έχω να σου πω τα εξής...Εφόσον πας για το προηγούμενο μοντέλο να ξέρεις ότι τα R170 βγαιναν απο το 1996 μεχρι το 2004. ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τα μοντέλα 98-00, κάπου στο 00-01 έγινε ένα facelift στο οποίο αλλάχτηκαν αρκετά πράγματα,
ένας εύκολος τρόπος να το καταλάβεις είναι ότι βάλαν πλαινά φλας πάνω στους καθρέφτες και τα πλαστικα στα πλαγια,εμπρος και πισω ηταν πλέον βαμμενα στο χρωμα του αμαξιου.Να έχεις υπόψην σου ότι αυτό το μοντέλο είναι με τα 2000cc .
Λογικά θα έχει 192hp και πίστεψέ με είναι αρκετά και με πολλή ροπή και εύκολα μπορείς να παίξεις με τον κωλο απενεργοποιώντας το esp.
Το τιμονι της ειναι με ατερμονα με επανακυκλοφορουμενο σφαιριδιο, και οχι με κρεμαγιερα,
είναι μεν πολυ ακριβες , αλλα δεν εχει ασθηση.
Η κατανάλωσή του είναι μέτρια και αν το σκίζεις θα πιει πολύ.Τα 2 βασικά προβλήματα που έβγαλε αυτό το μοντέλο ήταν η οροφή (δυστυχώς ούτε στο νέο μοντέλο δεν μπόρεσαν να το διορθώσουν 100%) αν και στο facelift μετά το 2000 διορθώσαν αρκετά.
Το άλλο είναι το ταμπλό το οποίο ξεφτίζει και μαδάει πολύ συχνά και γιαυτό τον λόγο έχουν βγάλει ειδικές κρέμες για περιποίησή του.Το αμάξι αυτό πλέον έχει φτυνήνει και κυκλοφορεί πολύ, δεν νομίζω ότι υπάρχει πλέον πρόβλημα να το αφήνεις έξω. Είναι πλέον ένας σχετικά φτηνός τρόπος να έχεις μια σχετική κυρίλα με καλές επιδόσεις.
Οτι άλλο θέλεις ρώτα με...
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Απότι κατάλαβα μετά από 4 σελίδες κανείς δεν βρέθηκε που να την είχε και να απαντήσει,
οπότε ως πρών κάτοχος και των 2 μοντέλων slk, έχω να σου πω τα εξής...Εφόσον πας για το προηγούμενο μοντέλο να ξέρεις ότι τα R170 βγαιναν απο το 1996 μεχρι το 2004. ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τα μοντέλα 98-00, κάπου στο 00-01 έγινε ένα facelift στο οποίο αλλάχτηκαν αρκετά πράγματα,
ένας εύκολος τρόπος να το καταλάβεις είναι ότι βάλαν πλαινά φλας πάνω στους καθρέφτες και τα πλαστικα στα πλαγια,εμπρος και πισω ηταν πλέον βαμμενα στο χρωμα του αμαξιου.Να έχεις υπόψην σου ότι αυτό το μοντέλο είναι με τα 2000cc .
Λογικά θα έχει 192hp και πίστεψέ με είναι αρκετά και με πολλή ροπή και εύκολα μπορείς να παίξεις με τον κωλο απενεργοποιώντας το esp.
Το τιμονι της ειναι με ατερμονα με επανακυκλοφορουμενο σφαιριδιο, και οχι με κρεμαγιερα,
είναι μεν πολυ ακριβες , αλλα δεν εχει ασθηση.
Η κατανάλωσή του είναι μέτρια και αν το σκίζεις θα πιει πολύ.Τα 2 βασικά προβλήματα που έβγαλε αυτό το μοντέλο ήταν η οροφή (δυστυχώς ούτε στο νέο μοντέλο δεν μπόρεσαν να το διορθώσουν 100%) αν και στο facelift μετά το 2000 διορθώσαν αρκετά.
Το άλλο είναι το ταμπλό το οποίο ξεφτίζει και μαδάει πολύ συχνά και γιαυτό τον λόγο έχουν βγάλει ειδικές κρέμες για περιποίησή του.Το αμάξι αυτό πλέον έχει φτυνήνει και κυκλοφορεί πολύ, δεν νομίζω ότι υπάρχει πλέον πρόβλημα να το αφήνεις έξω. Είναι πλέον ένας σχετικά φτηνός τρόπος να έχεις μια σχετική κυρίλα με καλές επιδόσεις.
Οτι άλλο θέλεις ρώτα με...
Σε ευχαριστω
-
Και εγω ευχαριστω φιλε teris3 μια και ενδιαφερομαι και εγω παραλληλα με τον φιλο Thanix!!!
Μερικες ερωτησεις ακομα:
- Πως θα καταλαβουμε αν το facelift εχει 192 ή 163hp?? 30 αλογα δεν ειναι και λιγα και εγω θελω τα 192...Εγω νομιζα οτι με το facelift εγιναν και τα αλογα 163...
- Με την καταναλωση μπορεις να γινεις λιγο πιο σαφης?? Τι νουμερα παιζουν??
- Για το μπλοκε αν παιρνει ή οχι
- Γιατι οχι στα μοντ 98-00? Λογω οροφης αποκλειστικα ή και για αλλους λογους? Αν η οροφη παθει κατι, επισκευαζεται ευκολα? Ή πουλας νεφρο για να την φτιαξεις?
και παλι ευχαριστω!
-
- Σωστά τα λες...μετά το facelift (μοντέλα 3/2000 και μετά) μπήκε ο γνωστός 2λιτρος κινητήρας με τα 163 άλογα, το ξέρω ότι τα 192 άλογα συγκινούν παραπάνω αλλά νομίζω πλέον με περιπου ενα χιλιαρικο αξιόπιστα του δινεις τα επιπλεον αλογα (απο 163 σε 192).
Εχε επίσης υπόψην σου ότι το 6άρι κυβώτιο μπήκε και αυτό με το facelift και τα 163 άλογα!
2)Για κατανάλωση, σπάνια ξεπερνούσα τα 12l/100km, τί να σου πω ίσως στο μποτιλιάρισμα μέσα στην πόλη με πρώτη-δευτέρα να είχα δει και 13-14l αλλά σε ταξίδι μην σου φανεί περίεργο και το 7,5l
3)Για το μπλοκέ κοίταξε παρακάτω, νομίζω θα σε βοηθήσει αλλά δεν νομίζω να συμφέρει από άποψη χρημάτων
4)Οπως κάθε νέο μοντέλο , έτσι και αυτό στα pro facelift μοντέλα παρουσίασε παιδικές ασθένεις, άλλωστε μην ξεχνάς πως ήταν το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε την σκληρή οροφή.Τα βασικότερα προβλήματα με την οροφή ήταν ο θόρυβος και η στεγανότητα...δηλαδή πολλές φορές έτριζε η οροφή και έκανε κάτι περίεργους θορύβους ενώ σε πολλούς σε δυνατές βροχές κτλ μπαίναν και σταγόνες μέσα...προβλήματα που ας πούμε ότι διορθώθηκαν μερικώς μετά το facelift....δεν τίθεται θέμα λεφτών, γιατί αυτά δεν επισκευάζονται, υπάρχουν κάτι ειδικές κρέμες και spray που γρασσάρεις την οροφή αλλά θέλει να το κάνεις συχνά για να διαρκεί...
Να φανταστώ ότι επιμένεις στο παλιό (98-00) μοντέλο λόγω τιμής? Δες το κιάλλο μιας και έχουν πέσει πλέον κάτω από 20.000€ και τα facelift μοντέλα!
Τα υπόλοιπα τα ξέρεις πιστεύω, πάρτην μια βόλτα στο συνεργείο να την τσεκάρουν , οδήγησε την και εσύ να κρίνεις και αποφασίζεις.... - Σωστά τα λες...μετά το facelift (μοντέλα 3/2000 και μετά) μπήκε ο γνωστός 2λιτρος κινητήρας με τα 163 άλογα, το ξέρω ότι τα 192 άλογα συγκινούν παραπάνω αλλά νομίζω πλέον με περιπου ενα χιλιαρικο αξιόπιστα του δινεις τα επιπλεον αλογα (απο 163 σε 192).
Zωντας με μια SLK ...Αποριες