-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Nομίζω είναι τα χρόνια που εργάστηκε μείον ένα, σε ακαθάριστα μηνιάτικα.
Δηλαδή 3-1 = 2 μηνιάτικα ακαθάριστα.Από 2 μήνες μέχρι ένα έτος είναι 1 μήνας αποζημίωση.
Από ένα έτος μέχρι 4 χρόνια είναι 2 μήνες αποζημίωση. -
Ο παρακάτω πίνακας δίνει τη σχέση ανάμεσα στο χρόνο προϋπηρεσίας στην αποζημίωση και στην προθεσμία προμήνυσης. Για παράδειγμα, αν ο εργοδότης σκοπεύει να απολύσει υπάλληλο με προϋπηρεσία 5 ετών, τότε ή θα τον προειδοποιήσει 3 μήνες νωρίτερα και θα τον αποζημιώσει με τακτικές αποδοχές 1,5 μηνός, ή θα τον απολύσει απροειδοποίητα και θα τον αποζημιώσει με τακτικές αποδοχές 3 μηνών.
Χρόνος προϋπηρεσίας Προειδοποίηση ή αποζημίωση
2 μηνών - 1 έτους 1 μηνός
1 έτους - 4 ετών 2 μηνών
4 ετών - 6 ετών 3 μηνών
6 ετών - 8 ετών 4 μηνών
8 ετών -10 ετών 5 μηνών
10 ετών (συμπλ) 6 μηνών
11 ετών (συμπλ) 7 μηνών
12 ετών (συμπλ) 8 μηνών
13 ετών (συμπλ) 9 μηνών
14 ετών (συμπλ) 10 μηνών
15 ετών (συμπλ) 11 μηνών
16 ετών (συμπλ) 12 μηνών
17 ετών (συμπλ) 13 μηνών
18 ετών (συμπλ) 14 μηνών
19 ετών (συμπλ) 15 μηνών
20 ετών (συμπλ) 16 μηνών
21 ετών (συμπλ) 17 μηνών
22 ετών (συμπλ) 18 μηνών
23 ετών (συμπλ) 19 μηνών
24 ετών (συμπλ) 20 μηνών
25 ετών (συμπλ) 21 μηνών
26 ετών (συμπλ) 22 μηνών
27 ετών (συμπλ) 23 μηνών
28 (συμπλ) και πάνω 24 μηνών -
Έχει νόημα η αλλαγή των υγρών του υδραυλικού στα 3 χρόνια και 65k χιλιόμετρα;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έχει νόημα η αλλαγή των υγρών του υδραυλικού στα 3 χρόνια και 65k χιλιόμετρα;νωρίς δεν είναι τα 65Κ;εγώ στα 3- χρόνια και 100+Κ δε τα έχω αλλάξει πάντως...άμα δε βάρυνε...
-
Από τι τα παίζει το υγρό του υδραυλικού τιμονιού? Υγρασία όπως υγρό φρένων, ή τι άλλο?...
-
όχι, απ τις μηχανικές καταπονήσεις. Σκέψου μια αντλία να ασκεί μονίμως πίεση σ ένα υγρό...ε συτό κάποια στιγμή χάνει τις μηχανικές του ιδιότητες. Απλά οι κααπονήσεις είναι πολύ μικρότερες εν συγκρίσει με άλλων υγρών
-
Ρωτάω γιατί είχα την εντύπωση ότι οι πιέσεις (-μηχανικές καταπονήσεις) και οι θερμοκρασίες που έχει να αντιμετωπίσει ένα υγρό τιμονιού είναι πολύ κάτω από τα όρια από τα οποία και μετά μπορεί να 'σπάσει' χωρίς καμία επαφή με εξωτερικούς παράγοντες (ενώ π.χ. τα υγρά φρένων έχουν ν' αντιμετωπίσουν πολύ ψηλές θερμοκρασίες και συχνά μπορεί να βράσουν σε σκληρή χρήση, χώρια που σιγά-σιγά μαζεύουν υγρασία).
Για το δικό μου πάντως το manual δεν προτείνει αλλαγή, μόνο έλεγχο και συμπλήρωμα. Αντιθέτως, για τα υγρά φρένων λέει 2 χρόνια η 60K χλμ (πράγμα στο οποίο διαφωνούν στην αντιπροσωπεία - λένε ότι είναι κουτό να τ'αλλάζεις στα 2 χρόνια αν κάνεις μόνο 15.000 χλμ το χρόνο)...
-
σίγουρα οι καταπονήσεις δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με φρένα, λάδια, βαλβολίνες...αλλά πρόκειται για εντελώς διαφορετικά υγρά..
και στο δικό μου κάθε 20Κ λέει έλεγχος και συμπλήρωμα
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έχει νόημα η αλλαγή των υγρών του υδραυλικού στα 3 χρόνια και 65k χιλιόμετρα;Οταν λες αλλαγη εννοεις 'ρουφαμε τα παλια και συμπληρωνουμε με φρεσκα υγρα' ή ανοιγουμε σε καποιο σημειο το κυκλωμα και τα αδειαζουμε τελειως;
-
Τι να σου πω... Στο 406 πχ τις άλλαξα αδειάζοντας όλο το κύκλωμα, αλλά εκείνο είχε και κάπου 140k με αυτές. Στο δικό μου έβγαλα μια ποσότητα, χρωματικά ήταν καλά, ξένα σώματα δεν φαίνεται να υπήρχαν, ούτε μύριζαν περίεργα. Τελικά δεν τις άλλαξα, ίσως τις αλλάξω στο μεγάλο σέρβις με ιμάντες κτλ.
-
στον παππού η κατανάλωση ανεβαίνει κάπως...
Μέχρι τώρα ήμουν στα 7.4 με 7.7
Πρότελευταία μέτρηση
8.00Χθεσινή
8.15Κατά προσέγγιση μετρήσεις εβδομαδιαίες, περίπου με 500χλμ δηλαδή.
Παράλληλα αυξήθηκε ο άσπρος καπνός...
Τσιμουχάκια;;;;
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Παράλληλα αυξήθηκε ο άσπρος καπνός...
Τσιμουχάκια;;;;
O ασπρος καπνος μπορει να ειναι απλα υγρασια που εξατμιζεται.
Η καταναλωση λαδιου (αν υπηρχε) αυξηθηκε? -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Παράλληλα αυξήθηκε ο άσπρος καπνός...
Τσιμουχάκια;;;;
O ασπρος καπνος μπορει να ειναι απλα υγρασια που εξατμιζεται.
Η καταναλωση λαδιου (αν υπηρχε) αυξηθηκε?καλά τα λες, θα μπορούσε να ναι υγρασία (όπως το πρωί πχ...)
Λάδι δεν έκαιγε ποτέ και τώρα καίει ελάχιστοΜόλις επέστρεψα από το συνεργείο. Τσιμουχάκια είναι και προληπτικά μάλλον θα αλλάξω και φλάτζα (θα το λύσω που θα το λύσω) συνολικά 250 με 280 με εργασία. Ευτυχώς ο μαστρο-Τρύφωνας είναι φίλος και δεν κοπανάει...κοιτάξαμε το μπλοκ με το φακό κοντά κοντά και στην πίσω πλευρά έχει τρέξει ελάχιστο λάδι απ τη φλάτζα...
Περαστικά μας!
-
πες τους να ελεγξουν και για κανα ραγισματακι.
-
οκ!
ευχαριστώ! -
Έχω μια λάμπα γραφείου που έσπασε ένα πλαστικό καπάκι που έχει πάνω από τον 'καθρέπτη' της λάμπας. Αυτό θερμαίνεται αρκετά όταν βρίσκεται σε λειτουργία το φωτιστικό. Αν το κολλήσω με κυανοακριλική, παίζει να έχουμε ανάφλεξη αυτής;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έχω μια λάμπα γραφείου που έσπασε ένα πλαστικό καπάκι που έχει πάνω από τον 'καθρέπτη' της λάμπας. Αυτό θερμαίνεται αρκετά όταν βρίσκεται σε λειτουργία το φωτιστικό. Αν το κολλήσω με κυανοακριλική, παίζει να έχουμε ανάφλεξη αυτής;Μια δοκιμή θα σε πείσει.....έχε πυροσβεστήρα έτοιμο δίπλα σου όμως
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έχω μια λάμπα γραφείου που έσπασε ένα πλαστικό καπάκι που έχει πάνω από τον 'καθρέπτη' της λάμπας. Αυτό θερμαίνεται αρκετά όταν βρίσκεται σε λειτουργία το φωτιστικό. Αν το κολλήσω με κυανοακριλική, παίζει να έχουμε ανάφλεξη αυτής;Ανάφλεξη δεν θα έχεις αλλά σε ψηλές θερμοκρασίες αυτή η κόλλα μαλακώνει (χαλάει) και βγάζει τοξικούς ατμούς.
Χρησιμοποίησε κάποια εποξική, αυτές συνήθως αντέχουν σε ψηλές θερμοκρασίες.
Επίσης, μπορείς να τις έχεις για χρόνια στο σπίτι χωρίς να ξεραίνονται* όπως οι κυανοακρυλικές.- δεν ξεραίνονται - πολυμερίζονται από την υγρασία.
-
Τα fuel trims του εγκεφάλου μηδενίζονται αν βγάλουμε την μπαταρία;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τα fuel trims του εγκεφάλου μηδενίζονται αν βγάλουμε την μπαταρία;Νομίζω ότι όποιες παράμετροι (αυτο)ρυθμίζονται με τη χρήση, μηδενίζονται αν αποσυνδέσεις τη μπαταρία ή αν κάνεις reset από το διαγνωστικό του OBD.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........