-
Πριν απο λίγο καιρό είχα μια 'στενή επαφή' με βαθιά λακκούβα με ένα Megane II 1.6. Λίγο μετά παρατήρησα πως το τιμόνι είχε χάσει το κέντρο του, δηλαδή για να πηγαίνω ίσια έπρεπε να κρατώ το τιμόνι ελαφρώς (5-10 μοίρες) αριστερά. Επίσης μου δημιουργήθηκε η εντύπωση πως σε ευθεία το αμάξι τραβούσε ελαφρώς προς τα αριστερά.
Πήγα στην αντιπροσωπεία (αφου το αμαξι είναι μεσα στην εγγύηση) και αφού εξήγησα το πρόβλημα στον τεχνικό, αυτός μου ρύθμισε εμπειρικά (χωρίς να βάλει το αμάξι στο ευθυγραμμιστήρι) τη σύγκλιση των τροχών και ουσιαστικά μετέφερε το πρόβλημα στην άλλη πλευρά του τιμονιού! Δηλαδή ξεκεντράρισμα προς τα δεξιά!
Όταν ζήτησα φούλ ευθυγράμμιση κλασσικά 'να κλείσετε ραντεβού'.Εκνευρισμένος, έφυγα και δοκίμασα την τύχη μου σε κάποιο ευθυγραμματζίδικο. Το πρόβλημα είναι πως λόγω της νεότητας του μοντέλου πολύ λίγα καταστήματα έχουν software στα μηχανήματά τους που να περιλαμβάνει ρυθμίσεις γι' αυτό. Και όσα έχουν υποστήριξη, αναφέρουν στη λίστα μοντέλων το αμάξι ως 'MEGANE II X84', οπου Χ84 το κωδικό όνομα προπαραγωγής του μοντέλου! Τελικά έκανα την ευθυγράμμιση, αλλα το τιμόνι απλά κεντραρίστηκε λίγο με τάση παλι προς τα αριστερά χωρίς να λυθεί πλήρως το πρόβλημα. Ο μάστορας προτείνει να δώσει σύγκλιση προς τα αριστερά για να έρθει το τιμόνι στο κέντρο του. Το κάνουμε και η κατάσταση βελτιώνεται αλλα όχι πλήρως.
Ξανά πίσω στην αντιπροσωπεία λοιπόν με απαίτηση για πλήρη, κανονική ευθυγράμμιση (με το σκεπτικό οτι, αυτοί είναι το επίσημο σέρβις, θα έχουν ένα καποιον εξοπλισμό). Η ευθυγράμμιση τελειώνει και παίρνω για τεστ ντράιβ το αμάξι. Το τιμόνι σχεδόν 15 μοίρες προς τα αριστερά για να πηγαίνω ίσια, και τράβηγμα προς τα αριστερά! Η αντιπροσωπεία σηκώνει τα χέρια ψηλά, μου λένε 'έλα να το ξανακοιτάξουμε στο επόμενο σέρβις' και ο τεχνικός μου εκμειστηρεύεται πως και τα δικά τους μηχανήματα έχουν παλιό software!! Αλλά 'έχουμε κάνει αρκετές ευθυγραμμίσεις σε καινούρια Μεγκάν και είναι όλες κομπλέ'!!! Πριν φύγω, κάνει κι αυτός την πατέντα του να δώσει σύγκλιση προς τα αριστερά και ισιώνει λίγο το τιμόνι (πάντα με κλίση προς τα αριστερά).
Μη ξέρωντας τι να κάνω επιστρέφω στο ευυγραμματζίδικο οπου προτείνει ο μάστορας να αλλάξουμε θέση στα λάστιχα (αριστερό ->δεξί και δεξι-?>αριστερό) για να δούμε αν φταίει το πέλμα του λαστίχου. Το κάνουμε και στη βόλτα που το παίρνω, βλέπω τιμόνι ακόμα πιο ξεκεντραρισμένο αριστερά και το αμάξι να φεύγει αριστερά στα 10 μέτρα. Πάω πίσω και ξαναλλάζουμε τα λάστιχα γιατι έκλεινε και το μαγαζί και έπρεπε να φύγω.
Και τώρα το κουφό: καθώς γυρνούσα σπίτι είδα μεν οτι κλασσικά τραβούσε ελαφρώς προς τα αριστερά το αμάξι, αλλα αυτή τη φορά το τιμόνι είχε σχεδόν κεντραριστεί και ήταν ελαφρώς προς τα δεξιά!!! Χωρίς καμία παρέμβαση στη σύγκλιση, απλα αλλαχτηκαν το δεξι/αριστερό λάστιχο μεταξύ τους 2 φορές!!!
Τι έγινε? Μήπως δεν ήταν καλά βιδωμένες οι ζάντες? Μήπως το βγάλσιμο και επανατοποθέτηση άλλαξε κάτι προς το καλύτερο? Μιας και τώρα γνωρίζω οτι το αμάξι έχει υπερβολική σύγκλιση προς τα αριστερά (απο τη μπακάλικη ρύθμιση του τεχνικού) αλλα τουλάχιστον το τιμόνι αντιδρά λογικά σ' αυτό (κεντράρισμα προς τα δεξιά, και όχι προς τα αριστερά).
Πραγματικά δεν ξέρω τι να σκεφτώ και τι να κάνω. Σκέφτομαι αύριο να ξαναπάω και να του κάνω φούλ κανονική ευθυγράμμιση ξανα με την ελπίδα οτι όταν φύγει η υπερβολική σύγκλιση, το αμάξι θα έρθει στα ίσια του. Αν κάποιος έχει κάτι να προτείνει η κάποιο πολύ σπέσιαλ ευθυγραμμιτζή, είμαι όλος αυτιά.
Όπως καταλαβαίνετε το όλο ζήτημα είναι πολύ μπλέξιμο μιας και εισέρχεται τοσο ο υποκειμενικός παράγοντας όσο και η κατάσταση/κλίση των δρόμων που δεν επιτρέπει άμεσο έλεγχο (αν και έχω βρεί κατάλληλη αλάνα).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.Υ.Γ. Το αμάξι ελέγχθηκε για ζημιές(στραβωμένος άξονας, ψαλίδια κ.λ.π.) και βγήκε ο.κ. Το ίδιο και οι ζάντες. Επίσης όλα τα πειράγματα που έγιναν στην μπροστά γεωμετρία αφορούσαν ΜΟΝΟ τη ρύθμιση της σύγκλισης (μιας και κάμπερ και κάστερ δεν πειράζονται, και έτσι κι αλλιώς βγήκαν τέλειες).
-
Πριν απο λίγο καιρό είχα μια 'στενή επαφή' με βαθιά λακκούβα με ένα Megane II 1.6. Λίγο μετά παρατήρησα πως το τιμόνι είχε χάσει το κέντρο του, δηλαδή για να πηγαίνω ίσια έπρεπε να κρατώ το τιμόνι ελαφρώς (5-10 μοίρες) αριστερά. Επίσης μου δημιουργήθηκε η εντύπωση πως σε ευθεία το αμάξι τραβούσε ελαφρώς προς τα αριστερά.
Πήγα στην αντιπροσωπεία (αφου το αμαξι είναι μεσα στην εγγύηση) και αφού εξήγησα το πρόβλημα στον τεχνικό, αυτός μου ρύθμισε εμπειρικά (χωρίς να βάλει το αμάξι στο ευθυγραμμιστήρι) τη σύγκλιση των τροχών και ουσιαστικά μετέφερε το πρόβλημα στην άλλη πλευρά του τιμονιού! Δηλαδή ξεκεντράρισμα προς τα δεξιά!
Όταν ζήτησα φούλ ευθυγράμμιση κλασσικά 'να κλείσετε ραντεβού'.Εκνευρισμένος, έφυγα και δοκίμασα την τύχη μου σε κάποιο ευθυγραμματζίδικο. Το πρόβλημα είναι πως λόγω της νεότητας του μοντέλου πολύ λίγα καταστήματα έχουν software στα μηχανήματά τους που να περιλαμβάνει ρυθμίσεις γι' αυτό. Και όσα έχουν υποστήριξη, αναφέρουν στη λίστα μοντέλων το αμάξι ως 'MEGANE II X84', οπου Χ84 το κωδικό όνομα προπαραγωγής του μοντέλου! Τελικά έκανα την ευθυγράμμιση, αλλα το τιμόνι απλά κεντραρίστηκε λίγο με τάση παλι προς τα αριστερά χωρίς να λυθεί πλήρως το πρόβλημα. Ο μάστορας προτείνει να δώσει σύγκλιση προς τα αριστερά για να έρθει το τιμόνι στο κέντρο του. Το κάνουμε και η κατάσταση βελτιώνεται αλλα όχι πλήρως.
Ξανά πίσω στην αντιπροσωπεία λοιπόν με απαίτηση για πλήρη, κανονική ευθυγράμμιση (με το σκεπτικό οτι, αυτοί είναι το επίσημο σέρβις, θα έχουν ένα καποιον εξοπλισμό). Η ευθυγράμμιση τελειώνει και παίρνω για τεστ ντράιβ το αμάξι. Το τιμόνι σχεδόν 15 μοίρες προς τα αριστερά για να πηγαίνω ίσια, και τράβηγμα προς τα αριστερά! Η αντιπροσωπεία σηκώνει τα χέρια ψηλά, μου λένε 'έλα να το ξανακοιτάξουμε στο επόμενο σέρβις' και ο τεχνικός μου εκμειστηρεύεται πως και τα δικά τους μηχανήματα έχουν παλιό software!! Αλλά 'έχουμε κάνει αρκετές ευθυγραμμίσεις σε καινούρια Μεγκάν και είναι όλες κομπλέ'!!! Πριν φύγω, κάνει κι αυτός την πατέντα του να δώσει σύγκλιση προς τα αριστερά και ισιώνει λίγο το τιμόνι (πάντα με κλίση προς τα αριστερά).
Μη ξέρωντας τι να κάνω επιστρέφω στο ευυγραμματζίδικο οπου προτείνει ο μάστορας να αλλάξουμε θέση στα λάστιχα (αριστερό ->δεξί και δεξι-?>αριστερό) για να δούμε αν φταίει το πέλμα του λαστίχου. Το κάνουμε και στη βόλτα που το παίρνω, βλέπω τιμόνι ακόμα πιο ξεκεντραρισμένο αριστερά και το αμάξι να φεύγει αριστερά στα 10 μέτρα. Πάω πίσω και ξαναλλάζουμε τα λάστιχα γιατι έκλεινε και το μαγαζί και έπρεπε να φύγω.
Και τώρα το κουφό: καθώς γυρνούσα σπίτι είδα μεν οτι κλασσικά τραβούσε ελαφρώς προς τα αριστερά το αμάξι, αλλα αυτή τη φορά το τιμόνι είχε σχεδόν κεντραριστεί και ήταν ελαφρώς προς τα δεξιά!!! Χωρίς καμία παρέμβαση στη σύγκλιση, απλα αλλαχτηκαν το δεξι/αριστερό λάστιχο μεταξύ τους 2 φορές!!!
Τι έγινε? Μήπως δεν ήταν καλά βιδωμένες οι ζάντες? Μήπως το βγάλσιμο και επανατοποθέτηση άλλαξε κάτι προς το καλύτερο? Μιας και τώρα γνωρίζω οτι το αμάξι έχει υπερβολική σύγκλιση προς τα αριστερά (απο τη μπακάλικη ρύθμιση του τεχνικού) αλλα τουλάχιστον το τιμόνι αντιδρά λογικά σ' αυτό (κεντράρισμα προς τα δεξιά, και όχι προς τα αριστερά).
Πραγματικά δεν ξέρω τι να σκεφτώ και τι να κάνω. Σκέφτομαι αύριο να ξαναπάω και να του κάνω φούλ κανονική ευθυγράμμιση ξανα με την ελπίδα οτι όταν φύγει η υπερβολική σύγκλιση, το αμάξι θα έρθει στα ίσια του. Αν κάποιος έχει κάτι να προτείνει η κάποιο πολύ σπέσιαλ ευθυγραμμιτζή, είμαι όλος αυτιά.
Όπως καταλαβαίνετε το όλο ζήτημα είναι πολύ μπλέξιμο μιας και εισέρχεται τοσο ο υποκειμενικός παράγοντας όσο και η κατάσταση/κλίση των δρόμων που δεν επιτρέπει άμεσο έλεγχο (αν και έχω βρεί κατάλληλη αλάνα).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.Υ.Γ. Το αμάξι ελέγχθηκε για ζημιές(στραβωμένος άξονας, ψαλίδια κ.λ.π.) και βγήκε ο.κ. Το ίδιο και οι ζάντες. Επίσης όλα τα πειράγματα που έγιναν στην μπροστά γεωμετρία αφορούσαν ΜΟΝΟ τη ρύθμιση της σύγκλισης (μιας και κάμπερ και κάστερ δεν πειράζονται, και έτσι κι αλλιώς βγήκαν τέλειες).
-
Πριν απο λίγο καιρό είχα μια 'στενή επαφή' με βαθιά λακκούβα με ένα Megane II 1.6. Λίγο μετά παρατήρησα πως το τιμόνι είχε χάσει το κέντρο του, δηλαδή για να πηγαίνω ίσια έπρεπε να κρατώ το τιμόνι ελαφρώς (5-10 μοίρες) αριστερά. Επίσης μου δημιουργήθηκε η εντύπωση πως σε ευθεία το αμάξι τραβούσε ελαφρώς προς τα αριστερά.
Πήγα στην αντιπροσωπεία (αφου το αμαξι είναι μεσα στην εγγύηση) και αφού εξήγησα το πρόβλημα στον τεχνικό, αυτός μου ρύθμισε εμπειρικά (χωρίς να βάλει το αμάξι στο ευθυγραμμιστήρι) τη σύγκλιση των τροχών και ουσιαστικά μετέφερε το πρόβλημα στην άλλη πλευρά του τιμονιού! Δηλαδή ξεκεντράρισμα προς τα δεξιά!
Όταν ζήτησα φούλ ευθυγράμμιση κλασσικά 'να κλείσετε ραντεβού'.Εκνευρισμένος, έφυγα και δοκίμασα την τύχη μου σε κάποιο ευθυγραμματζίδικο. Το πρόβλημα είναι πως λόγω της νεότητας του μοντέλου πολύ λίγα καταστήματα έχουν software στα μηχανήματά τους που να περιλαμβάνει ρυθμίσεις γι' αυτό. Και όσα έχουν υποστήριξη, αναφέρουν στη λίστα μοντέλων το αμάξι ως 'MEGANE II X84', οπου Χ84 το κωδικό όνομα προπαραγωγής του μοντέλου! Τελικά έκανα την ευθυγράμμιση, αλλα το τιμόνι απλά κεντραρίστηκε λίγο με τάση παλι προς τα αριστερά χωρίς να λυθεί πλήρως το πρόβλημα. Ο μάστορας προτείνει να δώσει σύγκλιση προς τα αριστερά για να έρθει το τιμόνι στο κέντρο του. Το κάνουμε και η κατάσταση βελτιώνεται αλλα όχι πλήρως.
Ξανά πίσω στην αντιπροσωπεία λοιπόν με απαίτηση για πλήρη, κανονική ευθυγράμμιση (με το σκεπτικό οτι, αυτοί είναι το επίσημο σέρβις, θα έχουν ένα καποιον εξοπλισμό). Η ευθυγράμμιση τελειώνει και παίρνω για τεστ ντράιβ το αμάξι. Το τιμόνι σχεδόν 15 μοίρες προς τα αριστερά για να πηγαίνω ίσια, και τράβηγμα προς τα αριστερά! Η αντιπροσωπεία σηκώνει τα χέρια ψηλά, μου λένε 'έλα να το ξανακοιτάξουμε στο επόμενο σέρβις' και ο τεχνικός μου εκμειστηρεύεται πως και τα δικά τους μηχανήματα έχουν παλιό software!! Αλλά 'έχουμε κάνει αρκετές ευθυγραμμίσεις σε καινούρια Μεγκάν και είναι όλες κομπλέ'!!! Πριν φύγω, κάνει κι αυτός την πατέντα του να δώσει σύγκλιση προς τα αριστερά και ισιώνει λίγο το τιμόνι (πάντα με κλίση προς τα αριστερά).
Μη ξέρωντας τι να κάνω επιστρέφω στο ευυγραμματζίδικο οπου προτείνει ο μάστορας να αλλάξουμε θέση στα λάστιχα (αριστερό ->δεξί και δεξι-?>αριστερό) για να δούμε αν φταίει το πέλμα του λαστίχου. Το κάνουμε και στη βόλτα που το παίρνω, βλέπω τιμόνι ακόμα πιο ξεκεντραρισμένο αριστερά και το αμάξι να φεύγει αριστερά στα 10 μέτρα. Πάω πίσω και ξαναλλάζουμε τα λάστιχα γιατι έκλεινε και το μαγαζί και έπρεπε να φύγω.
Και τώρα το κουφό: καθώς γυρνούσα σπίτι είδα μεν οτι κλασσικά τραβούσε ελαφρώς προς τα αριστερά το αμάξι, αλλα αυτή τη φορά το τιμόνι είχε σχεδόν κεντραριστεί και ήταν ελαφρώς προς τα δεξιά!!! Χωρίς καμία παρέμβαση στη σύγκλιση, απλα αλλαχτηκαν το δεξι/αριστερό λάστιχο μεταξύ τους 2 φορές!!!
Τι έγινε? Μήπως δεν ήταν καλά βιδωμένες οι ζάντες? Μήπως το βγάλσιμο και επανατοποθέτηση άλλαξε κάτι προς το καλύτερο? Μιας και τώρα γνωρίζω οτι το αμάξι έχει υπερβολική σύγκλιση προς τα αριστερά (απο τη μπακάλικη ρύθμιση του τεχνικού) αλλα τουλάχιστον το τιμόνι αντιδρά λογικά σ' αυτό (κεντράρισμα προς τα δεξιά, και όχι προς τα αριστερά).
Πραγματικά δεν ξέρω τι να σκεφτώ και τι να κάνω. Σκέφτομαι αύριο να ξαναπάω και να του κάνω φούλ κανονική ευθυγράμμιση ξανα με την ελπίδα οτι όταν φύγει η υπερβολική σύγκλιση, το αμάξι θα έρθει στα ίσια του. Αν κάποιος έχει κάτι να προτείνει η κάποιο πολύ σπέσιαλ ευθυγραμμιτζή, είμαι όλος αυτιά.
Όπως καταλαβαίνετε το όλο ζήτημα είναι πολύ μπλέξιμο μιας και εισέρχεται τοσο ο υποκειμενικός παράγοντας όσο και η κατάσταση/κλίση των δρόμων που δεν επιτρέπει άμεσο έλεγχο (αν και έχω βρεί κατάλληλη αλάνα).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.Υ.Γ. Το αμάξι ελέγχθηκε για ζημιές(στραβωμένος άξονας, ψαλίδια κ.λ.π.) και βγήκε ο.κ. Το ίδιο και οι ζάντες. Επίσης όλα τα πειράγματα που έγιναν στην μπροστά γεωμετρία αφορούσαν ΜΟΝΟ τη ρύθμιση της σύγκλισης (μιας και κάμπερ και κάστερ δεν πειράζονται, και έτσι κι αλλιώς βγήκαν τέλειες).
-
Επίσης θέλω να μάθω για τον αν γίνονται σε τέτοιου τύπου αυτοκίνητα ευθυγραμμίσεις και των 4 τροχών, μιας και μπορεί εκεί να είναι το πρόβλημα. Σε ψάξιμο στο Ιντερνετ όλοι προτείνουν 4-wheel ευθυγράμμιση, η οποία είναι μεν πιο ακριβή αλλα και πιο αξιόπιστη.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Τι έγινε? Μήπως δεν ήταν καλά βιδωμένες οι ζάντες? Μήπως το βγάλσιμο και επανατοποθέτηση άλλαξε κάτι προς το καλύτερο?
Η θέση της ζάντας παίζει ρόλο, δεν ξέρω όμως πόσο σημαντικό.
Στο συνεργείο μού σημαδεύουν τις ζάντες για να ξαναβιδωθούν στις ίδιες θέσεις! Εσύ όμως φαίνεται να χρειάζεσαι και κάτι άλλο για να διορθωθεί το πρόβλημα... -
Πιστεύω πως το 'κάτι άλλο' είναι να ξαναευθυγραμμιστεί σωστά το αμάξι, να μηδενισθεί δηλαδή αυτή η σύκγλιση προς τα αριστερά που του δώσανε οι τεχνικοί σε μια προσπάθεια να κεντραριστεί το τιμόνι. Τι λέτε?
-
Προτείνω να κάνεις πλήρη ευθυγράμμιση (και τους 4 τροχούς) και πριν το πας να έχεις βάλει την σωστή πίεση και στα τέσσερα λάστιχα.
Αν το πρόβλημα συνεχίσει και μετά δοκίμασε να πας σε ένα καλό μάστορα τα λάστιχα μήπως θέλουν ζαντάρισμα...
-
Λοιπόν, τελικά το τιμόνι κεντραρίστηκε και μετρήθηκε η σύγκλιση μπροστά ως:
Αριστερά: 1,30''
και δεξιά: 1,60''οπου και ο τεχνικός με συμβούλεψε να μην το πειράξω άλλο, μιας και το αμάξι συμπεριφέρεται πολύ καλά και κρατά πλέον την ευθεία. Είναι πολύ η σύγκλιση? Έχω διαβάσει οτι πρέπει να έιναι
-
Πήγαινε στον μάστορα και πες του, με κεντραρισμένο το τιμόνι να ρυθμίσει τη σύγκλιση. Φαντάζομαι πως τιμές γύρω από το - 0.5 έως 0 μοίρες είναι οι σωστές.
Και δεν υπάρχει κανείς απολύτως λόγος να διαφέρουν οι τιμές των δύο τροχών.
Αν με κεντραρισμένο τιμόνι και ίσες γωνίες και στους δύο τροχούς έχεις πρόβλημα, τότε μάλλον έχεις πρόβλημα στους πίσω. -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Πήγαινε στον μάστορα και πες του, με κεντραρισμένο το τιμόνι να ρυθμίσει τη σύγκλιση. Φαντάζομαι πως τιμές γύρω από το - 0.5 έως 0 μοίρες είναι οι σωστές.
Και δεν υπάρχει κανείς απολύτως λόγος να διαφέρουν οι τιμές των δύο τροχών.
Αν με κεντραρισμένο τιμόνι και ίσες γωνίες και στους δύο τροχούς έχεις πρόβλημα, τότε μάλλον έχεις πρόβλημα στους πίσω.ΣΩΣΤΟ !!!
Απαίτησε από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της RENAULT να σου πούν τις σωστές γωνίες. Μπορεί να μην τις έχει το software του μηχανήματος αλλά τις έχει σίγουρα το βιβλίο συντήρησης που έχει το συνεργείο.
Επίσης ρίξε και μιά ματιά στο δικό σου βιβλιαράκι , πολλά αυτοκίνητα τις γράφουν μέσα. (αναφέρεται σαν toe-in , toe-out) -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Απαίτησε από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της RENAULT να σου πούν τις σωστές γωνίες. Μπορεί να μην τις έχει το software του μηχανήματος αλλά τις έχει σίγουρα το βιβλίο συντήρησης που έχει το συνεργείο.
Επίσης ρίξε και μιά ματιά στο δικό σου βιβλιαράκι , πολλά αυτοκίνητα τις γράφουν μέσα. (αναφέρεται σαν toe-in , toe-out)Και ζήτησε να σου πουν επίσης και γωνίες camber και caster αφου΄θα κάνεις τον κόπο. Μετά, ο 'ευθυγραμμισάς' μπορεί πολύ εύκολα να τις μετρήσει κατά την διάρκεια της ευθυγράμμισης, και συ να συγκρίνεις με τις εργοστασιακές για να διαπιστώσεις αν είναι σωστές
-
Μάλλον αύριο με βλέπω ξανα στον τεχνικό για να ελλατώσουμε το toe-in (σύγκλιση). Όσον αφορά τις τιμές, δυστυχώς το manual του αυτοκινήτου δεν τις έχει. Ούτε πολύωρο search στο Ιντερνετ δεν απέδωσε. Στη RENAULT αν τηλεφωνήσω αύριο (που είναι κλειστό το τμήμα service) θα μπορούν να μου δώσουν αυτές τις 2-3 πληροφορίες? Γενικά πάντως αμφιβάλλω γιατι οι αντιπροσωπείες δεν ξέρουν πραγματικά τι τους γίνεται.
Γενικά σκέπτομαι, αφού γνωρίζω τις τιμές σύγκλισης στις οποίες είναι σταθερό το αυτοκίνητο, να δοκιμάσω με τον τεχνικό να μηδενίσουμε τη σύγκλιση που νομίζω είναι και το ιδανικό. Πάντως αν θυμάμαι καλά το μηχάνημα στην καταχώρηση 'MEGANE II X84' δίνει περιθώριο γύρω απο την τιμή 0 κατα 1' μοίρα περίπου.
-
Συγνώμμη ρε παιδιά.... αλλά ειναι σοβαρά πράγματα αυτά?
Τι θα πει 'εχουν το πάλιό software στα μηχανήματα'????????
Δηλάδή οι αντιπροσωπείες είναι για να χρυσοπληρώνουμε τα noname λιπαντικά τους και τα φιλτρα στο service? Και αν πας σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο να χάνεις και την εγγύηση??
Αν ειναι δυνατον..... Αν ειναι ανικανοι να στήσουν ενα αυτοκινητο ας το δηλώσουν......
και αν προκλήθεί ατύχημα ποιος θα φταίει? Εσυ που δεν κρατούσες 7 μοίρες το τιμόνι αριστερα? Αυτοκίνητα οδηγάμε και όχι ιστιοπλοϊκό!
Και αυτοκίνητο καινούργιο! Αν ήταν το datsun που είχε κάποτε ο πατέρας μου θα έλεγα αντε ΄καλά ρε μάστορα κάνε τα μαγικά σου μπάς και επανέλθει
Παντως η αλλαγή των τροχών ειναι ΜΕΓΙΣΤΟ λαθος ειδικά αν τα λάστιχα έχουν κάνει χιλιόμετρα...... -
Σήμερα μηδενίσαμε την απόκλιση μπροστά (τελικά έκανα λάθος στα προηγούμενα ποστ, το αμάξι είχε ΑΠΟΚΛΙΣΗ όχι σύγκλιση μπροστα κατα 1.30 αριστερα και 1.60 δεξια χιλιοστα και ΟΧΙ μοίρες) και το τιμόνι έγινε πολύ πιο ζωντανό και ακριβές γύρω απο την ευθεία. Κεντραρίστηκε και το αμάξι κρατά τέλεια.
Παρ' όλα αυτά όντως η κατάσταση στις αντιπροσωπείες είναι τραγική. Πάς για αλλαγή λαδιών και αντι να σου βάλουνε τα προτινόμενα σου βάζουν ορυκτέλαια no-name και αν έχεις κάποιο πρόβλημα που απαιτεί σκέψη σου απαντάνε 'Έτσι πρέπει να κάνει, είναι φυσικό'! Πραγματικά είναι ισως πιο καλά να 'σπας' την εγγύηση απο τα πρώτα χιλιόμετρα και να πηγαίνεις σε κάποιο αποδεδειγμένα καλό συνεργείο παρά να διακινδινεύεις με το 'επίσημο' σέρβις!
Πρόβλημα ευθυγράμμισης