-
Είχα ένα Opel Corsa 1.2 για τέσσερα χρόνια κι έκανα 110.000 χλμ. Είναι η δουλειά μου τέτοια που το έβαζα μπροστά 6-8 φορές τη μέρα, για μικρές αποστάσεις, πολλές φορές με κρύα τη μηχανή. Πάνω στη διετία μου παρουσίασε το εξής: τρέμουλο στο ξεκίνημα κι ακανόνιστη κίνηση του στροφόμετρου στο ρελαντί. Στο σέρβις μου είχαν πει ότι οφειλοταν σε κακής ποιότητας καύσιμα (γνωστή η καραμέλλα;).
Τώρα έχω ένα Peugeot 307 εδώ κι ένα χρόνο, έχω 30.000 χλμ. και τελευταία μου κάνει κάτι ανάλογα, μερικές φορές όμως. Σε αυτό το αυτοκίνητο βάζω μόνο V-power και μάλιστα από φιλικό πρατήριο. Η διάγνωση δεν έδειξε τίποτα γιατί απλά δεν έτυχε να συμβεί τη φορά που το πήγα.
Μήπως όμως είναι η χρήση που κάνω τέτοια που το προκαλεί? Δεν το έχω αναφέρει στο σέρβις για να μην τους 'δώσω λύση'.To θέμα μετακομίζει στα 'ΤΕΧΝΙΚΑ' [moderator]
-
Είχα ένα Opel Corsa 1.2 για τέσσερα χρόνια κι έκανα 110.000 χλμ. Είναι η δουλειά μου τέτοια που το έβαζα μπροστά 6-8 φορές τη μέρα, για μικρές αποστάσεις, πολλές φορές με κρύα τη μηχανή. Πάνω στη διετία μου παρουσίασε το εξής: τρέμουλο στο ξεκίνημα κι ακανόνιστη κίνηση του στροφόμετρου στο ρελαντί. Στο σέρβις μου είχαν πει ότι οφειλοταν σε κακής ποιότητας καύσιμα (γνωστή η καραμέλλα;).
Τώρα έχω ένα Peugeot 307 εδώ κι ένα χρόνο, έχω 30.000 χλμ. και τελευταία μου κάνει κάτι ανάλογα, μερικές φορές όμως. Σε αυτό το αυτοκίνητο βάζω μόνο V-power και μάλιστα από φιλικό πρατήριο. Η διάγνωση δεν έδειξε τίποτα γιατί απλά δεν έτυχε να συμβεί τη φορά που το πήγα.
Μήπως όμως είναι η χρήση που κάνω τέτοια που το προκαλεί? Δεν το έχω αναφέρει στο σέρβις για να μην τους 'δώσω λύση'.To θέμα μετακομίζει στα 'ΤΕΧΝΙΚΑ' [moderator]
-
Είχα ένα Opel Corsa 1.2 για τέσσερα χρόνια κι έκανα 110.000 χλμ. Είναι η δουλειά μου τέτοια που το έβαζα μπροστά 6-8 φορές τη μέρα, για μικρές αποστάσεις, πολλές φορές με κρύα τη μηχανή. Πάνω στη διετία μου παρουσίασε το εξής: τρέμουλο στο ξεκίνημα κι ακανόνιστη κίνηση του στροφόμετρου στο ρελαντί. Στο σέρβις μου είχαν πει ότι οφειλοταν σε κακής ποιότητας καύσιμα (γνωστή η καραμέλλα;).
Τώρα έχω ένα Peugeot 307 εδώ κι ένα χρόνο, έχω 30.000 χλμ. και τελευταία μου κάνει κάτι ανάλογα, μερικές φορές όμως. Σε αυτό το αυτοκίνητο βάζω μόνο V-power και μάλιστα από φιλικό πρατήριο. Η διάγνωση δεν έδειξε τίποτα γιατί απλά δεν έτυχε να συμβεί τη φορά που το πήγα.
Μήπως όμως είναι η χρήση που κάνω τέτοια που το προκαλεί? Δεν το έχω αναφέρει στο σέρβις για να μην τους 'δώσω λύση'.To θέμα μετακομίζει στα 'ΤΕΧΝΙΚΑ' [moderator]
-
Ο χρήστης Jaeger έγραψε:
. Η διάγνωση δεν έδειξε τίποτα γιατί απλά δεν έτυχε να συμβεί τη φορά που το πήγα.Kai thn wra poy 8a to pas na mhn kanei kati ypoti8etai oti an exei problhma peristasiako to krataei sthn mnhmh......
An soy kanei kai kopshmata kai ksempoykwnei meta apo kapoies strofes tote mallon einai h balbida toy hlektronikoy tsok.....(balbida relanti) -
Παρόμοιο πρόβλημα αντιμετώπισα πρόσφατα...όταν ηταν πολύ κρύο..δεν κρατούσε ρελαντί...μέχρι να ζεσταθεί λίγο..οπότε όλα ήταν ΟΚ!
Αλλαξα βαλβίδα ελέγχου ρελαντί...και δείχνει να έφτιαξε!
Βέβαια εμένα μου το παρουσίαζε όταν η θερμοκρασία ήταν αρκετά χαμηλή (κάτω απο 4)!
Παρακολουθώ και θα σου πω!!
-
Οι συχνές και μικρές διαδρομές δημιουργούν ένα πράγμα σαν μουστάρδα στις αναθυμιάσεις του λαδιού που γυρνάνε στην εισαγωγή. Είναι αυτό που βλέπει ο μηχανικός και καταλαβαίνει ότι το αμάξι κάνει μικρές και σύντομες βόλτες.
Η αστάθεια στο ρελαντί στο 80% των περιπτώσεων είναι πρόβλημα μηχανικής φύσης και ΔΕΝ εντοπίζεται από την μονάδα ελέγχου στα πρώτα στάδια. Συγκεκριμένα οι αναθυμιάσεις του λαδιού σε συνδυασμό με την σκόνη που περνάει από το φίλτρο κολλάνε στην πεταλούδα και ή το bypass μοτέρ ρελαντί και φράσουν την μικρή αλλά ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ οπή που περνάει ο αέρας για να κρατήσει ρελαντί το αυτοκίνητο. Λύση: ένα καθαριστικό σπρέυ καρμπυρατέρ και ψέκασμα μέσα στην πεταλούδα καθώς δουλεύει το μοτέρ μέχρι να καθαρίσει. Μετά βγάζουμε τον πόλο για 5 λεπτά και συνήθως συνέρχεται. Αν όχι κοιτάς για κανα κομμένο σωληνάκι στην εισαγωγή που μπορεί να τραβάει 'φάλτσο' αέρα. Αν πάλι είσαι τόσο γκαντέμης το πάς σε συνεργείο ψεκασμού και περιμένεις να το φτιάξουν! -
Πιθανον να φταιει και ο πολαπλασιαστης ...
-
Παιδιά με καταυποχρεώνετε! Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Λοιπόν:
1.Μου είπαν ότι τέτοιας φύσης σφάλμα δεν μένει στη μνήμη. ('Eχει δίκιο ο Puntofato)- Πολλάπλασσιαστή άλλαξα στα 20.000 χλμ. λόγω κάποιου σβησίματος του κινητήρα αφού αυτό υπέδειξε η διάγνωση. Δε θυμάμαι αν είχε ήδη παρουσιάστεί η αστάθεια του ρελαντί. Ισως να μην το είχα αντιληφθεί και προυπήρχε, ίσως το νέο ανταλλακτικό να έχει πρόβλημα (τελικά).
3.Φίλε Puntofato aλλαγή λαδιών κάνω κάθε 10.000 χλμ (μετά από δική τους υπόδειξη). Να προτιμήσω κάθε 5 με κάποιο λιπαντικό προοριζόμενο για τέτοια χρήση (+φίλτρα); Μιλάω για μελλοντική συντήρηση / αποφυγή παρόμοιων προβλημάτων, αφού λυθεί αυτο.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Οι συχνές και μικρές διαδρομές δημιουργούν ένα πράγμα σαν μουστάρδα στις αναθυμιάσεις του λαδιού που γυρνάνε στην εισαγωγή. Είναι αυτό που βλέπει ο μηχανικός και καταλαβαίνει ότι το αμάξι κάνει μικρές και σύντομες βόλτες.
Η αστάθεια στο ρελαντί στο 80% των περιπτώσεων είναι πρόβλημα μηχανικής φύσης και ΔΕΝ εντοπίζεται από την μονάδα ελέγχου στα πρώτα στάδια. Συγκεκριμένα οι αναθυμιάσεις του λαδιού σε συνδυασμό με την σκόνη που περνάει από το φίλτρο κολλάνε στην πεταλούδα και ή το bypass μοτέρ ρελαντί και φράσουν την μικρή αλλά ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ οπή που περνάει ο αέρας για να κρατήσει ρελαντί το αυτοκίνητο. Λύση: ένα καθαριστικό σπρέυ καρμπυρατέρ και ψέκασμα μέσα στην πεταλούδα καθώς δουλεύει το μοτέρ μέχρι να καθαρίσει. Μετά βγάζουμε τον πόλο για 5 λεπτά και συνήθως συνέρχεται. Αν όχι κοιτάς για κανα κομμένο σωληνάκι στην εισαγωγή που μπορεί να τραβάει 'φάλτσο' αέρα. Αν πάλι είσαι τόσο γκαντέμης το πάς σε συνεργείο ψεκασμού και περιμένεις να το φτιάξουν!Ετσι ακριβως!
τραβα του κανα ανοιγματακι με υψηλες σαλ για λιγη ωρα και θα στρωσει... -
Δεν έχει σημασία πότε θα αλλάξεις τα λάδια σου. Το θέμα είναι πως περνάνε υδρατμοί στο λάδι με τις μικρές διαδρομές και το λάδι στο καπάκι των βαλβίδων και στο σωλήνα των αναθυμιάσεων γιαουρτώνεται. Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γι'αυτό. Είναι φυσιολογικό.
To θέμα μετακομίζει στα 'ΤΕΧΝΙΚΑ' [moderator]
-
Νομίζω ότι εντόπισα άλλο ένα χαρακτηριστικό. Όταν βγάζω ταχύτητα από το κιβώτιο, συχνά πυκνά η βελόνα των στροφών κάνει βουτιά κάτω από τις 800 στρ. κι αμέσως επιστρέφει στο ρελαντί. Ή μήπως αυτό οφείλεται κάπου αλλού?
-
Κοίτα δύο μηνύματα δικά μου πιο πάνω και έχεις το **90% των αιτιών **αλλά και την λύση που προτείνεται.
Πόσο βλάπτουν το αυτοκίνητο οι συχνές εκκινήσεις?