Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΥΠΕΛΟΥ ΑΣΦΑΛΤΟΥ 2008
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΥΠΕΛΟΥ ΑΣΦΑΛΤΟΥ 2008
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    20
    39
    452
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      amaxopoulos last edited by

      ετσι συμφωνω μαζι σου,ας γυρισουμε στο θεμα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        k-k-k last edited by

        Ο χρήστης glf έγραψε:

        Φίλιππος
        Κένταυρος
        Δ.Ε.Θ.
        Αχαιός
        Παλάδιο

        Το 2009 θε ειναι αυτοι Νικο μας

        ξέρω, οι 3 πρώτοι θα είναι και στο Β.Ελλάδος - HANS required, το ΕΛΠΑ θα είναι μόνο χώμα κτλ..

        εγώ λέω τι πιστεύω ότι θα ήταν το σωστότερο για μένα. το 2007 που είχα την τύχη να τρέξω το ΕΛΠΑ, πραγματικά ένιωθα στο mini-Acropolis της ασφάλτου. να τρέχεις μαζί με διεθνείς.
        μετά από 24 ράλλυ και 14 σπριντ, σκέφτομαι ότι ήταν με.. διαφορά κιόλας ο σπουδαιότερος αγώνας που συμμετείχα κυρίως λόγω της συμμετοχής των ξένων, φυσικά της 'αίγλης'... όλο το πακέτο είχε δέσει... τι αγώνας...
        εγώ πιστεύω ότι η συνταγή για ένα 'εκρηκτικό' Κύπελλο ή Πρωτάθλημα (ότι θέλετε) Ασφάλτου είναι αυτό που έγραψα πιο πάνω. Και το ΕΛΠΑ είναι απαραίτητο συστατικό, όπου και αν γίνει αρκεί να πιάσει αυτά τα επίπεδα που είδαμε το 2007.

        ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ. ΒΓΑΛΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΑΘΗΤΗ F 2 -H F 3 ΜΑΛΛΟΝ ΤΕΛΟΣ.ΕΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΕ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΟΥΝ Η ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ 2ΛΙΤΡΟ KIT CAR ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΣΤΑ ΙΣΑ ΑΓΩΝΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ .ΖΗΤΩ ΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΕ ΤΑ ΣΑΞΟΡΑΛΛΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ.ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΟΥΝ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ .ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΕΤΟΙΜΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          apr last edited by

          Για απολογισμο ασφαλτου 2008 εγραψα εδω , για τις καλες μερες για αρκετα βορειοελλαδιτικα πληρωματα και τις επιτυχιες τους ειπα πριν λιγες ημερες ......

          Εκανα μια τσαρκα προς τα επανω .... ΣΤΟ ** r 40 ** ας πουμε , και παω να θαυμασω για τους θριαμβους των συντοπιτων τους στο site .......

          Ψαχνω για Παλλαδιο που εδωσαν τις μαχες τους οι ξενιτεμενοι στην πρωτευουσα ......... τιποτα !

          Ψαχνω μετα για ειδικες σελιδες που θα εγραφαν για την ηθικη ικανοποιηση την τοπιστικη ..... αφου οι συναδελφοι τους , γειτονες τους , αδελφια τους εφεραν οτι καλυτερο σε αποτελεσματα για τον Βορρα ....... τιποτα !

          ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ , ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ?

          ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

          αν διαπιστοσω οτι ειμαστε μονον κολλιτιλικια φρου φρου κι αρωματααααα ...θα .........

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            glf last edited by

            κάτι ανασκοπήσεις θα τις βάλουμε αργότερα που θα έχουμε νεκρή περίοδο. εδώ ακόμα δεν έχουμε βάλει την παρουσίαση του Μητσάκου που ήμαστε και πλήρωμα...

            εμείς το πάμε Μακεδονικά. χαλλαρααααααα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nik last edited by

              Φίλε APR,
              να σου υπενθυμίσω ότι και το 2007 που δεν 'μας ευνοούσαν' οι αγώνες, πάλι διακρίθηκαν πολλά πληρώματα από τη Β. Ελλάδα ( όπως νομίζω και για το 2006).

              Για τον κο. Αμαξόπουλο, ένα μπράβο για τις διακρίσεις και την αγωνιστική του πρόοδο. Μια πρόοδο που χρειάζεται συναγωνισμό, χιλιόμετρα, προσπάθεια (όπως ανέφερε και ένας φίλος παραπάνω), αλλά σκέψου ότι στην Ιταλία κάνεις μόνο 3(?) δοκιμαστικά. Νομίζω ότι αυτό σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα στοιχεία, σε πηγαίνει σε άλλα οδηγικά επίπεδα.
              Το ταλέντο για μένα είναι τελευταίο. Το ταλέντο είναι αυτό που θα σου δείξει, πόσο ψηλά μπορείς να φτάσεις, εάν όμως πρώτα δουλέψεις σκληρά. Αυτό ισχύει σε όλα τα σπορ.

              Τώρα, όσο για το R40, δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Αν έψαχνες να δεις τι έχει κάνει το R40, θα έβλεπες ότι υπάρχουν παρουσιάσεις πληρωμάτων που διακρίθηκαν και μη(για πρώτη φορά).
              Θα έβλεπες ότι ήταν το μόνο που βοήθησε οικονομικά πληρώματα Β. Ελλάδος με τον θεσμό του 'πληρώματος του αγώνα'. Θα έβλεπες ότι για πρώτη φορά υπάρχει τέτοια κάλυψη στο Κύπελλο Β. Ελλάδος.
              Και όλα αυτά χωρίς υπερβολές και ιδιοτέλεια. Μειώνοντας ακόμα τη προβολή των ιδίων, αφού θα μπορούσαμε να έχουμε συνέχεια αναφορά στα ονόματά μας (κάποιοι όντας ενεργοί αγωνιζόμενοι).
              Με προσωπική φιλότιμη εργασία φίλων που αγαπούν το άθλημα και όχι τη προβολή τους.
              Εδώ πέρσι σε άλλα σάιτ υπήρχαν μηδαμινές αναφορές για όλα τα παραπάνω. Ακόμα και σε κλάσεις όπως η Α7 δεν αναφερόταν καθόλου σε πολλούς αγώνες.

              ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rallycards last edited by

                Ο χρήστης APR έγραψε:
                Για απολογισμο ασφαλτου 2008 εγραψα εδω , για τις καλες μερες για αρκετα βορειοελλαδιτικα πληρωματα και τις επιτυχιες τους ειπα πριν λιγες ημερες ......

                Εκανα μια τσαρκα προς τα επανω .... ΣΤΟ ** r 40 ** ας πουμε , και παω να θαυμασω για τους θριαμβους των συντοπιτων τους στο site .......

                Ψαχνω για Παλλαδιο που εδωσαν τις μαχες τους οι ξενιτεμενοι στην πρωτευουσα ......... τιποτα !

                Ψαχνω μετα για ειδικες σελιδες που θα εγραφαν για την ηθικη ικανοποιηση την τοπιστικη ..... αφου οι συναδελφοι τους , γειτονες τους , αδελφια τους εφεραν οτι καλυτερο σε αποτελεσματα για τον Βορρα ....... τιποτα !

                ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ , ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ?

                ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

                αν διαπιστοσω οτι ειμαστε μονον κολλιτιλικια φρου φρου κι αρωματααααα ...θα .........

                Λοιπόν για να δούμε τι υπάρχει στα άρθρα του R40 για τους αγώνες του Κυπέλλου Ασφάλτου για τα πληρώματα που εννοείς...

                Ράλλυ Θερμαικού: http://www.r40.gr/index.php?option=com_mycontent&task=view&id=899&Itemid=182

                Στην 4η θέση γενικής και 1οι στην κατηγορία F2 αλλά και στην Α/7 oι Ζάχος-Ζάχος με το Renault Clio RS (A/7) που έκαναν πολύ καλή εμφάνιση. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα, δεν έκαναν λάθη και πήραν μια πολύ σημαντική νίκη στην κατηγορία τους στην προσπάθεια που θα κάνουν φέτος στο Κύπελλο Ασφάλτου.

                Σχεδόν 45'' πίσω τους βρέθηκαν οι νικητές της Ε/11, και 2οι ατην F2, Κωνσταντινίδης-Κωνσταντινίδης με το Peugeot 205 (E/11). Εντυπωσίασαν με τα περάσματα τους καθώς πήγαν πολύ γρήγορα παντού με αποτέλεσμα να κάνουν την καλύτερη τους επίδοση στην ως τώρα πορεία τους στους αγώνες η οποία μάλιστα ήρθε σε πολύ δύσκολες καιρικές συνθήκες όπως αναφέραμε ήδη, και αυτό αποτέλεσε έναν από τους λόγους που το R40 επέλεξε το Βεροιώτικο πλήρωμα ως 'ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ' για το 37ο Ράλλυ Θερμαικού.

                Ράλλυ Φθιώτιδος: http://www.r40.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=927&Itemid=172

                Στην F2 οι Ζάχος-Ζάχος με το Renault Clio RS Ragnotti έκαναν ακόμα μια πολύ καλή εμφάνιση και κατάφεραν να κερδίσουν την κατηγορία, ενώ παράλληλα ήταν πρώτοι και στην Α/7 και 12οι γενικής, κάνοντας και το 2 στα 2 στο Κύπελλο Ασφάλτου μετά τη νίκη τους στο Ράλλυ Θερμαικού.

                Στην 2η θέση της κατηγορίας Ε, και 1οι στην Ε/11 βρέθηκαν οι Κωνσταντινίδης-Κωνσταντινίδης με το Peugeot 205 που στην πρώτη τους εμφάνιση στον αγώνα πήραν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.

                Ράλλυ Φίλιππος: http://www.r40.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=943&Itemid=171

                Στην επόμενη θέση στη γενική κατάταξη και μετά από καταπληκτικό αγώνα βρίσκονται οι τοπικοί 'Χριστόφορος' - Τηλιόπουλος με το VW Golf II οι οποίοι είναι και οι νικητές της κατάταξης F2. Οι Βεροιώτες είχαν συνεχώς πίσω τους το Renault Clio του Βαγγέλη Ζάχου σε μια μεγάλη μάχη στα δευτερόλεπτα. Όμως κοντά στο τέλος της ειδικής 'Άγιος Νικόλαος' το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη είχε άσχημη έξοδο στην πλαγιά του δρόμου που ελπίζουμε να μην έχει τραυματίσει άσχημα το κίτρινο Renault Clio.

                Ράλλυ Κένταυρος: http://www.r40.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1009&Itemid=172

                Μόλις 2'' πίσω τους, τερμάτισαν οι Ζάχος-Ζάχος με το Renault Clio RS Ragnotti, που κέρδισαν την Α/7, ενώ έκλεισαν και την 1η 3άδα στην F2 παίρνοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια. Αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα καθώς στην ε.δ. του Σαββάτου είχαν πρόβλημα με την εμπρός ανάρτηση ενώ στην τελευταία ε.δ. του αγώνα έμειναν μόνο με την 3η σχέση στο κιβώτιο. Παρ' όλα τα προβλήματα, στην τελευταία ε.δ. κατάφεραν να 'προσπεράσουν' τους Κούρτη-Γύζη με το Ford Escort Maxi KC (ex-Καραμήτρου) που πήγαν αρκετά καλά στην 1η τους εμφάνιση με το νέο τους αυτοκίνητο. Η διαφορά των 2 πληρωμάτων ήταν μικρότερη του ενός δεκάτου του δευτερολέπτου.

                Ράλλυ ΔΕΘ: [url]http://www.r40.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1054&Itemid=171

                [/url]

                Καταπληκτική εμφάνιση για τους Ζάχο-Ζάχο με το Renault Clio RS Ragniotti που εκτός από την 7η θέση της γενικής του χάρισε τη νίκη και στην F2 αλλά και στην κατηγορία Α και στην Α/7. Ρίσκαραν εξ' αρχής στις 2 βραδυνές ε.δ. πράγμα που τους αντάμειψε με μια καλή διαφορά από τους υπόλοιπους διεκδικητές την οποία κατάφεραν να διατηρήσουν την επόμενη μέρα κινούμενοι με τον γνωστό τους πολύ γρήγορο ρυθμό. Αυτό το αποτέλεσμα τους κράταει 1ους στην βαθμολογία της F2 στο Κύπελλο Ασφάλτου.

                Πολύ κοντά τους τερμάτισαν και οι 'Χριστόφορος'-Τηλιόπουλος οι οποίοι αν και έμειναν πίσω μετά τις 2 νυχτερινές, σήμερα πίεσαν πολύ για τη νίκη στην F2 αλλά δεν τα κατάφεραν και αρκέστηκαν στη νίκη για την κατηγορία Ε αλλά και την E/11.

                Ράλλυ Παλάδιο: http://www.r40.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1174&Itemid=172

                Στην 6η θέση της γενικής, 3οι F2 αλλά και νικητές στην Α/7 τερμάτισαν οι Ζάχος-Ζάχος με το Renault Clio RS Ragnotti. Για ακόμα έναν αγώνα κινήθηκαν πολύ γρήγορα και δίκαια κατέκτησαν τον τίτλο στην F2 του Κυπέλλου Ασφάλτου.

                Ένα δείγμα μόνο καθώς συμμετείχαν και άλλα πληρώματα από την Β.Ελλάδα που τα πήγαν εξίσου καλά.

                1. Δηλαδή τί παραπάνω έπρεπε να γράψουμε και ταυτόχρονα να μην γράφουμε μόνο σάλτσες? Δηλαδή διαβάζοντας αυτά τα κομμάτια μπορεί να καταλάβει κάποιος ότι δεν επαινούμε αρκετά τα συγκεκριμένα πληρώματα για την προσπάθειά τους? Μήπως Κωνσταντινίδης και Χριστόφορος και Καμπουγιάννης τους δώσαμε και 'ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ'?

                2. Κολλητιλίκια με ποιον? Έχουμε από κανέναν συμφέρον ή θα μας κόψουν τον μισθό? Αντιθέτως τα χρήματα που ξοδεύουμε από τις τσέπες μας κάθε χρόνο για να κάνουμε αυτό που κάνουμε όσο καλύτερα μπορούμε (μπορούμε και πολύ καλύτερα αλλά δεν υπάρχει καθόλου βοήθεια - π.χ. ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ για να έχουμε 2η διαπίστευση για το Ακρόπολις κάθε χρόνο για τον φωτογράφο μας....) τα στερούμαστε από την προσωπική μας ζωή και τις οικογένειες μας για να κάνουμε καλύτερη δουλειά και να μην γράφουμε ότι μας κατέβει στο κεφάλι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τα πρώτα έσοδα από συμφωνία που είχαμε είναι αυτά τα χρήματα που δίνουμε για το 'ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ'! Και μακάρι αντί για 800 ευρώ το μήνα (από την δουλειά μου) να έπαιρνα παραπάνω ώστε να πηγαίναμε και σε περισσότερους αγώνες να καλύψουμε και δορυφορικά ίντερνετ να παίρναμε να γινόμασταν πιο γρήγοροι και άλλα πολλά, γιατι πραγματικά το αγαπάμε αυτό που κάνουμε και έχει γίνει κομμάτι της ζωής μας!!! Αι σιχτίρ πια!

                Σταματάω εδώ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsosmi last edited by

                  η προσπάθεια των παιδιών σε ένα 'κύκλωμα' (γιατί εγώ μετά από τον ποταπό 1,5 χρόνο ενεργής εμπλοκής μόνο έτσι το μεταφράζω, μακάρι να βγω λάθος) είναι πολύ σημαντική τουλάχιστον για εμάς, τα πληρώματα της Β.Ελλάδος. Μόνο οι τρομερές φωτογραφίες που 'ανεβάζουν' είναι πολύ αρκετό! Όσο για τα άρθρα νομίζω ότι είναι πολύ περιεκτικά και ποτέ δεν υστερούν (μάλλον πολλές φορές υπερτερούν) άλλων. Το μόνο θέμα είναι η ανανέωση, αλλά τι να κάνεις ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΖΟΥΝΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ και αναγκαστικά υπάρχουν προταιρεότητες! Και πάλι καλά είναι!!
                  Κανένας τους δεν έχει κέρδος από αυτό το site παρά μόνο η αναγνώριση, την οποία πολύ αμφιβάλλω αν την κερδίζουν στο βαθμό που πρέπει.

                  tip: δεν μίλησε κανένας όμως για τα άρθρα των διεθνών αγώνων ραλλυ (by rallycards) που μπορεί να μπει κάποιος που ξέρει 2-3 πράγματα και να ευχαριστηθεί ανάγνωση!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    glf last edited by

                    εγώ εδώ να πετάξω κάτι που ήθελα εδώ και πολύ καιρό.

                    την ίδια δουλειά κάνει και ο Γιώργος Δαμανάκης στην Κρήτη. Σήκωσε site και ενημερώνει ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ site για ράλλυ σπριντ και δεξιοτεχνίες. Την τελευταία φορά που έβαλα τη δεξιοτεχνία στο Πέραμα (έχω πάει κιόλας εκεί, φάγαμε και 'ξυδάτο' σουβλάκι) σκέφτηκα το εξής.. που να φανταστεί ο δεξιοτέχνης ότι θα βγουν σε 1-2 μέρες τα αποτελέσματα και η φωτογραφία του για να το δούνε σε όλη πρακτικά τη χώρα.
                    σκεφτείτε που είμασταν σε ενημέρωση σε τέτοιους αγώνες πριν 2-3 ή 4 χρόνια.

                    και τώρα είμαστε με φωτογραφίες και αποτελέσματα την επόμενη του αγώνα
                    video από τις ειδικές
                    μη ξεχνάμε το ζωντανό ράδιο του ΣΟΑΑΒΕ που μέχρι και ζωντανή αναμετάδοση του πληρώματος έχει κάνει με το 'go'
                    και άλλα πολλά.

                    απλά όλα αυτά τα κάνουμε οι ιντερνετικοί που μπορούμε να τα κάνουμε από μεράκι και φθηνά (για εμάς)
                    αν μπει και η τηλεόραση στο παιχνίδι τότε δε λείπει και τίποτα.

                    ΑΛΛΑ δυστυχώς πολλές φορές οι οργανωτές δεν ενδιαφέρονται για την προβολή ενώ πολλές φορές θα δούμε ότι με το που δοθούν τα κύπελλα κοιτάμε να τα.. μαζεύουμε να τελειώνουμε. όχι. η δουλειά της λέσχης πρέπει να συνεχίσει για λίγο ακόμα με την ταχεία έκδοση των αποτελεσμάτων.
                    επίσης το μόνο εύκολο για μια λέσχη είναι να κάνει 1-2 εκπομπές στα τοπικά κανάλια πριν τον αγώνα.
                    το έχουμε κάνει στην Κοζάνη, το μόνο εύκολο πράγμα είναι.

                    εάν οι φορείς των αγώνων είχαν το δικό μας μεράκι τώρα θα ήμασταν Τσεχία..... (και θα είχαμε και race girls σε κάθε αγώνα).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alpinestars last edited by

                      Ο χρήστης glf έγραψε:
                      εάν οι φορείς των αγώνων είχαν το δικό μας μεράκι τώρα θα ήμασταν Τσεχία..... (και θα είχαμε και race girls σε κάθε αγώνα).

                      ...MΗΠΩΣ Η ΒΟΗΜΙΑ ΑΣΧΗΜΗ ΕΙΝΑΙ????

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        robert last edited by

                        ........αντε να οδηγησεις συγκεντρωμενος μετα...............

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          glf last edited by

                          Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:

                          ...MΗΠΩΣ Η ΒΟΗΜΙΑ ΑΣΧΗΜΗ ΕΙΝΑΙ????

                          ακριβώς αυτό εννοούσα

                          robert δες το από την άλλη.. άμα σε περιμένουν κάτι τέτοια στη ράμπα, να δεις πόσο δύσκολα σηκώνεις το πόδι από το γκάζι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alpinestars last edited by

                            Ο χρήστης glf έγραψε:

                            ...MΗΠΩΣ Η ΒΟΗΜΙΑ ΑΣΧΗΜΗ ΕΙΝΑΙ????

                            ακριβώς αυτό εννοούσα

                            robert δες το από την άλλη.. άμα σε περιμένουν κάτι τέτοια στη ράμπα, **να δεις πόσο δύσκολα σηκώνεις το πόδι από το γκάζι **

                            .........ΠΕΣΤΟΥ ΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              anna1976gr last edited by

                              Ο χρήστης glf έγραψε:
                              εγώ εδώ να πετάξω κάτι που ήθελα εδώ και πολύ καιρό.

                              την ίδια δουλειά κάνει και ο Γιώργος Δαμανάκης στην Κρήτη. Σήκωσε site και ενημερώνει ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ site για ράλλυ σπριντ και δεξιοτεχνίες. Την τελευταία φορά που έβαλα τη δεξιοτεχνία στο Πέραμα (έχω πάει κιόλας εκεί, φάγαμε και 'ξυδάτο' σουβλάκι) σκέφτηκα το εξής.. που να φανταστεί ο δεξιοτέχνης ότι θα βγουν σε 1-2 μέρες τα αποτελέσματα και η φωτογραφία του για να το δούνε σε όλη πρακτικά τη χώρα.
                              σκεφτείτε που είμασταν σε ενημέρωση σε τέτοιους αγώνες πριν 2-3 ή 4 χρόνια.

                              και τώρα είμαστε με φωτογραφίες και αποτελέσματα την επόμενη του αγώνα
                              video από τις ειδικές
                              μη ξεχνάμε το ζωντανό ράδιο του ΣΟΑΑΒΕ που μέχρι και ζωντανή αναμετάδοση του πληρώματος έχει κάνει με το 'go'
                              και άλλα πολλά.

                              απλά όλα αυτά τα κάνουμε οι ιντερνετικοί που μπορούμε να τα κάνουμε από μεράκι και φθηνά (για εμάς)
                              αν μπει και η τηλεόραση στο παιχνίδι τότε δε λείπει και τίποτα.

                              ΑΛΛΑ δυστυχώς πολλές φορές οι οργανωτές δεν ενδιαφέρονται για την προβολή ενώ πολλές φορές θα δούμε ότι με το που δοθούν τα κύπελλα κοιτάμε να τα.. μαζεύουμε να τελειώνουμε. όχι. η δουλειά της λέσχης πρέπει να συνεχίσει για λίγο ακόμα με την ταχεία έκδοση των αποτελεσμάτων.
                              επίσης το μόνο εύκολο για μια λέσχη είναι να κάνει 1-2 εκπομπές στα τοπικά κανάλια πριν τον αγώνα.
                              το έχουμε κάνει στην Κοζάνη, το μόνο εύκολο πράγμα είναι.

                              εάν οι φορείς των αγώνων είχαν το δικό μας μεράκι τώρα θα ήμασταν Τσεχία..... (και θα είχαμε και race girls σε κάθε αγώνα).

                              Συμφωνώ απόλυτα...

                              (οχι για τα race girls δεν ειναι του γουστου μου εκτος κ αν εχουμε κ τα αντιστοιχα Espanol men... )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tsosmi last edited by

                                ναι, λίγοι ξεχνάνε τα κορίτσια με το μινι το cabrio στην απλή μετά το καράβωμα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  robert last edited by

                                  ........ηταν μια οαση στην τεραστια απλη............

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    glf last edited by

                                    εγώ εκείνη την ώρα δεν είδα τίποτα...... το μόνο που σκεφτόμουν (και δε σήκωνα το πόδι από το γκάζι) ήταν το μεσημεριανό μου
                                    πες και συ Μήτσε πως σου φάνηκε το πρώτο σου Κύπελλο Ασφάλτου. Ελπίζω μόνο να μην κάνεις σαν και μένα. το πρώτο και μοναδικό

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tsosmi last edited by

                                      εγώ πραγματικά το απόλαυσα μια και ήταν όλα πρωτόγνωρα!
                                      φυσικά μέχρι τον Βόλο κατεβήκαμε (που λένε ότι θα πάει Β.Ελλάδος )
                                      Δυστυχώς δεν υπήρχαν συμμετοχές και δυναμικός συναγωνισμός στην Ε/9, αλλά του χρόνου θα είμαστε στην Α/5 που και πάλι με τα 'ποδήλατα' μας που να κυνηγήσουμε τα yaris
                                      εγώ φυσικά είχα συναγωνισμό με το 10% που μου έδινε ο Γκάλφας σε κάθε ειδική και πήρα τις 'έμμεσες' νίκες μου Νίκο και παλι σε ευχαριστώ και ποτέ δεν θα ξεχάσω τί έκανες για μένα
                                      Μεγάλο μάθημα μου ότι τελικά είναι πολύ δύσκολο πράγμα να βρεις συνοδηγό (που δεν θέλει να είναι οδηγος) που να απολαμβάνει αυτό που κάνει. Εγώ γενικά ήμουν πολύ τυχερός σε αυτό (2/3 είναι καλά ε?)
                                      ευτυχώς κατέληξε σε καλό το όλο ψαχτήρι

                                      τώρα για του χρόνου...η τσέπη θα δείξει (έχουμε και ένα σπιτι να κάνουμε) αλλά δυσκολα τα βλέπω τα πράγματα. Δεν βοηθάει και η μορφή των αγώνων απ'ότι φαίνεται, αρχής γενομένης από τις συμμετοχές

                                      και του χρόνου με υγεία!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sakinen last edited by

                                        2 αγώνες θεσ/νικη, 1 Βέροια, 1 Βόλο, 2 Λαμία, 1 Πάτρα, 1 Αθήνα. Πολύ κακό για το τίποτα κατά την άποψή μου. Δεν καταλαβαίνω αυτό το χαρακτηρισμό ότι ήταν κύπελλο Β.Ελλάδος με μερικούς αγώνες εκτός…παλιότερα (με παλλάδιο και Αττικό) δεν θυμάμαι να χαρακτηρίζεται κύπελλο Αττικής με μερικούς αγώνες εκτός. Η διαφορά σε σχέση με πέρυσι ήταν ένας αγώνας παραπάνω (θερμαικού) στη θεσ/νικη.
                                        Αν κάποιος ήθελε να ακολουθήσει το κύπελλο μπορούσε να αφήσει 1 αγώνα μακριά από την έδρα του. Έτσι κι αλλιώς μετράνε τα 7 καλύτερα αποτελέσματα.

                                        Το θεωρητικό πλεονέκτημα των Βορείων έναντι των υπολοίπων αγωνιζομένων λόγω των υποτίθεται πολλών αγώνων θεωρώ ότι είναι σχεδόν ανύπαρκτο. Ο ίδιος περίπου αριθμός αγωνιζομένων από το Βορρά (ίσως και περισσότεροι) ακολούθησαν το Κύπελλο ασφάλτου το 2007 με επίσης καλά αποτελέσματα και νίκες στις κλάσεις τους.
                                        Αυτό που έλειπε είναι συμμετοχές από Αθήνα. Ελάχιστοι ήταν αυτοί που ακολούθησαν κάποιο θεσμό, σε σχέση με τον αριθμό αγωνιστικών που υπάρχουν στο λεκανοπέδιο.

                                        Διακρίθηκαν όσοι κατάφεραν να κάνουν αρκετά αγωνιστικά χιλιόμετρα, απ όπου και αν προέρχονταν, ασχέτως κατηγορίας και κλάσης. Γιατί τα αυτοκίνητα, όσο καλά και να ‘ναι δεν πάνε μόνα τους. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι πολλά καλά αυτοκίνητα δεν έγιναν καλύτερα, πράγμα απολύτως φυσικό όταν κυνηγάς το κάτι παραπάνω.

                                        Ο ανταγωνισμός στην κλάση μας (Ε-10) ουσιαστικά ανύπαρκτος γι αυτό και κυνηγούσαμε τον ανταγωνισμό σε όποια κατηγορία ή κλάση μπορούσαμε, είτε αυτό λέγεται Ε, Α, F-3, F-2. Πολύ σωστά ανάφερε ο APR , το οικονομικό κόστος είναι μεγάλο για κάποιον που ακολουθεί το κύπελλο, ειδικά αν δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΧΟΡΗΓΙΑ από πουθενά. Και αν αυτό γίνεται για δύο συνεχόμενα χρόνια…o νοών νοείτω και ο αγνοών ανοήτω. Περισσότερα για τους δικούς μας αγώνες, σε μια ανασκόπηση εδώ.. http://sakinen.blog.com/4437110/

                                        Όσον αφορά τις διοργανώσεις των αγώνων που συμμετείχαμε φέτος. Γεμάτες κερκίδες σε Βέροια, Βόλο, Δεθ. Παροχές στους αγωνιζόμενους από τη λέσχη Βέροιας και ΑΟΘ (στο θερμαικού) καθώς επίσης και στην Αλεξανδρούπολη.
                                        Η σειρά εκκίνησης των αγωνιστικών είναι ένα θέμα που δυστυχώς κάποιες λέσχες δεν παίρνουν σοβαρά. Δεν μπορείς να βάζεις ένα αυτοκίνητο με μεγάλη ιπποδύναμη να εκκινεί πίσω από ένα αδύναμο μόνο και μόνο επειδή το ένα είναι Α ή Ν και το άλλο Ε. Λόγοι ασφάλειας πάνω απ όλα αλλά και προφύλαξης των όρων του υγιούς ανταγωνισμού. Πέραν της κλάσης τους, κάποιοι διεκδικούν f-2, f-3, που εκεί δεν έχει κατηγορίες.
                                        Ελλείψεις, παραλείψεις υπήρχαν αλλά περνάνε στο ντούκου γιατί δεν συμβαίνει θανατηφόρο ατύχημα. Εν έτη 2008, υπάρχουν απαιτήσεις μόνο από τους αγωνιζόμενους και όχι από τους οργανωτές.

                                        Κάλυψη των αγώνων, από το rally.gr, msfree, r40,xwmatinos με τα 2 τελευταία να έχουν φωτογραφίες απ όλους. Τα περιοδικά εξαφάνισαν τους ελληνικούς αγώνες απ τις σελίδες τους με εξαίρεση τους 4Τ που απλά αντιγράφουν το άρθρο από τo rally.gr.
                                        Τηλεοπτική κάλυψη μόνο απ τις εκπομπές του φωτεινέλη, αλλά θα πρέπει να κλείνεις τον ήχο.

                                        Για το 2009, θεωρώ ότι πρέπει να μείνουν κάποιοι κλασικοί αγώνες στάνταρ και κάποιοι να εναλλάσονται, δίνοντας έτσι κίνητρο στις λέσχες για καλές διοργανώσεις. Π.χ. Δεθ, Κένταυρος, Φθιώτιδας, Παλλάδιο και να προστίθονται ανάλογα,
                                        Αλεξανρούπολη, Βέροια, Γιάννενα, Πάτρα, Κρήτη ή όποιο άλλο μέρος. Γιατί πανελλήνιο σημαίνει αγώνες σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνο στη γειτονιά μας.

                                        Τώρα για τη νέα μόδα ειδικές Χ 3 στα ράλλυ και σπριντ 1 ειδική Χ 3, Χ 4, Χ5, Χ6….και δεν ξέρω τι άλλο, διαφωνώ κάθετα. Τα ράλλυ δεν είναι πίστα….γύρω-γύρω σε μια ειδική όλη μέρα. Υπάρχει οδηγός και συνοδηγός. Προτιμώ ένα μίνι ράλυ με 2-3 ειδικές, συνολικά 40 χλμ παρά μια ειδική 10 Χ 4.
                                        Πρέπει να φύγει η νοοτροπία, μαθαίνω τη διαδρομή απ έξω και πάω αέρα στη γειτονιά μου, παριστάνοντας τον τοπικό ήρωα.
                                        Για τις περίεργες αποφάσεις της εθεά που αφανίζουν τα συναγωνισμό βγάζοντας εκτός κάποιους συνδυασμούς, το συζητάμε σε άλλο θέμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spyro last edited by

                                          Κύπελλο ασφάλτου 2009 γιοκ?

                                          Χρόνια μας Πολλά και Καλή Χώνεψη!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            apr last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 2 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr