-
Τις προηγούμενες μέρες κάτι έγινε στο Golfaki μου, και σταμάτησαν να λειτουργούν: 1) η μεσαία σκάλα των προβολέων, 2) οι υαλοκαθαριστήρες μπροστά-πίσω, 3) θέρμανση. Το πήγα σε έναν από εδώ γύρω και το αποτέλεσμα ήταν να μου πάρει 200e για να μου επισκευάσει το πρόβλημα και να μου δημιουργήσει άλλα 2 και αγοράζοντας ανταλλακτικά τα οποία σήμερα διαπίστωσα ότι τα πλήρωσα χρυσά χωρίς να έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Του κατεβάζεις τώρα όλη την βιτρίνα ή όχι ;;; Τέσπα τρόπος να του τα πάρω πίσω δεν υπάρχει άρα ψάχνω για άλλον. Αυτό που υποψιάζομαι είναι ότι έκανε κάποιου είδους γεφύρωση προκειμένου να παρακάμψει το πρόβλημα, δημιουργώντας όμως άλλα. Αυτό που ψάχνω τώρα είναι κάποιον σίγουρο ηλεκτρολόγο στην Αθήνα, ο οποίος να το επισκευάσει με βάσει τις προδιαγραφές από το εργοστάσιο και όχι με πατέντες.
-
Τις προηγούμενες μέρες κάτι έγινε στο Golfaki μου, και σταμάτησαν να λειτουργούν: 1) η μεσαία σκάλα των προβολέων, 2) οι υαλοκαθαριστήρες μπροστά-πίσω, 3) θέρμανση. Το πήγα σε έναν από εδώ γύρω και το αποτέλεσμα ήταν να μου πάρει 200e για να μου επισκευάσει το πρόβλημα και να μου δημιουργήσει άλλα 2 και αγοράζοντας ανταλλακτικά τα οποία σήμερα διαπίστωσα ότι τα πλήρωσα χρυσά χωρίς να έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Του κατεβάζεις τώρα όλη την βιτρίνα ή όχι ;;; Τέσπα τρόπος να του τα πάρω πίσω δεν υπάρχει άρα ψάχνω για άλλον. Αυτό που υποψιάζομαι είναι ότι έκανε κάποιου είδους γεφύρωση προκειμένου να παρακάμψει το πρόβλημα, δημιουργώντας όμως άλλα. Αυτό που ψάχνω τώρα είναι κάποιον σίγουρο ηλεκτρολόγο στην Αθήνα, ο οποίος να το επισκευάσει με βάσει τις προδιαγραφές από το εργοστάσιο και όχι με πατέντες.
-
Τις προηγούμενες μέρες κάτι έγινε στο Golfaki μου, και σταμάτησαν να λειτουργούν: 1) η μεσαία σκάλα των προβολέων, 2) οι υαλοκαθαριστήρες μπροστά-πίσω, 3) θέρμανση. Το πήγα σε έναν από εδώ γύρω και το αποτέλεσμα ήταν να μου πάρει 200e για να μου επισκευάσει το πρόβλημα και να μου δημιουργήσει άλλα 2 και αγοράζοντας ανταλλακτικά τα οποία σήμερα διαπίστωσα ότι τα πλήρωσα χρυσά χωρίς να έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Του κατεβάζεις τώρα όλη την βιτρίνα ή όχι ;;; Τέσπα τρόπος να του τα πάρω πίσω δεν υπάρχει άρα ψάχνω για άλλον. Αυτό που υποψιάζομαι είναι ότι έκανε κάποιου είδους γεφύρωση προκειμένου να παρακάμψει το πρόβλημα, δημιουργώντας όμως άλλα. Αυτό που ψάχνω τώρα είναι κάποιον σίγουρο ηλεκτρολόγο στην Αθήνα, ο οποίος να το επισκευάσει με βάσει τις προδιαγραφές από το εργοστάσιο και όχι με πατέντες.
-
Σοβαρός ηλεκτρολόγος?
Τι είναι αυτό?
Ταλαιπωρούμαι χρόνια με το θέμα και ακόμα δεν έχω βρει κανέναν σοβαρό και αξιόπιστο.Χωρίς να κάνω πλάκα, τελικά ο καλύτερος ηλεκτρολόγος είμαστε οι ίδιοι αρκεί να έχουμε λίγες γνώσεις και το κύκλωμα του αυτοκινήτου μας (εφόσον δεν είναι μοντέλο όπου απλές γνώσεις δεν αρκούν και το πρόβλημα δεν είναι περίπλοκο)
Τις επισκευές που έχω κάνει από συμβουλές φίλων του forum αλλά και άλλων internetικών φίλων ...ίσως... τις έκανε κάποιος ηλεκτρολόγος με άπειρα λεφτά.Δεν έχω πάντα όμως την ίδια όρεξη και χρόνο και εγώ γιαυτό ακόμα ψάχνω και εγώ για κάποιο καλό ηλεκτρολόγο.
Τώρα για να μην σε κουράζω, νομίζω ότι ισχύει κάτι απλό στα ηλεκτρολογικά...
Όσα πιο πολλά σταματήσουν να δουλεύουν, νομίζω τόσο καλύτερα, αφού το πρόβλημα μπορεί να εστιασθεί σε κάτι πολύ απλό, όπως ασφάλεια ή κάτι άλλο...Δεν κάνω τον έξυπνο αλλά προς θεού δεν πάμε στον τυχαίο κοντινό μηχανικό ή ηλεκτρολόγο... Το έχω πληρώσει πάρα πολύ...
Ζητάς όμως ηλεκτρολόγο που θα το επισκευάσει βάση του αυτοκινήτου...Μήπως μια επίσκεψη σε κάποια καλή VW?
Για ηλεκτρολόγο δεν προτείνω κάτι αφού και εγώ απογοητευμένος έχω μείνει από όλους όσους έχω πάει.
Εδώ κάποτε είχα και εγώ ένα πρόβλημα, για κοίτα μήπως προτείνουν κάποιον
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=113560
Υ.Γ Σαφώς και ξαναπάς πίσω στον μ@$()* και του λες να σου αφαιρέσει την τιμή των ανταλλακτικών που δουλεύουν τελικά.
Δεν το συζητάμε... -
υπαρχει ενας καλος στο νεο ψυχικο...
αν θες ΠΜ me για να σου πω τα παραπανω... -
Άστα να πάνε, όσους έχω ρωτήσει τα ίδια μου λένε...ολοί αρπακολατζίδες και πως να σου πάρουν γρήγορα τα λεφτά. Δυστηχώς δεν το πήγα εγώ το αμάξι αλλά ο πατέρας μου, αλλιώς θα το είχα χειριστεί διαφορετικά. Όσο για επιστροφή χρημάτων δύσκολο το κόβω, μου φάνηκε μεγάλος απατεώνας ο τύπος. Θα αρκεστώ να πάω να του κατεβάσω αύριο ότι μπινελίκια μπορώ να σκεφτώ μπροστά στους πελάτες του, μπας και ξαλαφρώσω. Η λύση του να το φτιάξω μόνος μου, δυστηχώς μάλλον απαιτεί να έχω τα σχέδια του αυτοκινήτου και να μείνω χωρίς αυτοκίνητο για αρκετές ημέρες.
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
Άστα να πάνε, όσους έχω ρωτήσει τα ίδια μου λένε...ολοί αρπακολατζίδες και πως να σου πάρουν γρήγορα τα λεφτά. Δυστηχώς δεν το πήγα εγώ το αμάξι αλλά ο πατέρας μου, αλλιώς θα το είχα χειριστεί διαφορετικά. Όσο για επιστροφή χρημάτων δύσκολο το κόβω, μου φάνηκε μεγάλος απατεώνας ο τύπος. Θα αρκεστώ να πάω να του κατεβάσω αύριο ότι μπινελίκια μπορώ να σκεφτώ μπροστά στους πελάτες του, μπας και ξαλαφρώσω. Η λύση του να το φτιάξω μόνος μου, δυστηχώς μάλλον απαιτεί να έχω τα σχέδια του αυτοκινήτου και να μείνω χωρίς αυτοκίνητο για αρκετές ημέρες.Έχεις δίκιο για την επισκεύη από εσένα.
Όπως το είπες, αρπακολλατζήδες και όλα τα γνωστά.
Για το αν είναι απατεώνας ή όχι, νομίζω ότι στον τσαμπουκά αν δείξεις τσαμπουκά με καμιά πιστευτή απειλή ο άλλος ψαρώνει...
υπαρχει ενας καλος στο νεο ψυχικο...
αν θες ΠΜ me για να σου πω τα παραπανω...Με ενδιαφέρει και εμένα
Πες το εδώ...Δεν είναι διαφήμιση -
Λοιπον θα σας πω πως να πατε μιας και δεν ξερω διευθυνση....
ερχομενος απο κεντρο στην κηφισιας πας οπως και τα 13-14 τρολλευ... πας δηλαδη δεξια αμεσως μετα τον ανισοπεδο για την κατεχακη (εισαι απο πανω δεν τον περνας) πας ολο ευθεια και φτανεις σε ενα φαναρι (στο τερμα των τρολλευ και εχεις μπροστα ενα roundabout... εκει λοιπον κανεις δεξια και περνεις τον πρωτο δρομο που παει δεξια... οχι στο πρωτο φαναρι (ειναι μονο για πεζους) αλλα στο δευτερο κανεις δεξια... εκει πας ευθεια και βλεπεις ενα διαγωνιο δρομο! εκει ειναι αυτος!!!(ΘΩΔΟΡΑΣ) ειναι παρακμιακο μαγαζι , αλλα ειναι καλος στη δουλεια του... μας εχει λυσει προβληματα που παιδευομασταν καιρο!
μακαρι να σας βοηθησει! παντως τσαμπα λευτα δεν θα σας παρει! -
Έχουμε εδώ λοιπόν το μοτεράκι για τους καθαριστήρες του Ami
http://homepages.pathfinder.gr/sirgus/4 ... 0001%2Ejpg
http://homepages.pathfinder.gr/sirgus/4 ... 0002%2Ejpg
http://homepages.pathfinder.gr/sirgus/4 ... 0004%2EjpgΣτις 2 ψήκτρες πάνε 2 καλώδια
Ένα κόκκινο και ένα μπλε όπως θα βλέπετε (ένα στην κάθε μία εννοώ)Η ερώτηση μου απλή!
Γιατί να πηγαίνει το μπλε πρώτα στον στάτορα και μετά στην μια ψήκτρα και όχι απευθείας στην ψήκτρα αφού είναι σε επαφή έτσι κιαλλιώς?Ακούω τους ηλεκτρολόγους του forum!
-
Τελικά το θέμα είναι πολύ πιο δύσκολο και πολύπλοκο για να σας το εξηγήσω μέσω νετ οπότε αφήστε το!
Ας έχουμε όμως το τόπικ για όλα τα ηλεκτρολογικά θέματα για να μην μπλέκουμε!
-
αφού είναι σε επαφή έτσι κιαλλιώς?
-
Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
αφού είναι σε επαφή έτσι κιαλλιώς?
Η ψήκτρα και ο στάτορας εννοώ...
Αλλά η εξήγηση νομίζω δόθηκε από έναν ξένο...
-
Δεν μπορώ να ανοίξω και νέο θέμα για τηλεοράσεις οπότε ας ρωτήσω εδώ και ότι γίνει αφού κάποιοι θα ασχολούνται ζητώντας συγνώμη για κάποια αναστάτωση που ίσως προκάλεσα και ευχαριστώντας τους υπεύθυνους για την ανοχή τους.
Μια τηλεόραση που δουλεύει στην Γερμανία, δουλεύει στην Ελλάδα?
Ρωτάω γιατί μια που θέλω να πάρω από το ebay Γερμανίας, είδα ότι στην Γερμανία έχουν PalB και PalG στα VHF και UHF αντίστοιχα ενώ στην Ελλάδα έχουμε αντίστοιχα : Secam/PalB και Secam/PalG (σε άλλο site είδα ότι έχουμε ΜΟΝΟ Secam)
Έχει διαφορά??
Γίνεται δηλαδή μια TV να είναι φτιαγμένη ώστε να πιάνει PalB και PalG στα VHF και UHF αντίστοιχα και όχι Secam/PalB και Secam/PalG ??Ας πούμε άλλα λέει εδώ http://www.110220volts.com/FAG/WhatisNTSC.htm
και άλλα εδώ http://www.crews-control.com/standards.html
και άλλα εδώ http://www.ee.surrey.ac.uk/Contrib/Worl ... dcast.html
και επίσης άλλα εδώ http://kropla.com/tv.htm
!!Τι σύστημα έχουμε τελικά ρε παιδιά?
-
Σαν να βρήκα ένα site που με συμφέρει
http://www.videointerchange.com/pal_sec ... rsions.htm
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Μια τηλεόραση που δουλεύει στην Γερμανία, δουλεύει στην Ελλάδα? Έχει διαφορά??
Γίνεται δηλαδή μια TV να είναι φτιαγμένη ώστε να πιάνει PalB και PalG στα VHF και UHF αντίστοιχα και όχι Secam/PalB και Secam/PalG ??
Τι σύστημα έχουμε τελικά ρε παιδιά?Σίγουρα θα δουλεύει αφού έχουμε ίδια τάση και μπρίζες!
Σε πιο σοβαρή νότα μπορεί ναι μπορεί και όχι το πιθανότερο είναι αρκετά...
Στην πρώην ανατολική Γερμανία νoμίζω έπαιζε το Secam. Στην πρώην δυτική το PAL. Νομίζω ότι στην Ελλάδα το SECAM δεν πολυπαίζει πια και ισχύουν κυρίως PAL. Άρα θέλει λίγο ψάξιμο και σε τοπικό επίπεδο.
Καλό είναι για Ελλάδα να πιάνει και SECAM και PAL.Με τίποτα μην πάρεις εγγλέζικη (PAL-I, διαφορετική απόσταση στις συχνότητες ήχου-εικόνας ή ακούς ή βλέπεις!) ή αμερικάνικη τηλεόραση (NTSC και 110 βόλτ) ....
Το καλύτερο είναι να πάρεις πολυσυστημική (Multi-system) που παίζουν παντού.
Εγώ πάντως TV και Video δεν θα έπαιρνα από άλλη χώρα για σιγουριά!
[δεν είμαι ειδικός, μπορεί να κάνω λάθος, μην στηριχτείς μόνο στα δικά μου!] -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μια τηλεόραση που δουλεύει στην Γερμανία, δουλεύει στην Ελλάδα? Έχει διαφορά??
Γίνεται δηλαδή μια TV να είναι φτιαγμένη ώστε να πιάνει PalB και PalG στα VHF και UHF αντίστοιχα και όχι Secam/PalB και Secam/PalG ??
Τι σύστημα έχουμε τελικά ρε παιδιά?Σίγουρα θα δουλεύει αφού έχουμε ίδια τάση και μπρίζες!
Σε πιο σοβαρή νότα μπορεί ναι μπορεί και όχι το πιθανότερο είναι αρκετά...
Στην πρώην ανατολική Γερμανία νoμίζω έπαιζε το Secam. Στην πρώην δυτική το PAL. Νομίζω ότι στην Ελλάδα το SECAM δεν πολυπαίζει πια και ισχύουν κυρίως PAL. Άρα θέλει λίγο ψάξιμο και σε τοπικό επίπεδο.
Καλό είναι για Ελλάδα να πιάνει και SECAM και PAL.Με τίποτα μην πάρεις εγγλέζικη (PAL-I, διαφορετική απόσταση στις συχνότητες ήχου-εικόνας ή ακούς ή βλέπεις!) ή αμερικάνικη τηλεόραση (NTSC και 110 βόλτ) ....
Το καλύτερο είναι να πάρεις πολυσυστημική (Multi-system) που παίζουν παντού.
Εγώ πάντως TV και Video δεν θα έπαιρνα από άλλη χώρα για σιγουριά!
[δεν είμαι ειδικός, μπορεί να κάνω λάθος, μην στηριχτείς μόνο στα δικά μου!]Μιλάμε για mini TV που θα την βρω στο ebay καινούργια το πολύ 40 ευρώ οπότε λίγο το ρίσκο...
Από όσα έψαξα όντως το SECAM δεν πρέπει να ισχύει πια...
-
Κανονικά στο Ami οι λάμπες είναι οι παλιές 40-45 W αλλά πλέον όλοι βάζουν τις νέες 55-60 W.
Μου είπε κάποιος όμως ότι αφού κανονικά παίρνει τις 40-45 και εγώ βάζω μεγαλύτερες ίσως καεί ο διακόπτης των φώτων.
Μου φαίνεται λίγο παράξενο, αλλά εσείς συμφωνείτε?
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Κανονικά στο Ami οι λάμπες είναι οι παλιές 40-45 W αλλά πλέον όλοι βάζουν τις νέες 55-60 W.Μου είπε κάποιος όμως ότι αφού κανονικά παίρνει τις 40-45 και εγώ βάζω μεγαλύτερες ίσως καεί ο διακόπτης των φώτων.
Μου φαίνεται λίγο παράξενο, αλλά εσείς συμφωνείτε?
Λογικό είναι να επιβαρυνθεί ο διακόπτης αλλά αν δεν σε πειράζει να χαλάσεις την αυθεντικότητα του ΑΜΙ , Βάλε ένα ρελέ στα φώτα που θα παίρνει ρεύμα απευθείας απο τη μπαταρία .
-
Ρε παιδια να σας κανω μια ερωτηση??
εδω και κανα 6μηνο μολιςβαζω μπροστα το xantia (μερικς φορές όχι παντα) ξεκινάω και εχοντας το ραδιοφωνο ανοιχτο, πατωντας φρενο ανάβει αχνά το λαμπάκι της μπαταριας, σβηνει το ράδιο, και δεν έχω φλας και παραθυρα μόνο αλαρμ... σημειωτεον οτι φωτα έχω και κορνα. μολις σβησω το μοτερ και ξαναβαλω μπροστα, το αυτοκινητο επανερχεται...
το πηγα σε ηλεκτρολογο αλλα το βλαμενο οσο και αν προσπαθησε ο ανθρωπος δεν το ξαναεκανε μεχρι το ιδιο βραδυ που η ιστορια εγινε παλι...
καμια ιδεα??? σοσ
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Κανονικά στο Ami οι λάμπες είναι οι παλιές 40-45 W αλλά πλέον όλοι βάζουν τις νέες 55-60 W.
Μου είπε κάποιος όμως ότι αφού κανονικά παίρνει τις 40-45 και εγώ βάζω μεγαλύτερες ίσως καεί ο διακόπτης των φώτων.
Μου φαίνεται λίγο παράξενο, αλλά εσείς συμφωνείτε?
Λογικό είναι να επιβαρυνθεί ο διακόπτης αλλά αν δεν σε πειράζει να χαλάσεις την αυθεντικότητα του ΑΜΙ , Βάλε ένα ρελέ στα φώτα που θα παίρνει ρεύμα απευθείας απο τη μπαταρία .
Απαπαπα! Δεν κάνω τέτοια πράγματα!!
Νέες καλωδιώσεις??? Ποτέ!
Και τώρα δεν παίρνει ρεύμα από την μπαταρία? Από που παίρνει?
Το θέμα είναι πόσο θα επιβαρύνεται..
Για 15W θα έχω πρόβλημα?
Ηλεκτρολογικές ερωτήσεις!