-
Δεν έκανα καμία υπόδειξη με την έννοια της 'υπόξειξης' και ότι γράφω καταλαβαίνεις ότι τα λέω εντελώς καλοπροαίρετα. Στον συγκεκριμένο αγώνα ήμουν θεατής και έτυχε να δω με τα μάτια μου αυτα που σου λέω. Επειδή καθόμουν δε μαζί με άλλους αγωνιζόμενους και αρκετό κόσμο, πίστεψέ με, τα σχόλια που ακούστηκαν δεν ήταν καθόλου κολακευτικά. Γνωρίζεις ότι στις αναβάσεις αμέσως μετά τον ουραγό (πολλές φορες και πριν.....) ο δρόμος σε χρόνο 0 γεμίζει κόσμο που είτε αλλάζει θέση είτε αποχωρεί...Η οδήγηση ρυθμού 2:40-2:50 σε τέτοιες συνθήκες είναι πολύ επικίνδυνη..Λίγο θέλει το κακό να γίνει....Τον κόσμο πρέπει να τον προσελκύουμε και όχι να τον διώχνουμε με τις πράξεις μας και τα λεγόμενά μας....Νομίζω ότι αν ήταν επάνω σε 3:30 λεπτά αντί για 2:30 δεν θα γινόταν και καμία καταστροφή εε;
Πάντα καλοπροαίρετα.
-
Ο χρήστης j.Fotinellis έγραψε:
Ειναι η 1η μου φορα που μπαινω και γραφω σε αυτο το forum και μαλλον με αυτα που διαβαζω θα ειναι και η τελευταια..Ειναι ντροπη να εκφερεστε ετσι για εναν ανθρωπο αγωνιζομενο και πρωταθλητη στις κατηγοριες που συμμετειχε τα τελευταια 35χρονια στους ελληνικους αγωνες και παραλληλα δημοσιογραφο τα τελευταια 16χρονια με θεμα τους Ελληνικους αγωνες παντα...Εσεις ολοι που εκφερετε αποψη και λετε να ετρωγε μπουκαλι ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ποιοι ειστε για μιληστε μας ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΥΡΙΟΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΦΑΝΕ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΜΕΤΑ..Μηπως λεγεστε κυριοι ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΑΧΗΤΕΣ του πληκτρολογιου και των εσφαλμενων εντυπωσεων...Αν ειναι δυνατον ενας ανθρωπος που βαζει πανω απ ολα την ασφαλεια μπροστα να παρει θεατες μαζι του οπως αναφερεστε μερικοι λες και ειναι κανα παιδακι 20χρονο και εχει τη κ....α να δειχτει οτι παει γρηγορα...Για οσους εχουν απορεια εκτος απο την αρμοδια θεση που του ανεθεσε η ΑΛΑ που ειχε στον συγκεκριμενο αγωνα ο πατερας μου επρεπε ενδιαμεσα 1ου και 2ου σκελους να ανεβει στον τερματισμο για παρει συνεντευξεις απο τους προταγωνιστες του αγωνα και επρεπε να ανεβει σε γρηγορους ρυθμους για να αρχισει και το 2ο σκελος του αγωνα για να μη χρονοτριβει..Που αμα δεν ηταν και ο πατερας μου κανενας δε θα εβλεπε τη φατσα του στην τηλεοραση και θα ηταν ολοι παγκοσμιος αγνωστοι....Σε ρυθμό αγώνα ? ? ?
ποιά ασφάλεια έβαλε μπροστά? αυτοαναιρείσαι λέγοντας πως ανέβηκε σε γρήγορους ρυθμούς κλπ,
και οι παγκοσμίως άγνωστοι στο μικρόκοσμο των αγώνων ήταν το ίδιο άγνωστοι όπως είναι και τώρα, ασχέτως της ύπαρξης του πατέρα σου ή όχι. Καλώς ή κακώς το να είναι κάποιος δημοσιογράφος ή πρωταθλητής, δεν συνεπάγεται ούτε πως είναι καλός δημοσιογράφος ούτε ότι ως μέλος της λέσχης κάνει καλά την δουλειά του. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Εν πρώτης είναι πασίγνωστο το ότι ο ΣΤΡΑΤΟΣ, είναι από αυτούς που προωθούν ανελλιπώς το άθλημα δημοσιογραφικά. (από τους ελάχιστους).
Δεύτερον είναι μέλος της ΑΛΑ, θα μπορούσα να πω με ανεβασμένα καθήκοντα.
Τρίτων είναι γνωστό ότι είναι καταξιωμένος οδηγός αγώνων, και στην Ριτσωνα έχει πάρει πολλές ‘κούπες’. Με αποτέλεσμα λίγο μεγαλύτεροι ταχύτητα, να έχει ‘σιγουριά’, μεγαλύτεροι από πόλους θεατές – κριτές του περιστατικού!.
Ανεβοκατέβαιναν αρκετοί, αρκετά γρήγορα, με προσόντα απλού οδηγού!!!, ο ΣΤΡΑΤΟΣ μας έφταιξε?. Ζηλέψαμε γιατί αυτός είχε το δικαίωμα?!!. Εγώ θαθελα!……
ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΚΟΨΙΜΟ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ, ΣΤΟ ΣΠΟΡ.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ!!.
Ο ΣΤΡΑΤΟΣ δεν ήταν περαστικός από εκεί. Ο αλυτάρχης ήξερε τον ρόλο του!.
Έπρεπε να τον βάλει να προπορευτεί. Αυτός είχε το γενικό πρόσταγμα. Αυτός έκανε το λάθος, και μάλλον το μοναδικό στον αγώνα, καίτοι ήταν επιλογή της τελευταίας στιγμής σαν αλυτάρχης. Ο κανονικός αλυτάρχης έχασε την μητέρα του, θεός να την συγχωρέσει, και δεν μπορούσε να παρευρεθεί.
Για την παράγραφο σου 5 ΓΙΑΝΝΗ. Ο ΚΡΙΤΗΣ, δίδει αναφορά ΜΟΝΟΝ στο αλυτάρχη, και οι πράξεις του κρίνονται μόνον από την ΕΘΕΑ, και το κατάλληλο τμήμα. Άλλωστε υπάρχει παρατηρητής της ΕΘΕΑ, ο οποίος και αναφέρει στην υπηρεσία του.
Τώρα για την 6 επισήμανση σου ΓΙΑΝΝΗ μου. Ο ΣΤΡΑΤΟΣ, δεν χρειάζεται καμία προβολή των προσόντων του, από αυτήν την ενότητα. Είναι γνωστές οι προσπάθειες του για αυτό το σπορ, και των ευχαριστούμε. Μακάρι να έχει κουράγιο για πολύ ακόμη
Νομίζω ότι κάλυψα όλα τα κενά. Ήμουν παρών και τα είδα όλα. Και σίγουρα γνωρίζω. Σίγουρα αυτί η συζήτηση είναι OF TOPIC!!!!…………….
Antonis-team.Χαιρετίσματα!!!!!
Όχι μόνο αλλά και εκτός πνεύματος συζήτησης. Τώρα όσο για την κρίση σας, εε τι να πω, εγώ μετέφερα την κατακραυγή του βουνού...Κάτι λεει και η γνώμη των πολλών...Αλλιώς μπορείτε να κάνετε έναν αγώνα με τον κο Φωτεινέλη να τρέχει και εσεις να κάνετε τον κριτή και κανένα άλλο στο βουνό...
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Εν πρώτης είναι πασίγνωστο το ότι ο ΣΤΡΑΤΟΣ, είναι από αυτούς που προωθούν ανελλιπώς το άθλημα δημοσιογραφικά. (από τους ελάχιστους).
Δεύτερον είναι μέλος της ΑΛΑ, θα μπορούσα να πω με ανεβασμένα καθήκοντα.
Τρίτων είναι γνωστό ότι είναι καταξιωμένος οδηγός αγώνων, και στην Ριτσωνα έχει πάρει πολλές ‘κούπες’. Με αποτέλεσμα λίγο μεγαλύτεροι ταχύτητα, να έχει ‘σιγουριά’, μεγαλύτεροι από πόλους θεατές – κριτές του περιστατικού!.
Ανεβοκατέβαιναν αρκετοί, αρκετά γρήγορα, με προσόντα απλού οδηγού!!!, ο ΣΤΡΑΤΟΣ μας έφταιξε?. Ζηλέψαμε γιατί αυτός είχε το δικαίωμα?!!. Εγώ θαθελα!……
ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΚΟΨΙΜΟ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ, ΣΤΟ ΣΠΟΡ.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ!!.
Ο ΣΤΡΑΤΟΣ δεν ήταν περαστικός από εκεί. Ο αλυτάρχης ήξερε τον ρόλο του!.
Έπρεπε να τον βάλει να προπορευτεί. Αυτός είχε το γενικό πρόσταγμα. Αυτός έκανε το λάθος, και μάλλον το μοναδικό στον αγώνα, καίτοι ήταν επιλογή της τελευταίας στιγμής σαν αλυτάρχης. Ο κανονικός αλυτάρχης έχασε την μητέρα του, θεός να την συγχωρέσει, και δεν μπορούσε να παρευρεθεί.
Για την παράγραφο σου 5 ΓΙΑΝΝΗ. Ο ΚΡΙΤΗΣ, δίδει αναφορά ΜΟΝΟΝ στο αλυτάρχη, και οι πράξεις του κρίνονται μόνον από την ΕΘΕΑ, και το κατάλληλο τμήμα. Άλλωστε υπάρχει παρατηρητής της ΕΘΕΑ, ο οποίος και αναφέρει στην υπηρεσία του.
Τώρα για την 6 επισήμανση σου ΓΙΑΝΝΗ μου. Ο ΣΤΡΑΤΟΣ, δεν χρειάζεται καμία προβολή των προσόντων του, από αυτήν την ενότητα. Είναι γνωστές οι προσπάθειες του για αυτό το σπορ, και των ευχαριστούμε. Μακάρι να έχει κουράγιο για πολύ ακόμη
Νομίζω ότι κάλυψα όλα τα κενά. Ήμουν παρών και τα είδα όλα. Και σίγουρα γνωρίζω. Σίγουρα αυτί η συζήτηση είναι OF TOPIC!!!!…………….
Antonis-team.Χαιρετίσματα!!!!!
Όχι μόνο αλλά και εκτός πνεύματος συζήτησης. Τώρα όσο για την κρίση σας, εε τι να πω, εγώ μετέφερα την κατακραυγή του βουνού...Κάτι λεει και η γνώμη των πολλών...Αλλιώς μπορείτε να κάνετε έναν αγώνα με τον κο Φωτεινέλη να τρέχει και εσεις να κάνετε τον κριτή και κανένα άλλο στο βουνό...
Εσυ μας δουλευεις στα αληθεια τωρα..Ποια κατακραυγη του βουνου μας λες σιγα μην ανοιξαν και οι ουρανοι στα 2 και τον κραζαν.....Συγνωμη αλλα επειδη βγαινω εξω φρενων με αυτα που διαβαζω δε συμμετεχω αλλο στη συζητηση αυτη γιατι θα μιλησω ακομα χειροτερα και δεν αρμοζει στο επιπεδο μου επισης καποιοι να κοιτατε αλλους με τι τροπο μιλανε και μετα νε λετε για επιθετικο υφος δικο μου που στην ουσια εγω δεν εθιξα καποιον προσωπικα ουτε μιλησα για μπουκαλια στο κεφαλι καποιου..Και πολυ εγκρατης νομιζω ειμαι..Καλη σας συνεχεια και σταματηστε σας παρακαλω να ασχοληστε με καποιον ανθρωπο που αν μη τι αλλο μονο κακο δεν θελει να κανει σε αυτο το χωρο που λεγεται μηχανοκινητος αθλητισμος..........................................
-
Δικαίωμα σου να εκλαμβάνεις ό,τι λέγεται με όποιον τρόπο θέλεις...Για καλό είπα να ανακατευτώ αλλά φαίνεται κακώς έκανα...Να 'σαι καλά και καλούς αγώνες.....
(Προς antonis-team: Προσέχουμε ΤΙ γράφουμε με κεφαλαία γράμματα πχ ΣΤΡΑΤΟΣ δεν πολυαρμόζει.... )
Φιλικά!
-
Ο χρήστης j.Fotinellis έγραψε:
Εσυ μας δουλευεις στα αληθεια τωρα..Ποια κατακραυγη του βουνου μας λες σιγα μην ανοιξαν και οι ουρανοι στα 2 και τον κραζαν.....Συγνωμη αλλα επειδη βγαινω εξω φρενων με αυτα που διαβαζω δε συμμετεχω αλλο στη συζητηση αυτη γιατι θα μιλησω ακομα χειροτερα και δεν αρμοζει στο επιπεδο μου επισης καποιοι να κοιτατε αλλους με τι τροπο μιλανε και μετα νε λετε για επιθετικο υφος δικο μου που στην ουσια εγω δεν εθιξα καποιον προσωπικα ουτε μιλησα για μπουκαλια στο κεφαλι καποιου..Και πολυ εγκρατης νομιζω ειμαι..Καλη σας συνεχεια και σταματηστε σας παρακαλω να ασχοληστε με καποιον ανθρωπο που αν μη τι αλλο μονο κακο δεν θελει να κανει σε αυτο το χωρο που λεγεται μηχανοκινητος αθλητισμος..........................................
Αν ανατρέξεις στο θέμα θα δείς πως δεν αναφέρθηκε μόνο από ενα άτομο, επίσης αναφέρθηκε και στην κόκκινη σημαία, άρα δεν είναι κάτι μυστικό. Τωρα το να θές να υποβαθμίσεις την αρνητική εντύπωση την οποία προκάλεσε αυτό είναι άλλο θέμα, και δικό σου πρόβλημα.
Στην τελική εφόσον δεν έτρεχε ας πήγαινε γύρω γύρω να είναι στον τερματισμό του να κάνει το ρεπορτάζ του, ή ακόμα καλύτερα , μιας και είναι της λέσχης, ας πήγαινε μαζί με τον αλυτάρχη στο αυτοκίνητο του αλυτάρχη.
Και φυσικά αν έσκαγε κανα μπουκάλι πάνω στο FN ή το FN σε κανα θεατή, τότε θα φταίγαν οι κριτές, και οι θεατές και όχι ο Φωτεινέλης που ανέβηκε , την χρονική στιγμή που κανένας δεν περιμένει ν ανεβαίνει κάποιο αυτοκίνητο.
Το λιγότερο που θα έπρεπε να γίνει είναι να ζητήσει συγνώμη που εξέθεσε την λέσχη, πράγμα το οποίο επιβεβαιώνεις και εσύ, γιατί δεν ανέβηκε για δουλειά αυτής, αλλά για δικιά του. -
Ο χρήστης j.Fotinellis έγραψε:
..Που αμα δεν ηταν και ο πατερας μου κανενας δε θα εβλεπε τη φατσα του στην τηλεοραση και θα ηταν ολοι παγκοσμιος αγνωστοι.......ΚΟΨΕ ΛΙΓΟ!
.........ΦΟΥΡΚΕΤΑ! -
Αποφασισα να απαντησω εγω ο ιδιος δε οποιον εχει τις οποιεσδηποτε αποριες..Επειδη δε νομιζω πως πρεπει να τυχη μεγαλυτερης εκτασης ενα θεμα το οποιο κατα την προσωπικη μου εκτιμηση καποιοι προσπαθουν να εκμεταλευτουν για ευνοητους λογους.Δε θα απαντησω στο ιδιο πνευμα γι αυτους τους κυριους που θεωρουν σωστο οτι θα επρεπε να μου πετουν μπουκαλια πραγμα ομως το οποιο λαμβανω σοβαρα υπ οψην μου οπως και τις αλλες παρατηρησεις-υποδηξεις που φυσικα μελεταω και να ειστε βεβαιοι πως δε τις παιρνω απαρατηρητες και φυσικα κανενας δεν ειναι στο απυροβλητο και φυσικα κανενας δεν εχει το δικαιωμα να παιζει με την ζωη των αλλων.Γι αυτους που εχουν κατσει σε ενα αγωνιστικο Bucket το να ανεβαινεις γρηγορα αλλα οχι επικυνδηνα μια αναβαση με αναμενα φωτα και κορναροντας για λογους τους οποιους δε θα αναλυσω αυτη τη στιγμη μαλλον θα συμφωνησουν με την αποψη μου.Υπαρχει ομως παντα και η γνωμη του απλου θεατη ο οποιος δεν ειναι οδηγος αγωνων και ειναι πολυ φυσικο να εχει μια διαφορετικη αποψη.Θελω λοιπον να σας ευχαριστησω για τις καλοπροερετες παρατηρησεις σας τις οποιες λαμαβανω πολυ σοβαρα υπ οψην μου και να ζητησω συγνωμη δημοσια απο αυτους που θεωρησαν οτι εκτεθηκαν σε εναν οποιαδηποτε κινδυνο αθελα μου και να τους υποσχεθω οτι στην επομενη Ριτσωνα οχι απο την πλευρα του υπευθυνου σχεσεων με τους οδηγους του αγωνα που μου εχει αναθεσει η ΑΛΑ αλλα απο το bucket του swift θα τους προσφερω αυτο που ξερω να κανω εδω και 33 χρονια
ΜΕ ΕΚΤΙΜΙΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ
ΣΤΡΑΤΟΣ ΦΩΤΕΙΝΕΛΛΗΣ -
Ο χρήστης j.Fotinellis έγραψε:
..Που αμα δεν ηταν και ο πατερας μου κανενας δε θα εβλεπε τη φατσα του στην τηλεοραση και θα ηταν ολοι παγκοσμιος αγνωστοι....Για κατέβα από το καλάμι
-
Νομιζω οτι με την πιο πανω απαντηση-συγγνωμη του Κου Σ.Φωτεινελλη,θα πρεπει να μπει ενα τελος στο θεμα.Καλο ειναι να ειμαστε ΟΛΟΙ μας προσεκτικοι κατα τη διαρκεια τελεσης ενος αγωνα:κριτες,οργανωτες,θεατες & οδηγοι.
και πραγματι οντως ΔΕΝ ξερω πολλους Φωτεινελλιδες,που να προσπαθουν να προβαλουν το ρημαδι το αθλημα,τοσα χρονια,στην tv... οσοι ξερουν,μπραβο τους ...και καλο ειναι να ειναι πιο προσεκτικοι στο πως εκφραζονται.
Β. -
Το ινκάρ απο το 'ταπεινό' σεισέντο μου.. #64
Οποιος 'παλιός' θα ήθελε να ανεβάσει δικό του να το 'μελετήσουμε' θα του ήμουν ευγνώμων.. -
Μπραβο σας κυριε Φωτεινελλη , ετσι κανει καποιος που ειναι ωριμος και εξυπνος και στο τελος γυρναει την εικονα υπερ του
Και καλο ειναι ολοι μας να μην ειμαστε με το οπλο στο χερι , ειδαμε τις συνεπειες . -
Να σας πω κιόλας,τι είπε ο κ.ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ σε συζήτηση με κ.Φωτεινέλλη...στον τερματισμό Ριτσώνας....''ΨΑΧΝΕΙ'' ΝΑ ΦΕΡΕΙ ''ΟΠΛΟ'' ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ!!!
-
Ο χρήστης ktRinity έγραψε:
Το ινκάρ απο το 'ταπεινό' σεισέντο μου.. #64
Οποιος 'παλιός' θα ήθελε να ανεβάσει δικό του να το 'μελετήσουμε' θα του ήμουν ευγνώμων..http://www.youtube.com/watch?v=xpKY06KOhro' target='_blank' target='_blank
Αν παρατηρήσει κάποιος την εκκίνηση μέσα από το σεισέντο θα καταλάβει το επίπεδο της οργάνωσης του αγώνα...
-
Μάλλον το είχαν δεί το αμάξι και στο πρώτο σκέλος και σου λένε 'μέχρι να φτάσει εδωωωωωωωωωωωω'
Δεν πάει αργά κύριοι! Σέρνεται γρήγορα!
-
Το ινκάρ απο το 'ταπεινό' σεισέντο μου.. #64
Οποιος 'παλιός' θα ήθελε να ανεβάσει δικό του να το 'μελετήσουμε' θα του ήμουν ευγνώμων..http://www.youtube.com/watch?v=xpKY06KOhro' target='_blank' target='_blank
Σε ειδα που κανεις μανιβελα.....μαστιγιο δοκιμασες........?
-
Κουπί τράβαγα!
-
Ο χρήστης Panizzi έγραψε:
Το ινκάρ απο το 'ταπεινό' σεισέντο μου.. #64
Οποιος 'παλιός' θα ήθελε να ανεβάσει δικό του να το 'μελετήσουμε' θα του ήμουν ευγνώμων..http://www.youtube.com/watch?v=xpKY06KOhro' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Σε ειδα που κανεις μανιβελα.....μαστιγιο δοκιμασες........?
Πολυ ωραιο.
Επιτρεψε στον γερο 2 παρατηρησεις- Μετα την Κ1 χανεις τη συγκεντρωση σου χαιρετωντας και χανεις μετρα.
- Την ξαναβρισκεις κ2-κ3 , αλλα στην Κ5, στις αριστερες, αφηνεις εκει που δεν πρεπει, αφου το αυτοκινητο εχει περιθωρια να τις περασει φουλ γκαζι. Την ιδια αβεβαιοτητα με το γκαζι τη δειχνεις και πιο ψηλα (λιγοτερο βεβαια) , κατι που μου δειχνειοτι δεν εχεις εκμεταλευτει οσο πρεπει τις δοκιμες, για να περνας με σιγουρια στον αγωνα. Στα σιρκουι και τις αναβασεις, οπου οι δοκιμες γινονται με τ αγωνιστικο, θεωρω οτι 'αξιζουν' περισσοτερο κι απο τον αγωνα. Τα ρισκα και τα ορια τα βλεπεις εκει, και ο αγωνας ειναι οι εξετασεις σαν να ξερεις τα θεματα.
Με τις καλυτερες ευχες μου για τη συνεχεια
Χρηστος.
Υ.Γ. Βεβαια το μπαχαλο στην εκκινηση ειναι απαραδεκτο για 2008. Στη θεση σου δεν θα ξεκινουσα, και θα υποχρεωνα την οργανωση να μου ξαναδωσει εκκινηση, αφου ειχα και καμερα. Πρεπει οι οργανωτες να συνειδητοποιησουν οτι η συγκεντρωση πριν την εκκινηση, ειναι ο μισος αγωνας.Αλλά που...
-
Κύριε Χρήστο, ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες συμβουλές σας!
Το αμάξι δεν το ξέρω ακόμα ΚΑΛΑ (παρόλο που το έχω ένα χρόνο όλο κάτι αλλάζω), απο τις δοκιμές κιόλας γλύστραγε πολύ 'πίσω' και έτσι δεν ήμουν και πολύ σίγουρος αν θα με έβγαζε με τέρμα γκάζι όπου ήθελα.. Πρίν την 8 που έλεγα 'δεν θα αφήσω, δεν θα αφήσω' ξεκόλλησε, το τιμόνιασα και έκατσε, το οποίο έγινε σε 2-3 σημεία ακόμα..
Για 1ο χρόνο εμπλοκής με τους αγώνες είμαι πολύ ευχαριστημένος και ευχαριστώ αρκετά άτομα για τη βοήθειά τους!! Κάποιους αγωνιζόμενους που δίνουν συμβουλες χωρίς 2η σκέψη (γιατί κάποιοι άλλοι κάνουν λες και θα χάσουν το παγκόσμιο!), το μηχανικό μου, φίλους που βοηθάνε με παρατηρήσεις και ακόμα καλύτερα με βιντεάκια..Οσο ξενέρωσα με το θέμα 'ανάβαση' στην Πιτίτσα (όχι απο οργάνωση μην παρεξηγηθούμε! απλά βαριόμουν το ανέβα σε 3λεπτά και κάνε 3ώρες να κατέβεις) τόσο μου άρεσε η Ριτσώνα!!
Οποιος άλλος μπορεί να ΒΟΗΘΗΣΕΙ με παρατηρήσεις.. Ευπρόσδεκτος.
Τσώλης Κων/νος -
ωστα, το ξεκολημα σου το ειδα. Απο πρωτη ματια (διαγνωση απο τηλεφωνου δηλαδη) θα μπορουσα να υποθεσω οτι εισαι πολυ σκληρος πισω. Ειναι προσφιλες αυτο στους Ελληνες αγωνιζομενους, δεν ταιριαζει ομως στα Ελληνικα κατσαρα και γλυστερα οδοστρωματα.
Προσωπικα ειμαι θιασωτης της μαλακης και ενδοτικης αναρτησης, και αρχιζω απο κει σκληραινοντας προοδευτικα μεχρι να 'το χασω'. Αλλοι κανουν το αντιθετο, ομως αυτο κοροιδευει, γιατι δινει αισθηση ασφαλειας και στιβαροτητας, αλλά αμα ξεκολήσει...
Ψαχνε και θα βρισκεις συνεχεια. Συνταγη δεν υπαρχει, τα παντα εχουν σχεση και με τις αισθησεις σου.
Σιγουρα παντως, τα μικρα αυτοκινητα πρεπει να μπορουν να δουλεψουν με τη φορα τους. Ρωτα τον Μιχελακακη
ΑΝΑΒΑΣΗ ΡΙΤΣΩΝΑΣ 2008