-
πρώτον, τα φιλτράκια αναφέρονται σε 52μμ διάμετρο του φακύ σου κι όχι στα 55μμ του φακού! Δες τι διάμετρο έχει ο φακός σου και βρίσκεις τον κατάλληλο αντάπτορα! Είναι πάντως πολύ πιθανό να χει διάμετρο 52χιλιοστών...
Δεύτερον, μια και ήρθες στον κόσμο των dslr, ξέχνα τα ζουμ 11Χ κτλ. Αν σκοπεύεις με οποιονδήποτε φακό, είτε τον 70-300 είτε τον 18-200 στα 105μμ πχ, θα έχεις ακριβώς το ίδιο κάδρο. Η εστιακή απόσταση είναι αυτή που παίζει ρόλο. Το ανθρώπινο μάτι βλέπει (αν δεν κάνω λάθος) σαν έναν φακό 50μμ
Η επιλογή του φακού είναι συνάρτηση με το τι θέλεις να τραβάς. Ο 18-200 σου δίνει μεγάλο εύρος, αλλά είναι και σημαντικά ακριβότερος!μια καλή λύση είναι ο 18-270 της Τάμρον, ο οποίος έχει αποσπάσει πολύ καλές κριτικές και είναι περίπ0ου στη μέση όσον αφορά το οικονομικό (γύρω στα 440)
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
πήρα την 1000D
444e + 1 καρτούλα SDHC 4GB !
δεν κάθησα να την ψάξω σε ρυθμίσεις και να παίξω μαζί της απλώς τράβηξα αρκετές σε iso 400 και 800 και ήταν μια χαρά. Δεν έχω καταλάβει στο σκόπευτρο τι ρόλο παίζουν τα 4 σημεία και γιατί κάθε φορά κοκκινίζει κ διαφορετικό επίσης δε ξέρω αν είναι ιδέα μου, αλλά στο liveview δεν εστιάζειΑυτη ειχα δει κι εγω στο πλαισιο και επαθα την πλακα μου!!
αλλα... οχι ακομα! ειναι νωρις!
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
πρώτον, τα φιλτράκια αναφέρονται σε 52μμ διάμετρο του φακύ σου κι όχι στα 55μμ του φακού! Δες τι διάμετρο έχει ο φακός σου και βρίσκεις τον κατάλληλο αντάπτορα! Είναι πάντως πολύ πιθανό να χει διάμετρο 52χιλιοστών...Ακριβώς! Για να μην ψάχνεις άδικα, στο φακό, είτε μπροστά, είτε στα πλάγια εκεί που γράφει το μοντέλο, έχει ένα νουμεράκι με Φ μπροστά. Αυτή είναι η διάμετρος για τα φιλτράκια που παίρνει.
Αν θυμάμαι καλά, στον κιτ φακό είναι 58 χιλιοστα. Και ενώ υπάρχουν ανταπτοράκια, δεν σε συμφέρει να βιδώσεις φίλτρο μικρότερης διαμέτρου, γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα βινιετάρει. Το αντίστροφο γίνεται μια χαρά. -
Έτσι...Συνήθης τακτική να αγοράζουμε τα φίλτρα με τη διάμετρο του μεγαλύτερου φακού μας και ανταπτοράκια (steps) για κάθε μικρότερο φακό
Τα close-ups είναι πολύ καλά! μπορούν να σου δώσουν πολύ όμορφα αποτελέσματα!
-
ok
έχω μια (τυπωμένη) φωτογραφία από μπουζούκια η οποία κάπου είχε ακουμπήσει χαρτί με χαρτί μάλλον και έχει κάνει 'ασπρίλες'. φτιάχνεται κάπως ??
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Γιατί η Nikon D3x είναι το λάθος προϊόν με λάθος τιμή, στην λάθος στιγμή.Και ο αντίλογος
http://www.dphotoexpert.com/2008/12/01/ ... /?rating=4
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
έχω μια (τυπωμένη) φωτογραφία από μπουζούκια η οποία κάπου είχε ακουμπήσει χαρτί με χαρτί μάλλον και έχει κάνει 'ασπρίλες'. φτιάχνεται κάπως ??αν είναι μικρές σε έκταση οι ασπρίλες και δεν κρύβουν πολλή πληροφορία (πχ δεν έχει μια ασπρίλα πάνω από ένα ολόκληρο πρόσωπο), τότε με σκανάρισμα, επεξεργασία στο φωτοσοπ ή σε αντίστοιχο πρόγραμμα και ξανατύπωμα θα γίνει μια χαρά
-
κατάλαβα, πάει για πέταμα
καμιά μέθοδος για να μη βγαίνει μια φωτό κουνημένη όταν το φλας είναι κλειστό ακόμα κι αν είναι το iso υψηλό?
-
Αν το iso είναι υψηλό, μπορείς να χρησιμοποιείς μεγαλύτερη ταχύτητα φυσικά...
Πέραν αυτού, προσπάθησε να κολλάς τους αγκώνες σου πάνω στο σώμα σου, ώστε να στηρίζονται τα χέρια.
Επίσης μη σφίγγεις τη μηχανή, δεν υπάρχει λόγος! Όσο πιο χαλαρά είναι τα χέρια, τόσο σταθερότερη προκύπτει η φωτογραφία!
Σιγά σιγά θα βελτιώσεις και τον τρόπο που πατάς το πλήκτρο, δε χρειάζεται να κουνάς τη μισή σου παλάμη! μια απλή κίνηση τυ δείκτη αρξεί.
Τέλος (όσον αφορά αυτά που γνωρίζω εγώ) η αναπνοή σου! Πολλοί κρατούν την αναπνοή τους όταν φωτογραφίζουν αλλά αυτό είναι λάθος! Εκείνη τη στιγμή το σώμα 'ζορίζεται' , δε χαλαρώνει και οι κινήσεις γίνονται πιο απότομες. Η στιγμή της μέγιστης ηρεμίας για το σώμα είναι όταν εκπνέουμε: Πάρε 2-3 σταθερές ανάσες, δίχως να πιέζεσαι, και καθώς θα εκπνέεις χαλαρά και σταθερά, τραβάς τη φωτό σου.
Αν δε πιάσουν τόπο, αγόραζε φακούς με VR...
-
έχει
-
-
Να κοψεις του καφεδες.
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Καλά, και IS να έχει, με ταχύτητες κάτω του 1/10 πάλι ζορίζεται.
Η άλλη λύση είναι (αν έχεις αυξήσει το ISO τέρμα) να υποεκθέσεις 1-1.5 στοπ για να βγεί σταθερή και να πουσάρεις την έκθεση μετά, στο PC. Απαραίτητη προϋπόθεση να τραβάς σε RAW γι'αυτό.
Θα θέλεις και denoising μετά βέβαια, αλλά θα έχεις το καρέ. -
Υπάρχει εκεί ο φόβος να βγουν λίγο...χάλια τα χρώματα, αλλά σωστό!
Γενικά αποφεύγω την επεξεργασία τύπου PhotoShop, ίσως επειδή δεν το κατέχω το σκασμένο το πρόγραμμα...
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
καμιά μέθοδος για να μη βγαίνει μια φωτό κουνημένη όταν το φλας είναι κλειστό ακόμα κι αν είναι το iso υψηλό?Εφόσον η μηχανή σου παρέχει την δυνατότητα, φωτογράφιζε με τον φακού στο μέγιστο διάφραγμα του, αυτό θα σου δώσει την γρηγορότερη δυνατή ταχύτητα κλείστρου.
-
αλλη μια καλη αλλα λιγο αλμπανικη λυση ειναι να δεσεις μια βιδα στην υποδοχη του τριποδου.στην ακρη της βιδας δεσε εναν σπαγκο με μηκος σχεδον στο υψος σου.ριξε την ακρη του σπαγκου κατω και πατα την με το ποδι σου.τεντωνεις και ...τσουπ! σταθεροτατη η καμερα και μηδεν κουνημα!
-
Ο χρήστης balo έγραψε:
αλλη μια καλη αλλα λιγο αλμπανικη λυση ειναι να δεσεις μια βιδα στην υποδοχη του τριποδου.στην ακρη της βιδας δεσε εναν σπαγκο με μηκος σχεδον στο υψος σου.ριξε την ακρη του σπαγκου κατω και πατα την με το ποδι σου.τεντωνεις και ...τσουπ! σταθεροτατη η καμερα και μηδεν κουνημα!...αλλιώς, το μονόποδο του φτωχού
-
Δυστυχώς το κούνημα σε μένα εμφανίζεται από το πάτημα του κουμπιού.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δυστυχώς το κούνημα σε μένα εμφανίζεται από το πάτημα του κουμπιού.Με το δαχτυλο πάτα το ρε,όχι με τα πόδια!
-
Tο πατάει με μίσος, νομίζει ότι θα κάνει φόκους πιο γρήγορα έτσι.
Φωτογραφία. Ασχολείστε;