-
Βασικα αν υπηρχαν 'δυνατοι' χορηγοι, ο Σταματης θα μπορουσε και να παει Φ1. Δηλαδη ο γιονγκ τι καλυτερο ειχε; Μακραν χειροτερος σε ολους τους τομεις, αλλα με μπολικα ντολαρς απο χορηγους
-
Χίλια μπράβο Σταμάτη για τις προσπάθειές σου!
Εύχομαι τα καλύτερα κ κρίμα που δεν ξεκίνησες να οδηγάς από την αρχή του πρωταθλήματος!
-
Συγχαρητηρια Σταματη...ευχομαι τα καλυτερα..το ταλεντο σου το εχεις δειξει αλλωστε με την πολυ καλη πορεια σου στους αγωνες..και ενα μεγαλο μπραβο στον chief engineer Γιαννη Καφετζη..
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΑΥΤΟ.
-
Ελπίζω την επόμενη χρονιά να είσαι μόνιμος οδηγός σε όλους τους αγώνες, στους 2 που έτρεξες έδειξες περισσότερα από όσα ο Andersen σε όλους τους υπόλοιπους.
-
Ενταξει βρε παιδια οχι και συγχαρητηρια...Καπου ακουσα οτι ειχαμε μηχανικα προβληματα αλλα και ετσι οι πιο αργοι ειμασταν σε απολυτο χρονο σε Ιταλια και Jerez, κινητο εμποδιο μετα συγχωρησεως. Ο αλλος της Dortmund ηρθε σαν δευτεροκλασσατος του WSR, δεν επιασε το μονοθεσιο σε δοκιμες και δοκιμαστικα λογω προβληματων και την Κυριακη κερδισε σχετικα ανετα! Αυτουνου τι πρεπει να του πουμε δηλαδη? Οσο για την ομαδα τη GU μην ξεχναμε οτι στην τελικη ενιαιο ειναι, και ο Wiesel που δεν ειναι και το μεγαλυτερο ονομα στην πιατσα την ιδια ομαδα εχει και ειδατε τη διαφορα σε ταχυτητα. Οσο για το σχολιο του cavallino μην τρελαθουμε κιολας, θυμηθειτε ο Andersen ποσο πιο ανταγωνιστικος ηταν, μεχρι και στα 'ημιτελικα' των δοκιμαστικων περασε στις μισες πιστες, εκτος απο την ταχυτητα του στους αγωνες, με το ιδιο μονοθεσιο ολα αυτα. Τελος για το τρακαρισμα κατ'εμε απο την πολυθρονα που ειναι ολα ευκολα οταν βγαινεις δεξια στη μεση της πιστας για να παρεις γραμμη για το pitlane και μετα κοβεις στην ευθεια με τον αλλο κολλημενο απο πισω δεν του αφηνεις και πολλα περιθωρια να σε αποφυγει. Προς θεου ποιος ειμαι εγω να κριτικαρω τον Κατσιμη, το παλικαρι ο,τι μπορει κανει και δε φταιει σε τιποτα, ευχαριστο ειναι που ειδαμε επιτελους καποιον δικο μας στα σαλονια, αλλα πιστευω σε τετοιο επιπεδο υπαρχει διαφορα κλασης και εμπειριας, κατι που φανηκε στους 4 αυτους αγωνες.
-
Μιλάμε για έναν οδηγό που δεν είχε οδηγήσει ποτέ παρόμοια αυτοκίνητα (τέτοιες ιπποδύναμης, τέτοιων φρένων, τέτοιας αεροδυναμικής), που απουσίαζε από συστηματικά προγράμματα αγώνων τα τελευταία δύο-τρία χρόνια λόγω δουλειάς και σπουδών, που είναι Έλληνας με σαφώς λιγότερες παραστάσεις από τους άλλους και που σε καμία περίπτωση οι αγώνες δεν ήταν και δεν είναι το βασικό του επάγγελμα. Επίσης, εννιαίο είναι, αλλά θα πρέπει να λάβουμε υπόψη πόση σημασία έχει η ομάδα που σε στηρίζει. Δεν είναι τυχαία η μόνιμη κυριαρχία συγκεκριμένων ομάδων (Arden, Newman-Haas etc) παλιά στην F3000, στην Αμερική στα CART και διάφορα άλλα εννιαία. Δεν ξέρω τί στο καλό έπρεπε να περιμένουμε, αλλά εμένα σαν πρώτη εμφάνιση Ελλάδας τα Races2 των δύο τελευταίων events με κάλυπταν.
(οκ, τυχαίνει να γνωρίζω το παιδί, αλλά βλέπω ότι δεν σκέφτομαι μόνο εγώ έτσι για τα κριτήρια και τις προσδοκίες μας...) -
Για να καταλαβει κανεις για τι ομαδα μιλαμε, οι ανθρωποι ουτε στη Γερμανικη Formula BMW δεν εχουν καταφερει να μυρισουν νικη. Που σε τελικη αναλυση το Formula BMW ειναι παρα παρα πολυ απλο μονοθεσιο. Για να καταλαβει κανεις το επιπεδο, στην SLF οσες ομαδες μπορουσαν, εκτος απο την εμπειρια τους με καλα μονοθεσια (GP2, F3, WSR), εφερναν μηχανικους με εμπειρια απο Champcars γιατι τα δυο σασι της Panoz εχουν πολλα κοινα εξαρτηματα και κατα επεκταση γενικα χαρακτηριστικα. Οι Γερμανοι απλα εφερναν την part time παρεα τους. Και επισης υπαρχει το θεμα οτι οι αλλες ομαδες δουλευαν με μπατζετ λιγο πανω - λιγο κατω απο το 1 εκ. ευρω, ενω η GU με πενταροδεκαρες. Γιαυτο ο Ολυμπιακος αν πραγματικα θελει αποτελεσματα πρεπει να το παρει αποφαση. Στο κατω κατω δυο νικες να κανει, με βαση το prize fund του 2009, θα ισοσκελησει εσοδα με εξοδα.
Οσο για τον Σταματη, ας ειμαστε ρεαλιστες, ειχε ενα σωρο μειονεκτηματα σε σχεση με τον ανταγωνισμο και ομως ξεπερασε καθε προσδοκια. Ο Wissel που λες pinni οδηγουσε το μονοθεσιο του απο το πρωτο τεστ της SLF, να βαλουμε κατω ποσες χιλιαδες χιλιομετρα εμπειριας ειναι αυτα; Να βαλουμε κατω ποσα χιλιομετρα και σε ποιες πιστες ειχε κανει φετος ο Andersen; Ειμαι σιγουρος οτι αν Ολυμπιακος επιβεβαιωνε το προγραμμα του απο τωρα και του εδινε τη σιγουρια να κανει σωστη προετοιμασια (με ας πουμε το πιο απλο) δοκιμες στις πιστες του SLF με δυνατα μονοθεσια, τοτε ο Σταματης θα επαιζε πολυ γερα απο τη πρωτη στιγμη της νεας σεζον. Αλλα αν ολα μεινουν για την τελευταια στιγμη, τοτε κλαφτα.
-
φιλε pininfarina απο την πολυθρονα ειναι ολα ευκολα...ο Σταματης εχει μια πολυ καλη πορεια στους αγωνες και ειναι τιμη για την Ελλαδα να υπαρχει ενας τετοιος οδηγος...
-
-
'... να βάλει την μουσούδα .... ' ...
-
Ο χρήστης ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ έγραψε:
:yahoo:Βάλε στο σακούλι και το ότι στη Μόντσα βγήκαμε 2οι και 4οι και ότι στη συνολική βαθμολογία ανεβήκαμε 3οι
-
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
:yahoo:
Βάλε στο σακούλι και το ότι στη Μόντσα βγήκαμε 2οι και 4οι και ότι στη συνολική βαθμολογία ανεβήκαμε 3οι
Τό ξερα είπα να μην τα γράψω όλα μαζί
-
Υπάρχει καμιά πληροφορία για το αν θα επιστρέψει για το 2010 ο Κατσίμης στο τιμόνι του Θρύλου;
Φέτος γιατί απομακρύνθηκε; Λόγω του Rigon;
O οποίος Rigon γιατί απομακρύνθηκε και αυτός; Λόγω του Guerrieri; -
Δεν προβλέπεται να επιστρέψει προσεχώς. Το πρόβλημα ήταν καθαρά θέμα εξεύρεσης χορηγών.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Δεν προβλέπεται να επιστρέψει προσεχώς. Το πρόβλημα ήταν καθαρά θέμα εξεύρεσης χορηγών.Είχα την εντύπωση ότι υπήρχε κάποια συνεργασία με το ποδοσφαιρικό τμήμα αλλά μάλλον δεν ισχύει αυτό ε;
-
Η απαντηση ειναι πολυ απλη. Καθε συμμετοχη εχει καποια εξοδα:
- αν η ποδοσφαιρικη ομαδα τα αναλαβει μπορει να ορισει οποιο οδηγο και οποια αγωνιστικη ομαδα θελει
- αν καποιος οδηγος τα αναλαβει το ιδιο, μπορει να κανει οτι επιλογες θελει
- αν κανεις απο τους δυο δεν τα αναλαβει, τοτε πληρωνει ο διογρανωτης του SLF και βαζει οποιο οδηγο και αγωνιστικη ομαδα θελει
Το χειμωνα ο Ολυμπιακος αποφασισε να μη δωσει δεκαρα, ο Σταματης δεν καταφερε να βρει το μπατζετ και ετσι οι διοργανωτες τοποθετησαν τον Rigon στο τιμονι που παραλληλα ετρεχε στο GP2. Επειδη ομως στο δευτερο μισο του πρωταθληματος υπηρχαν καποιες κοινες ημερομηνιες SLF και GP2, ο Rigon αποφασισε να επικεντρωθει στο GP2 και ετσι τη θεση του πηρε ο Guerreri. Στην πραγματικοτητα ο Ολυμπιακος ειναι τυχερος γιατι οι οργανωτες του ορισαν εξαιρετικους οδηγους, θα μπορουσαν να τον ειχαν θαψει. Βεβαια και που κερδιζει ο Ολυμπιακος δεν το μαθαινει κανενας γιατι η Sports United τα εκανε θαλασσα με τις επιλογες της και ουσιαστικα αποξενωσε τη συμμετοχη του Ολυμπιακου απο τα ελληνικα μιντια. Αλλη μια χαμενη ευκαιρια απο πολλες αποψεις.
-
ω ευχαριστώ για την αναλυτική ενημέρωση!
Αν και απογοητεύτηκα λίγο αν είναι όντως όπως τα λες.
Γιατί τότε, στην ουσία το μόνο που έχει σχέση με τον Ολυμπιακό είναι τα χρώματα της ομάδας και οι όποιοι φίλαθλοι την παρακολουθούν. Είναι μια ομάδα-μαϊμού από τη στιγμή που δεν τη διοικεί ο Ολυμπιακός.
Η SLF απλά εκμεταλλεύεται εμπορικά την αναγνωρισιμότητα του 'δαφνοστεφανωμένου έφηβου' και μάλιστα σε τυχόν νίκες της ομάδας διαφημίζει το προϊόν της στο γήπεδο μπροστά σε χιλιάδες θεατές, όπως συνέβει μετά τη νίκη στην Πορτογαλία:
Youtube Videoκαθώς επίσης και σε διάφορα motorshow:
http://www.youtube.com/watch?v=eBjBQ3wzZZI
Youtube Videoκαι φυσικά κατά το ντεμπούτο:
Youtube VideoΕίναι τόσο άσχημα;
Και εντάξει, δε λέω, είναι όμορφο που έχουμε μια ελληνική ομάδα, αλλά να είναι και με ελληνική διαχείριση!
-
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
Η SLF απλά εκμεταλλεύεται εμπορικά την αναγνωρισιμότητα του 'δαφνοστεφανωμένου έφηβου'...
Που ? Στην Ευρώπη ? .... ( όχι δεν είμαι κλωνος του KaragouniS )
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
Η SLF απλά εκμεταλλεύεται εμπορικά την αναγνωρισιμότητα του 'δαφνοστεφανωμένου έφηβου'...
Που ? Στην Ευρώπη ? .... ( όχι δεν είμαι κλωνος του KaragouniS )
Παντού!
SuperLeague Formula