-
Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
Είναι η ιδέα μου ή πραγματικότητα για κάποιο λόγο ??Πάντα όταν περνά opel από δίπλα μου, κάνει ένα χαρακτηριστικό σφύριγμα ειδικά στα astra και στα corsa. Τι έιναι ?
Όντως κάνουν ένα χαρακτηριστικό σφύριγμα. Το εν λόγω σφύριγμα το έκαναν οι πρώτοι Ecotec του 1,0 κ των 1,2 λιτρων ενώ μετά την έλευση της σειράς Twinport Ecotec το σφύριγμα το κάνει και ο 1,4. Οι 1,6 κ 1,8 το κάνουν αλλα σε πολύ μικρότερο βαθμό...
Γουστάρω πολύ να μπαίνω στα στενα και να ακούω το σφυριγμα που κάνει το Corsa μου στις 3500σ.αλ.!!!!
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Μαλλον ειναι τα 1.4 μοτερ της Opel που φορανε καδενα για την κινηση των εκκεντροφορων επικεφαλης....+1 ο ήχος του είναι χαρακτηριστικότατος!!
-
Κύριε των Δυνάμεων!
Σήμερα η σύζυγος πήγε το 2 μηνών Άστρα της (4500 χλμ) για ένα τσεκ, μιας και της (μας) μύριζε βενζίνη σποραδικά...
Ελαττωματικό (τριχοειδής ρωγμή) ρεζερβουάρ εκ κατασκευής...
Το ότι ζούμε είναι θαύμα δηλαδή...
Σε ευχαριστώ, ω Εταιρεία! -
κοιτα χαρά ο 'απο πάνω'!!
παντως και γω καταλαβαινω τα ecotecS ακομη και χωρις να κοιτάξω ότι έρχετε opel!
-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Κύριε των Δυνάμεων!Σήμερα η σύζυγος πήγε το 2 μηνών Άστρα της (4500 χλμ) για ένα τσεκ, μιας και της (μας) μύριζε βενζίνη σποραδικά...
Ελαττωματικό (τριχοειδής ρωγμή) ρεζερβουάρ εκ κατασκευής...
Το ότι ζούμε είναι θαύμα δηλαδή...
Σε ευχαριστώ, ω Εταιρεία!Επικίνδυνο κατασκευαστικό λάθος ( θεωρητικά ) αλλά νομίζω ότι είναι από αυτά που μπορεί να συμβούν.
-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Κύριε των Δυνάμεων!Σήμερα η σύζυγος πήγε το 2 μηνών Άστρα της (4500 χλμ) για ένα τσεκ, μιας και της (μας) μύριζε βενζίνη σποραδικά...
Ελαττωματικό (τριχοειδής ρωγμή) ρεζερβουάρ εκ κατασκευής...
Το ότι ζούμε είναι θαύμα δηλαδή...
Σε ευχαριστώ, ω Εταιρεία!Μην βλέπεις πολύ Hollywood, δύσκολα να πάθεις κάτι με μια διαρροή από το τεπόζιτο. Αν ήταν στο χώρο του κινητήρα, ΙΣΩΣ, αλλά και πάλι, σε νορμάλ συνθήκες, δύσκολο, μόνο σε τρακάρισμα.
Για να πάρει φωτιά ένα αυτοκίνητο, θα πρέπει να υπάρξει και η σπίθα, είτε από κάποιο καλώδιο, είτε από μια πυρωμένη εξάτμιση.Δεν το λέω με απόλυτη βεβαιότητα, αλλά θεωρώ πως δεν είναι καθόλου εύκολο να κινδυνέψεις από κάτι τέτοιο...
Εξάλλου (για να σε αγχώσω...), πολλά παλιά αυτοκίνητα έχουν ρεζερβουάρ με διαρροές και οι οδηγοί τους είναι ακόμη μαζί μας! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Κύριε των Δυνάμεων!
Σήμερα η σύζυγος πήγε το 2 μηνών Άστρα της (4500 χλμ) για ένα τσεκ, μιας και της (μας) μύριζε βενζίνη σποραδικά...
Ελαττωματικό (τριχοειδής ρωγμή) ρεζερβουάρ εκ κατασκευής...
Το ότι ζούμε είναι θαύμα δηλαδή...
Σε ευχαριστώ, ω Εταιρεία!Μην βλέπεις πολύ Hollywood, δύσκολα να πάθεις κάτι με μια διαρροή από το τεπόζιτο. Αν ήταν στο χώρο του κινητήρα, ΙΣΩΣ, αλλά και πάλι, σε νορμάλ συνθήκες, δύσκολο, μόνο σε τρακάρισμα.
Για να πάρει φωτιά ένα αυτοκίνητο, θα πρέπει να υπάρξει και η σπίθα, είτε από κάποιο καλώδιο, είτε από μια πυρωμένη εξάτμιση.Δεν το λέω με απόλυτη βεβαιότητα, αλλά θεωρώ πως δεν είναι καθόλου εύκολο να κινδυνέψεις από κάτι τέτοιο...
Εξάλλου (για να σε αγχώσω...), πολλά παλιά αυτοκίνητα έχουν ρεζερβουάρ με διαρροές και οι οδηγοί τους είναι ακόμη μαζί μας!Φουλαρεις βενζινη και το παρκαρεις ,αρχιζει να σταζει και ενας περαστικος πεταει ενα τσιγαρο κατω απο το αμαξι.Δυσκολο;
-
Η βενζίνη δεν αναφλέγεται τόσο εύκολα. Βέβαια, δεν το συζητώ, ρεζερβουάρ με τρύπα, ακόμα και τριχοειδή, είναι απλά απαράδεκτο και επικίνδυνο.
Πως δημιουργήθηκε θα σου εξηγήσουν?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Κύριε των Δυνάμεων!
Σήμερα η σύζυγος πήγε το 2 μηνών Άστρα της (4500 χλμ) για ένα τσεκ, μιας και της (μας) μύριζε βενζίνη σποραδικά...
Ελαττωματικό (τριχοειδής ρωγμή) ρεζερβουάρ εκ κατασκευής...
Το ότι ζούμε είναι θαύμα δηλαδή...
Σε ευχαριστώ, ω Εταιρεία!Μην βλέπεις πολύ Hollywood, δύσκολα να πάθεις κάτι με μια διαρροή από το τεπόζιτο. Αν ήταν στο χώρο του κινητήρα, ΙΣΩΣ, αλλά και πάλι, σε νορμάλ συνθήκες, δύσκολο, μόνο σε τρακάρισμα.
Για να πάρει φωτιά ένα αυτοκίνητο, θα πρέπει να υπάρξει και η σπίθα, είτε από κάποιο καλώδιο, είτε από μια πυρωμένη εξάτμιση.Δεν το λέω με απόλυτη βεβαιότητα, αλλά θεωρώ πως δεν είναι καθόλου εύκολο να κινδυνέψεις από κάτι τέτοιο...
Εξάλλου (για να σε αγχώσω...), πολλά παλιά αυτοκίνητα έχουν ρεζερβουάρ με διαρροές και οι οδηγοί τους είναι ακόμη μαζί μας!Φουλαρεις βενζινη και το παρκαρεις ,αρχιζει να σταζει και ενας περαστικος πεταει ενα τσιγαρο κατω απο το αμαξι.Δυσκολο;
H υγρή βενζίνη, όσο και να σου φανεί περίεργο, θα σβήσει το τσιγάρο. Το τσιγάρο δεν είναι κίνδυνος, είναι όμως ένα βραχυκύκλωμα. Γι'αυτό και φωτιές στ'αυτοκίνητα γίνονται , είτε σε τρακάρισμα, είτε σε βραχυκύκλωμα.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Η βενζίνη δεν αναφλέγεται τόσο εύκολα. Βέβαια, δεν το συζητώ, ρεζερβουάρ με τρύπα, ακόμα και τριχοειδή, είναι απλά απαράδεκτο και επικίνδυνο.Πως δημιουργήθηκε θα σου εξηγήσουν?
Τι να εξηγήσουν ; Λογικά σφάλμα της παραγωγής είναι και δεν αποκλείσθηκε το εν λόγω τεπόζιτο στο έλεγχο ποιότητος.
Δεν νομίζω ότι είναι κάτι τραγικό αλλά ο φίλος τρόμαξε και του δημιουργήθηκαν εντυπώσεις.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Κύριε των Δυνάμεων!
Σήμερα η σύζυγος πήγε το 2 μηνών Άστρα της (4500 χλμ) για ένα τσεκ, μιας και της (μας) μύριζε βενζίνη σποραδικά...
Ελαττωματικό (τριχοειδής ρωγμή) ρεζερβουάρ εκ κατασκευής...
Το ότι ζούμε είναι θαύμα δηλαδή...
Σε ευχαριστώ, ω Εταιρεία!Μην βλέπεις πολύ Hollywood, δύσκολα να πάθεις κάτι με μια διαρροή από το τεπόζιτο. Αν ήταν στο χώρο του κινητήρα, ΙΣΩΣ, αλλά και πάλι, σε νορμάλ συνθήκες, δύσκολο, μόνο σε τρακάρισμα.
Για να πάρει φωτιά ένα αυτοκίνητο, θα πρέπει να υπάρξει και η σπίθα, είτε από κάποιο καλώδιο, είτε από μια πυρωμένη εξάτμιση.Δεν το λέω με απόλυτη βεβαιότητα, αλλά θεωρώ πως δεν είναι καθόλου εύκολο να κινδυνέψεις από κάτι τέτοιο...
Εξάλλου (για να σε αγχώσω...), πολλά παλιά αυτοκίνητα έχουν ρεζερβουάρ με διαρροές και οι οδηγοί τους είναι ακόμη μαζί μας!Φουλαρεις βενζινη και το παρκαρεις ,αρχιζει να σταζει και ενας περαστικος πεταει ενα τσιγαρο κατω απο το αμαξι.Δυσκολο;
H υγρή βενζίνη, όσο και να σου φανεί περίεργο, θα σβήσει το τσιγάρο. Το τσιγάρο δεν είναι κίνδυνος, είναι όμως ένα βραχυκύκλωμα. Γι'αυτό και φωτιές στ'αυτοκίνητα γίνονται , είτε σε τρακάρισμα, είτε σε βραχυκύκλωμα.
Εγω αυτο το ξερω για το πετρελαιο και οχι για την βενζινη.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Κύριε των Δυνάμεων!
Σήμερα η σύζυγος πήγε το 2 μηνών Άστρα της (4500 χλμ) για ένα τσεκ, μιας και της (μας) μύριζε βενζίνη σποραδικά...
Ελαττωματικό (τριχοειδής ρωγμή) ρεζερβουάρ εκ κατασκευής...
Το ότι ζούμε είναι θαύμα δηλαδή...
Σε ευχαριστώ, ω Εταιρεία!Μην βλέπεις πολύ Hollywood, δύσκολα να πάθεις κάτι με μια διαρροή από το τεπόζιτο. Αν ήταν στο χώρο του κινητήρα, ΙΣΩΣ, αλλά και πάλι, σε νορμάλ συνθήκες, δύσκολο, μόνο σε τρακάρισμα.
Για να πάρει φωτιά ένα αυτοκίνητο, θα πρέπει να υπάρξει και η σπίθα, είτε από κάποιο καλώδιο, είτε από μια πυρωμένη εξάτμιση.Δεν το λέω με απόλυτη βεβαιότητα, αλλά θεωρώ πως δεν είναι καθόλου εύκολο να κινδυνέψεις από κάτι τέτοιο...
Εξάλλου (για να σε αγχώσω...), πολλά παλιά αυτοκίνητα έχουν ρεζερβουάρ με διαρροές και οι οδηγοί τους είναι ακόμη μαζί μας!Φουλαρεις βενζινη και το παρκαρεις ,αρχιζει να σταζει και ενας περαστικος πεταει ενα τσιγαρο κατω απο το αμαξι.Δυσκολο;
H υγρή βενζίνη, όσο και να σου φανεί περίεργο, θα σβήσει το τσιγάρο. Το τσιγάρο δεν είναι κίνδυνος, είναι όμως ένα βραχυκύκλωμα. Γι'αυτό και φωτιές στ'αυτοκίνητα γίνονται , είτε σε τρακάρισμα, είτε σε βραχυκύκλωμα.
Εγω αυτο το ξερω για το πετρελαιο και οχι για την βενζινη.
Ισχύει και για τα δύο. Η βενζίνη είναι φοβερά πτητική, γι'αυτό και εύφλεκτη: αν πας με τσιγάρο την ώρα που βάζει βενζίνη κάποιος κοντά στο στόμιο, θα πάρει φωτιά αμέσως! Αν ανοίξεις το ρεζερβουάρ, μια κρύα μέρα με το αυτοκίνητο σβηστό (και κρύο...) και πετάξεις ΜΕΣΑ, αναμμένο τσιγάρο, απλά θα σβήσει!
Πάντως, μην το δοκιμάσεις καλού κακού!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πάντως, μην το δοκιμάσεις καλού κακού!
disclaimer, ουδεμία ευθύνη φέρω άμα τίποτα απο τα παραπάνω δεν ισχύει και σε πάρει ο δι@ολος
-
Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε, η βενζίνη είναι τόσο εύφλεκτη λόγω της πτητικότητάς της. Οι ατμοί της είναι που αναφλέγονται.
Εδώ, στην επαρχία, υπάρχει το κακό συνήθειο του καψίματος των καλαμιών μετά το θερισμό, και συμβαίνει τότε τα αποκαΐδια να βρίσκονται εκατέρωθεν και πάνω στο οδόστρωμα. Ειπώθηκε επίσης το παράδειγμα της γόπας από τσιγάρο.
Για να μην μακρυγορούμε, το πρόβλημα ΕΙΝΑΙ (ήταν) επικίνδυνο.
Όποιος αμφιβάλλει ας παίξει τον brainiac στην αυλή του και θα του ζητήσω συγγνώμη αν έχει δίκιο...
Από την αντιπροσωπεία δεν έχω κανένα παράπονο, αντιθέτως θα περίμενα να μην πάρουν στα σοβαρά την νέα οδηγό (με Ν στο πίσω παρμπρίζ) και αφού απέκλεισαν σωληνώσεις κλπ μπράβο τους που έψαξαν λίγο παραπάνω και το βρήκαν...
Θα προτιμούσα όμως η GM να είχε την δυνατότητα να αποκλείσει από την κυκλοφορία τρύπιο ρεζερβουάρ εν έτει 2008. Τέλος καλό, όλα καλά... -
Συμβαίνουν αυτά. Κάποιο ρομπότ δεν έλεγξε σωστά ή απλώς η ρωγμή έγινε μετά από άλλο παράγοντα.
-
http://www.metacafe.com/watch/1963200/c ... and_drift/
-
Παιδιά ένας φίλος έχει το astra 1.8 GTC μοντέλο 2007. Τον πήρανε τηλέφωνο από την αντοπροσωπεία να κανονίσουν να το πάει μέσα για αναβάθμιση όπως είπανε, γύρω στα 200-300 ευρώ θα κοστίσει και θα το κρατήσουν δύο ημέρες(θα του παρέχουν άλλο αυτοκίνητο). Λεπτομέρειες δεν ρώτησε γιατί ήταν στη δουλειά. Επειδή μας φάνηκε λίγο περίεργο το σκηνικό έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι? Όλο το σκηνικό μυρίζει ανάκληση αλλά είναι δυνατόν να του ζητάνε λεφτά?
-
Αμάξι σε εγγύηση και του ζητάνε να πληρώσει για update;
-
για 200ε το κραταω και γω το αστρα 2 μερες και κανω 'αναβαθμιση'...
-
Ο χρήστης ata έγραψε:
Παιδιά ένας φίλος έχει το astra 1.8 GTC μοντέλο 2007. Τον πήρανε τηλέφωνο από την αντοπροσωπεία να κανονίσουν να το πάει μέσα για αναβάθμιση όπως είπανε, γύρω στα 200-300 ευρώ θα κοστίσει και θα το κρατήσουν δύο ημέρες(θα του παρέχουν άλλο αυτοκίνητο). Λεπτομέρειες δεν ρώτησε γιατί ήταν στη δουλειά. Επειδή μας φάνηκε λίγο περίεργο το σκηνικό έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι? Όλο το σκηνικό μυρίζει ανάκληση αλλά είναι δυνατόν να του ζητάνε λεφτά?Εκτός του ότι είναι στη 2ετή εγγύηση, ακόμα κι αν είχε βγει από αυτήν κι ίσχυε η τετραετής επέκταση, η τελευταία θα κάλυπτε τον εγκέφαλο. Απο+κλείεται να του πάρουν λεφτά. Να επικοινωνήσει αυτός με την αντιπροσωπεία γιατί κάτι άλλο πρέπει να παίζει.
OPEL FORUM