-
Καλημέρα,
Δεν έχω κάνει πολλές δημοσιεύσεις, αλλά διαβάζω τα post στο forum σχεδόν καθημερινά και τους 4Τ κάπου... 15 χρόνια. Έχω ένα Renault Clio 1.2 16V που στις αρχές του άλλου μήνα κλείνει 2 χρόνια. Το πρόβλημα μου είναι το εξής. Τέλη Δεκέμβρη και ενώ προσπαθώ να παρκάρω στο Κολωνάκι ( το καθιερωμένο 20-λεπτο+ ) βρίσκω μία θέση σε δρόμο με έντονη κλίση. Όπισθεν, αύξηση στροφών κινητήρα, ανέβασμα του πίσω δεξιά τροχού στο πεζοδρόμιο και ... καπνοί (λευκός καπνός) από μπροστά δεξιά όταν ο μπροστά τροχός συναντά το πεζοδρόμιο. Αποτέλεσμα. Το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να ανεβάσει τον μπροστά τροχό του στο πεζοδρόμιο και όταν συνήλθα από το σοκ και αφού έκανα έλεγχο της μηχανής ανοίγοντας το καπώ και κοιτάζοντας μέσα με ένα φακό ( ήταν και βράδυ...) για κάποια διαρροή, εγκατέλειψα την προσπάθεια και αναζήτησα νέα θέση παρκαρίσματος. Το αυτοκίνητο μετά το επεισόδιο δεν άλλαζε τις ταχύτητες κανονικά (πατινάριζε...) και μύριζε έντονα στο εσωτερικό του ( όπως μυρίζουν κάποιες φορές τα τακάκια όταν ζεσταίνονται). Τρομοκρατημένος την επόμενη μέρα επισκέπτομαι αντιπροσωπεία της Renault και μιας και ήταν Σάββατο παίρνουν τηλέφωνο τον τεχνικό τους (μπράβο για την κίνηση τους), του περιγράφω το περιστατικό και μου εξηγεί ότι 'κούρασα' τον δίσκο, υπερθερμάνθηκε και απλά είναι μία μικρή φθορά του. Η οσμή έκανε να φύγει 4 ημέρες, το αυτοκίνητο δεν πατινάριζε μετά και περίπου 1000 χλμ μετά, τώρα δηλαδή, το πεντάλ του συμπλέκτη άπέκτησε μία τραχειά λειτουργία όταν ζεσταίνεται (σαν να υπάρχει μία τριβή κάπου) και αισθάνομαι τις ταχύτητες να αλλάζουν λίγο πιο δύσκολα. Τέλος ο ίδιος ο επιλογέας άρχισε να τρίζει. Δεν γνωρίζω πολλά από τα μηχανικά των αυτοκινήτων (πόσο μάλλον από συστήματα μετάδοσης) αλλά οδηγώ 10 χρόνια, έχω οδηγήσει για πάνω από 20.000 χλμ. το καθένα, 4 διαφορετικά αυτοκίνητα και τέτοιο περιστατικό δεν μου έχει ξανασυμβεί. Δεν φταίει ο τρόπος που αλλάζω ταχύτητες + το αυτοκίνητο έχει τώρα που γράφω 23.500 χλμ. ( 17.000 στην Αθήνα είναι αλήθεια και σε συνθήκες κυκλοφοριακής τρέλλας) + εγγύηση δεν υπάρχει = ο λόγος που δεν αισθάνομαι πολύ άνετα (να το πώ ευγενικά) τώρα που πλησιάζει το πρώτο μεγάλο σέρβις. Τι μπορεί να φταίει; Να ανησυχώ για αυτό που ακούω ( και ασφαλώς δεν ξέρω τι είναι) δίσκο-πλατώ; Τι κόστος έχει αυτό αν προκύψει τελικά; Υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο; Είναι δικαιολογημένη αυτή η βλάβη σε ένα αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας; Μπορώ να κάνω έλεγχο σε κάποιο συνεργείο που να είναι ειδικευμένο σε συστήματα μετάδοσης (ξέρετε κανένα; ) ; Ζητώ συγνώμη για το μέγεθος του post και ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση . -
Καλημέρα,
Δεν έχω κάνει πολλές δημοσιεύσεις, αλλά διαβάζω τα post στο forum σχεδόν καθημερινά και τους 4Τ κάπου... 15 χρόνια. Έχω ένα Renault Clio 1.2 16V που στις αρχές του άλλου μήνα κλείνει 2 χρόνια. Το πρόβλημα μου είναι το εξής. Τέλη Δεκέμβρη και ενώ προσπαθώ να παρκάρω στο Κολωνάκι ( το καθιερωμένο 20-λεπτο+ ) βρίσκω μία θέση σε δρόμο με έντονη κλίση. Όπισθεν, αύξηση στροφών κινητήρα, ανέβασμα του πίσω δεξιά τροχού στο πεζοδρόμιο και ... καπνοί (λευκός καπνός) από μπροστά δεξιά όταν ο μπροστά τροχός συναντά το πεζοδρόμιο. Αποτέλεσμα. Το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να ανεβάσει τον μπροστά τροχό του στο πεζοδρόμιο και όταν συνήλθα από το σοκ και αφού έκανα έλεγχο της μηχανής ανοίγοντας το καπώ και κοιτάζοντας μέσα με ένα φακό ( ήταν και βράδυ...) για κάποια διαρροή, εγκατέλειψα την προσπάθεια και αναζήτησα νέα θέση παρκαρίσματος. Το αυτοκίνητο μετά το επεισόδιο δεν άλλαζε τις ταχύτητες κανονικά (πατινάριζε...) και μύριζε έντονα στο εσωτερικό του ( όπως μυρίζουν κάποιες φορές τα τακάκια όταν ζεσταίνονται). Τρομοκρατημένος την επόμενη μέρα επισκέπτομαι αντιπροσωπεία της Renault και μιας και ήταν Σάββατο παίρνουν τηλέφωνο τον τεχνικό τους (μπράβο για την κίνηση τους), του περιγράφω το περιστατικό και μου εξηγεί ότι 'κούρασα' τον δίσκο, υπερθερμάνθηκε και απλά είναι μία μικρή φθορά του. Η οσμή έκανε να φύγει 4 ημέρες, το αυτοκίνητο δεν πατινάριζε μετά και περίπου 1000 χλμ μετά, τώρα δηλαδή, το πεντάλ του συμπλέκτη άπέκτησε μία τραχειά λειτουργία όταν ζεσταίνεται (σαν να υπάρχει μία τριβή κάπου) και αισθάνομαι τις ταχύτητες να αλλάζουν λίγο πιο δύσκολα. Τέλος ο ίδιος ο επιλογέας άρχισε να τρίζει. Δεν γνωρίζω πολλά από τα μηχανικά των αυτοκινήτων (πόσο μάλλον από συστήματα μετάδοσης) αλλά οδηγώ 10 χρόνια, έχω οδηγήσει για πάνω από 20.000 χλμ. το καθένα, 4 διαφορετικά αυτοκίνητα και τέτοιο περιστατικό δεν μου έχει ξανασυμβεί. Δεν φταίει ο τρόπος που αλλάζω ταχύτητες + το αυτοκίνητο έχει τώρα που γράφω 23.500 χλμ. ( 17.000 στην Αθήνα είναι αλήθεια και σε συνθήκες κυκλοφοριακής τρέλλας) + εγγύηση δεν υπάρχει = ο λόγος που δεν αισθάνομαι πολύ άνετα (να το πώ ευγενικά) τώρα που πλησιάζει το πρώτο μεγάλο σέρβις. Τι μπορεί να φταίει; Να ανησυχώ για αυτό που ακούω ( και ασφαλώς δεν ξέρω τι είναι) δίσκο-πλατώ; Τι κόστος έχει αυτό αν προκύψει τελικά; Υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο; Είναι δικαιολογημένη αυτή η βλάβη σε ένα αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας; Μπορώ να κάνω έλεγχο σε κάποιο συνεργείο που να είναι ειδικευμένο σε συστήματα μετάδοσης (ξέρετε κανένα; ) ; Ζητώ συγνώμη για το μέγεθος του post και ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση . -
Καλημέρα,
Δεν έχω κάνει πολλές δημοσιεύσεις, αλλά διαβάζω τα post στο forum σχεδόν καθημερινά και τους 4Τ κάπου... 15 χρόνια. Έχω ένα Renault Clio 1.2 16V που στις αρχές του άλλου μήνα κλείνει 2 χρόνια. Το πρόβλημα μου είναι το εξής. Τέλη Δεκέμβρη και ενώ προσπαθώ να παρκάρω στο Κολωνάκι ( το καθιερωμένο 20-λεπτο+ ) βρίσκω μία θέση σε δρόμο με έντονη κλίση. Όπισθεν, αύξηση στροφών κινητήρα, ανέβασμα του πίσω δεξιά τροχού στο πεζοδρόμιο και ... καπνοί (λευκός καπνός) από μπροστά δεξιά όταν ο μπροστά τροχός συναντά το πεζοδρόμιο. Αποτέλεσμα. Το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να ανεβάσει τον μπροστά τροχό του στο πεζοδρόμιο και όταν συνήλθα από το σοκ και αφού έκανα έλεγχο της μηχανής ανοίγοντας το καπώ και κοιτάζοντας μέσα με ένα φακό ( ήταν και βράδυ...) για κάποια διαρροή, εγκατέλειψα την προσπάθεια και αναζήτησα νέα θέση παρκαρίσματος. Το αυτοκίνητο μετά το επεισόδιο δεν άλλαζε τις ταχύτητες κανονικά (πατινάριζε...) και μύριζε έντονα στο εσωτερικό του ( όπως μυρίζουν κάποιες φορές τα τακάκια όταν ζεσταίνονται). Τρομοκρατημένος την επόμενη μέρα επισκέπτομαι αντιπροσωπεία της Renault και μιας και ήταν Σάββατο παίρνουν τηλέφωνο τον τεχνικό τους (μπράβο για την κίνηση τους), του περιγράφω το περιστατικό και μου εξηγεί ότι 'κούρασα' τον δίσκο, υπερθερμάνθηκε και απλά είναι μία μικρή φθορά του. Η οσμή έκανε να φύγει 4 ημέρες, το αυτοκίνητο δεν πατινάριζε μετά και περίπου 1000 χλμ μετά, τώρα δηλαδή, το πεντάλ του συμπλέκτη άπέκτησε μία τραχειά λειτουργία όταν ζεσταίνεται (σαν να υπάρχει μία τριβή κάπου) και αισθάνομαι τις ταχύτητες να αλλάζουν λίγο πιο δύσκολα. Τέλος ο ίδιος ο επιλογέας άρχισε να τρίζει. Δεν γνωρίζω πολλά από τα μηχανικά των αυτοκινήτων (πόσο μάλλον από συστήματα μετάδοσης) αλλά οδηγώ 10 χρόνια, έχω οδηγήσει για πάνω από 20.000 χλμ. το καθένα, 4 διαφορετικά αυτοκίνητα και τέτοιο περιστατικό δεν μου έχει ξανασυμβεί. Δεν φταίει ο τρόπος που αλλάζω ταχύτητες + το αυτοκίνητο έχει τώρα που γράφω 23.500 χλμ. ( 17.000 στην Αθήνα είναι αλήθεια και σε συνθήκες κυκλοφοριακής τρέλλας) + εγγύηση δεν υπάρχει = ο λόγος που δεν αισθάνομαι πολύ άνετα (να το πώ ευγενικά) τώρα που πλησιάζει το πρώτο μεγάλο σέρβις. Τι μπορεί να φταίει; Να ανησυχώ για αυτό που ακούω ( και ασφαλώς δεν ξέρω τι είναι) δίσκο-πλατώ; Τι κόστος έχει αυτό αν προκύψει τελικά; Υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο; Είναι δικαιολογημένη αυτή η βλάβη σε ένα αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας; Μπορώ να κάνω έλεγχο σε κάποιο συνεργείο που να είναι ειδικευμένο σε συστήματα μετάδοσης (ξέρετε κανένα; ) ; Ζητώ συγνώμη για το μέγεθος του post και ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση . -
Είναι σίγουρα δίσκος . Με την πρώτη ευκαιρία άλλαξε δίσκο-πλατο.
Η φθορά του δίσκου όπως καταλαβαίνεις εξαρτάται από τη χρήση και όχι το χρόνο. Προσπάθησε να μην πατινάρεις τόσο το δίσκο όπως μας περιέγραψες και δεν θα έχεις προβλήματα,
Στο συνεργείο που θα πας ρώτα αν μπαίνει μεγαλύτερος δίσκος πχ. από CLIO 1.6 . Eδώ κάποιος που ξέρει από CLIO μπορεί να απαντήσει.
-
Φιλε μου το πιο πιθανο ειναι να θελεις δισκο πλατο....
Μπορεις να βαλεις ενα πιο ενισχυμενο απο την Αγγλικη K-tec αλλα δυστυχως δεν μπορω να σου πω με σιγουρια αν γινεται να βαλεις ενα μεγαλυτερο απο πχ 1,6(αν και μαλλον μπορεις)
Βεβαια με παραξενευει οτι η μυρωδια εκανε να φυγει 4 ημερες(πολυ καταπονηση μιλαμε)ενω εμενα μου εχει παρουσιασει 2-3 φορες που το ζοριζω το αυτοκινητο σε εκκινησεις δυσαρεστη μυρωδια σαν καμμενο αλλα για πολυ λιγο και οταν κρυωνει δεν αντιμετωπιζω κανενα απολυτως προβλημα...... -
Παιδιά ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που δείξατε. Δυστυχώς επαληθεύσατε τους φόβους που είχα. Και πάλι όμως μου φαίνεται εξαιρετικά περίεργο για ένα αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας. Και δεν είμαι ο τύπος που σκίζει το αυτοκίνητο... Τι μπορώ να κάνω όμως; Τίποτα... Άρα θα τους πω να κοιτάξουν το δίσκο, να μου πουν σε τι κατάσταση είναι και ανάλογα προχωράω. Καμία ιδέα για το κόστος αντικατάστασης (Renault);
-
Κάποτε γνώρισα κάποιον ο οποίος άλλαζε δίσκο κάθε έξι μήνες!!!Είχε ένα παλιό Οπελ κόρσα,ΔΕΝ τό έσκιζε(ήταν πολύ μεγάλης ηλικίας) καί έκανε ελάχιστα χιλιόμετρα σέ αυτούς τούς έξι μήνες.
Ο μηχανικός του(πού είναι καί δικός μου)δέν μπορούσε νά τό πιστέψει,μέχρι πού μπήκε στό κόρσα νά τόν πάει μία βόλτα ο μπάρμπας.
Τί ανακάλυψε.
Ο μπάρμπας είχε συνεχώς τό πόδι πάνω στό πεντάλ τού συμπλέκτη!!! -
Μαλλον ξεφευγω λιγο απο το θεμα, αλλα προκειται παλι για clio (1.4) και τον συμπλεκτη του.
Ενω καθε πρωι που ξεκιναω ολα ειναι μια χαρα, μετα απο κανα 5αρι χιλιομετρα στην πολη (με το αναγκαστικο σταματα-ξεκινα και συνεχεια συμπλεκτες κλπ...) ο συμπλεκτης αρχιζει να τριζει (!!!) εκνευριστικα πολυ...
Μιλαμε οτι κανει ενα γρου γρου λες και χοροπηδαω πανω σε ελατηρια στρωματος..
Εχετε καμια ιδεα του τι μπορω να κανω ή τι φταιει προτου το παω να το κοιταξουν? -
Ο χρήστης ethnikaras έγραψε:
Μαλλον ξεφευγω λιγο απο το θεμα, αλλα προκειται παλι για clio (1.4) και τον συμπλεκτη του.
Ενω καθε πρωι που ξεκιναω ολα ειναι μια χαρα, μετα απο κανα 5αρι χιλιομετρα στην πολη (με το αναγκαστικο σταματα-ξεκινα και συνεχεια συμπλεκτες κλπ...) ο συμπλεκτης αρχιζει να τριζει (!!!) εκνευριστικα πολυ...
Μιλαμε οτι κανει ενα γρου γρου λες και χοροπηδαω πανω σε ελατηρια στρωματος..
Εχετε καμια ιδεα του τι μπορω να κανω ή τι φταιει προτου το παω να το κοιταξουν?να υποθεσω ελατηρια του δισκου...
-
Ο χρήστης ethnikaras έγραψε:
Μαλλον ξεφευγω λιγο απο το θεμα, αλλα προκειται παλι για clio (1.4) και τον συμπλεκτη του.
Ενω καθε πρωι που ξεκιναω ολα ειναι μια χαρα, μετα απο κανα 5αρι χιλιομετρα στην πολη (με το αναγκαστικο σταματα-ξεκινα και συνεχεια συμπλεκτες κλπ...) ο συμπλεκτης αρχιζει να τριζει (!!!) εκνευριστικα πολυ...
Μιλαμε οτι κανει ενα γρου γρου λες και χοροπηδαω πανω σε ελατηρια στρωματος..
Εχετε καμια ιδεα του τι μπορω να κανω ή τι φταιει προτου το παω να το κοιταξουν?Αν ακούγεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, μπορεί και λίγο λαδάκι στο pedal
-
Παιδιά καμία σχέση! Δεν κάνω τα συνήθη λάθη που κάνουν οι νέοι ή άπειροι οδηγοί. Και εξηγούμαι. ΔΕΝ πατάω συμπλέκτη όταν φρενάρω , ΔΕΝ πατινάρω το συμπλέκτη για να αλλάξω ταχύτητα ή όταν είναι να ξεκινήσω το όχημα, στις ανηφόρες δεν έχω ποτέ πρόβλημα να ξεκινήσω και βέβαια στο φανάρι δεν έχω πατημένο το συμπλέκτη και την ταχύτητα μέσα μέχρι να δείξει πράσινο. Για μένα, πιστεύω ότι οφείλεται στο ότι το αυτοκίνητο κάνει πολλά χιλιόμετρα σε συνθήκες κυκλοφοριακού φόρου (ώρες 8.00 - 12.00) και ότι του συμπεριφέρομαι περίπου σαν να ήταν αυτοκίνητο διανομών (σύντομες στάσεις και διαδρομές) κάτι που από ότι δείχνουν τα πράγματα το συγκεκριμμένο μοντέλο απλά δεν μπορεί να ανταπεξέλθει. Προσθέστε τους τριγμούς και τα κοπανήματα από τις αναρτήσεις (χαρακτηριστικά που δεν έχω δει να αναφέρονται από άλλους ιδιοκτήτες) και έχετε μία ιδέα για την κατάσταση του. Τώρα βέβαια αν με ρωτήσετε αν έχω μείνει ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο θα σας πω ότι στα 2 χρόνια που το έχω και πέρα από τα ιδιαίτερα ικανοποιητικά οδηγικα προσόντα και τα θέματα ασφάλειας, άνεσης και εξοπλισμού τα μόνα έξοδα είναι βενζίνη και λάδια, οπότε (μέχρι και σήμερα) η απάντηση θα ήταν θετική. Υπομονή, έκλεισα ραντεβού για σέρβις την Δευτέρα σε εξουσιοδοτημένο οπότε από Τρίτη πιστεύω ότι θα σας έχω ( ευχάριστα; ) νέα
-
Για να έχεις το μέτρο σύγκρισης , ρώτα σε καταστήματα ανταλλακτικών
τιμές για το σέτ συμπλέκτη , που όπως καταλαβαίνω θα χρειαστείς ...Valeo : κωδ. 821183 ( 180 mm διαμ.)
Sachs 3000 853 701
LUK 618 3026 00Είναι και τα τρία πρώτης τοποθέτησης και σε ποιότητα εφάμιλα .
Σημ. Το 1,6 16V φοράει 200 mm διαμ ( Valeo : 821342) , έχει ίδια δόντια
και καρρέ , όμως δέν νομίζω να κάνει στο 1,2 16V.Καλά αποτελέσματα.
Αποστόλης.
-
Και σε μένα μια φορά μύρισε αλλά ήταν μια απίστευτη ανηφόρα και μετά από λίγα μέτρα έφυγε η μυρωδιά...Τώρα για 4 μέρες τι να πω!
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Κάποτε γνώρισα κάποιον ο οποίος άλλαζε δίσκο κάθε έξι μήνες!!!Είχε ένα παλιό Οπελ κόρσα,ΔΕΝ τό έσκιζε(ήταν πολύ μεγάλης ηλικίας) καί έκανε ελάχιστα χιλιόμετρα σέ αυτούς τούς έξι μήνες.
Ο μηχανικός του(πού είναι καί δικός μου)δέν μπορούσε νά τό πιστέψει,μέχρι πού μπήκε στό κόρσα νά τόν πάει μία βόλτα ο μπάρμπας.
Τί ανακάλυψε.
**Ο μπάρμπας είχε συνεχώς τό πόδι πάνω στό πεντάλ τού συμπλέκτη!!! **Πάρα πολοί το βλέπουν ξεκούραστο !!!
Μετά που ανοίγουν το πορτοφόλι για δίσκο κουράζονται!Μαλλον ξεφευγω λιγο απο το θεμα, αλλα προκειται παλι για clio (1.4) και τον συμπλεκτη του.
Ενω καθε πρωι που ξεκιναω ολα ειναι μια χαρα, μετα απο κανα 5αρι χιλιομετρα στην πολη (με το αναγκαστικο σταματα-ξεκινα και συνεχεια συμπλεκτες κλπ...) ο συμπλεκτης αρχιζει να τριζει (!!!) εκνευριστικα πολυ...
Μιλαμε οτι κανει ενα γρου γρου λες και χοροπηδαω πανω σε ελατηρια στρωματος..
Εχετε καμια ιδεα του τι μπορω να κανω ή τι φταιει προτου το παω να το κοιταξουν?Αν πατήσεις ελάχιστα το συμπλέκτη σταματάει?
Ίσα ίσα δηλαδή να ακουμπήσεις το πόδι ας πούμε... -
Τελικα ειχε βαλει υγρασια το συρματοσχοινο (αυτα παθαινεις οταν περνας την αμφιθεας με τις μεγαλες μπορες!!!). Με λιγο σπρεϋ υγρασιας εγινε μουρλια...
Thx παντως -
Κανένα νέο ακόμα. Το πήγα το αυτοκίνητο χθές, το άφησα, είπα του μηχανικού τι περίπου συμβαίνει, με καθησύχασε ότι ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είναι δίσκος- πλατώ σε αυτοκίνητο με 24.000 χλμ. και μου είπε ότι θα το κοιτάξει. Αύριο το μεσημέρι το παίρνω και ελπίζω να έχουν φύγει οι υποψίες μου... Λες να είναι και εμένα απλό πρόβλημα υγρασίας;
-
Σήμερα το μεσημέρι πήρα το αυτοκίνητο από το service. Το κόστος, το αναμενόμενο του στανταρ. Όταν το πήρα, ρωτώντας για τις παρατηρήσεις αναφορικά με συμπλέκτη, επιλογέα κ.λ.π. μου απάντησε ο μηχανικός ότι γράσσαρε τον συμπλέκτη και ότι μάλλον έβρισκε στο πατάκι του οδηγού . Στον επιλογέα δεν κατάλαβε κάτι και δεν ασχολήθηκε μαζί του. Είναι πραγματικά κάτι που με στεναχωρεί να λές τις παρατηρήσεις σου σε αυτόν που φτιάχνει την καρτέλα όταν πηγαίνεις το αυτοκίνητο για service και να καταλαβαίνεις εκ των υστέρων ότι ο άνθρωπος στον οποίο μίλησες δεν μετέφερε τις παρατηρήσεις αυτές στον μηχανικό που ανέλαβε να κάνει το service. Τι εννοώ με αυτό; Φυσικά ο μηχανικός δεν βρήκε κάτι που να του κινήσει το ενδιαφέρον στο κιβώτιο γιατί πολύ απλά είχα πει ότι το πρόβλημα (τρίζει το επιλογέας ενοχλητικά και κάνει θόρυβο) το παρουσιάζει το αυτοκίνητο μετά από ώρα στο δρόμο (μετά από 30' συνεχούς κυκλοφορίας). Τώρα, εγώ ασφαλώς δεν μπορώ να κατηγορήσω τον μηχανικό ότι δεν έκανε σωστά τη δουλειά του αλλά μπορώ να πω ότι είμαι απογοητευμένος από τη συνεργασία που έχουν οι μηχανικοί με τον αρχι-μηχανικό. Ο συμπλέκτης; Το σπίτι μου απέχει 5 χλμ. από το συνεργείο. Πριν φτάσω σπίτι ήδη είχε ξαναρχίσει...
-
Ο χρήστης jgy1 έγραψε:
Σήμερα το μεσημέρι πήρα το αυτοκίνητο από το service. Το κόστος, το αναμενόμενο του στανταρ. Όταν το πήρα, ρωτώντας για τις παρατηρήσεις αναφορικά με συμπλέκτη, επιλογέα κ.λ.π. μου απάντησε ο μηχανικός ότι γράσσαρε τον συμπλέκτη και ότι μάλλον έβρισκε στο πατάκι του οδηγού . Στον επιλογέα δεν κατάλαβε κάτι και δεν ασχολήθηκε μαζί του. Είναι πραγματικά κάτι που με στεναχωρεί να λές τις παρατηρήσεις σου σε αυτόν που φτιάχνει την καρτέλα όταν πηγαίνεις το αυτοκίνητο για service και να καταλαβαίνεις εκ των υστέρων ότι ο άνθρωπος στον οποίο μίλησες δεν μετέφερε τις παρατηρήσεις αυτές στον μηχανικό που ανέλαβε να κάνει το service. Τι εννοώ με αυτό; Φυσικά ο μηχανικός δεν βρήκε κάτι που να του κινήσει το ενδιαφέρον στο κιβώτιο γιατί πολύ απλά είχα πει ότι το πρόβλημα (τρίζει το επιλογέας ενοχλητικά και κάνει θόρυβο) το παρουσιάζει το αυτοκίνητο μετά από ώρα στο δρόμο (μετά από 30' συνεχούς κυκλοφορίας). Τώρα, εγώ ασφαλώς δεν μπορώ να κατηγορήσω τον μηχανικό ότι δεν έκανε σωστά τη δουλειά του αλλά μπορώ να πω ότι είμαι απογοητευμένος από τη συνεργασία που έχουν οι μηχανικοί με τον αρχι-μηχανικό. Ο συμπλέκτης; Το σπίτι μου απέχει 5 χλμ. από το συνεργείο. Πριν φτάσω σπίτι ήδη είχε ξαναρχίσει...Και ο επιλογέας και ο συμπλέκτης κάνει θόρυβο?
-
Καλησπέρα σας.
τελικά, τι έγινε με το πρόβλημα του φίλου μας;
Έχω και εγώ ένα παρόμοιο, στην κατηγορία
Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις -> Τρίξιμο πεταλιού συμπλέκτηΣπύρος
-
Φίλε μου Santhis δεν υπήρξε καμία απολύτως εξέλιξη στο θέμα. Αφού ξεκούμπωσαν την φούσκα κάτω από τον επιλογέα μου έβαλαν γράσσο με το δάχτυλο και χρησιμοποίησαν ένα ειδικό σπρέυ λίπανσης. Το αποτέλεσμα; Έχετε ανακατέψει ποτέ σούπα με κουτάλα; Αυτή είναι η αίσθηση του να αλλάζει κανείς ταχύτητες στο δικό μου αυτοκίνητο. Σαφέστατα τώρα που τελείωσε η εγγύηση μου θα το πάω σε κάποιο συνεργείο να μου πουν τι γίνεται και πως μπορεί να αντιμετωπιστεί.
-
Ο χρήστης jgy1 έγραψε:
Σαφέστατα τώρα που τελείωσε η εγγύηση μου θα το πάω σε κάποιο συνεργείο να μου πουν τι γίνεται και πως μπορεί να αντιμετωπιστεί.
Αυτο να κανεις γιατι με τους 'επισημους' δεν βγαζεις ακρη..
Πηγαινε σε ενα αληθινο μαστορα..
Renault Clio 1.2 16V 2002 και καπνοί...