-
Κούκο τον ίδιο μηχανικό με τον ΠασΚάλη έχεις? Και σ'αυτόν του είπε να λυγίσουν λίγο το σβουριχτήρι του μπας και κάψει λιγότερο λάδι
-
Πριν το λυγίσεις πάρε και μια γνώμη από έμπειρο λαμαρινά σε τέτοια αμάξια. Ίσως να θέλει άλλη ρύθμιση στην πόρτα ή να λυγίσει άλλο σημείο και όχι το πλαίσιο.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Η πρώτη πρόταση του μηχανικού μου είναι να λυγίσουμε ελάχιστα το πλασίο της πόρτας ώστε να πιέζει καλύτερα το λάστιχο!Έλεος ρε Νίκο,
σιγά μη βάλεις και ξύλινο τάκο από μέσα δηλαδή...τουλάχιστον ήταν ειλικρινής! Οι περισσότεροι θα σου λέγανε οτι θα του βάλουν υγρά μαλακιές κτλ και θα το έκαναν αφού έφευγες...
-
Της Οξφόρδης ή του Χάρβαρντ ήταν ο superυπέρ μηχανικούλης???
-
Ο κυρ Βασίλης είπε 'οχι. Πρέπει πρώτα να το ελέγξουμε!' Αρα, περιμένουμε την διάγνωση του κύριου κυρ Βασίλη.
-
Έχω το ίδιο πρόβλημα σε παλιό μερσεντές με τη πόρτα του συνοδηγού. Παίρνει λίγα νερά όταν βρέχει από το πάνω μέρος της πόρτας αλλά σε πλυντήριο πετάγονται μέσα πολλά νερά - σκούριασε το μαρσπιέ, άλλαξα το σκουριασμένο κομμάτι αλλά τα νερά συνεχίζουν. Ο λαμαρινάς το πρώτο που κοίταξε ήταν αν κλείνει καλά η πόρτα επάνω (ΟΚ) και μετά μου πρότεινε να αλλάξουμε το λάστιχο παρά να λυγίσουμε τη πόρτα (όπως πρότεινα εγώ ). Αν παίρνει νερά με το καινούριο λάστιχο θα δούμε τι θα κάνουμε, είπε.
Ελπίζω να βρει ο κουκ εύκολη/φθηνή λύση να το κάνω κι εγώ.
Πάντως ένα καθάρισμα και σπρέι σιλικόνης στα λάστιχα περιόρισε σημαντικά το νερό της βροχής που περνάει μέσα. -
Λεωνίδα, το λάστιχο είναι καινούργιο (3 ετών) και δείχνει σε καλή κατάσταση.
Θα το κοιτάξουμε με τον Βασίλη για κάποια τρυπούλα.Πάντως είδα υγρασία στο πλάι του λάστιχου εκεί που κανονικά εφάπτεται η πόρτα. Σε ένα σημείο περίπου 15 πόντους. Όλο το υπόλοιπο λάστιχο ήταν στεγνό. Ίσως να μην πιέζεται το λάστιχο καλά εκεί επειδή έχασε την ελαστικότητά του! Το λέω επειδή άλλαξα τα πλαστικά στην βάση του παρμπρίζ και μετά από μερικούς μήνες σκίστηκαν!!!! Σαν να ήταν καμένο το πλαστικό εξ αρχής!
Μακάρι να είναι το λάστιχο.
-
Αν το αφήσεις έτσι, μετά από χρόνια θα σκουριάσει και θα τρυπήσει η βάση της κολώνας και τα νερά θα μπαίνουν και θα τρυπήσουν σε λίγο το μαρπιέ.
-
Αυτό είναι σίγουρο. Το πρώτο σύμπτωμα ήταν η μυρωδιά της υγρασίας από την μοκέτα.
Μέχρι που έψαξα να δω για ίχνη απόπειρας παραβίασης. Αλλά δεν έχει. -
Νικο συνεχιζει να μπαινουν νερα;Μηπως ειχε πιαστει καποιο σκουπιδακι και δεν εφαρμοζε καλα το λαστιχο;
-
Δεν ξέρω Βασίλη. Δεν έχει βρέξει πάλι και δεν είχα χρόνο για να κάνω δοκιμή με λάστιχο.
Σκουπιδάκια βρήκα. Αλλά οχι τίποτα σπουδαίο. Επίσης βρήκα το κορδόνι που ασφαλίζει το λάστιχο εσωτερικά να έχει βγει σε ένα σημείο αλλά πολύ χαμηλότερα από εκεί που είχε την διαρροή. -
Ο κύριος κυρ Βασίλης έκανε διάγνωση.
Η πόρτα ανεβαίνει όταν κλείνει (ελάχιστα). Θέλει ρύθμισμα ο ρεγουλατόρος.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να πιέζει πολύ το ένα λάστιχο και να το υποχρεώνει να μπαίνει κάτω από το δεύτερο.
Όσο το λάστιχο ήταν εντελώς φρεσκο είχε την ελαστικότητα να πιέζεται πάνω στο πλαίσιο της πόρτας.
Τώρα έχασε σιγά σιγα την αρχική του ελαστικότητα και δεν πιέζει όσο πρέπει.
Με αποτέλεσμα να υπάρχει αυτό το 'γλύψιμο' του νερού.Επέμβαση: Ρύθμιση, στην πρώτη ευκαιρία, της πόρτας (και του συνοδηγού) και νέα παρατήρηση.
Αν δεν είναι αυτό, αλλαγή των λάστιχων.
-
Ρυθμίζονται κάπως οι πόρτες;
Στο πούντο η πόρτα του συνοδηγού ανοίγει πολύ δυσκολότερα απ του οδηγού (και δεν έχει χτυπηθεί ποτέ) -
Φυσικά ρυθμίζονται, Βοεβόδα!
Ρυθμίζεται και ο ρεγουλατόρος (αυτός που είναι πάνω στην κολώνα της πόρτας) και από τους πείρους (αυτούς που είναι εκεί που πιάνει η πόρτα στο σασί) για πιο δύσκολες καταστάσεις.
-
Που να ξέρω ρε συ πρόεδρε;
Εγώ δεν έχω αυτοκίνητο που κάθε 3 και λίγο βγάζει προβλήματα για να τρέχω στους μάστορες -
Υπονοείς ότι το αυτοκίνητο του κύριου κυρ Βασίλη είνα συνέχεια στα συνεργεία?
-
καλά όλες οι πόρτες του κόσμου κρεμάνε, εσύ μαστρο-Νίκο πώς κατέφερες το ανάποδο;;
-
Πριν 3 χρόνια, το αυτοκίνητο λύθηκε και βάφτηκε, Θύμιο.
Οι πόρτες ξαναμπήκαν φυσικά. Ε εκεί κάτι δεν μπήκε όπως έπρεπε, χωρίς όμως να δημιουργεί άμεσο πρόβλημα. Προφανώς μπήκε λίγο πιο ψηλα από ότι έπρεπε ο ρεγουλατόρος γιατί δεν έχουν καθόλου μπόσικα. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Πριν 3 χρόνια, το αυτοκίνητο λύθηκε και βάφτηκε ** μωβ** , Θύμιο.
Οι πόρτες ξαναμπήκαν φυσικά. Ε εκεί κάτι δεν μπήκε όπως έπρεπε, χωρίς όμως να δημιουργεί άμεσο πρόβλημα. Προφανώς μπήκε λίγο πιο ψηλα από ότι έπρεπε ο ρεγουλατόρος γιατί δεν έχουν καθόλου μπόσικα. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Πριν 3 χρόνια, το αυτοκίνητο λύθηκε και βάφτηκε ** μωβ** , Θύμιο.
Οι πόρτες ξαναμπήκαν φυσικά. Ε εκεί κάτι δεν μπήκε όπως έπρεπε, χωρίς όμως να δημιουργεί άμεσο πρόβλημα. Προφανώς μπήκε λίγο πιο ψηλα από ότι έπρεπε ο ρεγουλατόρος γιατί δεν έχουν καθόλου μπόσικα.Νίκο μη πειράζεις τις πόρτες αν δεν βάλεις πρώτα καινούριο λάστιχο.
Συντηρηση λαστιχενιων μερων του αυτοκινητου