-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Καλό είναι λοιπόν να βλέπουμε τι αντίστοιχο έχει ο ανταγωνισμός σε αυτά τα λεφτά...
Πρωτον το Auris δεν μου αρεσει σε σχεση με το C30 ,αλλα το C30 εχει τον πιο αργο κινητηρα στα 1.6 δυστυχως. Στα ιδια λεφτα παιρνεις Leon TSi 1.4 με 122 ιππους που ειναι πραγματικοι 135-140 και ειναι και τουρμπατοι, δηλαδη πολυ μεγαλυτερη ροπη. Αν το C30 ειχε μικρους κινητηρες turbo θα σκοτωνε πραγματικα, αλλα η Volvo και δεν βγαζει...
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Καλό είναι λοιπόν να βλέπουμε τι αντίστοιχο έχει ο ανταγωνισμός σε αυτά τα λεφτά...
Πρωτον το Auris δεν μου αρεσει σε σχεση με το C30 ,αλλα το C30 εχει τον πιο αργο κινητηρα στα 1.6 δυστυχως. Στα ιδια λεφτα παιρνεις Leon TSi 1.4 με 122 ιππους που ειναι πραγματικοι 135-140 και ειναι και τουρμπατοι, δηλαδη πολυ μεγαλυτερη ροπη. Αν το C30 ειχε μικρους κινητηρες turbo θα σκοτωνε πραγματικα, αλλα η Volvo και δεν βγαζει...
Σε άλλο κοινό απευθύνεται η Volvo και σε άλλο η Seat. Επειδή έτυχε να οδηγήσω τα περισσότερα μικρομεσαία 1.6 λόγω αγοράς από αδερφικό μου φίλο, σου λέω ότι ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ, δεν είναι αργό.
Και κάποιος που παίρνει ένα μικρομεσαίο για να μετακινείται, πίστεψέ με, δεν έχει καμιά διάθεση να κρυώνει τουρμπίνες πριν το σβήσει κ.α. Γιατί και με το leon μετακινήσαι, δε βάζεις φωτιά στην άσφαλτο. Όπως και με κανένα μικρομεσαίο των 20κ€ Επιπλέον βάλε τον εξοπλισμό του C30 στο leon να δούμε πόσο θα βγει.
Τονίζω επανειλλημένα στην τιμή που δίδεται τώρα το C30. H αρχική του παραμένει ακριβή και για εμένα. -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
20k βγαίνει και το auris.... Αλλά δεν διαβάζω κανέναν να γράφει τα αντίστοιχα.
Φίλε μου έκανες μια πολύ καλή αγορά.Το Auris έχει μερικές βασικές διαφορές:
- Το 1,6 πάει καλά (το Volvo δεν πάει πουθενά)
- Έχει χώρο πίσω επιβατών και αποσκευών (το Volvo όχι)
- Έχει ΚΑΙ άνοιγμα για το χώρο αποσκευών (το Volvo έχει... θυρίδα )
- Θα το πουλήσει ακριβά όποιος το πήρε, και μάλιστα την επόμενη μέρα της αγγελίας (το Volvo το παντρεύεσαι και, στο τέλος, το σκοτώνεις)
Δε σου βγάζει την premium αισθηση που βγάζει το Volvo, δεν έχει το ίδιο καλή ποιότητα κύλισης, δεν έχει τόσο άνετη ανάρτηση, ούτε τόσο 'lux' εσωτερικό, αλλά σαν αγορά είναι πιο ορθολογική, απ' όπου κι αν το πιάσεις.
-
1.Τα ίδια σκ@τά είναι και τα δυο. Και προσωπικά στο δρόμο το auris μου φάνηκε πιο αργό.
2. συμφωνούμε
3. αυμφωνούμε(με το ζόρι χωράει λίγες μπάλες μπάσκετ)
4. είπαμε τουόταΑλλά δεν τρίζει, τα πλαστικά του δεν μοιαζουν με τα χειρηστήρια του playstation(του 1 μάλιστα ), δεν έχει ηλίθιο τιμόνι και στα ίδια χρήματα έχει ΠΟΛΥ περισσότερο εξοπλισμό και 10 χρόνια δωρεάν service με τα προγραμματισμένα αναλώσιμα!
Στα + για εμένα ότι δεν πολυκυκλοφόρησε -
Ρε παιδι μου εννοειται πως το Auris δεν εμπνεει και αν μου εδιναν μονο αυτα τα δυο στην εκδοση 1.6 θα επαιρνα το C30, απλα αν ειχα χρηματα θα επαιρνα τουλαχιστον το 2.0 και με χιλια το Τ5 (ολα με R design). Απλα απορω γιατι η Volvo αυτοκτονει και δεν εβαλε τον τουρματο διλιτρο στο C30 που θα αμβλυνε το χασμα μεταξει του ατμοσφαιρικου 2.0 και του Τ5. Θα μπορουσε η Volvo να εχει εξελιξει μια νεα γενια κινητηρων...
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
... Θα μπορουσε η Volvo να εχει εξελιξει μια νεα γενια κινητηρων...+1
Eίχα πολύ καιρό την απορία αλλά μου λύθηκε τον τελευταίο καιρό με τη μεγάλη κρίση. Οι κινητήρες θέλουν πολλά φράγκα για να γίνουν. Μη βλέπουμε το Group Vag που το έχει παρακάνει. Εχει πολλά φράγκα και σαρώνει. Εδώ οδεύει για πτώχευση η General Motors, που να έβρισκε φράγκα η Ford να εξελίξει κινητήρες? Η κρίση είχε αρχίσει χρόνια πριν και απλά εμείς (εγώ τουλάχιστον σίγουρα) δεν είχαμε πάρει μυρωδιά. Διαβάστε την πτώση των πωλήσεων της Ford από το 2006 ακόμη. Είναι προφανές ότι μάζευαν απ' όπου μπορούσαν:http://jalopnik.com/cars/news/breaking- ... 191284.php
Δεν θα μου κάνει εντύπωση να δω καμιά Volvo να φουντάρει (σαν την Rover) ή να πωλείται σε κανέναν Ινδό...
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
1.Τα ίδια σκ@τά είναι και τα δυο. Και προσωπικά στο δρόμο το auris μου φάνηκε πιο αργό.
2. συμφωνούμε
3. αυμφωνούμε(με το ζόρι χωράει λίγες μπάλες μπάσκετ)
4. είπαμε τουόταΑλλά δεν τρίζει, τα πλαστικά του δεν μοιαζουν με τα χειρηστήρια του playstation(του 1 μάλιστα ), δεν έχει ηλίθιο τιμόνι και στα ίδια χρήματα έχει ΠΟΛΥ περισσότερο εξοπλισμό και 10 χρόνια δωρεάν service με τα προγραμματισμένα αναλώσιμα!
Στα + για εμένα ότι δεν πολυκυκλοφόρησεΣχετικά με τον Αούρη :
-έχει 124 ονομαστικά άλογα ενώ το 30 έχει 100 ονομαστικά (αφήστε τις 'γενναιόδωρες' δυναμομετρήσεις, τι ανακοινώνει το εργοστάσιο)
-έχει καλύτερη εγγύηση και after sales service.
-έχει ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερη μεταπώλησηαπό την άλλη
-έχει χάλια εξωτερική σχεδίασηΣτα ίδια σκ@τα κολυμπάνε κ τα δύο αλλά θεωρώ ότι υπερέχει λιγάκι το Τουότα.
Δεν θα μου κάνει εντύπωση να δω καμιά Volvo να φουντάρει (σαν την Rover) ή να πωλείται σε κανέναν Ινδό...
την volvo θέλει να την πουλήσει η ford για να πάρει ρευστό και έχουν φρικάρει οι σουηδοί γιατί την πούλησαν σε κολοσσό για να μην γίνει αυτό που περιγράφεις.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σχετικά με τον Αούρη :
.....
από την άλλη
-έχει χάλια εξωτερική σχεδίαση
....Ενώ το εσωτερικό του, σταθμός στην εσωτερική σχεδίαση της αυτοκίνησης... Την κεντρική κονσόλα αισθάνεσαι πως αν την κουνήσεις λίγο παραπάνω, θα την πάρεις σπίτι σου
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Σχετικά με τον Αούρη :
.....
από την άλλη
-έχει χάλια εξωτερική σχεδίαση
....Ενώ το εσωτερικό του, σταθμός στην εσωτερική σχεδίαση της αυτοκίνησης... Την κεντρική κονσόλα αισθάνεσαι πως αν την κουνήσεις λίγο παραπάνω, θα την πάρεις σπίτι σου
σε σχέση με το έξω είναι καλύτερο και μιλάω για σχεδίαση.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
... Θα μπορουσε η Volvo να εχει εξελιξει μια νεα γενια κινητηρων...
+1
Eίχα πολύ καιρό την απορία αλλά μου λύθηκε τον τελευταίο καιρό με τη μεγάλη κρίση. Οι κινητήρες θέλουν πολλά φράγκα για να γίνουν. Μη βλέπουμε το Group Vag που το έχει παρακάνει. Εχει πολλά φράγκα και σαρώνει. Εδώ οδεύει για πτώχευση η General Motors, που να έβρισκε φράγκα η Ford να εξελίξει κινητήρες? Η κρίση είχε αρχίσει χρόνια πριν και απλά εμείς (εγώ τουλάχιστον σίγουρα) δεν είχαμε πάρει μυρωδιά. Διαβάστε την πτώση των πωλήσεων της Ford από το 2006 ακόμη. Είναι προφανές ότι μάζευαν απ' όπου μπορούσαν:http://jalopnik.com/cars/news/breaking- ... 191284.php' target='_blank
Δεν θα μου κάνει εντύπωση να δω καμιά Volvo να φουντάρει (σαν την Rover) ή να πωλείται σε κανέναν Ινδό...
Εκτός του ότι ένας κινητήρας είναι ιδιαίτερα κοστοβόρος, θα πρέπει ο κινητήρας να δουλέψει κάποια χρόνια σε πειραματικό στάδιο...για να είσαι σίγουρος πως αυτό που θα κυκλοφορήσεις δε θα σκάσει σε 5-6 χρόνια!!και μια εταιρεία σαν την Volvo που προσέχει πάρα πολύ την εικόνα της στον πελάτη της δε θα έβγαζε ποτέ κάτι που δεν είναι 100% σίγουρη...Εγω προσωπικά θα θέλω να δώ πραγματικά την εικόνα κάποιων κινητήρων σε 7-8 χρόνια απο τώρα...
Και γι'αυτό που λένε όλοι ότι το Volvo 1.6 σέρνεται(σε σχέση με τον ανταγωνισμο) ας πάνε για ένα test drive καλύτερα...ας θυμίσω όπως έχω γράψει κ παλαιότερα οτι φίλος με BMW 116 όταν το οδήγησε δε πίστευε οτι ήταν 1,6 αλλα τουλάχιστον 1,8 και ελαφρώς πιό γρήγορο απο την μπέμπα του!
-
Εγώ έχω οδηγήσει για μια μέρα το 1,8. Τάφο δεν το λες, αλλά με τα μακριά κιβώτια που βάζουν δεν πάει. Πώς να το κάνουμε δλδ;
-
Ανοιξα λιγο τους τελευταιους 4Τ ωστε να δω τα στοιχεια εξοπλισμου για το C30. Ειδα οτι η Volvo δινει 4 βασικες εκδοσεις Optimum,Kinetic,Momentun,Summum για το 1.6 τις τρεις τελευταιες για 1.8 και 2.0 και τις δυο τελευταιες για το Τ5. Μπορεις να μου πεις τι διαφορα εχουν; Εσυ πηρες την 1.6 Kinetic με 20Κ;Με 23Κ επαιρνες την 1.8 Kinetic και με 26Κ επαιρνες την 2.0 Kinetic, η διαφορα δεν ειναι μεγαλη στην τιμη στις επιδοσεις ομως ειναι τεραστια...
-
Το C30 δεν είναι τυπικό μικρομεσαίο αμάξι που θα πάρει κάποιος που ζητάει μια χρυσή τομή σε επιδόσεις χώρους κλπ. Εγώ το βλέπω περισσότερο σαν gadget που αν ξέρεις τι πληρώνεις το απολαμβάνεις. Εμφανισιακά εμένα μου αρέσει πολύ, είναι προσεγμένο σε πολλές λεπτομέρειες ακόμα κι αν έχει ασυνήθιστες 'ιδιαιτερότητες' όπως η διαμόρφωση του χώρου αποσκευών. Είναι πάρα πολύ ποιοτικό μέσα και το εσωτερικό του, όπως και κάθε σύγχρονου Volvo, είναι απόλαυση. Θες να κάθεσαι μέσα για να το περιεργάζεσαι, από κοντά είναι πραγματικά πολύ ωραίο. Για τα χρήματα που κάνει είναι fair trade πιστεύω, όσο κάνει ένα C30 1.6 κοστίζει ένα σχεδόν βασικό Μini One 1.4 οπότε το Volvo είναι πολύ καλύτερη επιλογή για κάποιον που θέλει ένα 'εναλλακτικό' αυτοκίνητο.
Το συμπαθώ γενικά το αμάξι αυτό Αλλά δυστυχώς το κοινό του είναι πολύ περιορισμένο. -
Φίλε Τεο να το χαίρεσαι το αυτοκίνητο σου και πολλά και καλά χιλιόμετρα.
Στα χρήματα που έδωσες, από τις καλύτερες επιλογές για μικρομεσαίο.
Εκπλήσσομαι πραγματικά από το φανατισμό ορισμένων 'συνομιλητών'.. -
οι αντίθετες απόψεις βαφτίζονται φανατισμός...;; Ωραίος είσαι εσύ.
-
ο νοών νοείτω αγαπητέ elteo..
-
δεν μπορούμε να συμφωνούμε όλοι σε όλα....για αυτό υπάρχουν και τόσα μοντέλα.
-
Συμφωνώ απόλυτα. Όλοι έχουμε τη δική μας οπτική επί της αυτοκίνησης. Εκανα απλώς ένα γενικό σχόλιο...
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Ανοιξα λιγο τους τελευταιους 4Τ ωστε να δω τα στοιχεια εξοπλισμου για το C30. Ειδα οτι η Volvo δινει 4 βασικες εκδοσεις Optimum,Kinetic,Momentun,Summum για το 1.6 τις τρεις τελευταιες για 1.8 και 2.0 και τις δυο τελευταιες για το Τ5. Μπορεις να μου πεις τι διαφορα εχουν; Εσυ πηρες την 1.6 Kinetic με 20Κ;Με 23Κ επαιρνες την 1.8 Kinetic και με 26Κ επαιρνες την 2.0 Kinetic, η διαφορα δεν ειναι μεγαλη στην τιμη στις επιδοσεις ομως ειναι τεραστια...Με 20000 πήρα την 1.6 Momentum έκδοση με δεδομένο ότι υπάρχει 2500-3000 κάτω έκπτωση.υπάρχει διαφορά όσον αφορά τον επιπλέον εξοπλισμό...(προβολείς ομίχλης,θερμαινόμενοι καθρέπτες,καλύτερη ποιότητα καθισμάτων,ζάντες αλουμινίου 16', αλουμινένια κεντρική κονσόλα ή ξυλινη αναλογως την έκδοση,αισθητήρες βροχής κλπ). Είπα προτιμότερο ο full οξοπλισμός ,αφου και ο 1,6 μετά το test drive είδα ότι καλύπτει τις ανάγκες μου. Σημειωτέο το ότι με άφησε να το πάρω μόνος μου κ για όση ώρα θέλω.(σε λογικά πλαίσια πάντα). Πουθενά αλλού δε με αφήσαν να το πάρω μόνος μου κ να το δοκιμάσω όπως θέλω.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Το C30 δεν είναι τυπικό μικρομεσαίο αμάξι που θα πάρει κάποιος που ζητάει μια χρυσή τομή σε επιδόσεις χώρους κλπ. Εγώ το βλέπω περισσότερο σαν gadget που αν ξέρεις τι πληρώνεις το απολαμβάνεις. Εμφανισιακά εμένα μου αρέσει πολύ, είναι προσεγμένο σε πολλές λεπτομέρειες ακόμα κι αν έχει ασυνήθιστες 'ιδιαιτερότητες' όπως η διαμόρφωση του χώρου αποσκευών. Είναι πάρα πολύ ποιοτικό μέσα και το εσωτερικό του, όπως και κάθε σύγχρονου Volvo, είναι απόλαυση. Θες να κάθεσαι μέσα για να το περιεργάζεσαι, από κοντά είναι πραγματικά πολύ ωραίο. Για τα χρήματα που κάνει είναι fair trade πιστεύω, όσο κάνει ένα C30 1.6 κοστίζει ένα σχεδόν βασικό Μini One 1.4 οπότε το Volvo είναι πολύ καλύτερη επιλογή για κάποιον που θέλει ένα 'εναλλακτικό' αυτοκίνητο.
Το συμπαθώ γενικά το αμάξι αυτό Αλλά δυστυχώς το κοινό του είναι πολύ περιορισμένο.Νομίζω ότι με έχεις καλύψει απόλυτα.Είναι ακριβώς όπως τα λές! Το ότι είναι περιορισμένο το κοινό δε με χαλάει καθόλου. Ουτως η άλλως είναι ένα αυτοκίνητο που δύσκολα μου φαίνεται θα το εγκαταλείψω!
Volvo C30...Για να ακουσω γνωμες.....