-
Ο χρήστης teogr23 έγραψε:
γιατι εσείς σε ταξίδια στην Ελλάδα σε αυτούς τους 'φοβέρους' αυτοκινητόδρομους πάτε παραπάνω απο 200?και αν ναι για πόση ώρα?????? η μήπως είναι απόλαυση η οδήγηση σε αυτές τις ταχύτητες για ένα δεκάλεπτο? Αν ζούσα στην Γερμανία τότε ναι, θα θεωρούσα τα 1,6cc και τους 110HP, ιδιαίτερα μη ικανοποιητικά. Εκεί θα εκμεταλευόμουν για παράδειγμα τους 200HP ενός αυτοκινήτου...Αλλα στους ποιοτικούς μας δρόμους θεωρώ ουτοπικό να λέμε οτι χρειαζόμαστε αυτοκίνητο με παραπάνω απο 125HP. ιδιαιτέρως αν καποιος ζεί εντός πόλεως!Πραγματικα εντυπωσιακο το σκεπτικο σου... Ανατρέπει κανόνες και θεωριες!
@ 4Τ: Ρε μηπως για να κανει καποιος registration θα επρεπε να εισαγετε καποιες τυπικες/απλες ερωτησεις αυτοκινητικου περιεχομενου? Τυπικα πραγματα.... κοινης λογικης τολμω να πω... Θα γινοταν καλο ξεσκαρταρισμα
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Bασικά δεν έχω πάει ποτέ πάνω από 200 γιατί πολύ απλά το δικό μου δεν τα πιάνει.
Αλλά αν νομίζεις ότι δυνατότερο μοτέρ σημαίνει απλά μεγαλύτερες τελικές, εντάξει.(100 άλογα έχει το αμάξι σου)
Δεν λέω ότι δυνατότερο μοτέρ πάει να πεί μεγαλύτερες τελικές, και συμφωνώ ότι χρείάζεται η δύναμη του κινητήρα.Αλλα για να εκμεταλλευτείς τη δύναμη χρειάζεσαι πολλές φορές χώρο...που στη πόλη λιγοστεύει!Και μεσα στη πόλη είναι αρκετά τα 109HP (δυναμομετρημένα) που βγάζει το C30 1.6 . Βέβαια όπως είπες και εσυ και συμφωνώ απόλυτα αυτά είναι γούστα..αναλόγως τι ικανοποιεί τον καθένα. Απλά η προσωπική μου άποψη είναι πως δεν μπορείς στην Ελλάδα(πόσο μάλλον σε Αθηνα, Θεσσαλονικη κλπ) να χαρείς και να εκμεταλλευτείς ένα δυνατό μοτέρ. Οπότε δε θα άξιζε να δώσω πολλά λεφτά γιατι δε θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ αυτό το παραπάνω που θα μου δώσουν.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
γιατι εσείς σε ταξίδια στην Ελλάδα σε αυτούς τους 'φοβέρους' αυτοκινητόδρομους πάτε παραπάνω απο 200?και αν ναι για πόση ώρα?????? η μήπως είναι απόλαυση η οδήγηση σε αυτές τις ταχύτητες για ένα δεκάλεπτο? Αν ζούσα στην Γερμανία τότε ναι, θα θεωρούσα τα 1,6cc και τους 110HP, ιδιαίτερα μη ικανοποιητικά. Εκεί θα εκμεταλευόμουν για παράδειγμα τους 200HP ενός αυτοκινήτου...Αλλα στους ποιοτικούς μας δρόμους θεωρώ ουτοπικό να λέμε οτι χρειαζόμαστε αυτοκίνητο με παραπάνω απο 125HP. ιδιαιτέρως αν καποιος ζεί εντός πόλεως!
Πραγματικα εντυπωσιακο το σκεπτικο σου... Ανατρέπει κανόνες και θεωριες!
@ 4Τ: Ρε μηπως για να κανει καποιος registration θα επρεπε να εισαγετε καποιες τυπικες/απλες ερωτησεις αυτοκινητικου περιεχομενου? Τυπικα πραγματα.... κοινης λογικης τολμω να πω... Θα γινοταν καλο ξεσκαρταρισμα
Ποιοι είναι αυτοί οι κανόνες και ποιές οι θεωρίες?
-
Μάλιστα... Πάντως ειδικά με το μακρύ κιβώτιο, είναι αρκετά οριακό για προσπεράσεις κλπ. Και αλίμονο αν το C30 θεωρείται αμάξι πόλης.
-
Φιλε το C30 ειναι ενα αυτοκινητο που μου αρεσει εμφανισιακα αλλα και ποιοτικα, επισης εχει υψηλη τεχνολογια πανω του εκτος απο τους κινητηρες του... Δυστυχως ενα τετοιο αυτοκινητο θα το επαιρνα μονο με πανω απο 150 τουρμπατους ιππους, αρα η μονη εκδοση που το καταφερνει αυτο ειναι η 2.5 Τ5 με τους 220 ιππους, εννοειται με το R design. Θα διαφωνησω μαζι σου σε τρια σημεια. Πρωτον δεν ειναι δυνατον ολα τα αλλα να σου φαινονται φτωχα, υπαρχουν και αλλα αυτοκινητα με εξαιρετικο εξοπλισμο και αψογη ποιοτητα. Δευτερον το C30 ειναι ενα ομορφο αυτοκινητο αλλα οχι οτι ολα τα αλλα ειναι κακογουστα, υπαρχουν πανεμορφα αυτοκινητα πιο ωραια απο το C30. Τριτον και πιο σημαντικο, καλο, χρυσο το C30 αλλα ρε γαμωτο 20000 ευρω για ενα βαρυ 1.6 τη στιγμη που με αυτα τα χρηματα παιρνεις αεροπλανα δεν θα τα εδινα. Καταληγοντας θελω να σου πω οτι καταλαβαινω τον χαρακτηρα του C30 και μαλλον θα επελεγα το Τ5, απο το πιο σπορ Focus ST με τον ιδιο κινητηρα αλλα ρε γαμωτο εκτος του 2.5 οι αλλοι κινητηρες και ειδικα ο 1.6 το χαντακωνουν για τα λεφτα αγορας του.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
γιατι εσείς σε ταξίδια στην Ελλάδα σε αυτούς τους 'φοβέρους' αυτοκινητόδρομους πάτε παραπάνω απο 200?και αν ναι για πόση ώρα?????? η μήπως είναι απόλαυση η οδήγηση σε αυτές τις ταχύτητες για ένα δεκάλεπτο? Αν ζούσα στην Γερμανία τότε ναι, θα θεωρούσα τα 1,6cc και τους 110HP, ιδιαίτερα μη ικανοποιητικά. Εκεί θα εκμεταλευόμουν για παράδειγμα τους 200HP ενός αυτοκινήτου...Αλλα στους ποιοτικούς μας δρόμους θεωρώ ουτοπικό να λέμε οτι χρειαζόμαστε αυτοκίνητο με παραπάνω απο 125HP. ιδιαιτέρως αν καποιος ζεί εντός πόλεως!
Πραγματικα εντυπωσιακο το σκεπτικο σου... Ανατρέπει κανόνες και θεωριες!
@ 4Τ: Ρε μηπως για να κανει καποιος registration θα επρεπε να εισαγετε καποιες τυπικες/απλες ερωτησεις αυτοκινητικου περιεχομενου? Τυπικα πραγματα.... κοινης λογικης τολμω να πω... Θα γινοταν καλο ξεσκαρταρισμα
Ελα ρε φιλε τωρα μην εισαι τοσο αλαζονικος. Διαφωνησε αλλα οχι και ετσι.
-
Φίλε teogr23, η ροπή και οι ρεπρίζ σου λένε κάτι σε ένα αυτοκίνητο;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μάλιστα... Πάντως ειδικά με το μακρύ κιβώτιο, είναι αρκετά οριακό για προσπεράσεις κλπ. Και αλίμονο αν το C30 θεωρείται αμάξι πόλης.Εεε τι οριακο... κορωνα γραμματα! Θα πρεπει να το σκεφτεσε 40 ωρες για να προσπερασεις... εεε δεν το συζητω πως σε ανηφορικες διαδρομες θα πρεπει να σπας τον κινητηρα για να κουνηθει το κασονι. Την σημερον εποχη να σκας 20κ+ για ενα μικρομεσαιο με τοσο ασθενικο κινητηρα θεωρειται κοροιδια... Ο κινητηρας ειναι απο τα σημαντικα πραγματα σε ενα αμαξι ο οποιος εαν ειναι επαρκης μπορει πραγματικα να σου χαρισει ξεκουραστο ταξιδι.
Τιμια παντως η προσπαθεια εκλογικευσης της επιλογης...
@ Yugo: Κοιτα, αλαζονικος δεν ειμαι, δεν υπηρξα ποτε... αλλα με κουραζουν κατι προσπαθειες εκλογικευσης. Αν του αρεσε και το πηρε... καλα εκανε και μαγκια του και να το χαιρεται, αλλα το να διαβαζω οτι στην Ελλαδα επειδη δεν εχουμε autobahn δεν χρειαζομαστε κινητηρες (που βασικα ειδικα για την Ελλαδα ειναι που χρειαζομαστε ισχυρους κινητηρες)... εεε νταξ... για ονομα!
Αν συνεχιζεις να πιστευεις παντως πως ειμαι κακος/αλαζονικος κλπ κλπ επειδη τα λεω στα ισα και επειδη πιστευω πως πρεπει να εχουμε καποιο μετρο στα λεγομενα μας... εεε νταξ... τοτε προτιμω να με αποκαλουν αλαζονα. -
Kοροϊδία για σένα ρε μπάρμπα, ο άλλος μπορεί να γουστάρει ιπτάμενη κονσόλα αντί για 150 άλογα και 10 κιλά παραπάνω ροπής πχ. Εγώ διαφωνώ στο χρύσωμα του χαπιού.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Φίλε teogr23, η ροπή και οι ρεπρίζ σου λένε κάτι σε ένα αυτοκίνητο;βέβαια και μου λένε........και είναι ιδιαίτερα σημαντικά...απλα όπως είπα και πρίν δεν θα έδινα παραπάνω λεφτά για αυτό και μόνο...προσωπικά τα θεωρώ πεταμένα.....είναι άλλες οι προτεραιοτητες μου στην επιλογή του αυτοκινήτου!!
-
Corsair αγορι μου αλλο να διαφωνεις και αλλο να λες για ξεσκαρταρισμα. Απο οτι ειδες και εγω διαφωνω μαζι του στην παραπανω δημοσιευση μου, αλλα αυτο δε σημαινει οτι εγω η εσυ ειμαστε οι μαματοι που θελουμε να διωξουμε τους σκαρτους.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Kοροϊδία για σένα ρε μπάρμπα, ο άλλος μπορεί να γουστάρει ιπτάμενη κονσόλα αντί για 150 άλογα και 10 κιλά παραπάνω ροπής πχ. Εγώ διαφωνώ στο χρύσωμα του χαπιού.μα και γω μαζι σου...
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Αγορι μου αλλο να διαφωνεις και αλλο να λες για ξεσκαρταρισμα. Απο οτι ειδες και εγω διαφωνω μαζι του στην παραπανω δημοσιευση μου, αλλα αυτο δε σημαινει οτι εγω η εσυ ειμαστε οι μαματοι που θελουμε να διωξουμε τους σκαρτους.Εγω ειμαι πολυ μακρια απο την εννοια 'μαματος' σε οτι αφορα τα της αυτοκινησης, αλλα η κοινη λογικη δεν βλαπτει και θα χασουμε τα μαλλια μας με αυτα που διαβαζουμε ωρες ωρες. Οποτε ΝΑΙ... ξεσκαρταρισμα. Το ξερω πως ακουγομαι καπως... αλλα αλλο καποιος να μπαινει και να δηλωνει ασχετος, να μην ξερει... να να να να... και αλλο τωρα να διαβαζω τα παραπανω... να μου χρυσωνουν το χαπι.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Φιλε το C30 ειναι ενα αυτοκινητο που μου αρεσει εμφανισιακα αλλα και ποιοτικα, επισης εχει υψηλη τεχνολογια πανω του εκτος απο τους κινητηρες του... Δυστυχως ενα τετοιο αυτοκινητο θα το επαιρνα μονο με πανω απο 150 τουρμπατους ιππους, αρα η μονη εκδοση που το καταφερνει αυτο ειναι η 2.5 Τ5 με τους 220 ιππους, εννοειται με το R design. Θα διαφωνησω μαζι σου σε τρια σημεια. Πρωτον δεν ειναι δυνατον ολα τα αλλα να σου φαινονται φτωχα, υπαρχουν και αλλα αυτοκινητα με εξαιρετικο εξοπλισμο και αψογη ποιοτητα. Δευτερον το C30 ειναι ενα ομορφο αυτοκινητο αλλα οχι οτι ολα τα αλλα ειναι κακογουστα, υπαρχουν πανεμορφα αυτοκινητα πιο ωραια απο το C30. Τριτον και πιο σημαντικο, καλο, χρυσο το C30 αλλα ρε γαμωτο 20000 ευρω για ενα βαρυ 1.6 τη στιγμη που με αυτα τα χρηματα παιρνεις αεροπλανα δεν θα τα εδινα. Καταληγοντας θελω να σου πω οτι καταλαβαινω τον χαρακτηρα του C30 και μαλλον θα επελεγα το Τ5, απο το πιο σπορ Focus ST με τον ιδιο κινητηρα αλλα ρε γαμωτο εκτος του 2.5 οι αλλοι κινητηρες και ειδικα ο 1.6 το χαντακωνουν για τα λεφτα αγορας του.Νομίζεις οτι εγώ δε θα ήθελα το Τ5???Θα ήμουν το λιγότερο τρελός αν έλεγα οτι προτιμώ το 1.6 απο τα 2.5 με 220HP! απλα δεν έχω τα παραπάνω € να το παρω....και θεώρω ικανοποιητικά για μένα αυτό που δίνει! Ακόμα δεν είπα ότι όλα τα άλλα είναι κακόγουστα και και φτωχά...είπα σε όσα έχω μπει....!Δε τα ισοπεδώνω όλα!δεν έχω μπεί και σε όλα τα αυτοκίνητα...! 20000 € είναι κάπως αρκετά για 1.6 αλλα είναι full μέσα και είναι απο τα λίγα που με ικανοποιούν σε πολλά απο αυτά που ζητάω απο ένα αυτοκινητο. Γενικά δε διαφωνώ με όσα λές....good point!!!
-
20k βγαίνει και το auris.... Αλλά δεν διαβάζω κανέναν να γράφει τα αντίστοιχα.
Φίλε μου έκανες μια πολύ καλή αγορά. -
E δεν το έχει πάρει και κανείς.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
E δεν το έχει πάρει και κανείς.Πίστεψέ με έχω δει πάρα πολλά στο δρόμο. Είναι τουότα για αυτό το πήραν
Καλό είναι λοιπόν να βλέπουμε τι αντίστοιχο έχει ο ανταγωνισμός σε αυτά τα λεφτά...
Όπως είπε σωστά το παληκάρι αν του πλήρωνε κάποιος το Τ5, δε θα έλεγε: 'Άστο θέλω το 1.6'
Είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του(ίσως το καλύτερο) για να σε πάει από το σημείο Α στο σημείο Β, ξεκούραστα-άνετα-ήσυχα-καθαρά. -
Για εδώ μέσα λέω... Γιατί αν σχολιάζαμε και άκυρες (για μας) επιλογές εκεί έξω, δεν θα τελειώναμε ποτέ.
Πρόσεξε, εγώ δεν λέω ότι το C30 είναι γενικά χάλια αμάξι. Για κάποιον που το πάρει συνειδητοποιημένα μπορεί να είναι η ιδανική επιλογή. Απλά ενίσταμαι (λίγο ) στο ότι είναι αρκούντως γρήγορο το 16αρι ή στο ότι δεν χρειαζόμαστε στην ελλάδα (ειδικά) ροπάτα μοτέρ.
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
E δεν το έχει πάρει και κανείς.
Πίστεψέ με έχω δει πάρα πολλά στο δρόμο. Είναι τουότα για αυτό το πήραν
Καλό είναι λοιπόν να βλέπουμε τι αντίστοιχο έχει ο ανταγωνισμός σε αυτά τα λεφτά...
Όπως είπε σωστά το παληκάρι αν του πλήρωνε κάποιος το Τ5, δε θα έλεγε: 'Άστο θέλω το 1.6'
Είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του(ίσως το καλύτερο) για να σε πάει από το σημείο Α στο σημείο Β, ξεκούραστα-άνετα-ήσυχα-καθαρά.χαχα... σωστός!!
-
Ένας πρώην συνάδελφος που το είχε και το πούλησε με 50000 χλμ το Σεπτέμβρη γιατί έφυγε για εξωτερικό, ζορίστηκε πάρα πολύ να το δώσει... Πολύ αρκούδα αυτοκίνητο, και έχασε υπερβολικά χρήματα ... το σκότωσε πραγματικά...
Φαίνεται ότι από μεταπώληση δεν πάει καλά...
Volvo C30...Για να ακουσω γνωμες.....