Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζητείται ενημέρωση για κινητήρα EW7 1.800 cc, Made by PSA
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ζητείται ενημέρωση για κινητήρα EW7 1.800 cc, Made by PSA
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    34
    234
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΤΟΝ ΕΧΩ ΣΕ ΜΙΑ ΧΑΝΤΙΑ ΙΙ ΤΟΥ 1998 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ , ΑΛΛΑ ΤΟ C5 ΕΙΝΑΙ 200 ΚΙΛΑ ΒΑΡΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΘΑ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ . ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΝΤΡΑΚΗΔΕΣ ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΕ ΣΤΕΝΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΣΧΥΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑ . ΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ . ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΓΩ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΥΣ 1.6 ΤΗΡ .

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Eσύ XU7 έχεις λογικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          deep-purple last edited by

          Ο χρήστης criuser έγραψε:
          ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΤΟΝ ΕΧΩ ΣΕ ΜΙΑ ΧΑΝΤΙΑ ΙΙ ΤΟΥ 1998 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ , ΑΛΛΑ ΤΟ C5 ΕΙΝΑΙ 200 ΚΙΛΑ ΒΑΡΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΘΑ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ . ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΝΤΡΑΚΗΔΕΣ ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΕ ΣΤΕΝΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΣΧΥΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑ . ΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ . ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΓΩ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΥΣ 1.6 ΤΗΡ .

          Έχεις τον 1.800άρη με τα 101, τα 112 ή τα 118 άλογα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            g60 last edited by

            Ο χρήστης deep purple έγραψε:
            Θα ήθελα πληροφορίες για τον 1800άρη της Peugeot-Citroen, με τα 125-127 άλογα. Δεν με ενδιαφέρει αν κάποιος π.χ. έκανε ένα test-drive και βρήκε το αυτοκίνητο αργό ή τον κινητήρα θορυβώδη, με ενδιαφέρουν γνώμες κάποιων που έχουν κάνει αρκετά χιλιόμετρα με αυτοκίνητο που φορά αυτόν τον κινητήρα και τι προβλήματα έχει παρουσιάσει (αν έχει παρουσιάσει). Για παράδειγμα εγώ έχω αυτοκίνητο της PSA που φορά τον 1.400άρη της σειράς TU (8βάλβιδο). Ο κινητήρας είναι σκυλί, δεν λέει να ψοφήσει (250.000 χιλ.) και δεν καίει ούτε σταγόνα λάδι, αλλά χρειάστηκε να αλλάξω τρεις φορές φλάντζα κεφαλής (η πρώτη στα 50.000 χιλ., με ετήσια εγγύηση από την αντιπροσωπεία και στους 13 μήνες το ξαναπαρουσίασε). Τέτοιες περιπτώσεις εννοώ. Βέβαια ξέρω ότι το θέμα είναι λίγο εξειδικευμένο αλλά ελπίζω όλο και κάποιος να βοηθήσει.

            Aφού άλλαξες τρεις φορές φλάντζα κεφαλής τι σκυλί είναι ρε φίλε?
            Επιβεβαιώνομαι για ακόμα μια φορά στον τρόπο που καθορίζει ο κάθε χρήστης τον όρο αξιοπιστία.
            Δηλ κάποιος έκανε 800 000km χωρίς να ανοίξει μοτέρ τι πρέπει να πεί?

            ΥΓ.Η σειρά ΤU είναι όντως καλά μοτερ αλλά το επίπεδο αξιοπιστίας των παλιών της μοτέρ δεν πρέκειτε να το φτάσει αν δεν αναθεωρήσει(βλ μείωση κόστους,καταναλωτισμός κλπ).

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              deep-purple last edited by

              Ο χρήστης G60 έγραψε:
              Aφού άλλαξες τρεις φορές φλάντζα κεφαλής τι σκυλί είναι ρε φίλε?
              Επιβεβαιώνομαι για ακόμα μια φορά στον τρόπο που καθορίζει ο κάθε χρήστης τον όρο αξιοπιστία.
              Δηλ κάποιος έκανε 800 000km χωρίς να ανοίξει μοτέρ τι πρέπει να πεί?

              ΥΓ.Η σειρά ΤU είναι όντως καλά μοτερ αλλά το επίπεδο αξιοπιστίας των παλιών της μοτέρ δεν πρέκειτε να το φτάσει αν δεν αναθεωρήσει(βλ μείωση κόστους,καταναλωτισμός κλπ).

              Δεν έχεις άδικο για την φλάντζα, απλά σκέφτομαι που κάποιοι άλλοι στα 250 θέλουν ρεκτιφιέ κανονικό και λέω καλά που άντεξε και τόσο. Η αλήθεια είναι πάντως ότι στην αντιπροσωπεία φέρθηκαν αλήτικα. 'Εμείς δίνουμε εγγύηση 12 μήνες' μου είπαν 'αφού στο ξαναπαρουσίασε στους 13 πρέπει να το ξαναπληρώσεις'.... Πήγα κι εγώ σε έναν ιδιώτη που δείχνοντας μου την φλάντζα μου εξήγησε τι μούφα δουλειά είχαν κάνει και ότι το καπάκι ήταν απλανιάριστο, το έκανε (είχα τότε γύρω στα 65.000 χιλ.) και μου είπε ότι τουλάχιστον για 150.000 χιλ. δεν θα είχα πρόβλημα και ο άνθρωπος βγήκε αληθινός γιατί το ξαναπαρουσίασε τώρα στα 250.000 χιλ.
              Τώρα όταν λες τα παλιά μοτέρ πόσο παλιά εννοείς γιατί το δικό μου είναι του 94.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thymios last edited by

                το ίδιο μοτέρ έχουμε. εγώ αισίως στα 200 (+ ένας Θεός ξέρει πόσα-δεύτερο χέρι) και δε του χω πειράξει φλάτζα, τίποτα! Κι αν το σκίζω...

                το 1,8 είναι ΝΕΚΡΟ για c5 και 407. Θα σου βγάλει την πίστη φίλε μου, έτσι και κάνεις ταξίδια θα παίρνεις φόρα απ την Κατερίνη για να κάνεις προσπέρασμα στη Λάρισα...Και από Highway star θα γίνει highway far...Κι αν το φορτώνεις θα καις βεζνζίνη δίχως αντίκρυσμα...

                Το 16 ΤΗΡ 150 είναι το ιδανικό μοτέρ για τέτοια κιλά.

                Ειδικά για το C5 ακόμη και ο δίλιτρος με τα 143 είναι οριακός.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  g60 last edited by

                  Ο χρήστης deep purple έγραψε:

                  Τώρα όταν λες τα παλιά μοτέρ πόσο παλιά εννοείς γιατί το δικό μου είναι του 94.....

                  Mπορεί να γελάσιες αλλά εννοώ αυτά.
                  Τα σημερινά (όχι μονο τα πεζώ αλά τα περισσότερα) δεν κάνουν ούτε για ανακύκλωση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Έτσι.

                    με 700 εκ. χιλιόμετρα και ακόμα πάει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      Έτσι.

                      με 700 εκ. χιλιόμετρα και ακόμα πάει.

                      To εστειλες μαζι με το Hubble ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                        Έτσι.

                        με 700 εκ. χιλιόμετρα και ακόμα πάει.

                        700 εκ ???? Δουλεύετε στον Αρη?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          g60 last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                          Έτσι.

                          με 700 εκ. χιλιόμετρα και ακόμα πάει.

                          Aυτά είναι καπάκια
                          Οχι να φοβάσαι να το βάλεις στην πλάνη μη βγει άχρηστο με το καλημέρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Έχεις [/quote]>Ο χρήστης deep purple έγραψε:

                            ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΤΟΝ ΕΧΩ ΣΕ ΜΙΑ ΧΑΝΤΙΑ ΙΙ ΤΟΥ 1998 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ , ΑΛΛΑ ΤΟ C5 ΕΙΝΑΙ 200 ΚΙΛΑ ΒΑΡΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΘΑ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ . ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΝΤΡΑΚΗΔΕΣ ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΕ ΣΤΕΝΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΣΧΥΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑ . ΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ . ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΓΩ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΥΣ 1.6 ΤΗΡ .

                            Έχεις τον 1.800άρη με τα 101, τα 112 ή τα 118 άλογα;

                            Η ΧΑΝΤΙΑ ΙΙ ΕΙΧΕ 117 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ 1.8 ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΗΝ ΧΑΝΤΙΑ . ΠΡΙΝ ΕΙΧΕ 1.8 8V 103 ΗΡ.

                            ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΗΝ ΚΟΛΩΝΕΙΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 316 ΚΑΙ ΤΑ Α4 1.6 FSI ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΛΕΦΤΑ.
                            ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ MONDEO , VECTRA , LAGUNA , AVENSIS ΚΛΠ ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΒΓΕΙ Ο 1.6 THP ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
                            ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟΝ 1.6 THP ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ 1.8 ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ 2.0 180 ΗΡ ΠΟΥ ΦΟΡΑΓΕ ΤΟ C4 VTS ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ 2.0 143 ΗΡ .
                            ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ .

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              O EW7 βασίζεται στον XU7 αλλά δεν είναι ο ίδιος. Ο EW είναι ελαφρύτερος και χρησιμοποιεί τον στρόφαλο του XU. Τέσπα...

                              2λιτρο με 180 αποκλείεται να δούμε στην C5, άσε που θα είναι αποτυχία.

                              THP ναι, θα έρθει οσονούπω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                govus last edited by

                                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                O EW7 βασίζεται στον XU7 αλλά δεν είναι ο ίδιος. Ο EW είναι ελαφρύτερος και χρησιμοποιεί τον στρόφαλο του XU. Τέσπα...
                                2λιτρο με 180 αποκλείεται να δούμε στην C5, άσε που θα είναι αποτυχία.
                                THP ναι, θα έρθει οσονούπω.

                                Ξεφεύγω απ' το θέμα, αλλά αν η τιμολόγηση της δίλιτρης C5 ήταν ρεαλιστική (αν κάνει κάποιος μια σύγκριση τιμών με τη διπλανή μας Ιταλία, θα καταλάβει τι εννοώ ...), τότε θα μιλάγαμε σε άλλη βάση γι' αυτό το εξαιρετικό αυτοκίνητο (ακόμη και μ' αυτόν τον κινητήρα) ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ . ΠΑΝΤΩΣ ΜΙΑ C5 2.Ο ΤΩΝ 30000 € ΕΔΩ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΕ 5000 ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΚΑΙ 500 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ 50 ΜΗΝΕΣ . ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΜΙΑ C180 ME TON 1.6 ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕ 40000 ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΙ 6500 € ΤΟΚΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ 46500 € (5000 € ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΚΑΙ 830 € ΤΟ ΜΗΝΑ ) . ΟΛΑ ΣΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΑΝΑΓΟΝΤΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ TO VALUE FOR MONEY ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΧΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΜΑΡΚΑΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr