-
Ασφάλεια κλοπής θα γίνει οπωσδήποτε! Για το συναγερμό απλά ήθελα να μάθω αν είναι αξιόπιστος. Παραλίγο θα έκλεινα ένα άσπρο (ήταν το χρώμα που ήθελα αρχικά) το οποίο είχε και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και θα το είχα με τη νέα χρονιά αλλά όταν έμαθα το κόστος αλλαγής τους αν πάθαιναν κάτι...άλλαξα γνώμη!Τελικά το έκλεισα σε γκρι.
-
Ο χρήστης tassos_th έγραψε:
Ασφάλεια κλοπής θα γίνει οπωσδήποτε! Για το συναγερμό απλά ήθελα να μάθω αν είναι αξιόπιστος. Παραλίγο θα έκλεινα ένα άσπρο (ήταν το χρώμα που ήθελα αρχικά) το οποίο είχε και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και θα το είχα με τη νέα χρονιά αλλά όταν έμαθα το κόστος αλλαγής τους αν πάθαιναν κάτι...άλλαξα γνώμη!Τελικά το έκλεισα σε γκρι.Εγώ είμαι μεταξύ άσπρου, μπλε και γκρι. Ποιο είναι το κόστος την ανάρτησης σας ανταλλακτικό;
-
Δεν ξέρω ακριβώς. Ρώτησα τον πωλητή και μου είπε αν οι απλές έχουν 500€ οι συγκεκριμένες θα έχουν 2000+.
-
Κάποιες ερωτήσεις σχετικά με το DSG ας απαντήσουν μόνο όσοι έχουν προσωπική εμπειρία και πραγματικά ξέρουν.
Στο autobild γράφει ότι ορισμένες φορές όταν οδηγάς γρήγορα δεν σε αφήνει να κατεβάσεις ταχύτητα ισχύει αυτό;
Ακόμα ότι κάποιες φορές αργεί η εμπλοκή της όπισθεν και το αμάξι σε κατηφόρα τσουλάει. Αυτό για την περίπτωσή μου είναι καταστροφικό γιατί μένω σε μέρος με ανηφόρες που παρκάρεις σε χώρους που ίσα που χωράει το αμάξι, οπότε το παραμικρό τσούλημα σημαίνει και σύγκρουση με το μπροστά αμάξι.
Τέλος γενικότερα είναι άνετο για ελιγμούς και σταμάτα-ξεκίνα σε δρόμους με έντονη κλίση; -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Κάποιες ερωτήσεις σχετικά με το DSG ας απαντήσουν μόνο όσοι έχουν προσωπική εμπειρία και πραγματικά ξέρουν.Αν και δεν είμαι χρήστης του DSG, οι ερωτήσεις σου είναι πολύ εύκολο να απαντηθούν.
Στο autobild γράφει ότι ορισμένες φορές όταν οδηγάς γρήγορα δεν σε αφήνει να κατεβάσεις ταχύτητα ισχύει αυτό;
Δε θα σε αφήσει να κατεβάσεις ταχύτητα αν με το κατέβασμα βρεθείς πάνω από τον κόφτη. Δε βλέπω γιατί θα πρέπει να σε ενοχλεί αυτό. Εκτός αν έχεις άχτι τον κινητήρα σου και θέλεις να τον σκοτώσεις.
Ακόμα ότι κάποιες φορές αργεί η εμπλοκή της όπισθεν και το αμάξι σε κατηφόρα τσουλάει. Αυτό για την περίπτωσή μου είναι καταστροφικό γιατί μένω σε μέρος με ανηφόρες που παρκάρεις σε χώρους που ίσα που χωράει το αμάξι, οπότε το παραμικρό τσούλημα σημαίνει και σύγκρουση με το μπροστά αμάξι.
Τέλος γενικότερα είναι άνετο για ελιγμούς και σταμάτα-ξεκίνα σε δρόμους με έντονη κλίση;Αν είναι να σου τσουλήσει στο χειροκίνητο θα σου τσουλίσει και στο DSG. Γι' αυτό έχουμε το χειρόφρενο. Αν και το DSG έχει hold assist, που σε ανηφόρες κρατάει το φρένο πατημένο για 2 δευτερόλεπτα από τη στιγμή που θα το αφήσεις ή μέχρι να πατήσεις γκάζι. Προφανώς μετά από τα 2 δευτερόλεπτα θα αρχίσει να τσουλάει, όπως θα σου τσουλούσε το χειροκίνητο μετά τα 0 δευτερόλεπτα. Το hold assist λειτουργεί σίγουρα με 1η, δεν είμαι όμως σίγουρος ότι λειτουργεί και με όπισθεν. Ας μας διαφωτίσει κάποιος γνώστης.
Νομίζω πως τα έγραψα σωστά, αλλά ας επιβεβαιώσει και κάποιος χρήστης για να πειστεί ο φίλος...
-
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
]Στο autobild γράφει ότι ορισμένες φορές όταν οδηγάς γρήγορα δεν σε αφήνει να κατεβάσεις ταχύτητα ισχύει αυτό;
Δε θα σε αφήσει να κατεβάσεις ταχύτητα αν με το κατέβασμα βρεθείς πάνω από τον κόφτη. Δε βλέπω γιατί θα πρέπει να σε ενοχλεί αυτό. Εκτός αν έχεις άχτι τον κινητήρα σου και θέλεις να τον σκοτώσεις.
Ακόμα ότι κάποιες φορές αργεί η εμπλοκή της όπισθεν και το αμάξι σε κατηφόρα τσουλάει. Αυτό για την περίπτωσή μου είναι καταστροφικό γιατί μένω σε μέρος με ανηφόρες που παρκάρεις σε χώρους που ίσα που χωράει το αμάξι, οπότε το παραμικρό τσούλημα σημαίνει και σύγκρουση με το μπροστά αμάξι.
Τέλος γενικότερα είναι άνετο για ελιγμούς και σταμάτα-ξεκίνα σε δρόμους με έντονη κλίση;Αν είναι να σου τσουλήσει στο χειροκίνητο θα σου τσουλίσει και στο DSG. Γι' αυτό έχουμε το χειρόφρενο. Αν και το DSG έχει hold assist, που σε ανηφόρες κρατάει το φρένο πατημένο για 2 δευτερόλεπτα από τη στιγμή που θα το αφήσεις ή μέχρι να πατήσεις γκάζι. Προφανώς μετά από τα 2 δευτερόλεπτα θα αρχίσει να τσουλάει, όπως θα σου τσουλούσε το χειροκίνητο μετά τα 0 δευτερόλεπτα. Το hold assist λειτουργεί σίγουρα με 1η, δεν είμαι όμως σίγουρος ότι λειτουργεί και με όπισθεν. Ας μας διαφωτίσει κάποιος γνώστης.
Νομίζω πως τα έγραψα σωστά, αλλά ας επιβεβαιώσει και κάποιος χρήστης για να πειστεί ο φίλος...
Αν πρόκειται να ξεπεράσεις τον κόφτη καλά κάνει και δεν σε αφήνει αλλά προφανώς δεν εννοούν αυτό.
Σίγουρα σε δρόμους με έντονη κλίση αν δε χρησιμοποιήσεις το χειρόφρενο θα τσουλήσει αλλά δεν αναφέρομαι σε αυτό αλλά στην αργοπορία εμπλοκής της όπισθεν και αν αυτό στην τελική είναι κάτι που το καταλαβαίνεις οπότε και περιμένεις λίγο ή δεν γίνεται αντιληπτό οπότε αφήνεις το χειρόφρενο και σε παίρνει η κατηφόρα -
Καλησπερα απο ενα νεο μελος σε αυτο το forum.
Σε λιγες μερες, μεχρι το τελος του μηνα, θα παραλαβω και εγω το 1.4 TSi (160hp) με εξτρα το RCD510, ελεγχος πιεσης ελαστικων και τα θερμομωνοτικα κρυσταλα πισω. Αισθανομαι αρκετα τυχερος γιατι εχθες περνοντας απο μια εκθεση VW μου ειπαν οτι εχει παει στους 4 μηνες παραδωση...
Μετα απο 7 μηνες αναμωνης για ενα Honda Civic 1.8 (140hp) 5d ειχα βαλει οριο αναμονης ενα μηνα.
Σημασια εχει οτι μετα απο ενα τεστ drive του 1.4 (160hp) και εχοντας παντα την οδηγικη εμπειρια απο το Honda εχω να πω οτι το Scirocco εχει απιστευτη αισθηση στο δρομο, νιωθεις οτι ειναι κολημενο στην ασφαλτο με καταπληκτικη ποιοτητα κυλισης. Ελπιζω να μην κουρασα και θα σας πω περισοτερες εντυπωσεις σε λιγες μερες... -
Καταρχήν, ευχαριστώ για τις απαντήσεις,
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
Έχει αν βάλεις το Media-IN. Θα χάσεις όμως τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από το υποβραχιόνιο. Το RCD510 παίρνει κάρτες SD, οπότε δε νομίζω να χρειάζεσαι το Media-IN.Η υποστήριξη των καρτών SD σε πηγές του εμπορίου είναι μυστήρια υπόθεση πάντως...
Για παράδειγμα είναι πιο πιθανό μία συσκευή να διαβάσει usb memory stick 8gb παρά να διαβάσει sd 2gb...Σύνδεση με το τηλέφωνο με το επιπλέον bluetooth πακέτο...
Συνολικά με Media In και bluetooth πακέτο πόσο κοστίζει το RCD 510;
_
-
H μεγάλη μέρα έφτασε....σε λίγες ώρες θα έχω κλείσει την παραγγελία.
Θα επανέλθω δριμύτερος αύριο με πλήρη στοιχεία... -
Ο χρήστης dimik έγραψε:
H μεγάλη μέρα έφτασε....σε λίγες ώρες θα έχω κλείσει την παραγγελία.
Θα επανέλθω δριμύτερος αύριο με πλήρη στοιχεία...Welcome to the club (της αναμονης)
-
-
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους!
Είναι το πρώτο μου post!Μέσα στην εβδομάδα έκλεισα και εγώ το scirocco και το κακό είναι πως θα το έχω κατά τα τέλη φεβρουαρίου!!! .Θα ήθελα τη γνώμη σας για τα δύο extra που έβαλα.Το rcd510 και ο συναγερμός plus αξίζουν;RCD 510... πολυ καλη επιλογη!
Συναγερμος.... τιποτα δεν υπαρχει καλυτερο απο μια καλη ασφαλιση. Οι συναγερμοι εννιοτε δημιουργουν και προβληματα... προσωπικα δεν θα τον εβαζα.Εγώ πάλι πιστεύω πως ένα συναγερμό πρέπει να το έχεις πάντα, ό,τι ασφάλεια και να κάνεις. Άσε που καμία ασφάλεια δε θα σε αποζημιώσει για όλη την αξία του αυτοκινήτου σε περίπτωση κλοπής.
Το RCD510 είναι πάρα πολύ καλή επιλογή. Σκέφτομαι να το βάλω σε συνδυασμό με Dynaudio, όχι τόσο για την ένταση αλλά για την ποιότητα του ήχου. Το άκουσα με τα απλά ηχεία και δε με ενθουσίασε...
Η ασφαλεια σε αποζημιωνει στην πληρη τρεχουσα αξια του αυτοκινητου την οποια οριζεις και εσυ. Δεν υπαρχει καμια αμφιβολια περι αυτου... οριζεται απο τα συμβολαια αλλωστε. Ο συναγερμος... ειναι πλεον αδιαφορος γιατι, α) οι κλεφτες τον αγνοουν επιδεικτικα... αλλωστε μολις λιγα δευτερα θελουν για να σου ξηλωσουν την πηγη η να σου αρπαξουν κατι, β) χτυπάει αμα περασει καμια νταλικα απο διπλα του, γ) ο κοσμος δεν δινει σημασια, δ) μπορει να αρχισει χαζα του στυλ 'ανεβοκαταβεζω τα παραθυρα επειδη ετσι μου την βαρεσε', ε) χτυπαει επειδη την ακουσε απο την ζεστα, ζ) αμα εισαι μακρια... δεν θα παρεις πρεφα και μπορει να πρηξεις και τα συκωτια της γειτονιας με την σειρηνα η) μπορει επειδη 'ετσι' να σου εξαντλησει την μπαταρια, θ) μπορω να συνεχισω μεχρι δευτερας παρουσιας...
Οι συναγερμοι που μπορει να αξιζουν και να σωσουν την περιουσια σου, δεν ειναι ουτε οι εργοστασιακοι, ουτε αυτοι των 200 ευρω. Αν θελει καποιος ενα super-feature για την ασφαλεια της καμπινας του οχήματος... ας φροντισει το αμάξι να εχει deadlocks.
-
Επειδή δεν το έψαξα καθόλου το θέμα του συναγερμού αλλά ούτε και του αυτοκινήτου (τη μια μέρα το έκανα test drive και την επόμενη το έκλεισα) τον συναγερμό μου τον έκανε δώρο ο αντιπρόσωπος.Τι ακριβώς κάνει το deadlock;(περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να μου δώσεις;)
-
Ελληνιστί υπερκλείδωμα. Όταν κλειδώσεις το αμάξι και ενεργοποιηθεί αυτό το σύστημα, ακόμα και αν σπάσουν το τζάμι πχ οι πόρτες δεν ανοίγουν ούτε από μέσα. Οπότε ό,τι είναι να κάνουν πρέπει να το κάνουν ή απ' έξω ή να μπουν από το παράθυρο.
-
Ο χρήστης dimz έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=Lh_qAzTqta0' target='_blankΚαγκουριάρικο το videaki.
-
Πάντως όσοι πάρουν το 1.4 καλό είναι να κάνουν επέκταση εγγύησης.
-
Λοιπόν το έκλεισα κι εγώ.....
1.4 160 DSG
Λευκό
Xenon
RCD 510
Συναγερμός Plus
Park Pilot
Αισθητήρες πίεσης ελαστικών
Επέκταση εγγύησης
Μεταφορικά πινακίδες κλπστην προνομιακή τιμή των 27.000 και παράδοση τέλη Φλεβάρη στην καλύτερη...μέσα Μάρτη στην normal...δεν μπορώ να φανταστώ πότε στην χειρότερη περίπτωση...πάντως σε αυτά τα έξτρα καθυστερήσεις δεν υπάρχουν, μόνο για ηλιοροφή ή Interlagos υπάρχει καθυστέρηση...
Τώρα μου λείπει ένα μεγάλο κομπολόι να μετράω τις μέρες....
(ούτε στον στρατό δεν το έκανα αυτό... ) -
Aντε με το καλό !
Θα περάσουν οι μέρες μην ανησυχείς. Διάβαζε φόρουμ ελληνικά και ξένα (βρες και διάβασε το manual να είσαι 'έτοιμος' και άλλα τέτοια!) και μέσα από την ανάγνωση τους ονειρεύσου ότι το οδηγείς. Έτσι περνάνε γρηγορότερα οι μέρες!
Το πήρες και καλό χρώμα πιστεύω. Τα σκουρόχρωμα είναι αρκετά υποτονικά !
-
Αντε αντε καλοριζικο και καλοταξιδο!!!!
-
Έχεις να μας προτείνεις και κάποιον συγκεκριμένο συναγερμό που να υποστηρίζει το υπερκλείδωμα;
VW Scirocco