-
Μάλλον ο Γκρόνχολμ θα το πάρει αν δεν έχει προβλήματα με το 307WRC αφού είναι ο μόνος σπεσιαλίστας στο χιόνι στο επιπέδό του μετά την αποχώρηση του Μάκινεν και του Ροβανπέρα. Όπότε δεν βλέπω να μπορεί να τον ανταγωνιστεί κάποιος άλλος.
Από 'κει και πέρα πιστεύω ότι ο Μάρτιν θα τον ακολουθήσει , με πιο πίσω τον Σόλμπερκ ο οποίος όπως έχει δηλώσει θέλει να βελτιωθεί και άλλο στο χιόνι και το κάνει με την βοήθεια του Μάκινεν.
Πολύ ανταγωνιστικός θα είναι ο Τουοχίνο με το Focus , ενώ πιστεύω ότι καλή κατάταξη θα πάρει και ο Σάινθ λόγω της μεγάλης εμπειρίας του.
Ο Λεμπ πάντως ίσως να αποτελέσει την μεγάλη έκπληξη λόγω της ανεβασμένης ψυχολογίας του ένω δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πέρσι στη Σουηδία έχει καλά αποτελέσματα την πρώτη μέρα , πράγμα που σημαίνει ότι θα πονοκεφαλιάσει πολύ τους αντιπάλους του. -
ΣΤΑ ΤΕΛΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΒΛΕΠΑΜΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΘΑ ΕΤΡΕΧΕ ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟ FOCUS 03, ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ FOCUS 01, ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΑΠΟ ΤΥΧΟΝ, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ, ΚΑΚΟΤΥΧΙΕΣ. Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΜΟΣ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ. ΚΑΙ ΜΕ ΟΣΑ ΣΥΜΒΕΝΟΥΝ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΥΜΕ ΨΗΛΑ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ, ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ Κε ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ!! -
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1202&start=690
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΚΕΤΑ ΕΓΚΥΡΕΣ ΠΗΓΕΣ ΤΟΥ HARRISWRC, H PEUGEOT ΕΧΕΙ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ 4ΤΑΧΥΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ.
ΑΡΑ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΙΒΩΤΙΑ 'Η ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ?
NASS!! -
Ο χρήστης deggman έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1202&start=690
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΚΕΤΑ ΕΓΚΥΡΕΣ ΠΗΓΕΣ ΤΟΥ HARRISWRC, H PEUGEOT ΕΧΕΙ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ 4ΤΑΧΥΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ.
ΑΡΑ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΙΒΩΤΙΑ 'Η ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ?
NASS!!Μα το είπαμε παραπάνω: ναι, μπορούν να ομολογκάρουν 307 4-τάχυτα κιβώτια αν θέλουν. Κάθε κιβώτιο έχει τη δική του κλιμάκωση, αριθμό σχέσεων, γρανάζια, 'χελώνα' κτλ. κτλ. και δεν έχει τυπικά σχέση με τα άλλα ομολογκαρισμένα κιβώτια, ασχέτως αν μοιράζονται ενδεχομένως κάποια εξαρτήματα. Αν λοιπόν θέλουν να αλλάξουν κλιμάκωση σε ένα υπάρχον κιβώτιο, αλλάζουν γρανάζια και το ξαναομολογκάρουν και είναι 'άλλο' κιβώτιο. Το ίδιο ισχύει για φρένα, διαφορικά κτλ. κτλ.
-
Δεν μπορω να καταλαβω πως δουλευει ενα τετοιο κιβωτιο σ ενα WRC απο την στιγμη που οι αλλοι παιζουν με 6 σχεσεις. Ποση δυναμη κ ροπη να εχει; αφου υπαρχουν restrictions.Λογικα δεν πρεπει να εχει καποια σχεση αυτο.
Μηπως ειναι ετσι ωστε ας πουμε στην 2η σχεση να παιζει κ καποια αυτοματη αλλαγη με καποια κοντη 3η πριν μπει η κανονικη 3η σχεση; Δεν ξερω καν αν κανει νοημα αυτο που λεω!
Παντως μου φαινεται περιεργο αρκετα, σιγουρα κατι θα ξερουν βεβαια για να το χρησιμοποιουν! -
Apo to 1950 i skandinavi kiriarxoun ston agona afto ke o monos pou mpori na iperaspisti tous skandinavous einai o Gronholm kathos o Hirvonen o Sohlberg kai o Solberg den exoun tin apetoumeni pira ala tha ta dosoun ola !!!!!! Episi ke ali idiotes skandinavi ksekinane ston agona me poles aksiosis opos Carlsson(Peugeot 206),Eriksson(Ford Focus),Solberg(Peugeot 206)....!!
Ego vlepo nikiti Gronholm deftero Sainz kai trito Martin!!! Gia na doume giati megales i pithanotites na spasi akomi mia paradosi skandinavon opos stin Filandia!!
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Δεν μπορω να καταλαβω πως δουλευει ενα τετοιο κιβωτιο σ ενα WRC απο την στιγμη που οι αλλοι παιζουν με 6 σχεσεις.Aν δεν κάνω λάθος, η Peugeot έχει ξανακάνει παρόμοια κίνηση, όταν ομολογκάρισε 5ταχυτο πριν 2 χρόνια (αν θυμάμαι καλά).
Κάτι που μου έκανε εντύπωση επίσης, είναι η μη συμμετοχή του Ράντστρομ στον αγώνα.
-
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Κάτι που μου έκανε εντύπωση επίσης, είναι η μη συμμετοχή του Ράντστρομ στον αγώνα.
Ο RADSTROM ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΟΥΤΕ ΠΕΡΥΣΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ...
Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΠΕΣΙΑΛΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗ!
ΡΑΛΛΥ ΣΟΥΗΔΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ERIKSSON, RADSTROM, KANKKUNEN, MAKINEN, ROVANPERA, PYKALISTO, LINDHOLM EINAI ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΟ. -
Αντεπιθεση Gronholm ή τωρα ή ποτε!!Ευκαιρια να σπασει αλλο ενα μονοπωλιο...Τα Ford περιμενουν με αγριες διαθεσεις ενω περιμενω και τον Loeb να παει πολυ καλα...Ο Sainz λογικα θα καταφερει φετος να πιασει 8αδα...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Κάτι που μου έκανε εντύπωση επίσης, είναι η μη συμμετοχή του Ράντστρομ στον αγώνα.
Ο RADSTROM ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΟΥΤΕ ΠΕΡΥΣΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ...
Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΠΕΣΙΑΛΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗ!
ΡΑΛΛΥ ΣΟΥΗΔΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ERIKSSON, RADSTROM, KANKKUNEN, MAKINEN, ROVANPERA, PYKALISTO, LINDHOLM EINAI ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΟ.File harriswrc an de apatome o Eriksson trexi me ena Ford Focus!!
-
Ο χρήστης CYPRUS.WRC έγραψε:
Κάτι που μου έκανε εντύπωση επίσης, είναι η μη συμμετοχή του Ράντστρομ στον αγώνα.
Ο RADSTROM ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΟΥΤΕ ΠΕΡΥΣΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ...
Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΠΕΣΙΑΛΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗ!
ΡΑΛΛΥ ΣΟΥΗΔΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ERIKSSON, RADSTROM, KANKKUNEN, MAKINEN, ROVANPERA, PYKALISTO, LINDHOLM EINAI ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΟ.File harriswrc an de apatome o Eriksson trexi me ena Ford Focus!!
apatase...o Andreas Ericsson trexi me focus oxi o kenneth.
http://www.swedishrally.com/dokument/Of ... 202004.pdf
-
Ο χρήστης Greg έγραψε:
apatase...o Andreas Ericsson trexi me focus oxi o kenneth.
O ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΕΝΝΕΤΗ ΟΔΗΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ...
-
Ο χρήστης Greg έγραψε:
ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟ 307 ΘΑ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ 4 ΤΑΧΥΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ?
me tis taxitites pu anaptisonte eki den tha itan sofo kati tetio...
Parola afta ke simfona me to WRN i pezo tha exi to tetrataxito kivotio ke stin suidia, o logos ine oti ta pentataxita kivotia thelun merikous mines ekseliksi prin mpoun sto 307....periergo...
-
Ο χρήστης Greg έγραψε:
Parola afta ke simfona me to WRN i pezo tha exi to tetrataxito kivotio ke stin suidia, o logos ine oti ta pentataxita kivotia thelun merikous mines ekseliksi prin mpoun sto 307....periergo...
Αμάν! Τι είπε πάλι ο Nicolas
Αυτό τώρα τι σημαίνει; Bye, bye η πρώτη θέση; ή έχουν πολλά 4τάχυτα κιβώτια;ΥΓ: Να, γιατί δεν πρέπει να βιάζεσαι πολύ στις προβλέψεις
-
ΤΕΛΙΚΑ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ ΟΙ ΓΑΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΕΨΑΝ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ.
ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ. -
Solberg starts with a bang
5 Feb, 09:12Ατύχημα Solberg στο shakedown!
Reigning World Rally Champion Petter Solberg has had a shaky start to his Swedish rally champaign this morning being involved in a road traffic accident in his Subaru rally car close to the 4km shakedown stage at Rada.
The accident happended on the public highway after the Norwegian had done a couple of runs through the stage. No details are yet available as to the extent of the damage to his rally car, however it is apparently immobilised and looks as thought Solberg will be unable to make any further attempts on the shakedown.
There are no reports of any injuries
-
....θα του το φτιάξουν και θα κερδίσει...
-
Τα νέα για τον καιρό είναι άσχημα. Ίσως έχουμε λίγο χιόνι στις ειδικές. Κρίμα.
Το αυτοκίνητο του Solberg μάλλον θα φτιαχτεί κανονικά.
Οι πρώτοι 5 του shakedown μέχρι στιγμής εδώ
Μπροστά ο Gronholm και 3ος ο Carlsson.
-
Apotelesmata shakedown
Top 5 drivers 11.00:
1 Petter SOLBERG / Philip MILLS 01:56.4
2 Marcus GRΦNHOLM / Timo RAUTIANEN 01:56.6
3 Daniel CARLSSON / Mattias ANDERSSON 01:57.7
4 Carlos SAINZ / Marc MARTI 01:57.7
5 Henning SOLBERG / Kaj LINDSTRΦM 01:57.8 -
Tελικά μετά απο το ατύχημα που είχε ο SOLBE έκανε και πρώτο χρόνο στο shakedown!!!
Τι μας θυμίζει άραγε?
WRC 2004 - 2ος γύρος Uddeholm Swedish Rally