-
Ελπίζω χωρίς κανένα πωλητή μέσα.
-
να εχεις μαζι και τη προκαταβολη...μετα απο τοσους μηνες ψαξιμο δεν ειναι να το καθυστερεις!!!
-
Εγώ προτείνω να τους κάνεις το ζόρικο, κι ας είσαι λυσασμένος.
-
μ'ενημερωσαν οτι το εργαλειο φθανει 49η εβδομαδα (δηλ.την 1η του Δεκεμβρη)1 μηνακι εμεινε και μετα ποιος με πιανει,με βλεπω να κανω Χριστουγεννα μες την ρενα.
-
Καλώς να το δεχτείς! H μόνη μ@λ@κία ότι θα πρέπει να κάνεις δώρο στο κράτος 11 μήνες τέλη κυκλοφορίας για 2λιτρο, αν το πάρεις Δεκέμβριο. Θα τους σκάσεις δηλαδή σχεδόν **820 Ευρώ για 13 μήνες **(1 του 2008 και 12 του 2009)...
Ξέρω βέβαια ότι μπροστά στα 8000+ που είναι τα τέλη ταξινόμησης για το συγκεκριμένο δεν είναι τίποτα, αλλά προσωπικά θα έκανα μερικές μέρες υπομονή και τα 372 Ευρώ για το σήμα του '08 θα τα έδινα για κάτι που θα πιάσει περισσότερο τόπο - βενζίνες, λαδάκια, λάστιχα, κλπ.
-
Επανέρχομαι στο θέμα της βενζίνης με τη φωτογραφία της τάπας. Το εγχειρίδιο δεν πρόλαβα να το σκανάρω αλλά δεν έγραφε και κάτι το διαφορετικό.
Θα ήθελα όμως να σας επισημάνω ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα χθες, και καλό είναι να το γνωρίζουν κάτοχοι και μη, καθώς επίσης ότι χρειάζομαι τα 'φώτα σας'.
Χθες λοιπόν, στην επιστροφή μου από Θίσβη και ενώ προσπαθούσα να αποφύγω την επαφή με αντίθετα διερχόμενο φορτηγό σε στενό επαρχιακό δρόμο έπεσα σε λακκούβα. Βαθιά λακκούβα με το μπροστινό αριστερό τροχό.
Σταματάω μετά από λίγα μέτρα αλλά ο πρώτος έλεγχος δεν έδειξε τίποτα και δεν άκουγα τίποτα.
Λέω, την γλιτώσαμε και συνεχίζω το ταξίδι μου σαν να μην συνέβαινε τίποτα ο .
Αμ δε, καμιά δεκαριά χιλιόμετρα πιο κάτω ξανασταματάω για να δω ότι το λάστιχο ήταν πίτα και φαγωμένο από την κύλιση του στην άσφαλτο χωρίς αέρα.
Δεν πειράζει λέω μέσα μου, έχουμε το κιτ επισκευής , θα το βάλουμε και θα συνεχίσουμε μέχρι να βρούμε κάποιο βουλκανιζατέρ στη Θήβα.
Τα δεδομένα μέχρι αυτή τη στιγμή είναι:- Έχω λάστιχο και πρέπει να κάνω κάτι σύντομα γιατί έχω ακόμα 100χλμ για Αθήνα
- Δεν ξέρω που είμαι, γιατί έκαναν έργα στο δρόμο και βρίσκομαι σε παράκαμψη που δεν είναι χαρτογραφημένη στο GPS μου. (Αργότερα συνειδητοποιώ πως χάθηκα και έκανα τεράστιο κύκλο).
- Το λάστιχο έχει πετρώσει από το αφρό του κιτ επισκευής, και επειδή το φοβάμαι μην μου σκάσει δεν μπορώ να πάω με πάνω από 45-50χ.α.ώ.
Φτάνω με τα πολλά στη Θήβα και αρχίζω να ρωτάω που μπορώ να εξυπηρετηθώ. Πάω στον πρώτο, που μου υποδεικνύει ένας ευγενέστατος αυτοκινητιστής ΚΑΙ ΈΡΧΕΤΑΙ Η ΨΥΧΡΟΛΟΥΣΊΑ. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα και με τη διάσταση αυτή (βλέπε 215/45/17) ούτε μεταχειρισμένο υπάρχει αλλά ούτε και καινούριο.
Τα ίδια στο δεύτερο, και τα ίδια σχεδόν στον τρίτο, ο οποίος είχε καινούριο μεν αλλά άλλη εταιρεία.
Και φωτο του ελαστικού.
Πώς θα κάνουμε λοιπόν τα 90 τόσα χλμ μέχρι την Αθήνα, όταν το κιτ λέει ότι είναι για μέχρι 80χλμ, έχω διανύσει ήδη 25χλμ και το είναι το λάστιχο μου τούμπανο;
Τότε μου έρχεται μια φαεινή ιδέα. Η καλή μας η Renault μας καλύπτει με 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. Λύθηκε το πρόβλημα.
Ή μήπως όχι; Όπως με πληροφόρησε ο κυριούλης στην άλλη άκρη της γραμμής (Interpartner Assistance) η κάλυψη δεν αφορά λάστιχο. Ναι αλλά εγώ παιδιά δεν είναι ότι έχω ρεζέρβα και δεν τη βάζω ή ότι μου είναι ξεφούσκωτη, ΔΕΝ ΕΧΩ ΡΕΖΕΡΒΑ γιατί δεν έχει το αυτοκίνητο, και εάν εμένα μου αδειάσει από αφρό το λάστιχο η σκιστεί τι κάνω στη μέση της εθνικής οδού τι κάνω; οεεο;
Τα παράπονα μου στην Renault που δεν έχει προβλέψει για το συγκεκριμένο μοντέλο ή χρησιμοποιώ την οδική βοήθεια της ασφαλιστική μου ήταν η απάντηση.Αφού λοιπόν όπως μαντεύετε δεν έχω οδική βοήθεια στην ασφάλεια μου (τι να την κάνω αφού έχω την Renault Assistance), τα μάζεψα και τοσυκου τσουκου στη ΛΕΑ με αλάρμ έφτασα στην Αθήνα μετά από 3 ώρες περίπου (έκανα και μια στάση στο Σείριο μπας και...).
Ηθικόν δίδαγμα. Προσέχετε τις λακκούβες
Τη βοήθεια σας λοιπόν στα ακόλουθα:
Πρώτον: Τι να κάνω με το λάστιχο. Να αλλάξω μόνο το ένα η να πάρω ζευγάρι; Το αυτοκίνητο έχει κάνει περίπου 9.000χλμ και τα λάστιχα του είναι σε πολύ καλή κατάσταση.
Δεύτερον: Η ζάντα έχει ελαφρώς στραβώσει. Την επισκευάζω ή την αλλάζω; Εάν είναι το πρώτο που να πάω;
Τρίτον: Να το πάω στη Renault για την αλλαγή του ελαστικού, την ευθυγράμμιση και για έλεγχο ή αλλού;
Τέταρτον: Αν ξανατύχει πως αλλιώς μπορώ να αποφύγω όλη αυτή την ταλαιπωρία; -
Επισκευάζεις την ζάντα και αλλάζεις τα 2 μπροστινά λάστιχα .
Εμένα πάντως μετά τα 10.000 km τα λάστιχα μου ήταν ψιλοχάλια και τα άλλαξα... -
Αν την επισκευάσεις καλύτερα βάλτην πίσω.
Στη θέση σου θα τσέκαρα μήπως τυχόν έχει στραβώσει και η πίσω αριστερή ζάντα, αν πέρασε κι αυτή από την ίδια τρύπα, παρόλο που δεν έσκασε το λάστιχο.
Και το δικό μου δίνει αφρό για επισκευή μια και το χώρο της ρεζέρβας τον έχει πάρει η εξάτμιση. Παρόλα αυτά έχω μια μικρή (ως 80km/h) στο χώρο αποσκευών καθώς δε θέλω να βαζίζομαι μόνο στον αφρό αν κάτσει η στραβή. Πιάνει λίγο χώρο, αλλά αν σου περισσεύει θα στο πρότεινα, να έχεις το κεφάλι σου πιο ήσυχο.
Τι να κάνεις, Ελλάδα ζούμε. Αν δε βρεις εσύ τις τρύπες αργά ή γρήγορα θα σε βρουν αυτές.
-
Επισκευή ζάντας αλλάγη 2 λάστιχα εμπρός και όλα αυτά σε βουλκανιζατέρ. Γιατί να τα σκάσεις σε αντιπροσωπεία? Επιπλέον νομίζω ότι δεν έχει ρόλο η Renault Asistance για λάστιχα κλπ. Είναι πιο πολύ για μηχανικά προβλήματα. Δλδ καλύπτει κάτι για το οποίο ευθύνεται η Renault κάποιο μηχανικό πρόβλημα και όχι για φθορές που προκαλείς εσύ στο αμάξι πχ επεσα σε λακκούβα κι έσκασε για το λάστιχο.
-
προβλημα αυτο με το κιτ επισκευης,μην σου κατσει!Ξερει κανεις αν μπορεις να εχεις σαν λυση αναγκης 1 εξτρα ζαντολαστιχο στο πορτπαγκαζ,αλλα πως να το στερεωσεις?
-
mia χαρα λυση ειναι και εγω το ιδιο εχω
μια ρεζερβα ασφαλειας απο αλλο μοντελο της πεζο
και οταν παω ταξιδι εκτος αθηνων τη φορτωνω πισω
ειναι και μικρη δε πιανει ογκο... -
Clio RS του 2007 με 15.000χλμ έλεγε ....
πριν μπω για το test drive βλέπω ότι έχει αλλάξει
λάστιχα στις πρώτες 15.000χλμ άρα μάλλον κομμάτια
το πήγαινε ο προηγούμενος ...ή δεν είχε μόνο 15Κπριν τσουλήσω 1 μέτρο, παρατηρώ μια μέτρια ποιότητα
κατασκευής γενικά, αλλά σκέφτομαι μπρος στα καλή τι είναι
ο £$!%$!$%. Η θέση που με βολεύει είναι το κάθισμα τέρμα κάτω
και σχετικά όρθια θέση.Ξεκινάμε λοιπόν, μέχρι να ζεσταθεί καλά δεν το πιέζω, μα παρατηρώ
γενικά κομπιάσματα και μπουκώματα. Οταν η θερμοκρασία ήρθε στο
normal σημείο, όλα καλά ..... Μέσα στην πόλη παρατηρώ ότι περνάει
τις λακούβες σχετικά καλά, σίγουρα καλύτερα από το 106 και ότι πάντα
έχω στο σασμάν σχέση 3-4+. Μέχρι τις 4500 σαλ κίνησε χαλαρά, αλλά ετοιμοπόλεμα.
το τιμόνι καλό αλλά όχι 106. Ακαμψία πολύ καλή στο σασί, σε σχέση με το 106. Μπορείς
να παίξεις πιο εύκολα με την ουρά σε σχέση πάντα με το 106. Και ο πωλητής μου λέει.....
άντε πάτα το ........Τι το ήθελε !!!!! :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe:ανεβάζω τις σχέσεις μέχρι τις 6.000σαλ, αλλάζει ο ήχος και γουστάρεις ....!!!! το μοτέρ σε γρήγορους
ρυθμούς έχει μικρή ωφέλιμη περιοχή λειτουργίας και αντιλαμβάνεσαι γιατί είναι ΤΟΟΣΣΟΟΟ κοντό.
χωρίς να ξεπεράσω τα όρια τις πρόσφυσης Πολύ, μπαίνω σε γλιστερά κομμάτια και πάλι συμπεριφέρεται
κάπως όσο το 106, αλλά εδώ δεν αισθάνεσαι τόσο οδηγάρα όσο στο Rallye, όλα γίνονται λίγο πιο αποκομμένα, σαν video game. Πρόλαβα να δω σε μια μικρή ευθεία 170χαω πολύ πολύ εύκολα 7000σαλ και ο ήχος πώρωση......
πιστεύω ότι το 106 μέχρι τα 130χαω το κοιτάει στα μάτια, και όταν το RS απομακρύνεται και ξεμακρένει
ο οδηγός του 106 ίσως απολαμβάνει περισσότερο το οδηγήν. Φρένα δεν τσαρούχωσα πουθενά και δεν
έχω άποψη της δυναμής τους, να ήταν πολύ άμεσα στο άγγιγμα του πεντάλ με ελάχιστο νεκρό σημείο.+σχήμα κουκλα
+ασφάλεια 5 αστέρια
+φρένα
+δεν είναι υποστροφικό
+αισθάνεσαι ότι οδηγέις έναι καλό παιχνίδι
+καλύτερους χώρους από το 106
+ηχομόνωση μέχρι τα 100χαω
+ότι πιο κοντά σε αίσθηση με ένα αγωνίστικο car μέχρι τα 24500€ που κάνει
+αισθάνεσαι τουλάχιστον 10 χρόνια νεώτερος± μια φωνή σου λεεί ΠΑΤΑ το, ΠΑΤΑ το, πιο βαθιά, με μπουκώνεις
± τιμόνι άνω του μετρίου, μα του focus και του 106, καλύτερα.- πολύ κοντό σασμάν για κάθημερινή χρήση, ακατάλληλο για διαδρομές πάνω από 50χλμ στην ΕΟ.
- ποιότητα κατασκευής, απαράδεκτα πλαστικά και πολύ φοβάμαι ότι μετά από καιρό θα κουδουνίζει
- σασμάν που μπορεί να έχει κάνει κάποια βήματα, αλλά καμια σχέση με honda.
- ήχοι μετάδοσης (μπορεί να ήταν σκισμένο αυτό που οδηγούσα)
- πολύ ειδικό αυτοκίνητο, αν δεν έχεις μια ειδική κλειστή για σένα ή μια πίστα τουλάχιστον.
- βαρύ, που το κρύβει αλλά όχι πάντα και παντού.
Γενικά δεν μου κάνει το ClioRS, γιατί πάει να συμβιβάσει τα ασυμβίβαστα .....δεν έχει την αμεσότητα και την ωμότητα, προσπαθεί να φορέσει ο κακός ο λύκος προβία και δεν του πάει ......
θα μου άρεσε όμως ένα Clio Cup, -200kg και ένα roll cage, άντε ίσως ένα R27. ένα κράνος, γαντάκια
σεμι, για ραλλιάρικες διαδρομές στα ελληνικά βουνά ...... -
Φιλε με ψιλοαπογοητευεις,οντας κι εγω πρωην κατοχος 106 και εχοντας οδηγησει 1 RS ενος φιλου στην Βορειο Ευβοια ειχα φτιαχτει τοσο πολυ που δεν ηθελα να κατεβω,τα φρενα θεικα το 6αρι πορωση και το μοτερ στροφαριζε τρελα οπως αρμοζει σε 1 πολυστροφο ατμοσφαιρικο,οσο για στριψιμο μια λεξη μπορει να το χαρακτηρισει απιστευτο κρατημα και στο γλιστερο ντριφταρε γλυκα χωρις να σε τρομαξει,κι ολα αυτα σε ενα κατ'μενα αρκετα καλοφτιαγμενο εσωτερικο οπου τιποτα δεν ετριζε.
Μηπως ηταν δημοσιογραφικο? -
otan εγω εσκουζα κρατα το 106.......
-
για το θεμα της ποιοτητας στο εσωτερικο εχω ενστασεις...τουλαχιστον στην εκθεση της ρενω οταν το ειδα ηταν πολυ ανωτερο ποιοτικα απο το μεσο ορο...νομιζω ειχαμε και διαμαχη με τον corsaκατι πριν κατι βδομαδες στο θεμα αρα μαλλον υπαρχουν διαφορετικες αποψεις...
για τα υπολοιπα ειναι η συνηθισμενη ιστορια 106 vs the world...
-
παιδια ... απλά δεν μπορώ να το έχω για 1ο αυτοκίνητο ...
και να κάνω τόσες παραχωρήσεις ειδικά σε ταξίδια στην ΕΟ....θα μου άρεσε ΠΟΛΥ ένα cup , γυμνό με Cage .... για παιχνίδι ...
το πιθανότερο να ήταν σκισμένο αφού είχε 15,000χλμ και είχε
αλλαγμένα τα λάστιχα ... όπως επίσεις, μου φάνηκε ότι είχε
και λίγο στραβωμμένες δισκόπλακες ... -
Δηλ.ρε παιδια το συγκρινετε σε θορυβο με το 106 στην Ε.Ο.μην τρελαθουμε κι ολας το δικο μου 8v του 97 ηταν οριακα ανυποφορο ειδικα το καλοκαιρι,δεν μπορει 11 χρονια μετα οσο κλειστο να 'ναι το κιβωτιο να κανει τον ιδιο θορυβο τι διαολο δεν εχει καμια μονωση.
Ευτυχως που δεν θα κανω ταξιδια μ'αυτο,ισως μονο Βωξιτες γαι το Ακροπολις τον Ιουνη.
-
ποιος σύγκρινε το θόρυβο του 106 με το Clio .... ??? σίγουρα το 106 είναι χειρότερο ....
απλά είπα ότι δεν μπορώ, να επιλέξω το 2009 ένα αυτοκίνητο που δεν μπορεί να κάνει
σχετικά άνετα ταξίδια στην Ε.ΟΥΓ: ευτυχώς, δυστηχώς, δεν έχω πλέον 106
(και ένας λόγος που το έδωσα ήταν και ο θόρυβος)
-
Για χαλαρή οδήγηση στην εθνική (130 - max 140) το RS -με το προηγούμενο γρανάζωμα- είναι μια χαρά και -σχετικά- πολύ άνετο.
Τώρα πραγματικά από εκεί και πάνω κουράζει μερικές φορές. Αλλά από προσωπική εμπειρία σε σβέλτη διαδρομή 220 χιλιομέτρων δεν σου κάνει πονοκέφαλο, αλλά μπορεί να θέλεις ενα δεκάλεπτο παραπάνω ξεκούραση!Υγ. Με το καινούριο εξάρι μήπως το 140 μπορεί να γίνει και 160?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
παιδια ... απλά δεν μπορώ να το έχω για 1ο αυτοκίνητο ...
και να κάνω τόσες παραχωρήσεις ειδικά σε ταξίδια στην ΕΟ....θα μου άρεσε ΠΟΛΥ ένα cup , γυμνό με Cage .... για παιχνίδι ...
το πιθανότερο να ήταν σκισμένο αφού είχε 15,000χλμ και είχε
αλλαγμένα τα λάστιχα ... όπως επίσεις, μου φάνηκε ότι είχε
και λίγο στραβωμμένες δισκόπλακες ...εγω λεω να πας να δεις το γκολφ gti....
ενα κλικ κατω απο κλιο σε αισθηση αποτελεσματικοτητα κλπαλλα πολλα κλικ πανω σε ολους τους αλλους τομεις που στραβωσες με το κλιο...
Renault Clio RS 197