-
Ο 1ος γύρος τελείωσε και πήραμε μία μικρή γεύση από τις ομάδες. Φέτος οι κατασκευαστές είναι λιγότεροι. Η mitsubishi δεν φαίνεται να έχει ένα ανταγωνιστικό σύνολο ακόμη. Η peugeot φαίνεται ότι έκανε το θαύμα της με το 307, αλλά ο Loix φαίνεται επίσης αδύναμος. Το ίδιο και η Subaru με τον Ηirvonen. Mόνο λοιπόν οι Citroen & Ford έχουν πιο αξιόπιστα σύνολα (αυτοκίνητων - οδηγών) με την Citroen να έχει και εκεί κάποιο προβάδισμα.
Ωστόσο με τις λίγες ομάδες, τα 2 αυτοκίνητα και το βαθμολογικό σύστημα, ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος τι θα συμβεί....
Εσείς τι λέτε?YΓ Η ψηφοφορία θα κρατήσει μέχρι και το Σουηδίας και θα κλείσει λίγο πριν το Μεξικό, για να μπορούμε στο τέλος του χρόνου να δούμε τι προβλέψαμε.
-
Ο 1ος γύρος τελείωσε και πήραμε μία μικρή γεύση από τις ομάδες. Φέτος οι κατασκευαστές είναι λιγότεροι. Η mitsubishi δεν φαίνεται να έχει ένα ανταγωνιστικό σύνολο ακόμη. Η peugeot φαίνεται ότι έκανε το θαύμα της με το 307, αλλά ο Loix φαίνεται επίσης αδύναμος. Το ίδιο και η Subaru με τον Ηirvonen. Mόνο λοιπόν οι Citroen & Ford έχουν πιο αξιόπιστα σύνολα (αυτοκίνητων - οδηγών) με την Citroen να έχει και εκεί κάποιο προβάδισμα.
Ωστόσο με τις λίγες ομάδες, τα 2 αυτοκίνητα και το βαθμολογικό σύστημα, ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος τι θα συμβεί....
Εσείς τι λέτε?YΓ Η ψηφοφορία θα κρατήσει μέχρι και το Σουηδίας και θα κλείσει λίγο πριν το Μεξικό, για να μπορούμε στο τέλος του χρόνου να δούμε τι προβλέψαμε.
-
Ο 1ος γύρος τελείωσε και πήραμε μία μικρή γεύση από τις ομάδες. Φέτος οι κατασκευαστές είναι λιγότεροι. Η mitsubishi δεν φαίνεται να έχει ένα ανταγωνιστικό σύνολο ακόμη. Η peugeot φαίνεται ότι έκανε το θαύμα της με το 307, αλλά ο Loix φαίνεται επίσης αδύναμος. Το ίδιο και η Subaru με τον Ηirvonen. Mόνο λοιπόν οι Citroen & Ford έχουν πιο αξιόπιστα σύνολα (αυτοκίνητων - οδηγών) με την Citroen να έχει και εκεί κάποιο προβάδισμα.
Ωστόσο με τις λίγες ομάδες, τα 2 αυτοκίνητα και το βαθμολογικό σύστημα, ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος τι θα συμβεί....
Εσείς τι λέτε?YΓ Η ψηφοφορία θα κρατήσει μέχρι και το Σουηδίας και θα κλείσει λίγο πριν το Μεξικό, για να μπορούμε στο τέλος του χρόνου να δούμε τι προβλέψαμε.
-
Νομίζω ότι η Citroen θα καθαρίσει τον τίτλο κατασκευαστών όπως και ο Loeb των οδηγών.
Δεν αποκλείω την περίπτωση να το κάνει με μεγάλη διαφορά αν και βλέπω να γίνεται μάχη κατά πρώτο λόγο με την Peugeot και κατά δεύτερο με την Ford -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Mόνο λοιπόν οι Citroen & Ford έχουν πιο αξιόπιστα σύνολα (αυτοκίνητων - οδηγών) με την Citroen να έχει και εκεί κάποιο προβάδισμα.ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ FORD...Ο DUVAL ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣΕΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ. ΟΠΟΤΕ ΑΚΛΟΝΗΤΟ ΦΑΒΟΡΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η CITROEN!
BEBAIA H FORD ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΝΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΣΠΕΣΙΑΛΙΣΤΑ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ! ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΙΣΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΘΑ ΑΝΑΤΡΑΠΟΥΝ!
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ! -
Γι'αυτό λέω πιο 'αξιόπιστα σύνολα'...
-
H CITROEN έχει τις πιό πολλές πιθανότητες λόγω πληρωμάτων αν και ο Matador την έκανε στο πρώτο αγώνα . Η FORD υπολογίσιμη , το FOCUS έδειξε καλά στοιχεία.
-
Αλλη μια ψήφος για τη Citroen (είμαι αντικειμενικός, αλήθεια! ).
Αν και η Ford έχει πολύ καλό αυτοκίνητο, και σίγουρα θα δούμε σκληρό ανταγωνισμό.
-
Αν και μπορεί να θεωρηθεί τραβηγμένο πιστεύω ότι η Peugeot έχει πολύ μεγάλες πιθανότητες να πάρει το κατασκευαστών κάτι που έκανε και με το 206WRC όταν πρωτοεμφανίστηκε. Άλλωστε ο Μάρκους είναι ο κορυφαίος αυτή την στιγμή στον θεσμό και αν καταφέρουν να κάνουν αξιόπιστο το 307WRC θα σημειώσει αρκετές νίκες φέτος , ακόμα και σε ασφάλτινο Ράλλυ.(πιθανότερο το Γερμανίας).
Ο Λόιξ είναι ένας καλός δεύτερος και θα μπορέσει να μαζέψει βαθμούς με καλές κατατάξεις.
Πιστεύω ότι θα κονταροχτυπηθεί με την Citroen μέχρι τέλους , ένω δεν νομίζω ότι τελικά η Ford θα μπορέσει να κάνει κάτι , αφού μόνο ο Μάρτιν είναι ανταγωνιστικός ένω ο Ντιβάλ αποδίδει σε ορισμένες επιφάνειες.
Η Subaru δεν πιστεύει και η ίδια ότι μπορεί να κτυπήσει το κατασκευαστών(αυτό θα γινόταν μόνο αν υπήρχε ο Μπερνς στην ομάδα).
Ίδωμεν λοιπόν -
Χμμμ μεγαλη μαχη θα γινει. ΚΑθε ομαδα εχει μονο εναν αξιοπιστο οδηγο.Ο Sainz αναμενω να κανει κι αλλα νερα φετος. Γιαυτο ψηφιζω Ford επειδη μ' αρεσει το διδυμο και επειδη περυσι το αξιζε...(εκτος και αν μας κουφανει ο Loix...)
-
Πιστεύω πως η Citroen και φέτος έχει τον πρώτο λόγο για την κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.Αν ο Loeb συνεχίσει τις καλές εμφανίσεις οπώς πέρσι και είναι λίγο πιο τυχερός πιστεύω οτι θα κατακτήσει και αυτός το Οδηγών και η Citroen το κατασκευαστών.
-
Παιδιά αν και η σιτροεν ξεκίνησε καλά πιστεύω πως η Peugeot θα πάρει το πάνω χέρι...
-
Απ'ότι βλέπω, συμφωνώ με τους περισσότερους! Citroen προβλέπω και με διαφορά με βάση τα τωρινά δεδομένα. Βέβαια είναι αρκετά νωρίς ακόμα, αλλά κανένα άλλο σύνολο δεν είναι τόσο ολοκληρωμένο (όπως ειπώθηκε και παραπάνω). Η Ford και η Peugeot σκίζουν από άποψη αυτοκινήτου και πρώτων οδηγών, όμως οι δεύτεροι θέλουν δουλειά και κυρίως ο Loix. Αστάθμητος παράγοντας φυσικά θα είναι και η 'ευκαιριακή' συμμετοχή και άλλων οδηγών ως δεύτερων, όπως ο Tuohino ή ο Rovanpera. Θα δείξει!
-
Και εγώ ψήφο στη Citroen θα δώσω. Οι μέχρι τώρα εμφανίσεις των ομάδων δεν με έχουν πείσει ότι μπορεί κάποιος άλλος να κόψει πρώτος το νήμα. Αν συνεχίσει μάλιστα τις καλές και μυαλωμένες εμφανίσεις ο Loeb δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να το χάσουν.
-
Μόλις έμαθα ότι ο Loeb κέρδισε και το Ράλλυ Σουηδίας.
Αν διατηρήσει την ίδια καλή εικόνα και στα χωμάτινα ράλλυ (όπου συνήθως δεν είναι τόσο γρήγορος ο Loeb, αλλά ίσως δούμε την έκπληξη από το matador) τότε μάλλον βαδίζουν (τι βαδίζουν δηλαδή, του σκοτωμού πάνε) με σιγουριά για διπλό τίτλο...
-
Ο Loeb έχει βαλθεί να μας τρελάνει. Βρίσκεται στην καλύτερη φόρμα σε σχέση με τους υπόλοιπους οδηγούς 1ος στο Μόντε, 1ος στο Σουηδίας, και ακολουθούν 14 γύροι ακόμα. Με τον matador teamate δύσκολα θα χάσει και φέτος το πρωτάθλημα η Citroen, με αρκετές πιθανότητες να πάει και για double οδηγών και κατασκευαστών. Με την Peugeot να ψάχνεται με το νέο 307, η Subaru με Sohlberg και Ford με Martin ακολουθούν από κοντά σε πιθανότητες για το πρωτάθλημα.
-
Mετά τα αποτελέσματα του Μεξικό η Ford έδειξε ότι είναι πιο δυνατή όσο ποτέ. Όλα θα εξαρτηθούν από την πορεία του Duval, που φαίνεται να είναι συνεχώς ανοδική.
Η ψήφος πάντως θα πάει στην Citroen. Kαι εκεί εξαρτάται από την διάρκεια του Sainz, αλλά μάλλον θα τα καταφέρουν.Το θέμα παίρνει παράταση και θα μείνει ανοικτό μέχρι την ΝΖ.
-
Citroen βλεπω.
H Ford δεν ξερω ποσο αξιοπιστη θα παραμεινει σε αυτοκινητα
αλλα κ σε αποτελεσματα οδηγων. Τ οτι ο Duval παει τωρα καλυτερα δεν ξερω αν ειναι δειγμα κ για την υπολοιπη χρονια.Η Subaru ναι μεν εδειξε να ειναι καλο το νεο της οπλο αλλα ουσιαστικα μονο ο Solb γιατι ο μικρος ειναι ακομα φρεσκαδουρι για να υποστηριξει δυνατα την ομαδα του για το κατασκευαστων.
Η Peugeot... no comments...!
Ειναι σημαντικο να δουμε κ τις εξελιξεις που ακολουθουν για τις Ford k Citroen, αν θα ειναι αξιοπιστες δυνατες ανταγωνιστικες. Θα επανακαμψει κ η Peugeot;
-
Ford,Ford τους το χρωστάει η τύχη!!!!!!!Χρονια τώρα......
-
Η **CITROEN **ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ 2004!!!
ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! -
Για να δούμε τι θα γίνει και το 2005...
Ποιος κατασκευαστής θα κερδίσει το WRC του 2004?