-
Θα ήθελα πληροφορίες για τον 1800άρη της Peugeot-Citroen, με τα 125-127 άλογα. Δεν με ενδιαφέρει αν κάποιος π.χ. έκανε ένα test-drive και βρήκε το αυτοκίνητο αργό ή τον κινητήρα θορυβώδη, με ενδιαφέρουν γνώμες κάποιων που έχουν κάνει αρκετά χιλιόμετρα με αυτοκίνητο που φορά αυτόν τον κινητήρα και τι προβλήματα έχει παρουσιάσει (αν έχει παρουσιάσει). Για παράδειγμα εγώ έχω αυτοκίνητο της PSA που φορά τον 1.400άρη της σειράς TU (8βάλβιδο). Ο κινητήρας είναι σκυλί, δεν λέει να ψοφήσει (250.000 χιλ.) και δεν καίει ούτε σταγόνα λάδι, αλλά χρειάστηκε να αλλάξω τρεις φορές φλάντζα κεφαλής (η πρώτη στα 50.000 χιλ., με ετήσια εγγύηση από την αντιπροσωπεία και στους 13 μήνες το ξαναπαρουσίασε). Τέτοιες περιπτώσεις εννοώ. Βέβαια ξέρω ότι το θέμα είναι λίγο εξειδικευμένο αλλά ελπίζω όλο και κάποιος να βοηθήσει.
-
Θα ήθελα πληροφορίες για τον 1800άρη της Peugeot-Citroen, με τα 125-127 άλογα. Δεν με ενδιαφέρει αν κάποιος π.χ. έκανε ένα test-drive και βρήκε το αυτοκίνητο αργό ή τον κινητήρα θορυβώδη, με ενδιαφέρουν γνώμες κάποιων που έχουν κάνει αρκετά χιλιόμετρα με αυτοκίνητο που φορά αυτόν τον κινητήρα και τι προβλήματα έχει παρουσιάσει (αν έχει παρουσιάσει). Για παράδειγμα εγώ έχω αυτοκίνητο της PSA που φορά τον 1.400άρη της σειράς TU (8βάλβιδο). Ο κινητήρας είναι σκυλί, δεν λέει να ψοφήσει (250.000 χιλ.) και δεν καίει ούτε σταγόνα λάδι, αλλά χρειάστηκε να αλλάξω τρεις φορές φλάντζα κεφαλής (η πρώτη στα 50.000 χιλ., με ετήσια εγγύηση από την αντιπροσωπεία και στους 13 μήνες το ξαναπαρουσίασε). Τέτοιες περιπτώσεις εννοώ. Βέβαια ξέρω ότι το θέμα είναι λίγο εξειδικευμένο αλλά ελπίζω όλο και κάποιος να βοηθήσει.
-
Θα ήθελα πληροφορίες για τον 1800άρη της Peugeot-Citroen, με τα 125-127 άλογα. Δεν με ενδιαφέρει αν κάποιος π.χ. έκανε ένα test-drive και βρήκε το αυτοκίνητο αργό ή τον κινητήρα θορυβώδη, με ενδιαφέρουν γνώμες κάποιων που έχουν κάνει αρκετά χιλιόμετρα με αυτοκίνητο που φορά αυτόν τον κινητήρα και τι προβλήματα έχει παρουσιάσει (αν έχει παρουσιάσει). Για παράδειγμα εγώ έχω αυτοκίνητο της PSA που φορά τον 1.400άρη της σειράς TU (8βάλβιδο). Ο κινητήρας είναι σκυλί, δεν λέει να ψοφήσει (250.000 χιλ.) και δεν καίει ούτε σταγόνα λάδι, αλλά χρειάστηκε να αλλάξω τρεις φορές φλάντζα κεφαλής (η πρώτη στα 50.000 χιλ., με ετήσια εγγύηση από την αντιπροσωπεία και στους 13 μήνες το ξαναπαρουσίασε). Τέτοιες περιπτώσεις εννοώ. Βέβαια ξέρω ότι το θέμα είναι λίγο εξειδικευμένο αλλά ελπίζω όλο και κάποιος να βοηθήσει.
-
Αν δοκίμαζες στο greek citroen club forum, όλο και κάτι θα έβρισκες.
Ξέρω, τετριμμένο, αλλά είναι μια πηγή και τα club...
Η C5 σε ενδιαφέρει?
-
Και η C5 και το 407.......
-
Μην μπορώντας να συνεισφέρω εκφέροντας προσωπική άποψη για τον συγκεκριμένο κινητήρα, να πω μόνο, πως στη Γαλλία (και ίσως και αλλού) έχει αντικατασταθεί στην C4 Picasso (προς το παρόν) από τον 1600άρη PSA/BMW με τους 120 ίππους... Πιθανώς θ' ακολουθηθεί και για άλλα μοντέλα η πρακτική αυτή, οπότε περίμενε πριν αγοράσεις...
-
Ίσως να σου φανεί παράξενο, αλλά αυτό θέλω να αποφύγω............
Είμαι πολύ επιφυλακτικός, για να μην μπω αρνητικός με τα πάσης φύσεως τούρμπο -
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
Ίσως να σου φανεί παράξενο, αλλά αυτό θέλω να αποφύγω............
Είμαι πολύ επιφυλακτικός, για να μην μπω αρνητικός με τα πάσης φύσεως τούρμποΜην ανησυχείς, ο κινητήρας που ανέφερα είναι ατμοσφαιρικός !
-
Sorry έχεις δίκιο. Μπερδεύτηκα με την τούρμπο έκδοσή του που δίνει 150 άλογα. Αλλά και πάλι να φύγεις από τα 1.800 με 125 άλογα και να πάς στα 1.600 , με τα 120 δεν φαίνεται λογικό, αν σκεφτείς ότι θα έχουν και μια διαφορά στην ροπή υπέρ του 1.800άρη. Από την άλλη ο καινούργιος θα είναι πιο σύγχρονος με ότι αυτό συνεπάγεται σε οικονομία κ.λ.π.
-
Με όλο το θάρρος, άσε τα χαζά για τα τούρμπο.... Ειδικά η C5, εδώ στα 2 λίτρα και είναι ράθυμη, στα 1,8 είναι ψιλοτάφος. Το 407 λίγο καλύτερα λόγω βάρους, αλλά και πάλι μην περιμένεις φοβερά πράγματα. Τα συγκεκριμένα αμάξια ΘΑΒΟΝΤΑΙ με τα συγκεκριμένα μοτέρ.
Όσο για τον EW7, αυτός καθεαυτός δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα, όπως και EW10. Σποραδικά κάποια (ειδικά αυτά με τα πρώτα προγράμματα) έχουν δείξει μια ευαισθησία στις βενζίνες, με την μορφή του κλασσικού antipollution.
-
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
Sorry έχεις δίκιο. Μπερδεύτηκα με την τούρμπο έκδοσή του που δίνει 150 άλογα. Αλλά και πάλι να φύγεις από τα 1.800 με 125 άλογα και να πάς στα 1.600 , με τα 120 δεν φαίνεται λογικό, αν σκεφτείς ότι θα έχουν και μια διαφορά στην ροπή υπέρ του 1.800άρη. Από την άλλη ο καινούργιος θα είναι πιο σύγχρονος με ότι αυτό συνεπάγεται σε οικονομία κ.λ.π.Μάλλον ξεφεύγω λίγο, αλλά να προσθέσω μόνον πως με την παρούσα σειρά κινητήρων και με τα συγκεκριμένα αμαξώματα, ούτε ο τωρινός 1.8 ούτε ο πιθανολογούμενος 1.6 αξίζει τον κόπο ...
Δυστυχώς για εμάς τους ιθαγενείς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, που δεν επιτρέπεται να αγοράσουμε αυτοκίνητο με κινητήρα πετρελαίου, τα αυτοκίνητα αυτά προσφέρονται με πολύ εξελιγμένους (για να τους κατανοήσουν οι 'πολιτικοί' μας) υπερτροφοδοτούμενους πετρελαιοκινητήρες, ακόμη και κάτω από τα 1.6 λίτρα ...
Αν θέλεις και κάποια αξιοπρέπεια στις επιδόσεις, πρέπει ν' ανέβεις στα 2 λίτρα, κάτι που βέβαια ανεβάζει και δυσανάλογα την τιμή αγοράς και τα λοιπά πάγια κόστη . -
Το 'ψιλοτάφος' το οδήγησα σε δύσκολη διαδρομή με πέντε άτομα A/C σε λειτουργία και μεγάλη ανηφόρα στο δρόμο Θεσσαλονίκης-Χαλκιδικής. Μπήκε από κάτω με πέμπτη και 110 και στην κορυφή της Καρδίας είχε 130 και γέμιζε.... Εμένα με ικανοποιεί και δεν μου φαίνεται 'ψιλοτάφος'. Για τα τούρμπο έχω προσωπική εμπειρία από 1.4 ΤSi φίλου που τον είδα με τα μάτια μου να συμπληρώνει λάδι και όπως μου εκμυστηρεύθηκε αυτό γίνεται κάθε τρεις και λίγο....Γιατί τα τούρμπο της PSA να είναι καλύτερα;
-
Με 18αρι C5 μπήκες με 5 άτομα και A/C με 110 στην βάση της Καρδίας και έφτασες στο τέλος της πρώτης ανηφόρας με 130, και όλα αυτά με 5η; Δεν ήταν 18αρι το C5 αυτό. Τώρα για τα άλλα, ξέρεις πόσα ατμοσφαιρικά μοτέρ υπάρχουν που συμπληρώνουν λάδια; Εξάλλου, έχει διαφορά το πόσα συμπλήρωσε (άλλο 100ml και άλλο 2 λίτρα) αλλά και το πότε (το έστρωνε ή είχε 30k ας πούμε). Τέσπα, αν είναι καλύτερος ο THP δεν ξέρω, αλλά περιπτώσεις αυξημένης κατανάλωσης λαδιού πέρα από την περίοδο του στρωσίματος (ήτοι 1000-1500 χλμ) δεν έχω δει.
-
Ο πωλητής μου είπε ότι ήταν 18άρι τι να σου πω, δεν ανοίξαμε καπό. Για να είμαι δίκαιος τα δύο άτομα ήταν παιδιά. Τα περί 110 και 130 ισχύουν, το αυτοκίνητο το γκάζωσα πιάνοντας την αερογέφυρα Ρυσίου. Το Α/C ήταν σίγουρα ανοιχτό ήταν αρχές Αυγούστου. Το Golf είχε 14.400 χιλ., δεν πρέπει να έβαλε πάνω από 250-300 γραμμάρια
-
Ε 250-300 γραμμάρια δεν είναι τίποτα αν δεν είχε συμπληρώσει ποτέ, ή δεν είχε κάνει σέρβις. Τέσπα, αυτά για να δείξω ότι όλα είναι σχετικά. Φυσικά αν το αμάξι θέλει κάθε 5000 χλμ 1-2 λίτρα τότε υπάρχει θεματάκι.
Τέσπα, εγώ με την δίλιτρη C5 που είχα πάρει από τον φέσσα δεν ένιωσα τόσο άνετα όσο θα ήθελα. Και εννοείται ότι για να ανέβω την Καρδία χωρίς να κόψω είχα κατεβάσει 4η και σανίδα το γκάζι. Διατηρώ τις αμφιβολίες μου για τα 130 στο ύψος των ξηρών καρπών, για την κορυφή της δεύτερης ναι, γίνεται. Η ουσία είναι πως το 18αρι είναι περισσότερο από οριακό για αμάξι 1450 κιλών άδειων, πόσω μάλλον δε όταν το φορτώσεις με την οικογένεια και τα πράγματά της. Αυτό θα φαίνεται και στην κατανάλωση, που δεν θα μου κάνει εκπληξη αν είναι μεγαλύτερη από αυτήν της δίλιτρης.
Ντίζελ αποκλείεις;
-
Τα 130 ήταν στην δεύτερη κορυφή, όχι στους ξηρούς καρπούς. Για τα ντίζελ ενδιαφέρομαι βέβαια αλλά είναι απαγορευμένος καρπός, θεωρώ τον 1.6 Ηdi και τον 2.2. Hdi κορυφαίους κινητήρες. Κράτα επαφή με την συζήτηση θα συνεχίσω αύριο γιατί πρέπει να διακόψω
-
Τότε οκ, αλλά δεν λέει κάτι αυτό για την ελαστικότητα του μοτέρ. Τέλος πάντων... Ο 1,6hdi είναι καλή φάση, χωρίς βέβαια πάλι να κάνει θαύματα. Απλά λόγω ροπής σε ξελασπώνει περισσότερο σε ρεπρίζ. Καλό μεσημέρι!
-
Deep, εκείνη η ιστορία με το FAP εμένα δεν μου καλοκάθεται...(για τα ελληνικά δεδομένα)...
όπως και γενικά η ευαισθησία των common rail...Αλλιώς θα βρισκόμουν ήδη τώρα με καμμια C5 1.6 HDi... Πάντως νομίζω πως όλοι οι μελλοντικοί αγοραστές πρέπει να περιμένουμε λίγο τα euro5 μοτέρ... Πάντως το 1.8 της PSA νομίζω πως είναι μεν δοκιμασμένο και στο απόγειο της εξέλιξης/βελτίωσής του μοτέρ, αλλά αξίζει τον κόπο να περιμένεις να δεις με τι θα το αντικαταστήσουν... -
Δε σημαίνει ότι το μοτέρ που θα αντικαταστήσει τον προκάτοχό του είναι καλύτερο.
Σίγουρα θα μολύνει λιγότερο, σίγουρα θα καίει λιγότερο αλλά δε σημαίνει απαρραίτητα ότι θα βγάζει και περισσότερη (ή την ίδια) δύναμη-ροπή. -
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Deep, εκείνη η ιστορία με το FAP εμένα δεν μου καλοκάθεται...(για τα ελληνικά δεδομένα)...
όπως και γενικά η ευαισθησία των common rail...Αλλιώς θα βρισκόμουν ήδη τώρα με καμμια C5 1.6 HDi... Πάντως νομίζω πως όλοι οι μελλοντικοί αγοραστές πρέπει να περιμένουμε λίγο τα euro5 μοτέρ... >Πάντως το 1.8 της PSA νομίζω πως είναι μεν δοκιμασμένο και στο απόγειο της εξέλιξης/βελτίωσής του μοτέρ, αλλά αξίζει τον κόπο να περιμένεις να δεις με τι θα το αντικαταστήσουν...Είχα παρακολουθήσει σε μια άλλη συζήτηση τους προβληματισμούς σου για το FAP και ομολογώ ότι είδα πράγματα που δεν τα γνώριζα (συντήρηση, καθαρισμός κ.λ.π.) Από την άλλη όμως διαβάζω (και κυρίως διαβάζω ξένο αυτοκινητιστικό τύπο) πολύ καλά λογια για όλα τα ντήζελ της PSA. Είναι εξωφρενικό αυτό που συμβαίνει με την Ελλάδα, δεν μπορώ να δεχτώ ότι όλη η Ευρώπη δεν έχει οικολογικές ανησυχίες και μόνον εμείς έχουμε, κάτι άλλο τρέχει που έχει σχέση μάλλον με το κέρδος κάποιων. Το 1.6 έχει διοξείδιο κάτω από 150γρ....
Πράγματι το 1.8 βενζίνης είναι στο τέρμα της εξέλιξης του γι αυτό και ρωτάω αν το είχε κανείς για χρόνια και τι προβλήματα έβγαλε γιατί και εγώ για χρόνια θα το πάρω αν το πάρω.
Ζητείται ενημέρωση για κινητήρα EW7 1.800 cc, Made by PSA