-
Αρκετά! Είναι σαν να το έχω χαμηλώσει πλεον!
-
Στην CLK ρε συ; Πόσα χιλιόμετρα;
-
50500km!
Ναι και μου φαίνεται λίγο περίεργο!
Απο το εργοστασιο ηρθε 15-17mm πιο χαμηλή αλλά τώρα είναι αρκετά πιο κάτω!
Λογικό με τον καιρό να κάτσουν λίγο αλλά δεν περίμενα και τόσο!PS Το αυτοκίνητο υπάρχουν περίοδοι που μένει ακινητοποιημένο μέχρι και μήνα αλλά δε νομίζω αυτό να επηρεάζει την κατάσταση
-
Μου φαίνεται απίθανο να έχει κάτσει τόσο το ελατήριο σε τόσο λίγο καιρό.
-
Δυστυχώς τώρα είμαι εξωτερικό αλλά όταν κατέβω θα βγάλω φωτό να σου στείλω να δεις πως είναι σε σχέση με τις πρώτες μέρες!
Δεν έχει κάτσει εντελώς το αυτοκίνητο, απλά έχει χαμηλωσει αρκετά!Ψάχω τις επιλογές προς το παρόν σε σχέση με τη μαμά λύση!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αρχίζω να πιστεύω ότι υπάρχουν εγκέφαλοι 206 που τρέχουν Windows....Νωρίτερα το βράδυ είχαμε πάει βόλτα με ένα φίλο που έχει ένα 206GTi του 2004. Ξεκινήσαμε από Κηφισιά με κατεύθυνση προς Πεντέλη και σε κάποια φάση που ο δρόμος ήταν άδειος ο φίλος είπε να το ξεμπουκώσει λίγο. Διαπιστώνει λοιπόν ότι δεν τραβάει όπως θα έπρεπε - 1η του τραβούσε σαν να ήταν 2α, η 2α σαν να ήταν 3η, η 3η σαν να ήταν 4η... Στην αρχή νόμιζα ότι κάνει πλάκα αλλά αλλάζοντας θέσεις διαπίστωσα ότι ήταν όπως τα έλεγε, χωρίς κάποια ένδειξη στο ταμπλώ ή ο,τιδήποτε άλλο να προδίδει κάποιο πρόβλημα. Επειδή μου έχουν τύχει διάφορα με διάφορα αμάξια κατά καιρούς, σκέφτηκα αρχικά μήπως ήταν κάτι τυχαίο. Σταματάω, σβήνω κινητήρα και κλείνω τελείως το διακόπτη της μίζας, περιμένω λίγα δευτερόλεπτα και ξαναβάζω εμπρός. 1η, αλλαγή σε δευτέρα, φουλ γκάζι, και διαπιστώνουμε ότι το αμάξι επιταχύνει κανονικά, όπως έπρεπε. Το πάμε για κάποια απόσταση με αλλαγές κοντά στον κόφτη (ήταν καλά ζεσταμένο από πριν το μοτέρ) και βεβαιωνόμαστε ότι πλέον λειτουργεί άψογα. Σύμφωνα με το φίλο ήταν η πρώτη φορά που το κάνει μέσα στα 4μισι χρόνια που το έχει. Βενζίνη βάζει σταθερά από πρατήριο που εμπιστεύεται (είχε βάλει νωρίτερα ένα 20ρικο) και από συντήρηση δεν ξεχνάει και δεν τσιγκουνεύεται.
Σε τι πάει το μυαλό σας? Η αίσθηση που αποκόμισα εγώ ήταν ότι μετά το ~50% της διαδρομής του γκαζιού ήταν σαν να μη δίνεις και πολύ περισσότερο γκάζι (δηλαδή 100% πάτημα = 55-60% από επιτάχυνση)...
Σύντροφοι πεζουλάκηδες, καμιά ιδέα γι αυτό? Εγώ του είπα να το πάει να βάλουν το διαγνωστικό καλού-κακού αντί να περιμένει μήπως ξαναγίνει....
-
Εννοείται μια διάγνωση... Τώρα για κάτι συγκεκριμένο, δεν το έχω ξανακούσει για τον ΕW αυτό... Αλλά από αυτό που λες, μήπως είχε φάει κόλλημα το ποτενσιόμετρο του γκαζιού;
-
Well, αυτή την εντύπωση έδινε Κωνσταντίνε... Αλλά δεν ξέρω πώς μπορεί να φάει κόλλημα το ποτενσιόμετρο ηλεκτρομηχανικά... Παίζει τίποτα σαν το 'safe mode' που μπορούν να μπουν οι κινητήρες σε άλλα αμάξια? Με νορμάλ οδήγηση δεν καταλάβαινες ότι υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα πάντως, μόνο όταν πίεζες λίγο...
-
Safe mode έχουν τα μοτέρ, αλλά συνήθως είναι με όριο στροφών. Εσάς ανέβαζε στροφές; Μήπως τα παίζει η αντλία βενζίνης;
-
Ανέβαζε στροφές αλλά σαν να πατούσες μισό γκάζι. Βέβαια επειδή διαπιστώσαμε το πρόβλημα δεν το αφήσαμε να πάει πάνω από 5000~5500. Έχω την εντύπωση ότι έκανε και περισσότερο θόρυβο αλλά δε βάζω το χέρι στη φωτιά μια και δεν το οδηγώ συχνά. Για αντλία δεν ξέρω, αν ήταν, λογικά, δε θα το είχε και μετά το 'reboot' το πρόβλημα σε κάποιο βαθμό?...
-
Ας το παρακολουθήσει το φαινόμενο... Η λειτουργία του μοτέρ ήταν σωστή κατά τα άλλα; Διακοπές,κομπιάσματα κλπ δεν είχε;
-
Δε διαπιστώσαμε τίποτα άλλο, το μόνο περίεργο ήταν ότι αν πατούσες πάνω από 50-60% γκάζι σε έγραφε κανονικά. Λες και είχε αποφασίσει ότι θέλει ήρεμη βόλτα, και μετά το 'σβήσε & ξαναβάλε μπροστά' το ξέχασε.
Το άλλο είναι ότι δεν άναψε λαμπάκι κινητήρα, οπότε δε θα έχει καταχωρηθεί κάποιο σφάλμα που μπορεί να δείξει το διαγνωστικό...
-
Σήμερα ακολούθησα τη συνταγή ανάρτησης 'drdino'.
Ελατήρια Eibach Pro-Kit για 307 (-30mm σε ύψος) και αμορτισέρ Peugeot 307 CC 2.0 180hp.
Σε συνδυασμό με τα καινούρια ελαστικά, απλά.... άλλο αυτοκίνητο.
Όχι, δεν το κυνήγησα, δεν έστριψα, πρέπει να 'πατήσουν' λάστιχα και αμορτισέρ, και που να το κάνεις μέσα στην πόλη, αλλά η αίσθηση του διαφορετικού προς το καλύτερο (πολύ) είναι εκεί.
Ευθυγράμμιση δεν έκανα, θα κάνω μετά από 200-300 χλμ. (Δεν έχω κάνει και ποτέ στα 6,5 χρόνια που το έχω γιατί δεν χρειάστηκε μέχρι τώρα, η ευθυβολία είναι απόλυτη).Τιμές (τελικές με ΦΠΑ):
ελατήρια 150 €
αμορτισέρ 250 €
τοποθέτηση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (Γκάλλο) 157 €
Άλλαξα και λάδια με φίλτρο λαδιού (Shell Helix Ultra 5-40) έκανα και ένα καλό καθάρισμα της μίζας που 'γαύγιζε' μερικές φορές και έτοιμος!Επιφυλάσσομαι για περισσότερα αργότερα, να κάνω χιλιομετράκια!
Thanks Κωνσταντίνε μπροστάρη, εσύ μας οδηγείς!
-
Άντε να δούμε... Εσένα με τα 16αρια θα είναι ακόμα καλύτερο μάλλον... Να δούμε πότε θα καταφέρω και εγώ να βάλω...
-
Άσε που έπαθα την ίδια πλάκα με σένα... Φεύγοντας ακούω 'κλανκ' σε μικρό σαμαράκι, βρίζω, και μετά θυμάμαι πως έχω πάρει μαζί τα παλιά ελατήρια...
-
Απόλυτη αντιγραφή.
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Σήμερα ακολούθησα τη συνταγή ανάρτησης 'drdino'.Ελατήρια Eibach Pro-Kit για 307 (-30mm σε ύψος) και αμορτισέρ Peugeot 307 CC 2.0 180hp.
Σε συνδυασμό με τα καινούρια ελαστικά, απλά.... άλλο αυτοκίνητο.
Όχι, δεν το κυνήγησα, δεν έστριψα, πρέπει να 'πατήσουν' λάστιχα και αμορτισέρ, και που να το κάνεις μέσα στην πόλη, αλλά η αίσθηση του διαφορετικού προς το καλύτερο (πολύ) είναι εκεί.
Ευθυγράμμιση δεν έκανα, θα κάνω μετά από 200-300 χλμ. (Δεν έχω κάνει και ποτέ στα 6,5 χρόνια που το έχω γιατί δεν χρειάστηκε μέχρι τώρα, η ευθυβολία είναι απόλυτη).Τιμές (τελικές με ΦΠΑ):
ελατήρια 150 €
αμορτισέρ 250 €
τοποθέτηση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (Γκάλλο) 157 €
Άλλαξα και λάδια με φίλτρο λαδιού (Shell Helix Ultra 5-40) έκανα και ένα καλό καθάρισμα της μίζας που 'γαύγιζε' μερικές φορές και έτοιμος!Επιφυλάσσομαι για περισσότερα αργότερα, να κάνω χιλιομετράκια!
Thanks Κωνσταντίνε μπροστάρη, εσύ μας οδηγείς!
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΠΟΤΕ
καλοτάξιδα!
Άντε να δούμε... Εσένα με τα 16αρια θα είναι ακόμα καλύτερο μάλλον... Να δούμε πότε θα καταφέρω και εγώ να βάλω...
15άρες φοράς;;
EDIT: με βάζετε σε σκέψεις....χάνεις πολύ σε άνεση Τάκη...μιας κ φοράς 16άρια...;
-
Καλοστριφτο Παρε τα βουνα να πεις εντυπωσεις Αλλαξες και τα τοπ μαουντ?
-
Α ναι, ξέχασα να τον ρωτήσω. Ελπίζω να τα άλλαξε.
@ελτεο: ε ναι, 15αρες. 65αρι προφίλ ρουλζ ρεεεεεεε
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΠΟΤΕ
Βεβαίως, μόλις το πλύνω!
καλοτάξιδα!
Ευχαριστώ πολύ Σάββα!
με βάζετε σε σκέψεις....χάνεις πολύ σε άνεση Τάκη...μιας κ φοράς 16άρια...;
Δεν έχω οδηγήσει 307 με 15άρες. Αλλά έχω οδηγήσει με 17άρες του Μιχάλη-MDVQ.
Δεν μπορώ να πω ότι είδα ΤΙΣ διαφορές, αλλά πάλι το οδήγησα σε σχετικά καλό δρόμο έξω από τη συχωρεμένη (πίστα) στα Μέγαρα. Το αυτοκίνητο δεν είναι σκληρό, καμία σχέση. Είναι στιβαρό και εμπνέει περισσότερη σιγουριά. Δεν διέκρινα ακόμα αλλαγή σε άνεση, εξάλλου πάω (προσωρινά) κο-κο-κο!Έκανα χθες βράδυ μια σφήνα σε λεωφορείο για να βγω σε έξοδο της Κύμης τελευταία στιγμή, και ενώ μέσα μου έλεγα ΚΑΝΩ ΜΑΜΑΚΙΑ, ΚΑΝΩ ΜΑΜΑΚΙΑ ΘΑ ΓΛΥΨΩ ΜΠΑΡΙΕΡΑ Ο ΗΛΙΘΙΟΣ, το πράγμα έστριψε λες και πήγαινα με 30 ενώ είχα σχεδόν τα 3πλάσια...
Καλοστριφτο Παρε τα βουνα να πεις εντυπωσεις Αλλαξες και τα τοπ μαουντ?
Ευχαριστώ!
Λοιπόν, άμα θέλετε το πιστεύετε!
Άνοίξαμε τα ρουλμάν, τα καθαρίσαμε και μετρήσαμε τις μπίλιες με παχύμετρο: ΙΔΙΕΣ με καινούριες! Καμια φθορά σε έδρανα και λοιπά εξαρτήματα, οπότε καλό καθάρισμα-γρασσάρισμα και πάλι τα ίδια.
Ταξίδι και στροφιλίκια το επόμενο ΣΚ που θα πάω Πάτρα να δω την κοράκλα μου!Έγιναν και όλοι οι σχετικοί έλεγχοι-σφιξίματα σε ψαλίδια, κρεμαγιέρα κλπ.
Το γκαράζ μου είναι επικλινές και δεν είναι απόλυτα επίπεδο. Πριν πάω συνεργείο, μέτρησα το ύψος του αυτοκινήτου γύρω-γύρω από το μέσον του φρυδιού μέχρι το έδαφος και ήταν κατά μέσο όρο 69,5 εκατοστά. Στην επιστροφή ο μέσος όρος ήταν 67.
PEUGEOT FORUM