-
Oh, yes...
-
Πολυ καλα τα νεα για την συμμετοχη των Καλτσουνη-Εξαρχου με το Opel Corsa S2000!
αλλα ποιος ο λογος να ξεκινανε απο την 6η θεση γενικης μπροστα απο πληρωμα που διεκδικει κατι??? -
Το κόρσα σε παγκόσμια πρώτη παρακαλώ...θα εχει και παρουσίαση την παρασκευή πριν τον αγωνα.
-
Ο χρήστης manos43 έγραψε:
Πολυ καλα τα νεα για την συμμετοχη των Καλτσουνη-Εξαρχου με το Opel Corsa S2000!
αλλα ποιος ο λογος να ξεκινανε απο την 6η θεση γενικης μπροστα απο πληρωμα που διεκδικει κατι???Και που να τον εβαζαν ?
Τα πιο πισω πληρωματα δεν διεκδικούν κατι απο αποψη βαθμολογιας.Δεν ηξερα ομως οτι τα S-2000 ανηκουν στην Ν/4.
-
Ο χρήστης kakofonix έγραψε:
Δεν ηξερα ομως οτι τα S-2000 ανηκουν στην Ν/4.
Nai einai to kainoyrio systhma kathgoriwn opoy opoio aytokinhto einai ergostasiako 8ewreitai N....
Mallon 8a exei ginei la8os kata thn eggrafh toy stis symmetoxes.
-
Οχι, δεν είναι λάθος, τα S2000 εντάσσονται στη Ν/4 (http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=22&page_id=866 άρθρο 1.2) και στην Ελλάδα και διεθνώς.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οχι, δεν είναι λάθος, τα S2000 εντάσσονται στη Ν/4 (http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=22&page_id=866 άρθρο 1.2) και στην Ελλάδα και διεθνώς.Malista. Den to hksera basika.
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Οχι, δεν είναι λάθος, τα S2000 εντάσσονται στη Ν/4 (http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=22&page_id=866 άρθρο 1.2) και στην Ελλάδα και διεθνώς.
Malista. Den to hksera basika.
Εγώ δεν το φανταζόμουνα καν.
Αυτο το 'Ν' με μπερδεψε. Μου θυμισε κατι σε 'νορμαλ'. -
N=Normal last year
-
Έμενα μπορεί να μου πει κανείς αν βγαίνει ο χρόνος από Πουρνο προς Service βάση του ωραρίου του αγώνα, γιατί στις αναγνωρίσεις που έκανα χρειάστηκα πολύ παραπάνω χρόνο για την απλή μόνο από αυτή που δηλώνετε σαν ειδική + απλή.
-
πλακα θα εχει να μην βγαινει. Εισαι σιγουρος ? δεν ειναι δυνατον να μην το εχουν μετρησει.αν ειναι ετσι , τον ιουνιο με τοση κινηση τι θα γινοταν ?
-
Αν πας λιγάκι σβέλτα ( ) βγαίνει οριακά.
-
πλακα θα ειχε να το δουμε και αυτο.
-
Οργάνωση ΑΛΑ = εγγύηση .....
Εδώ στις συμμετοχές δεν ξέρουν ποιοι είναι οι F3 και μιλάμε για ωράρια ?
(καλά για F2 ας το πούμε για ανέκδοτο καλύτερα, ακόμη και στο road book δεν αναφέρεται οτι προσμετράει σε κάποια βαθμολογία ή κύπελλο.... )
Τόσο δύσκολο είναι να τα αντιγράψουν απο κάποιους άλλους που ασχολούνται καλύτερα με το σπόρ ? -
Υποψήφιοι θεατές ?
Καποιος απο εδω ? -
Παραλιγο να κοκκινησει το Ροδο παιδια...
Αν και δεν σχεδιαζα να παω στο Ροδο αφου δεν ειχα παρεα (της ηλικιας μου), τελικα το επραξα και για το θεαμα αλλα και γιατι θελω να ειμαι παρων γιατι (με την λιγη πειρα που εχω) πιστευω πως μπορω να βοηθησω αν χρειαστει και περισυ στη Ριτσωνα χρειαστηκε - μαλλον δεν πρεπει να πηγαινω σε αγωνες της ΑΛΑ - . Σε αυτο το σκοπο θα βοηθουσε εθελοντικα η Λεσχη Ευριπος 4χ4 της Χαλκιδας οπου μελη της με τα 4κινητα τους θα εκλειναν αγροτικα δρομακια. Αναμενομενα την τελευταια στιγμη καποιοι (δεν ξερω τον αριθμο) δεν μπορεσαν να ερθουν (αν και το δηλωσαν αρχικα...)και απο εκει αρχιζουν τα προβληματα...
Ξεκινω παρεα με τον πατερα 2 μαθητων μου (στο εξης 'φυλακας'), εναν ανθρωπο που κανει trail ride και αν και δεν εχει την πειρα απο το πως γινονται οι αγωνες, εχει τη θεληση (τα παιδια του ειναι καρτιστες και ο ιδιος αρκετα δραστηριος στο 4χ4 γενικα) και μαλιστα θα ηταν ο πρωτος του αγωνας γενικα απο τη σκοπια του θεατη/βοηθου. Κατι ενιωθα απο το βραδυ και τον πηρα τηλεφωνο για να παω μαζι του για συντροφια/βοηθεια γιατι ημουν σιγουρος πως απλα θα ηταν καπου μονος ολη τη μερα, εχοντας πληρεστατη αγνοια των κανονισμων ενος ραλλυ.
Στις 6:30 περιπου στην Opel Καλτσουνης μαζευτηκαν τα μελη του Ευριπου και απο εκει οδηγηθηκαν στην διαδρομη. Τους δοθηκαν γιλεκα safety marshal. Εμενα αυτο μου κανει λιγο σε...αντιποιηση αρχης και οταν το ειδα, τρομαξα. Οι ανθρωποι ΔΕΝ ειναι κριτες προφανως, ηθελαν να βοηθησουν και εχουν τα δικα τους διακριτικα. Τοποθετηθηκαμε στην Ε.Δ. Ληλας (στο 12km αν ακουσα καλα), διχως καποιο εξοπλισμο επικοινωνιας (τα κινητα δεν επιαναν εκει λογω βουνων κτλ), σημαιες, οτιδηποτε. Στο φακελο τον οποιο ειχαν μαζι τους απλα υπηρχαν 3 χαρτια με κουτακια που θα εγραφαν πιο αγωνιστικο περασε. Ουτε προγραμμα, ουτε road book -φωτοτυπια- ουτε ΤΙΠΟΤΑ. Απλα το 000 - που αργοτερα εγινε 00 - μας εδωσε το διαφημιστικο με τις συμμετοχες/ωραρια. Η ειδικη (15km) θα ειχε 4 κανονικους κριτες (φτανουν;;; Μαλλον ΟΧΙ). Στη διαδρομη μας σταματα ενας απο τους κριτες για να μας ρωτησει που να παει. Δεν ειχε road book. Βρηκαμε τον Καραπετσανο ομως (καμερα). Αυτος ειχε. Ο κριτης οχι.
Στο 1ο περασμα της ειδικης συνεβη το εξης: Ενω εμεις ειμαστε τοποθετημενοι σε μια κατηφορικη αργη δεξια, περναει το Νο 34 και συνεχιζει σε μια κατηφορα 150μ περιπου οπου πεφτει στα φρενα γιατι 2 αγροτικα ειχαν μπει στην ειδικη και την ανεβαιναν αναποδα! Αυτο προφανως συνεβη γιατι εμεινε αφυλακτη καποια προσβαση -λογω ελλειψης ατομων- και ευτυχως ηταν σε ευθεια οταν συναντηθηκαν. το 34 σταματαει, ακουμε τις φωνες του πληρωματος προς τους οδηγους των αγροτικων. Ο φυλακας σπευδει (δεν ειχαμε καμια ορατοτητα) και εγω μενω για να κοψω τον επομενο. Το 35 ειναι ο επομενος. Μπαινω σχεδον στη μεση του δρομου γνεφοντας εμφανως να κοψει. Μαλλον δεν εκοψε καν και ορμα στην κατηφορα οπου βλεπει το 34 σταματημενο. Το κοβει αριστερα, χτυπα την (ανοικτη) πορτα του 34 και πατα στο ποδι με τον πισω τροχο τον φυλακα, ξυριζοντας του το γονατο!. Διευκρινιζω πως εγω δεν ειχα καμια ορατοτητα και παλι. Ερχεται τρεχοντας ο φυλακας και μου δειχνει τις πληγες του. Υποψη πως δεν φορουσε (σωστα κατ εμε) το γιλεκο, αλλα διακριτικα του Ευριπου. Εγω τρεχω στο πληρωμα (που εχει παραμεινει εκει κανενα 5 λεπτο ουσιαστικα) και τους εξηγω πως δεν ειναι κριτης, εκεινοι δεν απαντουν, μπαινουν στο αυτοκινητο και φευγουν.
Επισης στο 2ο περασμα ειχαμε ενα παρομοιο περιστατικο με ενα 'μπομπο' πανω στον οποιο καθοταν ο μπαμπας και τα 2 (πολυ μικρα) πιτσιρικια τα οποια 'ξυρισε' ενα 206 κορναροντας και ευτυχως που δεν ηταν Ν/4 γιατι ολο και καποια πετρα παραπανω θα ετρωγαν κατακεφαλα.Ποιο ειναι (για μενα) το bottom line;;;
Ο θεος δουλεψε και παλι υπερωριες. Βλεποντας το πιο ψυχραιμα το 34 απο τη στιγμη που δεν συγκρουστηκε παρολη τη σαστιμαρα του θα επρεπε να συνεχισει και να μη βγει εξω αλοφρον το πληρωμα και χανοντας χρονο αλλα και κινδυνευοντας. Το 35 απο τη στιγμη που βλεπει στη μεση του πουθενα ενα θεατη να του κανει σημα να κοψει θα επρεπε να το κανει, ειδικα αν σκεφτει κανεις πως στα τελευταια νουμερα ειναι πιο πιθανοι οι ασταθμητοι παραγοντες. Το οτι δεν ειμαι κριτης δεν μου λεει κατι. Δεν ειμαι τρελος να σε κοψω χωρις λογο. Και μαλιστα (αν και δεν ειδα τη σκηνη) ειμαι σιγουρος οτι αν δεν ηταν ο οδηγος του (Κ. Αργυριου) που μας εκανε να παραμιλαμε με το 3ο του περασμα μπορει να πραγματα να ηταν πολυ χειροτερα.
Αρα προσοχη. Κριτες εμπειροι. Και ο Σταλιν ειχε πολυ στρατο στον Β' ΠΠ αλλα μονο οταν τον εκπαιδευσε/εξοπλισε μπορεσε να αποκρουσει τους Γερμανους. Με το να αφηνουμε μονους τους ανθρωπους που απλα ειναι τοπικοι και εχουν ενα 4χ4 δεν κανουμε δουλεια. Κινδυνευουν και αυτοι και εμεις. Δεν θελω να αποδωσω ευθυνες αλλα να δειξω πως μια σειρα παραλειψεων αλλα και λαθος πραξεων θα μπορουσαν να κοστισουν την ζωη σε εναν ανθρωπο που...ειδε φως και μπηκε. Κατα τα αλλα HANS, ελικοπτερα και ομολογκε σαντουιτς...
Καποτε και ο θεος θα κανει απεργια ομως. Αλλα ναι: Motorsport can be dangerous.
Μονο που αυτα τα συμβαντα δεν τα φερνει 'η κακια η ωρα' αλλα η ανευθυνοτητα, η προχειροτητα, η υπερβολικη σιγουρια και το...'ελα μωρε τωρα' καθε εμπλεκομενου.- -
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Παραλιγο να κοκκινησει το Ροδο παιδια...Αν και δεν σχεδιαζα να παω στο Ροδο αφου δεν ειχα παρεα (της ηλικιας μου), τελικα το επραξα και για το θεαμα αλλα και γιατι θελω να ειμαι παρον γιατι (με την λιγη πειρα που εχω) πιστευω πως μπορω να βοηθησω αν χρειαστει και περισυ στη Ριτσωνα χρειαστηκε - μαλλον δεν πρεπει να πηγαινω σε αγωνες της ΑΛΑ - . Σε αυτο το σκοπο θα βοηθουσε εθελοντικα η Λεσχη Ευριπος 4χ4 της Χαλκιδας οπου μελη της με τα 4κινητα τους θα εκλειναν αγροτικα δρομακια. Αναμενομενα την τελευταια στιγμη καποιοι (δεν ξερω τον αριθμο) δεν μπορεσαν να ερθουν (αν και το δηλωσαν αρχικα...)και απο εκει αρχιζουν τα προβληματα...
Ξεκινω παρεα με τον πατερα 2 μαθητων μου (στο εξης 'φυλακας'), εναν ανθρωπο που κανει trail ride και αν και δεν εχει την πειρα απο το πως γινονται οι αγωνες, εχει τη θεληση (τα παιδια του ειναι καρτιστες και ο ιδιος αρκετα δραστηριος στο 4χ4 γενικα) και μαλιστα θα ηταν ο πρωτος του αγωνας γενικα απο τη σκοπια του θεατη/βοηθου. Κατι ενιωθα απο το βραδυ και τον πηρα τηλεφωνο για να παω μαζι του για συντροφια/βοηθεια γιατι ημουν σιγουρος πως απλα θα ηταν καπου μονος ολη τη μερα, εχοντας πληρεστατη αγνοια των κανονισμων ενος ραλλυ.
Στις 6:30 περιπου στην Opel Καλτσουνης μαζευτηκαν τα μελη του Ευριπου και απο εκει οδηγηθηκαν στην διαδρομη. Τους δοθηκαν γιλεκα safety marshal. Εμενα αυτο μου κανει λιγο σε...αντιποιηση αρχης και οταν το ειδα, τρομαξα. Οι ανθρωποι ΔΕΝ ειναι κριτες προφανως, ηθελαν να βοηθησουν και εχουν τα δικα τους διακριτικα. Τοποθετηθηκαμε στην Ε.Δ. Ληλας (στο 12km αν ακουσα καλα), διχως καποιο εξοπλισμο επικοινωνιας (τα κινητα δεν επιαναν εκει λογω βουνων κτλ), σημαιες, οτιδηποτε. Στο φακελο τον οποιο ειχαν μαζι τους απλα υπηρχαν 3 χαρτια με κουτακια που θα εγραφαν πιο αγωνιστικο περασε. Ουτε προγραμμα, ουτε road book -φωτοτυπια- ουτε ΤΙΠΟΤΑ. Η ειδικη (15km) θα ειχε 4 κανονικους κριτες (φτανουν;;; Μαλλον ΟΧΙ). Στη διαδρομη μας σταματα ενας απο τους κριτες για να μας ρωτησει που να παει. Δεν ειχε road book. Βρηκαμε τον Καραπετσανο ομως (καμερα). Αυτος ειχε. Ο κριτης οχι.
Στο 1ο περασμα της ειδικης συνεβη το εξης: Ενω εμεις ειμαστε τοποθετημενοι σε μια κατηφορικη αργη δεξια, περναει το Νο 34 και συνεχιζει σε μια κατηφορα 150μ περιπου οπου πεφτει στα φρενα γιατι 2 αγροτικα ειχαν μπει στην ειδικη και την ανεβαιναν αναποδα! Αυτο προφανως συνεβη γιατι εμεινε αφυλακτη καποια προσβαση -λογω ελλειψης ατομων- και ευτυχως ηταν σε ευθεια οταν συναντηθηκαν. το 34 σταματαει, ακουμε τις φωνες του πληρωματος προς τους οδηγους των αγροτικων. Ο φυλακας σπευδει (δεν ειχαμε καμια ορατοτητα) και εγω μενω για να κοψω τον επομενο. Το 35 ειναι ο επομενος. Μπαινω σχεδον στη μεση του δρομου γνεφοντας εμφανως να κοψει. Μαλλον δεν εκοψε καν και ορμα στην κατηφορα οπου βλεπει το 34 σταματημενο. Το κοβει αριστερα, χτυπα την (ανοικτη) πορτα του 34 και πατα στο ποδι με τον πισω τροχο τον φυλακα, ξυριζοντας του το γονατο!. Διευκρινιζω πως εγω δεν ειχα καμια ορατοτητα και παλι. Ερχεται τρεχοντας ο φυλακας και μου δειχνει τις πληγες του. Υποψη πως δεν φορουσε (σωστα κατ εμε) το γιλεκο, αλλα διακριτικα του Ευριπου. Εγω τρεχω στο πληρωμα (που εχει παραμεινει εκει κανενα 5 λεπτο ουσιαστικα) και τους εξηγω πως δεν ειναι κριτης, εκεινοι δεν απαντουν, μπαινουν στο αυτοκινητο και φευγουν.
Επισης στο 2ο περασμα ειχαμε ενα παρομοιο περιστατικο με ενα 'μπομπο' πανω στον οποιο καθοταν ο μπαμπας και τα 2 (πολυ μικρα) πιτσιρικια τα οποια 'ξυρισε' ενα 206 κορναροντας και ευτυχως που δεν ηταν Ν/4 γιατι ολο και καποια πετρα παραπανω θα ετρωγαν κατακεφαλα.Ποιο ειναι (για μενα) το bottom line;;;
Ο θεος δουλεψε και παλι υπερωριες. Βλεποντας το πιο ψυχραιμα το 34 απο τη στιγμη που δεν συγκρουστηκε παρολη τη σαστιμαρα του θα επρεπε να συνεχισει και να μη βγει εξω αλοφρον το πληρωμα και χανοντας χρονο αλλα και κινδυνευοντας. Το 35 απο τη στιγμη που βλεπει στη μεση του πουθενα ενα θεατη να του κανει σημα να κοψει θα επρεπε να το κανει, ειδικα αν σκεφτει κανεις πως στα τελευταια νουμερα ειναι πιο πιθανοι οι ασταθμητοι παραγοντες. Το οτι δεν ειμαι κριτης δεν μου λεει κατι. Δεν ειμαι τρελος να σε κοψω χωρις λογο. Και μαλιστα (αν και δεν ειδα τη σκηνη) ειμαι σιγουρος οτι αν δεν ηταν ο οδηγος του (Κ. Αργυριου) που μας εκανε να παραμιλαμε με το 3ο του περασμα μπορει να πραγματα να ηταν πολυ χειροτερα.
Αρα προσοχη. Κριτες εμπειροι. Και ο Σταλιν ειχε πολυ στρατο στον Β' ΠΠ αλλα μονο οταν τον εκπαιδευσε μπορεσε να αποκρουσει τους Γερμανους. Με το να αφηνουμε μονους τους ανθρωπους που απλα ειναι τοπικοι και εχουν ενα 4χ4 δεν κανουμε δουλεια. Κινδυνευουν και αυτοι και εμεις. Δεν θελω να αποδωσω ευθυνες αλλα να δειξω πως μια σειρα παραλειψεων αλλα και λαθος πραξεων θα μπορουσαν να κοστισουν την ζωη σε εναν ανθρωπο που...ειδε φως και μπηκε. Κατα τα αλλα HANS, ελικοπτερα και ομολογκε σαντουιτς...
Καποτε και ο θεος θα κανει απεργια ομως. Αλλα ναι: Motorsport can be dangerous.
Μονο που αυτα τα συμβαντα δεν τα φερνει 'η κακια η ωρα' αλλα η ανευθυνοτητα, η προχειροτητα, η υπερβολικη σιγουρια και το...'ελα μωρε τωρα' καθε εμπλεκομενου.-Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με τον φίλο johanndelta όσον αφορά την ανοργανωσιά και την προχειρότητα....
Μόλις γύρισα από Εύβοια..
Ξεκίνησα με ένα συνάδελφο έχοντας ως μπούσουλα τις οδηγίες των οργανωτών που είχαν αναρτηθεί στο site της λέσχης και υπήρχαν και στο rally.gr, για την ειδική Πούρνος και συγκεκριμένα για ένα θεαματικό περασμα από ποτάμι...παραθέτω αυτούσιο το κείμενο:'Σας συνιστούμε να απολαύσετε το πέρασμα από το ποτάμι . Αφήστε το αυτοκίνητο σας στον Μίστρο – ΟΧΙ στον δρόμο- και προχωρήστε με ΠΡΟΣΟΧΗ με τα πόδια αριστερά στον χωματόδρομο, σε 190μ. θα φθάσετε στο ποτάμι όπου τα αυτοκίνητα περνούν κατεβαίνοντας το στενό κατηφορικό δρόμο.
Το θέαμα θα σας ανταμείψει για την … ελαφρά πεζοπορία.'Και ερωτώ: Πιο διεστραμμένο μυαλό έγραψε τις οδηγίες αυτές??
Το πέρασμα ήταν πράγματι σε 190μ αλλά ήταν εκτος ειδικής(!!) ήταν στην απλή διαδρομή δλδ(!!!) και για να συναντούσες την ειδική έπρεπε να περπατήσεις 2km πολύ ανηφορικού δρόμου για να βρεις το stop..που αναφέρεται αυτό στις οδηγίες??? Γιατι δεν το λένε ξεκάθαρα, ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ!!! ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ!!
Ειλικρινά σας μιλάω, είναι η πρώτη και τελευταια φορά που γκρινιάζω μέσα απο το forum αυτό..αλλά σήμερα τα είδα όλα..και μην μου πει κανεις οτι υπήρχαν και άλλες κοπάνες..
Ευτηχως βρέθηκε ένας χριστιανός και μας κατέβασε κάτω στο χωριό..στη διαδρομή είδαμε 5-6 ακόμα ταλαίπορους να κατηφορίζουν τον καρόδρομο βρίζοντας.. -
Καλα αυτο το rally.gr βαπτιζει ως πληρωμα του αγωνα τους Χαλιβελακη-Μαχαιρα.Δεν λεω καλα πηγαν τα παιδια μπορεσαν και κρατηθηκαν μπροστα απο τους δικινητους και εντελει για πρωτη φορα ηταν αξιοπρεπεις αλλα αυτο απεχει πολυ απο το χαρακτηρισμο πληρωμα του αγωνα.Αχ κακομοιρη αντικειμενικη και ανεπηρεαστη δημοσιογραφια.
-
Πηγαινοντας στην προσβαση 2 για την ειδικη ΔΟΚΟΣ δηλαδη στον τερματισμο της και στην αρχη της ειδικης ΛΗΛΑΣ στην τελευταια διασταυρωση που ειναι περιπου 5km πριν βγεις στο σημειο της προσβασης συναντησα περιπολικο σταματαω να ρωτησω αν ειμαι στο σωστο δρομο και μου απανταει οτι σωστα παω αλλα το αυτοκινητο θα επρεπε να το αφησω εκει γιατι απαγορευοταν να συνεχισω!!!!!! Με διαβουλευσεις και παρακαλια περιπου στα 45 λεπτα (που μου στοιχησε το πρωτο περασμα των αυτοκινητων)και αφου του εδειξα το χαρτι με τις οδηγιες για τις προσβασεις με αφησε να περασω... Οταν ρωτησα απο που εχουν τετοια εντολη μου ειπε απο τους διοργανωτες του αγωνα...
ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΘΕΑΤΕΣ (οχι πως ειχε αλλα λεμε) ΝΑ ΤΟ ΛΕΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΔΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ και να γραφουν προσβασεις και μετα να σου λενε δεν περνας και κανε 5km με τα ποδια...Οπως λεει και καποιος αλλος συνφορουμιτης αυτο το αθλημα στην χωρα μας δεν σωνετε με τιποτα...
-
Σε ολους τους αγωνες που παμε αντιμετωπιζουμε καποιες δυσκολιες,ειδικα αν καπου
πηγαινουμε πρωτη φορα.Σημερα ηταν τραγικα επαθα και τα δυο που
αναφερθηκαν , βρηκα την ειδικη Νο 3 κατα τυχη και το θεαμα φτωχο με μολις 35
αυτοκινητα στο πρωτο περασμα ! Και φανταστειτε οτι απο το καλοκαιρι ειχαν αλλους
4 μηνες να ξαναδουν ολες τις λεπτομερειες
ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ 21 και 22 Ιουνίου...