-
Δεν νομίζω οτι υπάρχει κάτι που να τους γράψουμε και να μην το ξέρουν ήδη! πόσοι άραγε θα τους έχουν κάνει παράπονα και μάλιστα αυτοπροσώπως !
Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε και σε αυτό βοηθάει και η άμεση επικοινωνία μέσω του forum ειναι να ελένχουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες του κάθε εξουσιοδοτημένου, να καταγράφουμε το κόστος των εργασιών και των ανταλλακτικών και να γράφουμε τις προσωπικές μας εμπειρίες και την κριτική μας.
Στην συνέχεια ο κάθε ένας θα μπορεί να κρίνει μόνος του τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του κάθε συνεργείου και ακόμα και αν δεν αποφασίσει να αλλάξει, έχοντας γνώση του κόστος των αντίστοιχων εργασιών θα μπορεί να χτυπήσει τις τιμές ή τουλάχιστον να μην νιώθει κορόιδο! -
Τα προφορικά παράπονα δεν φτάνουν συνήθως στα 'μεγάλα κεφάλια' αυτό θα έχουμε περισσότερες πιθανότητες να το πετύχουμε με μια ομαδική επιστολή...
-
Γειά σας Παιδιά και Καλή Χρονιά !!!
(χάθηκα λίγο, αλλά 'ετρεχα'... ) σας παρακολουθώ όμως !Αχ αυτή η ιστορία με τα συνεργεία , Εγώ για τον Τόλια σας τα είχα πει τι γίνεται ....(Γιώργη δε με άκουσες...)
Με το που έληξε η εγγύηση δεν ξαναπάτησα το πόδι μου εκεί πέρα.Ναι και εγώ είχα πάει για το σερβις των 20.000 χλμ στο συνεργείο του Κώστα Παραστατίδη στο Γέρακα. Εμεινα ικανοποιημένος. Παιζει και άλλη μία περίπτωση Συνεργείου, (μη εξουσιοδοτημένου βέβαια,) στη Κατεχάκη.
Του Νικου Πολλάτου, φοβερός μηχανικός (αποδεδειγμένα) σε FIAT και LANCIA, και μετα από σεμινάρια στη Magnetti Marelli, και σε Alfa, έχει ήδη 3 156 και 3 147. τον τσέκαρα και σε αρκετά πράγματα, ξέρετε από μαλακιούλες που μας έβγαλε το Μωρό μας. -
μανωλη τα λεγες εσυ...
Με πιασανε τοσο πολυ κοροιδο που δε μπορω να το χωνεψω με τπτ.αλλα δε θα τ'αφησω ετσι,ξερει κανεις το μειλ του customer care της αλφα ή πως μπορω να το βρω?και εγω στην προταση του droemmen ειμαι μεσα.
Ο ξαδερφος μου ειχε σοβαρο προβλημα με τη selespeed,καποιοι ισως θυμουνται.το πηγαινοεφερνε στον τολια που υποτιθεται το εφτιαχνε και μετα απο λιγο τα ιδια.ο ξαδερφος μου ζητουσε αλλαγη εγκεφαλου,ηταν σε εγγυηση αλλα δεν του τον αλλαζανε με τπτ.ωσπου επικοινωνησε με το customer care της αλφα και μετα απο 2μερες τον πηρανε απο τον τολια να παει να του αλλαξουνε εγκεφαλο.Αυτα ειναι!!!εντω ειναι ελλαντα.Το προβλημα λυθηκε αλλα μετα απο τετοια ταλαιπωρια ξενερωσε τοσο που το πουλησε,αυτο μου λεγε σημερα,αν ειχε επικοινωνησει πιο νωρις και ειχε λυθει το προβλημα νωριτερα θα το ειχε ακομα
Στην ιταλια οποτε πηγαινα ΄τ'αμαξι στο συνεργειο ειχα παντα αυτοκινητο αντικαταστασης,το εκλεινα μαζι με το ραντεβου και δωρεαν!!!εδω σου λενε ελα κι αμα βρεις...(να με χεσεις)
εκει σου συμπεριφερονται σαν επαγγελματιες.Ο ανθρωπος που αλλαζω τα λαδια στη μεταμορφωση,ειναι ψαγμενος,μου συστησε τον ζεμπερλιγκο.Αν ενδιαφερεται καποιος πειτε μου να ρωτησω λεπτομερειες.
-
Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
μανωλη τα λεγες εσυ...
Με πιασανε τοσο πολυ κοροιδο που δε μπορω να το χωνεψω με τπτ.αλλα δε θα τ'αφησω ετσι,ξερει κανεις το μειλ του customer care της αλφα ή πως μπορω να το βρω?Έεεετσι, έεεετσι... κορόιδο. Φοβάμαι ότι δεν μπορώ να διαφωνήσω μαζί σου Γιώργαρε.
Εγώ όταν είχα πρόβλημα με την ΕΜΙΚΟ τηλεφώνησα σε μια γραμμή επικοινωνίας, καταγραφής παραπόνων της FIAT Auto Hellas η οποία έδρευε στην Ιταλία. Το πρώτο θεϊκό σοκ ήταν όταν μου είπαν ότι δεν μπορούσαν να διαβάσουν το email μου επειδή ήταν με ελληνικούς χαρακτήρες και ήθελαν να το ξαναστείλω με λατινικούς! Όλα αυτά για μια υπηρεσία που απευθύνεται σε Έλληνα καταναλωτή. Έλεος. Τελικά το παράπονο μου καταγράφηκε τηλεφωνικώς και μετά από 4-5 μέρες μου τηλεφώνησε η πραγματικά ΑΣΧΕΤΗ με αυτοκίνητα κοπέλα-τηλεφωνήτρια και με ενημέρωσε ότι δεν γινόταν να τοποθετηθεί το ανταλλακτικό στην εγγύηση. Και πραγματικά ήταν πολύ σπαστικό γιατί η καημένη δεν είχε ιδέα για τι πράγμα μιλούσα, κι αν ενδεχομένως είχα δίκιο, οπότε εγώ το μόνο που μπόρούσα να κάνω ήταν να την ακούσω να μου διαβιβάζει μια αρνητική απάντηση του τύπου 'μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται'. Ε ΟΧΙ. Εγώ απλά ήθελα να μιλήσω με κάποιον να του μιλήσω κι αν έχω λάθος να μου εξηγήσει 2-3 πράγματα. Τέλος πάντων. Τα θυμάμαι και συγχίζομαι! Απλά απαράδεκτο το after sales. Ευτυχώς που τέλιωσε η εγγύηση και δεν χρειάζεται να ξαναδώ τα μούτρα τους!
Υ.Γ. Νομίζω ότι πολύ πρόσφατα τοποθετήθηκε νέος επικεφαλής της FIAT Auto Hellas στο τμήμα της Alfa Romeo! Ένας Ιταλός αν θυμάμαι καλά. Λέτε να δούμε επιτέλους άσπρη μέρα;
-
Δεν ξέρω αν έχει τύχει και σε σας, αλλά στην δικιά μου το ένα από τα δύο ανακλαστικά φώτα που βρίσκονται στον πίσω προφυλακτήρα είναι ψιλοξεχαρβαλωμένο εντελώς αναίτια (χωρίς να με έχουν τρακάρει ή κάτι παρόμοιο)
-
Αν εννοείς τα φωτάκια που βρίσκονται πάνω από τις πινακίδες, δεν έχω πατατηρήσει κάτι περίεργο...
-
Όχι, εννοώ το ένα από τα δύο κόκκινα ανακλαστικά φωτάκια που βρίσκονται στον πίσω προφυλακτήρα
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Όχι, εννοώ το ένα από τα δύο κόκκινα ανακλαστικά φωτάκια που βρίσκονται στον πίσω προφυλακτήραΌχι στέκονται μια χαρά... , το πλαινό φλας είχε φύγει από την θέση του ένα φεγγάρι...
-
ΟΚ, κατάλαβα. Θα έπρεπε να το περιμένω
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Όχι, εννοώ το ένα από τα δύο κόκκινα ανακλαστικά φωτάκια που βρίσκονται στον πίσω προφυλακτήραΟύτε εγώ είχα κάποιο πρόβλημα μ'αυτά, όμως είχα κι εγώ πρόβλημα (είχε σπάσει η βάση του, χωρίς τρακάρισμα κλπ...) με το πλαινό φλας (οδηγού) τώρα το έχω αλλάξει και είναι ΟΚ...
-
Καλημέρα!
Σήμερα μια από τις λίγες 156 GTA 3.2 V6 που υπάρχουν στην Ελλάδα θα πάει μια βόλτα στο Λονδίνο να δεχτεί τις περιποιήσεις του Jano της Autodelta και να 'μεταλλαχτεί' σε 156 GTA 3.7 V6 με 340 bhp!
Αυτό βέβαια λίγη σχέση έχει με 'μένα, αυτό που έχει σχέση με 'μένα είναι πως ο Δ.Γρίβας που θα πάει το αυτοκίνητο στο Λονδίνο θα γυρίσει πίσω με μερικούς κομπρέσσορες! Ναι σωστά μαντέψατε ο ένας απ'αυτούς θα πάει στην 'ταπεινή' μου 147 1.6 που βέβαια μετά δεν θα είναι τόσο ταπεινή αφού αναμένεται να φτάσει στους 200 bhp με 30 kg ροπής!Sorry για τον ενθουσιασμό μου αλλά νομίζω πως με καταλαβαίνετε!
-
-
Αν και δεν πιστεύω οτι αξίζει ενα ταπεινό 1.6 τόσα ευρώπουλα και τόση εργασία. Ελπίζω να μας ενημερώνεις για την πορεία όλων των εργασιών γιατι σαν εγχείρημα είναι σίγουρα ενδιαφέρων!
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Καλημέρα!
Σήμερα μια από τις λίγες 156 GTA 3.2 V6 που υπάρχουν στην Ελλάδα θα πάει μια βόλτα στο Λονδίνο να δεχτεί τις περιποιήσεις του Jano της Autodelta και να 'μεταλλαχτεί' σε 156 GTA 3.7 V6 με 340 bhp!
Αυτό βέβαια λίγη σχέση έχει με 'μένα, αυτό που έχει σχέση με 'μένα είναι πως ο Δ.Γρίβας που θα πάει το αυτοκίνητο στο Λονδίνο θα γυρίσει πίσω με μερικούς κομπρέσσορες! Ναι σωστά μαντέψατε ο ένας απ'αυτούς θα πάει στην 'ταπεινή' μου 147 1.6 που βέβαια μετά δεν θα είναι τόσο ταπεινή αφού αναμένεται να φτάσει στους 200 bhp με 30 kg ροπής!Sorry για τον ενθουσιασμό μου αλλά νομίζω πως με καταλαβαίνετε!
Ώπα, ένα λεπτό!
Ο Jano δεν βάζει compressor αλλά turbo!
Κατά την γνώμη μου (και άλλων πιο ειδικών), μάλλον είναι η καλύτερη δουλειά για 147/156, αν και, όπως έγραψα σε άλλο θέμα, αυτό που 'λείπει' είναι ένα light turbo kit με μια 'γρήγορη' ρουλεμανάτη τουρμπίνα. Bolt on!
Περιμένουμε περισσότερα για το 'ταπεινό' σου αυτοκινητάκι, καθώς και πως θα αντιμετωπίσεις τα 'περιφερειακά' συστήματα: συμπλέκτης, φρένα, και λοιπά.
-
κι όμως ο Jano βγάζει και kompressor (supercharger) http://www.ad.3wows.com/catalog/product_info.php?cPath=22_31&products_id=457 με πολύ θετικά αποτελέσματα και χωρίς τα (όποια) αρνητικά παρελκόμενα του turbo (υψηλές θερμοκρασίες, turbo lag κλπ.)
Θα έχω νεώτερα από Δευτέρα...
Όσο για το αν η 'ταπεινή' μου 147 1.6 αξίζει όλη αυτή την φασαρία μακάρι να υπήρχαν τα χρήματα για μια 147 GTA, δυστυχώς δεν υπάρχουν. Όμως με συνολική επένδυση που δεν ξεπερνά τα 29000-30000 (τιμή αυτοκινήτου + ανάρτηση + kompressor κλπ) θα έχω ένα αυτοκίνητο επιπέδου GTA.
Εξηγούμαι: ροπή στα επίπεδα της GTA ιπποδύναμη που αναμένεται πάνω από 200 bhp (σε 1200 κιλά αμάξωμα, ενώ η GTA 250 σε 1360 κιλά αμάξωμα) και νομίζω πως θα είναι ένα πολύ καλό σύνολο...
Ελπίζω και αξιόπιστο... (για το τελευταίο έχω εμπιστοσύνη στον Jano και τον Δημήτρη)... -
Άντε με το καλό να σου μπει!
Βέβαια παρά τις επεξηγήσεις η φράση 'θα έχω ένα αυτοκίνητο επιπέδου GTA' μου ακούγεται τραβηγμένη. Σίγουρα πάντως θα είσαι σε τρελή φάση. Περιμένουμε νεότερα.
Άντε και στα δικά μας οι υπόλοιποι! -
Χμμμ.. τον είδα τον κομπρέσορα, δεν το είχα προσέξει!
Μ'αρέσει που λέει ότι είναι reversible, δηλαδή ουσιαστικά ένα bolt on kit.
Όσο για τη σύγκριση με την GTA νομίζω ότι υφίσταται και πολύ μάλιστα, ιδιαιτέρως αν δει κανείς ότι μια 1600 compressor θα είναι πολύ ελαφρύτερη εμπρός, άρα με λιγώτερες τάσεις υποστροφής.
-
Απολύτως καμία σχέση φίλε Vasilios,η GTA έχει πολύ μεγαλύτερα μετατρόχια και άλλη γεωμετρία ανάρτησης.Η διαφορά στο 'πάτημα' είναι απλά χαοτική...(παρά τα ίδια ζαντολάστιχα,το έχω δοκιμάσει στην απλή αλλά και στην GTA έκδοση της 156).
-
Ο χρήστης Vagvog έγραψε:
Απολύτως καμία σχέση φίλε Vasilios,η GTA έχει πολύ μεγαλύτερα μετατρόχια και άλλη γεωμετρία ανάρτησης.Η διαφορά στο 'πάτημα' είναι απλά χαοτική...(παρά τα ίδια ζαντολάστιχα,το έχω δοκιμάσει στην απλή αλλά και στην GTA έκδοση της 156)....κι όμως η 'απλή' 147 μου με άλλη ανάρτηση, spacers στους τροχούς, λάστιχα 225/45/17 και ένα ωραιότατο μπλοκέ, στρίβει καλύτερα από την 147 GTA (η οποία εργοστασιακά στρίβει καταπληκτικά) με την οποία είχα περάσει 1,5 μήνα το καλοκαίρι και ξέρω πολύ καλά τι μπορεί να κάνει...
Η μόνη διαφορά είναι στο θέμα 'άνεση' η GTA έχει μοναδικά επίπεδα άνεσης για αυτοκίνητο 250 ίππων...Τώρα για το επίπεδο GTA που είπα νομίζω πως εξήγησα τι εννοώ...
Η GTA έχει αναλογία κιλών ανά ίππο 5,44 η δική μου 147 εκτιμάται να έχει (με συντηρητικές προβλέψεις) 5,71 , και από την στιγμή που θα έχουν και την ίδια ή έστω παραπλήσια ροπή νομίζω πως θα είναι σε πολύ καλό επίπεδο, ενδεικτικά αναφέρω ότι το Type R έχει 6,02...Εν αναμονή...
Υγ. Φίλε Alfista ο αριθμός των posts σου είναι σημαδιακός (147)!
Alfa 147 forum