Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Sunny 1.4 λαστιχα-αμορτισερ-λαδια-service
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Nissan Sunny 1.4 λαστιχα-αμορτισερ-λαδια-service
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    50
    299
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Ένας γνωστός είχε πρίν χρόνια το τελευταίο μοντέλο Sunny απο το Βολο, όπως αυτό της φωτογραφίας. Του έκαψε φλάντζα κεφαλής και στο μάστορα που το πήγε του είπαν οτι το ψυγείο νερού που είχαν κάποιες παρτίδες Sunny ήταν μικρότερο απο το κανονικό (απο λάθος ή για λόγους οικονομίας άραγε?), με αποτέλεσμα υπερθέρμανση και κάψιμο φλάντζας.

      Τελικά μαζί με τη φλάτζα άλλαξε και το ψυγείο με το κανονικό μέγεθος και απο τότε δέν είχε πρόβλημα.

      EDIT: Να σημειώσω οτι ο άνθρωπος όταν το πήρε ήταν 60+ (έχει πεθάνει εδώ και χρόνια τώρα), υπέρ-συντηρητικός οδηγός και έκανε λίγα χιλιόμετρα. Οπότε αποκλείεται η φλάτζα να ήταν λόγω σκληρής χρήσης. Αυτά έγιναν αρχές '90 περίπου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by

        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
        **το ψυγείο νερού που είχαν κάποιες παρτίδες Sunny ήταν μικρότερο απο το κανονικό **(απο λάθος ή για λόγους οικονομίας άραγε?), με αποτέλεσμα υπερθέρμανση και κάψιμο φλάντζας.

        Πράγματι είπες 'λέξεις κλειδιά' που ποτέ δεν ψάχτηκαν μέχρι και απο την δικαιοσύνη ... που κόστιζαν και στους κατόχους αλλά και στην 'φήμη και πελατεία' της Nissan.

        harlek δεν ήξερα ότι το Sunny Mpi ήταν εγγλέζικο.
        Φαντάζομαι έχεις δίκιο αν και δεν θυμάμαι να λένε για 'εγγλέζικο' Sunny.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harlek last edited by

          Ο χρήστης cosneo έγραψε:

          harlek δεν ήξερα ότι το Sunny Mpi ήταν εγγλέζικο.
          Φαντάζομαι έχεις δίκιο αν και δεν θυμάμαι να λένε για 'εγγλέζικο' Sunny.

          Μ' έκανες και ξέθαψα το τεύχος με το σχετικό τεστ! Και όντως, δεν αναφέρει πουθενά ότι δε φτιάχνεται στο Βόλο! Έστυψα το κεφάλι μου (!) και θυμήθηκα ότι είχα διαβάσει σε άλλο άρθρο πως, αφού έκλεισε το εργοστάσιο του Θεοχαράκη, τα Sunny εισάγονταν πλέον από την Αγγλία. Το εργοστάσιο του Θεοχαράκη πρέπει να έκλεισε λίγο πριν αντικατασταθεί το Sunny από το Almera. Επομένως έχεις δίκιο, mpi ΔΕ σημαίνει κατ' ανάγκη Αγγλικό - απλά τα τελευταία (ελάχιστα) mpi που πουλήθηκαν ήταν εισαγωγής (νομίζω ξεχώριζαν από τα διαφορετικά - πιο κακόγουστα - τάσια).

          Παρεμπιπτόντως, διαβάζοντας το τεστ θυμήθηκα ότι το mpi 1,4 είχε στάνταρ κεντρικό κλείδωμα (που δεν είχε το παλιό), μπάρες ενίσχυσης στις πόρτες (που τότε λέει ήταν μόδα) και κάτι τεράστια και μάλλον άσχημα προσκέφαλα στα πίσω καθίσματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            swift-b-p-m last edited by

            Όντως έχω παρατηρήσει Sunny στο δρόμο με κυψελωτή μάσκα και με αυτή με τα ίσια φιλέτα.Αλλά δεν ήξερα την ειδοποιό διαφορά των μοντέλων.Το είχα πάρει σαν ένα είδος Facelift.

            Επίσης ούτε εγώ είχα ακούσει περί Εγγλέζικης εισαγωγής Sunny.Νόμιζα ότι όλα ήλκαν την καταγωγήν των από Βόλο.Πάντα κάτι υπάρχει για να μάθουμε όμως.

            Αυτό που έχω ακούσει και μάλιστα με μεγάλη βεβαιότητα είναι η χρήση μικρότερων ψυγείων στα ελληνικά Sunny, από ότι στα εκ Sunderland ...

            Μεγάλη μπινιά του Θεοχαράκη , μου μυρίζει (απίστευτο ,που σε μια τόσο ζεστή χώρα όπως τη δική μας να κάνουν τέτοια άκυρη κίνηση!).

            mpi=multi point injection (87Ps)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Αυτό με το μικρό ψυγείο το είχα ακούσει αρκετά χρόνια μετα ... αν μου το έλεγαν όταν έτρεχα με τα καπάκια θα το έβαζα και δεν θα τα έκανα συλλογή τα σπασμένα ... ήταν πολλά βέβαια τα λεφτά. Γι' αυτό το θέμα δεν 'ασχολήθηκε' ούτε ο ειδικός τύπος αλλά δεν υπήρξε και επίσημη ανακοίνωση απο την Nissan.
              Το ράδιο-αρβύλα έλεγε για μικρά ψυγεία στα 1,4 μόνο και όχι στα 1,6, κατασκευής σε βιοτεχνία στην Λάρισα και βαπτισμένα εισαγωγής και παντελούς άγνοιας της ιαπωνικής Nissan.
              Πρέπει να ήταν και ο λόγος που το εργοστάσιο στο Βόλο ... φτιάχνει έπιπλα τώρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harlek last edited by

                Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                Αυτό με το μικρό ψυγείο το είχα ακούσει αρκετά χρόνια μετα ... αν μου το έλεγαν όταν έτρεχα με τα καπάκια θα το έβαζα και δεν θα τα έκανα συλλογή τα σπασμένα ...

                Στους έχοντες μικρά ψυγεία ανέβαζε θερμοκρασία; Δηλαδή ο δείκτης δεν ηταν σταθερά στο κέντρο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  rx8_drifter last edited by

                  Παιδια, αν δεν κάνω λάθος και τα almera είχαν θέμα με τα καπάκια λόγω υπερθέρμανσης (δεν ξέρω όμως αν η υπερθέρμανση ήταν απο ένα τυχαίο γεγονός, πχ σπασμένο κολάρο, ή κάτι άλλο)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Ο χρήστης harlek έγραψε:

                    Αυτό με το μικρό ψυγείο το είχα ακούσει αρκετά χρόνια μετα ... αν μου το έλεγαν όταν έτρεχα με τα καπάκια θα το έβαζα και δεν θα τα έκανα συλλογή τα σπασμένα ...

                    Στους έχοντες μικρά ψυγεία ανέβαζε θερμοκρασία; Δηλαδή ο δείκτης δεν ηταν σταθερά στο κέντρο;

                    Σε εμένα πάντα η διάγνωση ήταν ... σπασμένα καπάκια. (4 καπάκια ... πλήρωσα τα 3 μέσα σε 5 χρόνια). Κάτω απο κανονικές συνθήκες έφτανε ο δείκτης στη μέση. Ξαφνικά στα 2 χλμ το πολύ ανέβαινε αρκετά γρήγορα στο κόκκινο. Ακινητοποίηση, το ψυγείο να βράζει και ούτε δείγμα υγρού στο δοχείο και αναμονή για την οδική βοήθεια. Επίσης συχνό φαινόμενο σε περίπτωση καυσωνα σε μποτιλιάρισμα με το a/c να δουλευει που πήγαινε αρκετά πάνω απο την μέση, ικανό να τρομοκρατήσει.
                    Πάντως και στο τελευταίο Almera 1,5 άκουσα καναδυο περιπτώσεις με καπάκια και ανέβασμα θερμοκρασίας.
                    Στο δικό μου δεν έμαθα ποτε (όσο το είχα) αν είχε μικρό ή κανονικό ψυγείο, εκείνο που είδα όμως και με τα μάτια μου σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία πίσω να έχουν σωρούς απο σπασμένα καπάκια και όλα απο το Ν14 ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      harlek last edited by

                      Υποθέτω ένα ανεπαρκές ψυγείο θα είχε ως σύμπτωμα την εύκολη άνοδο της θερμοκρασίας. Έτσι που τα περιγράφετε, δεν μπορώ να καταλάβω αν η θερμοκρασία ανέβαινε λόγω του μικρού ψυγείου ή επειδή το νερό χανόταν από τη ραγισμένη κεφαλή. Αν γινόταν το δεύτερο, γιατί ράγιζε η κεφαλή;
                      Μόνο ένας μηχανικός θα μας διαφωτίσει.
                      Παρεμπιπτόντως, στο δικό μας Sunny ο δείκτης θερμοκρασίας άφησε τη μέση δυο φορες: Μία όταν τα έφτυσε η αντλία νερού (οπότε πήγε στο τέλος του κόκκινου, καθώς η μητέρα μου δεν το είχε δει εγκαίρως. Ευτυχώς δεν έκαψε τίποτα!). Τη δεύτερη σε καύσωνα + τρομερή κίνηση + A/C + ότι το ένα βαντιλατέρ είχε κολλήσει, άρχισε να αφήνει τη μέση και πήγε στα 2/3 (αλλά ως εκεί).
                      Παρεμπιπτόντως, το A/C το βάλαμε εκ των υστέρων στη Nissan, οπότε προστέθηκε ένα δεύτερο ψυγείο πίσω από το αρχικό. Επίσης, μπήκε δεύτερο βαντιλατέρ, δίπλα στο κανονικό.

                      Σημ: Τα δυο βαντιλατέρ δεν είναι ολόιδια - το στάνταρ έχει 4 φτερά και του A/C 5. Το αστείο είναι ότι η τιμή τους διαφέρει εξωφρενικά! Γύρω στο 2001, το ένα κόστιζε περίπου 40.000δρχ και το άλλο γύρω στις 120.000!!! Ο άνθρωπος στα ανταλλακτικά δεν ήξερε το λόγο της διαφοράς, αλλά είχε να το λέει. Περιττό να πω ότι εμένα μου είχε καεί το ακριβό!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        css03027 last edited by

                        Το sunny που κατασκευαζόταν στο Βόλο έχω, έχει κάνει 135000 χλμ και δε το έχουμε πάει ποτέ σε συνεργείο, εννοείται πως δεν μας έχει μείνει πουθενά και ούτε έχει ανεβάσει θερμοκρασία ποτέ. Δεν έχουμε αλλάξει τίποτε στην μηχανή, ούτε είχαμε πρόβλημα με φλάτζες και καπάκια, νομίζω πως είναι απίστευτα αξιόπιστο (ή είμαστε πολύ τυχεροί ), δε ξέρω τι να πω. Αυτό με την εξάτμιση που λέει ένας φίλος μπορώ να το επαληθεύσω, μας είχε τρυπήσει και βάλαμε μια ανοξείδωτη και από τότε κανένα πρόβλημα, επίσης μια φορά άλλαξα ένα λαστιχάκι που είχε κοπεί από τη μηχανή και το ρελαντί είχε ανέβει ψηλά. Το μόνο πρόβλημα είναι που έχει 75 άλογα (αν και την δίνει την εντύπωση πως είναι περισσότερα, κοντά στις 5500 στροφές σαν να τρελαίνεται μου φαίνεται), θα ήθελα λίγο περισσότερα για να προσπερνάει καλύτερα όταν χρειάζεται. Κατά τα άλλα κανένα πρόβλημα απολύτως. Και αισθητικά επίσης πιστεύω πως είναι αποδεκτό ακόμα και 16 χρόνια μετά.

                        Οδήγησα χθές ένα Citroën Xsara ενός συγγενή μου που έχει επίσης 75 άλογα.. η μηχανή του είναι ΜΟΥΦΑ εντελώς, καθόλου 'νεύρο' και ΚΑΘΟΛΟΥ γκάζι, το sunny μου φαίνεται πολύ γρήγορο μπροστά του. (το Xsara στρίβει απίστευα όμως)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adis4gr last edited by

                          και βαρος και θορυβος και το δικο σου 16β δεν ειναι?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 3
                          • 3 / 3
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr