Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χανει η πολλαπλη εξαγωγης!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Χανει η πολλαπλη εξαγωγης!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    12
    1487
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefteris25 last edited by

      παιδια τι προβληματα αντιμετωπιζει ενα αμαξι οταν χανει και η πολλαπλη εξαγωγης του
      πριν τον λ?

      ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lefteris25 last edited by

        παιδια τι προβληματα αντιμετωπιζει ενα αμαξι οταν χανει και η πολλαπλη εξαγωγης του
        πριν τον λ?

        ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lefteris25 last edited by

          παιδια τι προβληματα αντιμετωπιζει ενα αμαξι οταν χανει και η πολλαπλη εξαγωγης του
          πριν τον λ?

          ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Φασαρία, λάθος μίγμα (αν πλούσιο αύξηση κατανάλωσης, αν φτωχό αύξηση θερμοκρασιών θαλάμου καύσης), αύξηση θερμοκρασιών τοπικά με ό,τι αυτό συνεπάγεται (αστοχία).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lefteris25 last edited by

              η φασαρια ειναι δεδομενη!

              η αυξηση θερμοκρασιας στο θαλαμο καυσης εχει ως αποτελεσμα κρουστικη καυση?!

              οσον αφορα το μιγμα δεν μπορουμε να ξερουμε πια εκδοχη ειναι πιο πιθανη?

              thanx!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
                η φασαρια ειναι δεδομενη!

                η αυξηση θερμοκρασιας στο θαλαμο καυσης εχει ως αποτελεσμα κρουστικη καυση?!

                οσον αφορα το μιγμα δεν μπορουμε να ξερουμε πια εκδοχη ειναι πιο πιθανη?

                thanx!

                Αν το ράγισμα είναι μεγάλο και μπαίνει αέρας θα γίνεται λιγο πιό πλούσιο το μείγμα. Ειδάλλως δέν θα υπάρχει αλλαγή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lefteris25 last edited by

                  δεν υπαρχει ραγιαμα... η φλάτζα τα εχει φτυσει, πιστευω πω να μπενει αερας αποκλειεται! η πιεση ειναι πολυ μεγαλη... τελικα τι αντικτυπο εχει αυτο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    coupeas last edited by

                    Το συμαντικοτερο ειναι οτι θα χανει συμπιεση με αποτελεσμα ολα τα παραπανω οποτε πρεπει να αλλαξεις φλαντζα οποσδηποτε φιλε μου για την ζωη του κινητηρα σου!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Το συμαντικοτερο ειναι οτι θα χανει συμπιεση με αποτελεσμα ολα τα παραπανω οποτε πρεπει να αλλαξεις φλαντζα οποσδηποτε φιλε μου για την ζωη του κινητηρα σου!!!

                      Άλλο πάλι και τούτο !!!!

                      Τι σχέση έχει η συμπίεση με τη τρύπια φλάτζα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        astrakitcar last edited by

                        η πιεση μπορει να εχει σχεση..του ιδιοκτητη...

                        αλλα η συμπιεση?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Μάλλον εννοεί ότι χάνεις backpressure από την εξαγωγή οπότε μπορεί να χάνεις δυναμική συμπίεση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lefteris25 last edited by

                            ισως ο φιλος μπερδευτηκε με την φλατζα του κινητηρα...

                            χμμμμμμ... δεν μου εχει γινει σαφης τι επιπτωσεις εχει το συγκεκριμενο προβλημα που αναφερω.. ισως τελικα τις δω στην πραξη?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Οταν σε εμενα ειχε ραγισει το χταποδι(πριν τον καταλυτη) ο μαστορας μου ειπε οτι μπορει να καψει βαλβιδες αν το αφηνα.ΤΙ εννοουσε δεν ξερω αλλα εγω το κολλησα και ησύχασα,ο θορυβος ηταν ενοχλητικος ,ιδιαίτερα οταν ηταν κρυο ,και υπηρχε ο κινδυνος να διαλυθει τελειως το χταποδι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr