-
Καλησπερα σε ολους.
Πριν απο λιγο καιρο εγινα κατοχος ενος Ibiza μοντελο 1996. Επειδη πριν ειχα ένα πολύ παλιοτερο αυτοκινητο σε αυτό πραγματικα δεν ξερω τι μου γινεται….. Ετσι αποφασισα να γραψω καποιες αποριες σχετικα με το αυτοκινητο και καποιοι από εσας γνωριζουν και μπορουν, να μου απαντησουν……….- Ο συμπλεκτης εχει σκληρεινει πολύ και η επιστροφη (καθως και όταν το πιεζω αλλα σε μικροτερο βαθμο) του γινεται σπαστα. Διαβαζα σε ένα site με αυτοκινητα (ονοματα δεν λεμε………) ότι είναι μια από τις φθορες που βγαζουν όλα τα Ibiza μετα από καποιον καιρο. Προβλημα με την συμπλεξη αποσυμπλεξη δεν εχω ιδιαιτερο αλλα μπορει αν το αφησω να γινει κατι χειροτερο (με την ντιζα για παραδειγμα); Τι γινεται σε αυτή την περιπτωση; Πως το φτιαχνω;
- Στο ταμπλο μπροστα υπαρχουν οι τρεις διακοπτες για την ενταση του καλοριφερ, για την θερμοκρασια και για την κατευθυνση του αερα αντιστοιχα. Όταν αναβω τα φωτα το βραδυ αναβει μονο το μεσαιο της θερμοκρασιας και τα αλλα φαινονται πολύ αχνα λογω του φωτισμου από το μεσαιο. Ετσι πρεπει να είναι; Σε έναν ηλεκτρολόγο που το πηγα μου ειπε ότι αυτά τα μοντελα είναι ετσι………
- Αυτό και αν είναι παραξενο……. Στο διακοπτακι αριστερα από το τιμονι που είναι για τα φωτα συμβαινει το εξης…. Όταν είναι κλειστα τα φωτα (την ημερα δηλαδη) το ledακι του είναι αναμενο (αυτό που είναι πανω στον διακοπτη και ΟΧΙ αυτό που είναι μεσα στο ταμπλο με τον δεικτη ταχυτητας. Όταν παλι αναβω τα φωτα το βραδυ σβυνει με αποτελεσμα να μην ξερω που λεει ο λογος τι εχω αναψει…. Δηλαδη κανει ακριβως το αντιθετο από αυτό που επρεπε να κανει. Αναμενο όταν είναι κλειστα τα φωτα , και κλειστο όταν είναι αναμενα….. Αντε να φαινεται απειροελαχιστα. Το διακοπτακι δουλευε μια χαρα μεχρι σημερα……… Καποιος μου ειπε ότι μπορει να εχει βραχυκυκλωσει κατι (ισως λογω υγρασιας;) και για αυτό και να κανει κατι τετοιο. Μπορω να το ελεγξω μονος μου αυτό. Βγαινει ο διακοπτης ώστε να ριξω καμια ματια η πρεπει να παμε σε ξηλωμα ταμπλο και τετοια;
Αυτές είναι οι αποριουλες μου. Ζητω συγνωμη αν κουρασα αλλα ειμαι τελειως απειρος πανω σε αυτά και ετσι οποιος μπορει να με βοηθησει θα του ημουν ευγνωμων.
Ευχαριστω εκ των προτερων.
-
Καλησπερα σε ολους.
Πριν απο λιγο καιρο εγινα κατοχος ενος Ibiza μοντελο 1996. Επειδη πριν ειχα ένα πολύ παλιοτερο αυτοκινητο σε αυτό πραγματικα δεν ξερω τι μου γινεται….. Ετσι αποφασισα να γραψω καποιες αποριες σχετικα με το αυτοκινητο και καποιοι από εσας γνωριζουν και μπορουν, να μου απαντησουν……….- Ο συμπλεκτης εχει σκληρεινει πολύ και η επιστροφη (καθως και όταν το πιεζω αλλα σε μικροτερο βαθμο) του γινεται σπαστα. Διαβαζα σε ένα site με αυτοκινητα (ονοματα δεν λεμε………) ότι είναι μια από τις φθορες που βγαζουν όλα τα Ibiza μετα από καποιον καιρο. Προβλημα με την συμπλεξη αποσυμπλεξη δεν εχω ιδιαιτερο αλλα μπορει αν το αφησω να γινει κατι χειροτερο (με την ντιζα για παραδειγμα); Τι γινεται σε αυτή την περιπτωση; Πως το φτιαχνω;
- Στο ταμπλο μπροστα υπαρχουν οι τρεις διακοπτες για την ενταση του καλοριφερ, για την θερμοκρασια και για την κατευθυνση του αερα αντιστοιχα. Όταν αναβω τα φωτα το βραδυ αναβει μονο το μεσαιο της θερμοκρασιας και τα αλλα φαινονται πολύ αχνα λογω του φωτισμου από το μεσαιο. Ετσι πρεπει να είναι; Σε έναν ηλεκτρολόγο που το πηγα μου ειπε ότι αυτά τα μοντελα είναι ετσι………
- Αυτό και αν είναι παραξενο……. Στο διακοπτακι αριστερα από το τιμονι που είναι για τα φωτα συμβαινει το εξης…. Όταν είναι κλειστα τα φωτα (την ημερα δηλαδη) το ledακι του είναι αναμενο (αυτό που είναι πανω στον διακοπτη και ΟΧΙ αυτό που είναι μεσα στο ταμπλο με τον δεικτη ταχυτητας. Όταν παλι αναβω τα φωτα το βραδυ σβυνει με αποτελεσμα να μην ξερω που λεει ο λογος τι εχω αναψει…. Δηλαδη κανει ακριβως το αντιθετο από αυτό που επρεπε να κανει. Αναμενο όταν είναι κλειστα τα φωτα , και κλειστο όταν είναι αναμενα….. Αντε να φαινεται απειροελαχιστα. Το διακοπτακι δουλευε μια χαρα μεχρι σημερα……… Καποιος μου ειπε ότι μπορει να εχει βραχυκυκλωσει κατι (ισως λογω υγρασιας;) και για αυτό και να κανει κατι τετοιο. Μπορω να το ελεγξω μονος μου αυτό. Βγαινει ο διακοπτης ώστε να ριξω καμια ματια η πρεπει να παμε σε ξηλωμα ταμπλο και τετοια;
Αυτές είναι οι αποριουλες μου. Ζητω συγνωμη αν κουρασα αλλα ειμαι τελειως απειρος πανω σε αυτά και ετσι οποιος μπορει να με βοηθησει θα του ημουν ευγνωμων.
Ευχαριστω εκ των προτερων.
-
Καλησπερα σε ολους.
Πριν απο λιγο καιρο εγινα κατοχος ενος Ibiza μοντελο 1996. Επειδη πριν ειχα ένα πολύ παλιοτερο αυτοκινητο σε αυτό πραγματικα δεν ξερω τι μου γινεται….. Ετσι αποφασισα να γραψω καποιες αποριες σχετικα με το αυτοκινητο και καποιοι από εσας γνωριζουν και μπορουν, να μου απαντησουν……….- Ο συμπλεκτης εχει σκληρεινει πολύ και η επιστροφη (καθως και όταν το πιεζω αλλα σε μικροτερο βαθμο) του γινεται σπαστα. Διαβαζα σε ένα site με αυτοκινητα (ονοματα δεν λεμε………) ότι είναι μια από τις φθορες που βγαζουν όλα τα Ibiza μετα από καποιον καιρο. Προβλημα με την συμπλεξη αποσυμπλεξη δεν εχω ιδιαιτερο αλλα μπορει αν το αφησω να γινει κατι χειροτερο (με την ντιζα για παραδειγμα); Τι γινεται σε αυτή την περιπτωση; Πως το φτιαχνω;
- Στο ταμπλο μπροστα υπαρχουν οι τρεις διακοπτες για την ενταση του καλοριφερ, για την θερμοκρασια και για την κατευθυνση του αερα αντιστοιχα. Όταν αναβω τα φωτα το βραδυ αναβει μονο το μεσαιο της θερμοκρασιας και τα αλλα φαινονται πολύ αχνα λογω του φωτισμου από το μεσαιο. Ετσι πρεπει να είναι; Σε έναν ηλεκτρολόγο που το πηγα μου ειπε ότι αυτά τα μοντελα είναι ετσι………
- Αυτό και αν είναι παραξενο……. Στο διακοπτακι αριστερα από το τιμονι που είναι για τα φωτα συμβαινει το εξης…. Όταν είναι κλειστα τα φωτα (την ημερα δηλαδη) το ledακι του είναι αναμενο (αυτό που είναι πανω στον διακοπτη και ΟΧΙ αυτό που είναι μεσα στο ταμπλο με τον δεικτη ταχυτητας. Όταν παλι αναβω τα φωτα το βραδυ σβυνει με αποτελεσμα να μην ξερω που λεει ο λογος τι εχω αναψει…. Δηλαδη κανει ακριβως το αντιθετο από αυτό που επρεπε να κανει. Αναμενο όταν είναι κλειστα τα φωτα , και κλειστο όταν είναι αναμενα….. Αντε να φαινεται απειροελαχιστα. Το διακοπτακι δουλευε μια χαρα μεχρι σημερα……… Καποιος μου ειπε ότι μπορει να εχει βραχυκυκλωσει κατι (ισως λογω υγρασιας;) και για αυτό και να κανει κατι τετοιο. Μπορω να το ελεγξω μονος μου αυτό. Βγαινει ο διακοπτης ώστε να ριξω καμια ματια η πρεπει να παμε σε ξηλωμα ταμπλο και τετοια;
Αυτές είναι οι αποριουλες μου. Ζητω συγνωμη αν κουρασα αλλα ειμαι τελειως απειρος πανω σε αυτά και ετσι οποιος μπορει να με βοηθησει θα του ημουν ευγνωμων.
Ευχαριστω εκ των προτερων.
-
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΛΥΣΗ! ΜΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΑΠ'ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΗΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΣΤΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ. ΔΕ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΙΔΕΑ ΣΤΟ ΞΕΡΟ ΜΟΥ!
-
Ο χρήστης The_Loner έγραψε:
- Στο ταμπλο μπροστα υπαρχουν οι τρεις διακοπτες για την ενταση του καλοριφερ, για την θερμοκρασια και για την κατευθυνση του αερα αντιστοιχα. Όταν αναβω τα φωτα το βραδυ αναβει μονο το μεσαιο της θερμοκρασιας και τα αλλα φαινονται πολύ αχνα λογω του φωτισμου από το μεσαιο. Ετσι πρεπει να είναι; Σε έναν ηλεκτρολόγο που το πηγα μου ειπε ότι αυτά τα μοντελα είναι ετσι………
Και όμως έτσι είναι.
- Αυτό και αν είναι παραξενο……. Στο διακοπτακι αριστερα από το τιμονι που είναι για τα φωτα συμβαινει το εξης…. Όταν είναι κλειστα τα φωτα (την ημερα δηλαδη) το ledακι του είναι αναμενο (αυτό που είναι πανω στον διακοπτη και ΟΧΙ αυτό που είναι μεσα στο ταμπλο με τον δεικτη ταχυτητας. Όταν παλι αναβω τα φωτα το βραδυ σβυνει με αποτελεσμα να μην ξερω που λεει ο λογος τι εχω αναψει…. Δηλαδη κανει ακριβως το αντιθετο από αυτό που επρεπε να κανει. Αναμενο όταν είναι κλειστα τα φωτα , και κλειστο όταν είναι αναμενα….. Αντε να φαινεται απειροελαχιστα. Το διακοπτακι δουλευε μια χαρα μεχρι σημερα………
Είσαι σίγουρος ότι δούλευε μια χαρά?? Εγώ θυμάμαι από το ibiza μιας πρώην φιλενάδας μου ότι ο διακόπτης των φώτων δούλευε πάντα, ακριβώς έτσι όπως τον περιγράφεις...
-
Ο χρήστης The_Loner έγραψε:
Καλησπερα σε ολους.- Ο συμπλεκτης εχει σκληρεινει πολύ και η επιστροφη (καθως και όταν το πιεζω αλλα σε μικροτερο βαθμο) του γινεται σπαστα. Διαβαζα σε ένα site με αυτοκινητα (ονοματα δεν λεμε………) ότι είναι μια από τις φθορες που βγαζουν όλα τα Ibiza μετα από καποιον καιρο. Προβλημα με την συμπλεξη αποσυμπλεξη δεν εχω ιδιαιτερο αλλα μπορει αν το αφησω να γινει κατι χειροτερο (με την ντιζα για παραδειγμα); Τι γινεται σε αυτή την περιπτωση; Πως το φτιαχνω;
Μήν το αφήσεις μέχρι να σπάσει και ξεμείνεις, άλλαξε ντίζα και βάλε μια με αυτόματο ρυθμιστή για να ησυχάσεις μιά και καλή, θα τη βρείς σε οποιδήποτε συνεργείο Seat με περίπου 60 ευρώ.
-
και εγω νομιζω οτι ειναι οπως τα λεει ο ΜΕΚΟ... αλλα παλι ειμαι με κορντομπα... αν κ ιδια λεει ειναι...
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
και εγω νομιζω οτι ειναι οπως τα λεει ο ΜΕΚΟ... αλλα παλι ειμαι με κορντομπα... αν κ ιδια λεει ειναι...Eχετε απολυτο δικιο και ζητω συγνωμη. Ετσι δουλευαν απο πριν. Απλα δεν το ειχα προσεξει. Παντως εχω την εντυπωση οτι το φως που φωτιζει τον διακοπτη των φωτων ειναι πιο αδυναμο απο αυτο στο led του θερμαινομενου τζαμιου η στα αντιστοιχα των ηλεκτρικων παραθυρων. Ισχυει κατι τετοιο; Οσον αφορα τον συμπλεκτη διαβασα στο site του autotriti (το ειπα ειχα δεν ειχα) οτι ειναι μεσα στις φθορες που βγαζουν τα ibiza η σκληρυνση του πενταλ του συμπλεκτη. Ευθυνεται ομως η ντιζα γι' αυτο η μηπως παιζει κατι αλλο? Αν ηταν η ντιζα τοτε δεν θα ειχα προβλημα στην συμπλεξη αποσυμπλεξη?
Αν δεν το ξερεις το αμαξι τι το θες?........................ -
κοιτα για τα φωτα στη θερμανση και εμενα εναι πιο σκοτεινα... αν ρυθμισεις απο το κουμπακι αριστερα απο το τιμονι να ειναι ΟΛΑ πιο φωτεινα δεν κανει τιποτα καλλιτερο???
-
Ναι δεν λεω κανει καλη δουλεια αν το βαλεις στο τερμα........ Απλα και στο τερμα να το βαλεις τοσο στον διακοπτη των φωτων καθως και στην θερμανση (εχεις δικιο!) δειχνουν πιο αμυδρα απο οτι δειχνει το ledaki του θερμαινομενου και τα ledakia των ηλεκτρικων παραθυρων........... Τελικα ετσι πρεπει να ειναι το αμαξι απο την μαμα seat η μαλλον την μαμα vw . Οποτε καλο θα ειναι να αφησω το αμαξακι στην ησυχια του και να μην τρωγωμαι με τα ρουχα μου.......... Ετσι δεν ειναι;
-
ετσι νομιζω ειναι οντως... καλυτερα ειναι να το αφησεις...
αν και εμενα δεν μου αρεσει να ρυθμιζω στο τερμα τη φωτεινοτητα... -
Ο χρήστης The_Loner έγραψε:
- Ï óõìðëåêôçò å÷åé óêëçñåéíåé ðïëý êáé ç åðéóôñïöç (êáèùò êáé üôáí ôï ðéåæù áëëá óå ìéêñïôåñï âáèìï) ôïõ ãéíåôáé óðáóôá. Äéáâáæá óå Ýíá site ìå áõôïêéíçôá (ïíïìáôá äåí ëåìå………) üôé åßíáé ìéá áðü ôéò öèïñåò ðïõ âãáæïõí üëá ôá Ibiza ìåôá áðü êáðïéïí êáéñï. Ðñïâëçìá ìå ôçí óõìðëåîç áðïóõìðëåîç äåí å÷ù éäéáéôåñï áëëá ìðïñåé áí ôï áöçóù íá ãéíåé êáôé ÷åéñïôåñï (ìå ôçí íôéæá ãéá ðáñáäåéãìá); Ôé ãéíåôáé óå áõôÞ ôçí ðåñéðôùóç; Ðùò ôï öôéá÷íù;.....
Óõíöïñïõìßôç äåí åßíáé ôüóï áðëü üóï öáßíåôáé ...
Ç óêëÞñçíóç ôïõ óõìðëÝêôç åðéäéïñèþíåôáé åí ìÝñç ìå ôçí áëëáãÞ ôçò íôßæáò ..
Ç óõíÝ÷åéá üìùò åßíáé ðéï ..äýóêïëç ...
Áêïýò êáé êÜðïéï èüñõâï áðï åìðñüò êÜôù êáé áñéóôåñÜ ????
Áí íáé , ôüôå åôïéìÜóïõ ãéá áñéóôåñü çìéáîüíéï
Åß÷á Êüñíôïìðá ôïõ 95 êáé åß÷á ôá ßäéá óõìðôþìáôá ,ìïõ Ýóðáóå ç íôßæá , ôï ßäéï êáé ãíùóôüò ï ïðïßïò êáé áíôéìåôþðéóå ôï ðñüâëçìá áõôü -Ýìåéíå áðï çìéáîüíéï ,åãþ ðñüëáâá ôï ðïýëçóá .
Áðï áíèñþðïõò ðïõ åñãÜæïíôáé óå åð.óÝñâéò åíôÝëùò áíåðßóçìá êáé ôõ÷áßá .. ôï ðñüâëçìá áõôü óçìáßíåé áêñüìðáñï ... -
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
- Ο συμπλεκτης εχει σκληρεινει πολύ και η επιστροφη (καθως και όταν το πιεζω αλλα σε μικροτερο βαθμο) του γινεται σπαστα. Διαβαζα σε ένα site με αυτοκινητα (ονοματα δεν λεμε………) ότι είναι μια από τις φθορες που βγαζουν όλα τα Ibiza μετα από καποιον καιρο. Προβλημα με την συμπλεξη αποσυμπλεξη δεν εχω ιδιαιτερο αλλα μπορει αν το αφησω να γινει κατι χειροτερο (με την ντιζα για παραδειγμα); Τι γινεται σε αυτή την περιπτωση; Πως το φτιαχνω;.....
Συνφορουμίτη δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται ...
Η σκλήρηνση του συμπλέκτη επιδιορθώνεται εν μέρη με την αλλαγή της ντίζας ..
Η συνέχεια όμως είναι πιο ..δύσκολη ...
Ακούς και κάποιο θόρυβο απο εμπρός κάτω και αριστερά ????
Αν ναι , τότε ετοιμάσου για αριστερό ημιαξόνιο
Είχα Κόρντομπα του 95 και είχα τα ίδια συμπτώματα ,μου έσπασε η ντίζα , το ίδιο και γνωστός ο οποίος και αντιμετώπισε το πρόβλημα αυτό -έμεινε απο ημιαξόνιο ,εγώ πρόλαβα το πούλησα .
Απο ανθρώπους που εργάζονται σε επ.σέρβις εντέλως ανεπίσημα και τυχαία .. το πρόβλημα αυτό σημαίνει ακρόμπαρο ...Καλημερα.
Δεν θυμαμαι κατι τετοιο φιλε μου. Κανει εναν θορυβο οταν παταω εστω και ελαχιστο τον συμπλεκτη αλλα ειναι σαν να γυρναει κατι και ερχεται απο το κιβωτιο νομιζω. Θα το κοιταξω παντως και θα σου πω. Ευχαριστω για την συμβουλη. -
- Ο συμπλεκτης εχει σκληρεινει πολύ και η επιστροφη (καθως και όταν το πιεζω αλλα σε μικροτερο βαθμο) του γινεται σπαστα. Διαβαζα σε ένα site με αυτοκινητα (ονοματα δεν λεμε………) ότι είναι μια από τις φθορες που βγαζουν όλα τα Ibiza μετα από καποιον καιρο. Προβλημα με την συμπλεξη αποσυμπλεξη δεν εχω ιδιαιτερο αλλα μπορει αν το αφησω να γινει κατι χειροτερο (με την ντιζα για παραδειγμα); Τι γινεται σε αυτή την περιπτωση; Πως το φτιαχνω;.....
Συνφορουμίτη δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται ...
Η σκλήρηνση του συμπλέκτη επιδιορθώνεται εν μέρη με την αλλαγή της ντίζας ..
Η συνέχεια όμως είναι πιο ..δύσκολη ...
Ακούς και κάποιο θόρυβο απο εμπρός κάτω και αριστερά ????
Αν ναι , τότε ετοιμάσου για αριστερό ημιαξόνιο
Είχα Κόρντομπα του 95 και είχα τα ίδια συμπτώματα ,μου έσπασε η ντίζα , το ίδιο και γνωστός ο οποίος και αντιμετώπισε το πρόβλημα αυτό -έμεινε απο ημιαξόνιο ,εγώ πρόλαβα το πούλησα .
Απο ανθρώπους που εργάζονται σε επ.σέρβις εντέλως ανεπίσημα και τυχαία .. το πρόβλημα αυτό σημαίνει ακρόμπαρο ...Καλημερα.
Δεν θυμαμαι κατι τετοιο φιλε μου. Κανει εναν θορυβο οταν παταω εστω και ελαχιστο τον συμπλεκτη αλλα ειναι σαν να γυρναει κατι και ερχεται απο το κιβωτιο νομιζω. Θα το κοιταξω παντως και θα σου πω. Ευχαριστω για την συμβουλη.χμ... εμενα αυτο που λες τον ηχο με το ¨κατι σαν να γυρναει¨μου το κανει επισης, αλλα μονο σε κατεβασματα μεγαλα κιολας, πριν το αφησω το συμπλεκτη... δηλαδη αν εχω μεσα 3η και 3500 στροφες και παω δευτερα με πατημενο συμπλεκτη ακουγεται... μετα αφηνω ολα οκ... (και εμενα την αισθηση οτι ειναι απο το κιβωτιο μου δινει παντως...)
-
O èüñõâïò ìïéÜæåé ìå ÷ôýðçìá ìéêñïý ìåôáëéêïý áíôéêåéìÝíïõ éäßùò óå öñåíáñßóìáôá äõíáôÜ áíåîáñôÞôïõ ôá÷ýôçôïò -ôïõëÜ÷éóôïí óôï äéêü ìïõ.
Ðéï óõãêåêñéìÝíá åß÷á åëáöñü ôñÜâçãìá áñéóôåñÜ óå áðüôïìç åðéôÜ÷õíóç Þ êáé öñÝíá.
Åëðßæù íá âïÞèçóá áí êáé äåí åßíáé ÷áñìüóõíá áõôÜ ðïõ åßðá
.....íéþèù óáí -
To προβλημα μαλλον δεν ειναι στο ακρομπαρο. Δεν κανει τετοια πραγματα. Παντως φιλε Σπυρο πρεπει να εχουμε το ιδιο προβλημα οσον αφορα το κιβωτιο. Με την διαφορα οτι στο δικο μου δεν πρεπει να κανεις κανενα μεγαλο κατεβασμα για να το κανει. Το κανει σε οποιαδηποτε αλλαγη. Δεν εχω παρατηρησει παντως κανενα προβλημα στην συμπλεξη/αποσυμπλεξη μεχρι στιγμης..........
Σημερα ως εκ θαυματος το αμαξι εσβυσε ουτε μια ουτε δυο αλλα τρεις φορες.......... Δεν ξερω αν γινεται λογω κρυου καθως ειχα την εντυπωση οτι σε αυτα τα αμαξια ρυθμιζοταν μονο του το τσοκ. Οπως και να εχει επειδη το εχει ξανακανει και επειδη μολις τωρα το πηρα απο service γενικο και μηχανικα δεν εχει τιποτα, η ερωτηση ειναι η εξης: Δικαιολογουνται τα σβησηματα στον δρομο (τα οποια 99% μου τα κανει οταν πατω φρενο και συμπλεκτη να σταματησει) απο το κρυο; Χρειαζεται ζεσταμα το αμαξι πριν το ξεκινησω; Το ζεσταινω περιπου 1-2 λεπτα και ομως σβυνει καμια φορα στον δρομο. ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο πραγμα εκανε το παλιο μου αυτοκινητο (ενα cherry του 80) το οποιο δεν πα να το ζεσταινες μιση ωρα εκανε αυτο το πραγμα (παντα το χειμωνα και οταν ειχε υγρασια, το καλοκαιρι κιριλε)........ Αυτο ομως ηταν παλιο αυτοκινητο, υποτιθεται τα καινουρια δεν εχουν τετοια προβληματα. Ετσι δεν ειναι; Παντως αν το αφησω 5 λεπτα πχ. να ζεσταθει δεν σβηνει....... Το προηγουμενο αμαξι μου εκανε ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο και αφου το ψαχναμε και το ξαναψαχναμε δεν βρηκαμε απολυτως καμια εξηγηση για αυτο (το αμαξι δεν ειχε απολυτως καμια βλαβη) ............. Το πιο πιθανο ειναι λογω κρυου και υγρασιας λεω εγω (γιατι δεν σβηνει αν το αφησεις παραπανω; ) οπως και στο παλιο μου. Αρκει να σας πω οτι στο παλιο το αφηνα 10 λεπτα να ζεσταθει, πηγαινα Ελ. Βεν. και εσβυνε εκει. Το αμαξι ομως οσοι και να το κοιταξαν ειπαν οτι δεν ειχε τιποτε............... Αν παντως σε περιπτωση τα ξανακανει και μετα τα κρυα εχω την εντυπωση πως πρεπει να κοιταξω ηλεκτρολογικα δεδομενου οτι τωρα το πηρα απο service και ειναι ολα μια χαρα απο μηχανικης πλευρας..........
Η γνωμη σας; -
[list:119xpra8]Τι ημιαξονια, ακρομπαρα και πρασινα αλογα ρε παιδια? Τι σχεση εχουν με το συμπλεκτη τα συγκεκριμενα εξαρτηματα?[/list:u:119xpra8][list:119xpra8]Φιλε μου, σε πρωτη φαση αλλαζεις ντιζα( ευθυνετε ΜΟΝΟΝ για το τριξιμο, και οχι και το βερυ πενταλ η οτιδηποτε αλλο0 και εαν εξακολουθει το προβλημα, αλλαζεις ΣΕΤ συμπλεκτη [/list:u:119xpra8]
-
xμ... βασικα δεν θα το ελεγα προβλημα αυτο που αναφερω στο κιβωτιο... αν δεν βγαλει βλαβη, μην το ψειρηζεις το αμαξι ... αυτη την ταχτικη πρεπει πιστευωνα την ακολουθεις... το κορντομπα οσο το θυμαμαι τον κανει αυτο τον ηχο, παρολαυτα εχει βγαλει 20.000 χμ(στα χερια μου) χωρις βλαβη... και το κιβωτιο εχει και τζαμι αισθηση...
για τα σβησιματα δεν ξερω... παντως εχει αυτοματο τσοκ... οταν ειναι κρυο εχει ρελαντι ~ 1250στροφες ενω ζεστο ~ 700.... προσεξε το και θα το δεις... -
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
xμ... βασικα δεν θα το ελεγα προβλημα αυτο που αναφερω στο κιβωτιο... αν δεν βγαλει βλαβη, μην το ψειρηζεις το αμαξι ... αυτη την ταχτικη πρεπει πιστευωνα την ακολουθεις... το κορντομπα οσο το θυμαμαι τον κανει αυτο τον ηχο, παρολαυτα εχει βγαλει 20.000 χμ(στα χερια μου) χωρις βλαβη... και το κιβωτιο εχει και τζαμι αισθηση...
για τα σβησιματα δεν ξερω... παντως εχει αυτοματο τσοκ... οταν ειναι κρυο εχει ρελαντι ~ 1250στροφες ενω ζεστο ~ 700.... προσεξε το και θα το δεις...Στο ρελαντι δουλευει μια χαρα. Οπως το ειπες στις ιδιες στροφες. Το θεμα ειναι οτι καθως παει και παταω συμπλεκτη φρενο να σταματησει σβηνει καμια φορα. Εκει δεν ξερω τι γινεται................ Τι μπορει να ευθυνεται; Αφου το αμαξι παει μια χαρα. Ουτε ρεταρει ουτε τιποτα. Εκει οπως παει σβηνει. Παντως -επαναλαμβανομαι- επειδη εκανε ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια και το παλιο μου σε τετοιο καιρο και ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ δεν ξερω τι να υποθεσω............... Εσεις;
-
χμ... τι να πω... να δοκιμασεις κανενα μηχανικο αλλο??? μαλλον αυτο... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΑΜαΞΙ! πρεπει να ηταν καραγκιοζακος ο μηχανικος σου... (σορρυ αλλα ετσι ειναι...)
SEAT IBIZA HELP PLEASE..............................