-
Ζυγοστάθμιση έκανε, αν δεν ήταν ανάπηροι αυτοί που ζυγοστάθμισαν τους τροχούς δεν χρειάζεται να το ξανακάνει.
Μπορεί να έχει τζόγο κάπου στην ανάρτηση/ρουλεμάν ή/και στο σύστημα διεύθυνσης και να τραντάζει σε μεγάλες ταχύτητες. Δεν χρειάζεται πολύ τζόγος (εμφανής) για να τραντάζει.
Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
Οι ζαντες ειναι εργοστασιακες -οπως και η αναρτηση- και δεν νομιζω να ειχαν δαχτυλιδι.
Μυστηριο...Μη δοκιμάζεις στη ράμπα με τις ρόδες να κρέμονται αν τραντάζει το αμάξι. Στερέωσε όμως ένα κατσαβίδι κάπου και βάλτο να πατάει στο αυλάκι του τροχού. Καθώς περιστρέφεις σιγά τον τροχό πρέπει η άκρη από το κατσαβίδι να μένει στο ίδιο σημείο και να μη μετακινείται δεξιά-αριστερά. Αν μετακινείται, κάπου υπάρχει τζόγος ή κάτι είναι στραβό. Δοκίμασε όλους τους τροχούς.
-
Δισκόπλακες.
Χρειάστηκε να τις αλλάξω 2 φορές λόγω ελαττώματος.
Και αφού είχα πσάξει τα πάντα...Ζυγοσταθμίσεις κλπ...
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
Δισκόπλακες.
Χρειάστηκε να τις αλλάξω 2 φορές λόγω ελαττώματος.
Και αφού είχα πσάξει τα πάντα...Ζυγοσταθμίσεις κλπ...
Σου το εκανε σε τοσο μεγαλο ευρος ταχυτητας (απο 90 χλμ και πανω);
Η απλα συντονιζε σε συγκεκριμενη ταχυτητα;;Το αμαξι δευτερα θα μπει συνεργειο για να το ψαξουν...
Τρέμουλο στο τιμόνι.