-
περιοδικό Drive;
-
Ρε παιδια το προβλημα δεν ειναι το Cooper SJW (γιατι αλλωστε και στο Drive ειπαν οτι αυτο περιμεναν να βγει πρωτο δηλαδη δεν το συγκριναν απευθειας με τα αλλα) αλλα τελικα αν το Abarth SS εκανε τοσο κακο χρονο λογω του ESP η του κακου στησιματος , αν φυσικα το συγκριτικο δεν ηταν στημενο(που κατα τη γνωμη μου πιστευω οτι δεν ηταν).
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Αγαπητε μου καταλαβαινω πολυ καλα και ξερω που μου πανε τα 4.
Δειτε την πραγματικοτητα. Το προβλημα δεν ειμαι εγω εδω αλλα το Drive.
Κατηγορησα εγω το JCW? Ειναι τελειως ακυρη η συγκριση.
Καλλιστα ας εβαζαν το JCW αντιπαλο με το 500 Asseto Corse.Δηλαδη αυτοι η κυριοι τι θελουν να αποδειξουν?
Ξερω και εγω να επεφημω και στηνω περιοδικο κιολας ετσι.
Βαζω το JCW αντιπαλο με Audi S3, Mitsu Evo, Subaru Sti και το βγαζω μαπα. Ωραια ετσι?
Και τι απεδειξα ετσι? Οτι η γη γυριζει, οτι η μερα εχει 24 ωρες και αλλα τετοια κοινοτυπα.οκ λοιπόν, συμφωνοι.. απλά έτσι όπως το εγραψες πιο πάνω κάπως έτσι το κατάλαβα! Όσο για το drive δεν ξέρω με πια λογική το έκανε αυτό, καθώς, και τι θέλει να αποδείξει!
-
Στο evo οκτωβρίου σε σύγκριση abarth-rallye το πρώτο υπερέχει ξεκάθαρα σε όλες τις μετρήσεις επιτάχυνσης-επιβράδυνσης και λένε καλά λόγια για το μη παρεμβατικό esp του σε αντίθεση με το esp του rallye.
-
το rallye είναι για γέλια! καμιά σχέση με το πουντάκι, σπέρνει το φιατ και κάνει και για γκόμενες!
-
Tελικα καθε περιοδικο βγαζει τα δικα του...
Γι'αυτο λοιπον παρτε αυτο που πραγματικα σας αρεσει και μην ακουτε τους αλλους -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Tελικα καθε περιοδικο βγαζει τα δικα του...
Γι'αυτο λοιπον παρτε αυτο που πραγματικα σας αρεσει και μην ακουτε τους αλλους+1000
-
http://www.youtube.com/watch?v=C0lWbH-Q ... re=related
Τι λες...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=C0lWbH-QzKM&feature=related' target='_blankΤι λες...
Μπαζει νερα απο την πορτα; Μου ακουγεται πολυ χαζο για να ειναι αληθινο.Μηπως απλα ετρεξε νερο οταν ανοιξε/εκλεισε την πορτα;
-
Καλά αυτό το τραγικό το προσπέρασα με τη μια. Εντύπωση μου έκανε που του άρεσε και πολύ περισσότερο που βρήκε ότι αξίζει τα παραπάνω χρήματα η esse esse. Μάλλον ο Tiff θα είχε ρεπό και δεν θα λογόκρινε τα κείμενα. Μιλάμε για την πλέον αντι-ιταλική εκπομπή.
Ακόμα και για Ferrari υπάρχει ένα κακό σχόλιο. Η 599 δεν κάνει για πίστα (ε και; ) και η 430 Challenge δεν είναι τόσο πιο γρήγορη από την απλή 430 (το οποίο επίσης δεν έχει καμμία σχέση, μιλάμε για αγωνιστική έκδοση ενιαίου).
Αυτό το βιντεάκι είναι από τα σημαντικότερα αποδεικτικά ότι το Abarth αξίζει. -
το grande punto abarth δεν μπορει να συγκριθει με το cooper s. οχι με το works. με το s. ιταλος εχει να βγαλει τοσο καλο αυτοκινητο απο την εποχη του fiat coupe. η μιτο βεβαια καλη προσπαθεια αλλα ουτε αυτη ειναι cooperακι σε καμια περιπτωση
το μινι απλα δεν παιζεται. μονο προβλημα; η τιμη φυσικα. κατα τ'αλλα το φιατακι ειναι για να καθαριζει τα παπουτσια του αλεφαντου.. δεν μπορεις ρε φιλε να βγεις στο τζαμπο λινγκ με το φιατακι με νεκρα οταν ο αλλος (cooper s) τρεχει με 15η ταχυτητα.. για κανα καμπιονατο κ μεχρι εκει... -
Ο χρήστης skye έγραψε:
το grande punto abarth δεν μπορει να συγκριθει με το cooper s. οχι με το works. με το s. ιταλος εχει να βγαλει τοσο καλο αυτοκινητο απο την εποχη του fiat coupe. η μιτο βεβαια καλη προσπαθεια αλλα ουτε αυτη ειναι cooperακι σε καμια περιπτωση
το μινι απλα δεν παιζεται. μονο προβλημα; η τιμη φυσικα. κατα τ'αλλα το φιατακι ειναι για να καθαριζει τα παπουτσια του αλεφαντου.. δεν μπορεις ρε φιλε να βγεις στο τζαμπο λινγκ με το φιατακι με νεκρα οταν ο αλλος (cooper s) τρεχει με 15η ταχυτητα.. για κανα καμπιονατο κ μεχρι εκει...Κάτσε ρε φιλε... Το couper S πρέπει να συγκριθεί με το SS κανονικά... Μην λέμε οτι θέλουμε γιατι με συγκριση couper S με το απλό abarth όπως λες, είναι ανιση κ άδικη για το 2ο! Οσο για το αν αξίζει το abarth ή οχι ας μιλήσουν οι πίνακες με τις επιδοδεις...για κατσε διαβασε και συγκρινετα καλυτερα..! (abarth SS - couper S). Τέλος, σχετικά με την τιμή συμφωνώ ότι είναι πανάκρυβο και ότι η BMW την έχει δεί πολύ...γιαυτό και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειτε να πάρω το κουβά με τιμή να ΞΕΚΙΝΑΕΙ απο 26.500 E. αφού με 24.000 Ε μπορώ να έχω το τούμπανο SS και full extra..
-
μα ποιος σου ειπε οτι το γαματο αυτοκινητο ειναι φθηνο χομπι σημερα;
πανε οι εποχες του ραλλυ.....
για το SS δεν εχω αποψη. ιδωμεν. παντως το cooper s ειναι πιο ομορφο κ απο αυτουγ εγω δεν θα επαιρνα κανενα απο τα δυο. θα επαιρνα μιτο. και ας ειναι χειροτερη απ'το s
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
θα επαιρνα μιτο.Εγώ θα έπαιρνα άνετα την Αριάδνη...
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
μα ποιος σου ειπε οτι το γαματο αυτοκινητο ειναι φθηνο χομπι σημερα;
πανε οι εποχες του ραλλυ.....
για το SS δεν εχω αποψη. ιδωμεν. παντως το cooper s ειναι πιο ομορφο κ απο αυτουγ εγω δεν θα επαιρνα κανενα απο τα δυο. θα επαιρνα μιτο. και ας ειναι χειροτερη απ'το s
Ναι είναι ακριβό σπόρ, αλλά τόσα χρήματα για ένα couper δεν τα έδινα…Δεν παίρνω καλύτερα το 500 abarth (και το SS κιόλας), που είναι και πιο μουράτο και θα το πατάω!?!? Θεωρώ ότι το punto abarth σκοτώνει…και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το σπιλώνουν οι περισσότεροι με άνισες δοκιμές και συγκρίσεις κάθε φορά…(βλέπε περιοδικό drive). Επειδή μεγάλωσα με άλφα, την λατρεύω και παλιότερα είχα μία 147 ΤΙ, θέλω να πω κάτι για την ΜΙΤΟ…δεν πιστεύω ότι έχει το στυλ που πρέπει να έχει μια πραγματική άλφα ρομέο, καθώς, και στην ποιότητα και στη σχεδίαση μου φαίνετε φτηνή. Έχω την εντύπωση ότι κάναν προχειροδουλειά αυτή τη φορά…και βάλανε απλά ένα τουρμπάτο μοτέρ για να τραβήξει τα βλέμματα! Τέλος δεν είναι πιο γρήγορη απτό punto abarth, υστερείτε σε χρόνους, ρεπρίζ κλπ ενώ το abarth και καλύτερα στημένο…
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
μα ποιος σου ειπε οτι το γαματο αυτοκινητο ειναι φθηνο χομπι σημερα;
πανε οι εποχες του ραλλυ.....
για το SS δεν εχω αποψη. ιδωμεν. παντως το cooper s ειναι πιο ομορφο κ απο αυτουγ εγω δεν θα επαιρνα κανενα απο τα δυο. θα επαιρνα μιτο. και ας ειναι χειροτερη απ'το s
Ναι είναι ακριβό σπόρ, αλλά τόσα χρήματα για ένα couper δεν τα έδινα…Δεν παίρνω καλύτερα το 500 abarth (και το SS κιόλας), που είναι και πιο μουράτο και θα το πατάω!?!? Θεωρώ ότι το punto abarth σκοτώνει…και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το σπιλώνουν οι περισσότεροι με άνισες δοκιμές και συγκρίσεις κάθε φορά…(βλέπε περιοδικό drive). Επειδή μεγάλωσα με άλφα, την λατρεύω και παλιότερα είχα μία 147 ΤΙ, θέλω να πω κάτι για την ΜΙΤΟ…δεν πιστεύω ότι έχει το στυλ που πρέπει να έχει μια πραγματική άλφα ρομέο, καθώς, και στην ποιότητα και στη σχεδίαση μου φαίνετε φτηνή. Έχω την εντύπωση ότι κάναν προχειροδουλειά αυτή τη φορά…και βάλανε απλά ένα τουρμπάτο μοτέρ για να τραβήξει τα βλέμματα! Τέλος δεν είναι πιο γρήγορη απτό punto abarth, υστερείτε σε χρόνους, ρεπρίζ κλπ ενώ το abarth και καλύτερα στημένο…
τα εχεις οδηγησει ολα αυτα που λες??
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
μα ποιος σου ειπε οτι το γαματο αυτοκινητο ειναι φθηνο χομπι σημερα;
πανε οι εποχες του ραλλυ.....
για το SS δεν εχω αποψη. ιδωμεν. παντως το cooper s ειναι πιο ομορφο κ απο αυτουγ εγω δεν θα επαιρνα κανενα απο τα δυο. θα επαιρνα μιτο. και ας ειναι χειροτερη απ'το s
Νομιζω πως αυτο που λεει ειναι οτι με συγκεκριμενα λεφτα στην τσεπη αμα πας, το Abarth ειναι ποιο γαμηστερο απο το Mini. Αμα τα κεφαλαια σου απο την αλλη ειναι ανεξαντλητα... αλλαζει...
-
Συγγνωμη ρε παιδια ...δηλαδη το πουντο ειναι value for money?
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Συγγνωμη ρε παιδια ...δηλαδη το πουντο ειναι value for money?Το Abarth το απλο νομιζω πως ναι...
-
Δεν μιλαω για το απλο μιλαω για το ss που απο οτι βλεπω εινια το μοναδικο που καλυπτει τα παιδια εδω μεσα
Fiat Grande Punto ABARTH