Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 489
    • 490
    • 16 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9782
    221031
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thymios last edited by

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      306.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:

        Όταν πας στην δευτερη σκάλα, ακούς την αντλία να κάνει priming;

        Την άκουγα έντονα τον τελευταίο καιρό και τώρα τίποτα...

        Στο συνεργείο μου είπαν οτι αν ακοπυγεται έντονα δεν είναι καλό..πρέπει να ακούγεται λίγο

        Τελικά άλλαξα τρόμπα.

        100 ευρώ η Bosch

        Νταξ, τα περίμενα χειρότερα...

        Μπορουσε να ειναι και καλυτερα,ρελες της τρομπας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Και ακόμα καλύτερα, να βαριόταν να δουλέψει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thymios last edited by

            Αφού το ρελέ έμεινε το ίδιο...

            Ό,τι έγινε έγινε...τα έχουμε και λέμε

            τα 180 ευρώ 70-300mm
            τα (180-100)=80 Χ ;mm

            Χ= LOS POULOS...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bassstarlet
              bassstarlet last edited by

              Έχω παρατηρήσει,πως όταν αλλάζω ελαστικά(μπροστά)το τιμόνι στρίβει πιο εύκολα.
              Γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά;

              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Mάλλον γιατί στα πρώτα εκατοντάδες χιλιόμετρα έχουν ακόμα την επίστρωση για να ξεκολλάνε εύκολα από τα καλούπια;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Δεν έχουν πατήσει ακόμα καλά και έχεις μικρότερη επιφάνεια σε επαφή με το δρόμο!!! Μιλάμε φυσικά για λίγα χιλιόμετρα και όχι για πολύ καιρό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Τι πιθανότητες θα δίνατε σε αμάξι μετά από εξαγωγή και καθαρισμό των μπεκ να εμφανίζονται σποραδικά/τακτικά σφάλματα ανάφλεξης (missfires) και σποραδικές βλάβες στο σύστημα ανάφλεξης/πεταλούδας; Μιλώντας πάντα για κωδικούς στο obd.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Αν η δουλειά έγινε όπως πρέπει καμία. Αν όμως όχι, τίποτα δεν μπορεί να αποκλειστεί!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Tελικά ένα μπεκ είχε κολλήσει ανοιχτό... Το αντικατέστησαν και όλα καλά. Τώρα απλά έτυχε, έγινε μ@λακία στον καθαρισμό, ποιός ξέρει. Φυσικά του είπα να αλλάξει και λάδια κτλ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kon5 last edited by

                          Στην μηχανή του σκάφους όταν ήταν ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ξαφνικά στο ρελαντί σβήνει και δεν έπαιρνε με τπτ. Είχε κολλήσει ένα μπεκ (συνολικά έχει 2 μπεκ, ένα για κάθε σειρά κυλίνδρων v8 ) και ενώ η πεταλούδα ήταν ανοιχτή για ρελαντί το μπέκ ψέκαζε σαν να έδινες τέρμα γκάζι και μπούκωσε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Ανεβασμένη θερμοκρασία (όχι υπερθέρμανση, απλά ανεβασμένη θερμοκρασία λειτουργίας) σε ένα κατά το δυνατόν καλό κύκλωμα ψύξης μπορεί να αποδίδεται σε παλιό αντιψυκτικό; Για το 304 μιλάω, από όσο βλέπω έχει καμία 3ετία να αλλαχτεί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zorz last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:
                              Ανεβασμένη θερμοκρασία (όχι υπερθέρμανση, απλά ανεβασμένη θερμοκρασία λειτουργίας) σε ένα κατά το δυνατόν καλό κύκλωμα ψύξης μπορεί να αποδίδεται σε παλιό αντιψυκτικό; Για το 304 μιλάω, από όσο βλέπω έχει καμία 3ετία να αλλαχτεί.

                              Όταν 'παλιώνει' το υγρό κυρίως ξοδεύονται τα corrosion inhibitors κ.α. Οι γλυκόλες ίσως είναι αδρανείς. Αν όμως κατά διαστήματα έχανε υγρό και συμπλήρωνες μόνο αντιψυκτικό, η αναλογία που έχει τώρα μέσα θα είναι εις βάρος του νερού --> μικρότερη θερμοχωρητικότητα και θερμική αγωγιμώτητα.
                              Πάντως άλλαξε τα υγρά έτσι κι αλλιώς.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Θα τα αλλάξω, ειδικά στο 304 είναι γελοίο. Απλά επειδή έλεγα να το κάνω μόνος, είπα να ρωτήσω γιατί βαριέμαι τώρα να ψάχνω θερμοστάτες, αντλίες κτλ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                  Ανεβασμένη θερμοκρασία (όχι υπερθέρμανση, απλά ανεβασμένη θερμοκρασία λειτουργίας) σε ένα κατά το δυνατόν καλό κύκλωμα ψύξης μπορεί να αποδίδεται σε παλιό αντιψυκτικό; Για το 304 μιλάω, από όσο βλέπω έχει καμία 3ετία να αλλαχτεί.

                                  Πάρε μια βούρτσα και το λάστιχο και πλύνε το ψυγείο εξωτερικά. Θα εκπλαγείς πόση λάσπη μαζεύει και πόσο θα πέσει η θερμοκρασία λειτουργίας.

                                  (μη το ξεσκίσεις με πιεστικό και ξεφτιλιστούν τα πτερύγια)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kon5 last edited by

                                    Oι tsi κινητήρες έφεραν μια επανάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία. Φτάσαμε πλέον να έχουμε ακόμα και το passat με κινητήρα 1.4 και αξιοπρεπείς επιδόσεις. Παλαιότερα αυτό αν μας το έλεγαν θα κλαίγαμε από τα γέλια. Πολλές συζητήσεις έχουν γίνει για την αξιοπιστία των μικρών κινητήρων βενζίνης με turbo. Ποτέ όμως δεν έχω ακούσει κάποια δυσπιστία για τους πετρελαιοκινητήρες που έχουν turbo. Απεναντίας αυτοί θεωρούναι χωρίς αμφισβήτηση τέρατα αξιοπιστίας. Γιατί λοιπόν η τουρμπίνα κάνει τόσο 'ντόρο' στους βενζινοκινητήρες και όχι στους πετρελαιοκινητήρες?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      swift-b-p-m last edited by

                                      Θα έλεγα ότι ένας πετρελαιοκινητήρας έχει πιο ενισχυμένα εντόσθια/μέταλλα σε σχέση με ένα βενζινοκινητήρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Όλα τα κινούμενα μέρη, και το μπλόκ στους Diesel είναι πολύ βαρύτερα για αυξημένη αντοχή λόγω της πολύ υψηλής συμπίεσης, των αργών ρυθμών περιστροφής λόγω του καυσίμου, και των αρκετά ψυχρότερων καυσαερίων -200c >

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          professeur last edited by

                                          Πολύ καλή απορία ! Την έχω εδώ και χρόνια και εγώ.

                                          Η απάντηση-υπόθεση που έχω δώσει (με μεγάλη επιφύλαξη φυσικά) είναι το εύρος στροφών λειτουργίας των δύο κινητήρων. Ενας μέσος κινητήρας βενζίνης έχει κόκκινο στις περίπου 65οο στροφές και περνάει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στις 3500-4000 στροφές. Ο πετρελαιοκινητήρας έχει κόκκινο στις 5000 στροφές περίπου και περνάει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στις 2500+ στροφές. Οσο υψηλότερες στροφές έχει ο κινητήρας τόσο περισσότερα καυσαέρια πηγαίνουν στην τουρμπίνα και εκείνη στρροβιλίζεται με υψηλότερες στροφές (φυσικά όλα αυτά σε συνάρτηση με τη γεωμετρία των πτερυγίων κ.α.) και επομένως (ΥΠΟΘΕΤΩ) ότι σε βάθος χρόνου μια ίδια τουρμπίνα καταπονείται περισσότερο σε έναν κινητήρα βενζίνης από ότι σ' έναν αντίστοιχο πετρελαιοκινητήρα.

                                          Γενικά όμως μιλώντας δεν πιστεύω ότι ένας σύγχρονος τουρμπισμένος κινητήρας είναι περισσότερο επίφοβος από ένα αντίστοιχο πετρελαιοκινητήρα. Πριν 10-15 χρόνια είχαν πολλά θέματα να αντιμετωπίσουν οι τεχνικοί και ένα μεγάλο μέρος από αυτά έχει (θέλω να πιστεύω) επιλυθεί από την πρόοδο της ηλεκτρονικής διαχείρισης και της μεταλλουργίας οπότε για αυτό και όλοι είχαν ενδοιασμό να 'επενδύσουν' στα κάλλη του τούρμπο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zorz last edited by

                                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                            και των αρκετά ψυχρότερων καυσαερίων -200c >

                                            http://www.engineeringtoolbox.com/fuels ... d_168.html' target='_blank
                                            540 - 650 ºC

                                            http://www.steves.co.za/Engine_Protection_Units.html' target='_blank
                                            'We also know that 90% of diesel turbos today run with EGT's around 830ºC, some even as much as 950ºC. '

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 16 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr