Ο χρήστης Gigi έγραψε:
Eχθες το βραδυ οδηγησα στην Παρνηθα ενα Scirocco TSI 160 λευκο με ηλιοροφη,18αρες,δερματινα και DCC αναρτηση.Αναποφευκτα το συγκρινω με το GTI ED30 που ειχα μεχρι προτεινος.
Το τιμονι ειναι αρκετα ελαφρυ και βαραινει ευχαριστα στα πολλα, ενω η θεση οδηγησης ειναι τελεια αφου καθεσαι πολυ χαμηλα σε σωστη αποσταση απο τα χειριστηρια.
Στα αρνητικα το υψος της οροφης που χωραει οριακα οδηγο 1,90 υψος.Στα πισω καθισματα 2 ενηλικες μεχρι 1,95 καθονται ανετα,ενω το κεραμιδί δερμα αξιζει τα λεφτα του.
Στο δρομο τωρα, παρολο τις 18αρες η ποιοτητα κυλισης ειναι αριστη ακομη και με την DCC στην ενδειξη SPORT.
Πραγματικα δεν πιστευα οτι θα περναει τις ανωμαλιες και τα διαφορα ''σκαλοπατια'' του δρομου τοσο ανετα.Το GTI ηταν αρκετα πιο σκληρο και αποτομο με τις 18αρες.
Το πατημα του ειναι πολυ σιγουρο και δειχνει την απολυτη στιβαροτητα του πλαισιου ενω ειναι πιο παιχνιδιαρικο απο το GTI μεχρι να παρεμβει το ESP.
Μια ερωτηση αφηνω για τα φρενα τα οποια δεν τα πιεσα αρκετα για βγαλω ασφαλες συμπερασμα.
H ρυθμιση του DCC απο comfort σε sport δεν εχει υπερβολικα μεγαλη διαφορα,αλλα ουτως ή αλλως ειναι πολυ καλη ως τελεια για οδηγηση σε δημοσιο δρομο.
Αυτο που μου εκανε εντυπωση σε γρηγορο ρυθμο ειναι η λειτουργια της πισω αναρτησης που δεν ξεκολλαει με τιποτα ακομη και πανω σε ανωμαλιες,-εκτος αν πραγματικα το επιδιωξεις-και η λειτουργια του ESP το οποιο αφηνει το πισω μερος να γλυστρησει,παντα ομως μεσα σε ασφαλη ορια και φυσιολογικες γωνιες.
Τελος το μοτερ δειχνει ωραιο και γεματο παντου,αλλα σου φαινεται πολλες φορες ''λιγο'' μπροστα στις δυνατοτητες του πλαισιου.
Προσωπικα θα περιμενω να δω και το GTI VI το οποιο θα εχει μαλλον εναν πιο οικογενειακο χαρακτηρα.
Αμάξι για test drive με δέρμα και ηλιοροφή; Μπράβο σε όποιον το έφερε.
Όσον αφορά τις εντυπώσεις σου, πολύ ενδιαφέρουσες και χρήσιμες. Τις 18άρες τις έχω βάλει στο μάτι, αλλά με προβληματίζει πολύ η ποιότητα των δρόμων μας. Από τα λεγόμενά σου συμπεραίνω πως μάλλον δε θα υπάρχει πρόβλημα. Το ερώτημα βέβαια είναι, πέρασες από δρόμους με έντονες ανωμαλίες; Το DCC είναι επίσης μία καλή λύση, θεωρητικά, για τους ελληνικούς δρόμους. Πολύ απλά, στην πόλη μονίμως στο Comfort και έξω Normal ή Sport. Όλα αυτά όμως θεωρητικά. Πρακτικά, εσύ που το είδες, αξίζει τα λεφτά του για να το βάλει κάνεις;
Με βάζεις σε σκέψεις τώρα με το 200PS, αλλά δυστυχώς θα ξεφύγω στην τιμή σε σχέση με το 160PS. Εκτός αν το πάρω εντελώς γυμνό (σκοπεύω να βάλω πολλά έξτρα, DGS, ηλιοροφή, DCC, 18άρες ζάντες, ίσως και δέρμα). Εσύ τι θα προτιμούσες; 160PS υπερεξοπλισμένο ή 200PS γυμνό;