Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    μηχανικη βελτιωση σε renault clio 2
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. μηχανικη βελτιωση σε renault clio 2
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    22
    51
    954
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra last edited by

      Με 10.000 βρίσκεις Clio 172 phase II σε άριστη κατάσταση που έχει όλα όσα έλειπαν από το 172 phase I, το ΙΙ είναι σαφώς καλύτερο αμάξι από το Ι το οποίο το βρίσκεις 7.500 - 8.500

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        silvester last edited by

        εγω αυτο εκανα περιπου και δεν το μετανιωσα...
        ασε που το μονο προβλημα σοβαρο που εχω ειναι οτι δεν θελω να το δωσω...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          mop26 last edited by

          Ο χρήστης SILVESTER έγραψε:
          εγω αυτο εκανα περιπου και δεν το μετανιωσα...
          ασε που το μονο προβλημα σοβαρο που εχω ειναι οτι δεν θελω να το δωσω...

          μονο που εσυ πηρες 182 cup...εεεεεεεεεχει κατι ψιλοδιαφορεεεεεεεεεεεεες με το 172...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            silvester last edited by

            βασικα το δικο μου ολο ψιλο-χοντρο διαφορες εχει με ολα τα αλλα...
            αλλα απο1,4 ενερτζυ κοντραχοντροφιαγμενο σε ενα καθαρο 172, 172 αερα επιλεγω
            και εχει και απιστευτη τιμη τωρα γιατι και 9000 να το παρεις, πες μου σε 2-3 χρονια
            τι θα εχεις χασει, και ποσα θα εχεις κερδισει. ασε που στεκεται ανετα μεχρι και συμμερα
            οχι στην κορυφη των γρηγορων αλλα με ολα τους κοιτιεται στα ματια... ειδικα μερικα
            μοδατα 2.0 που φυσανε σε επαρχιακο δρομο ισως και να μην ξεκωλανε απο κοντα του...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mop26 last edited by

              καταρχην ΔΕΝ ειναι energy το μοτερ του!το γραφω και παραπανω..κατι λαθος εχει κανει και αυτο ειναι στα αλογα αν ειναι ΟΝΤΩΣ του 2000 clio..!αλλα δεν μας το επιβεβαιωνει...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                silvester last edited by

                σορυ νομιζα 1,4 με 75 αλογα και 8 βαλβιδες ηταν ενερτζι...
                οταν ειχα παρει το μτβ ειχε ακομα πολλα στοκαρισμενα με τετοιο κινητηρα...
                δεν τον στελνεις το παιδι ...στο σχολειο... για εντατικα μαθηματα μη χασει και τα λεφτα του γιατι ειναι κριμα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mop26 last edited by

                  Ο χρήστης SILVESTER έγραψε:
                  σορυ νομιζα 1,4 με 75 αλογα και 8 βαλβιδες ηταν ενερτζι...
                  οταν ειχα παρει το μτβ ειχε ακομα πολλα στοκαρισμενα με τετοιο κινητηρα...
                  δεν τον στελνεις το παιδι ...στο σχολειο... για εντατικα μαθηματα μη χασει και τα λεφτα του γιατι ειναι κριμα;

                  σωστα το λες...το παιδι ΕΙΠΑΜΕ κατι εχει γραψει λαθος....αμα μου πει τι μοτερ ειναι τελικα, θα τον στειλω για συμβουλευτικο σεμιναριο στον Μechanic!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    s3 last edited by

                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                    Με 10.000 βρίσκεις Clio 172 phase II σε άριστη κατάσταση που έχει όλα όσα έλειπαν από το 172 phase I, το ΙΙ είναι σαφώς καλύτερο αμάξι από το Ι το οποίο το βρίσκεις 7.500 - 8.500

                    Με 10.000 βρισκεις πιο ευκολα και 206 RC που ειναι και ελαφρως πιο αξιοπιστο σε μεταδοση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Ο χρήστης S3 έγραψε:

                      Με 10.000 βρίσκεις Clio 172 phase II σε άριστη κατάσταση που έχει όλα όσα έλειπαν από το 172 phase I, το ΙΙ είναι σαφώς καλύτερο αμάξι από το Ι το οποίο το βρίσκεις 7.500 - 8.500

                      Με 10.000 βρισκεις πιο ευκολα και 206 RC που ειναι και ελαφρως πιο αξιοπιστο σε μεταδοση.

                      Η συζήτηση είναι γύρω από τα Κλιό, όχι τι βρίσκεις με αυτά τα χρήματα. Και βέβαια εγώ προσωπικά δεν συγκρίνω το 207 με το Κλιό 172, το οποίο θεωρώ καλύτερο παντού. Γνώμη μου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        s3 last edited by

                        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                        Με 10.000 βρίσκεις Clio 172 phase II σε άριστη κατάσταση που έχει όλα όσα έλειπαν από το 172 phase I, το ΙΙ είναι σαφώς καλύτερο αμάξι από το Ι το οποίο το βρίσκεις 7.500 - 8.500

                        Με 10.000 βρισκεις πιο ευκολα και 206 RC που ειναι και ελαφρως πιο αξιοπιστο σε μεταδοση.

                        Η συζήτηση είναι γύρω από τα Κλιό, όχι τι βρίσκεις με αυτά τα χρήματα. Και βέβαια εγώ προσωπικά δεν συγκρίνω το 207 με το Κλιό 172, το οποίο θεωρώ καλύτερο παντού. Γνώμη μου.

                        Αυτο το συμπερασμα απο που προκυπτει οτι η συζητηση αφορα αποκλειστικα το κλειω 2.0?
                        Εμενα το σκεπτικο μου ηταν οτι καποιος που κοιτα για μεταχειρισμενο διλιτρο κλειω, θα κοιταξει και για 206 που ειναι ιδιας φιλοσοφιας αυτοκινητο.
                        Δεν του ειπα να παει να παρει πασσατ του 2000 πχ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bagus last edited by

                          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                          Και αναρωτιώμουν, δεν θα απαντήσει ο Βαγγέλης σαν ο πλέον αρμόδιος ? Ε! είδα το πόστ και ησύχασα, στο θέμα έχεις την απόλυτη εμπειρία εν Ελλάδι.

                          Ανέβασε και μια φωτό του παληού να το θυμηθούμε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikosxeng last edited by

                            παιδιά, έχω κι εγώ ένα Clio II Phase I 1.4 8V με 75 άλογα,
                            το αμάξι είναι άριστο... αν υπάρχει τρόπος να βγάλει καμμιά 10αριά άλογα;
                            με ULTIMATE/VPower Racing καμμιά διαφορά; THNX

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adis4gr last edited by

                              δε θυμαμαι αν μπαινει ο 1.4 16v...ο 21quadra θα σε πει ακριβως τι πρεπει!

                              αν μπαινει (που δε βλεπω λογο να μη μπαινει) μη ξοδεψεις φραγκο για χαζομαρες, βαλε το 16βαλβιδο...αλλο αμαξι θα δεις!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikosxeng last edited by

                                Δηλαδή βάζω τον 16βάλβιδο ΚΑΙ δεν ΚΆΝΩ ΤΠΤ άλλο;
                                Οπότε αφήνω ταμπούρα και μικρούς δίσκους χωρίς ABS;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  famas last edited by

                                  Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
                                  Δηλαδή βάζω τον 16βάλβιδο ΚΑΙ δεν ΚΆΝΩ ΤΠΤ άλλο;
                                  Οπότε αφήνω ταμπούρα και μικρούς δίσκους χωρίς ABS;

                                  Το Κλιό 1400ρι 16V έβγαινε με 238 δίσκους μπροστά(στην αρχή, μετά πήγε 259) και ταμπούρα πίσω χωρίς ABS, άνάλογα με την έκδοση.

                                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    larson last edited by

                                    Υπάρχουν τρόποι να αυξήσεις τη μέγιστη ισχή του μοτέρ κατά 10 ίππους , οι οποίοι δεν είναι λίγοι , αλλά θα χαλάσεις την γραμμικότητα λειτουργίας του , θα αυξήσεις την κατανάλωση , θα χάσεις σε αξιοπηστία και θα έχει ς περισσότερο θόρυβο. Για δέκα άλογα που για τα χίλια περίπου κιλά που ζυγίζει το αυτοκίνητο είναι ελάχιστα, δεν νομιζω πως αξίζει τον κόπο. Αν θες για ψυχολογικούς λόγους μπορείς να αλλάξεις το φίλτρο με ένα ποιο ελέυθερο όπως και το τελικό καζανάκι της εξάτμισης πάλι με κάποιο ποιο ελεύθερο αλλά πρόσεξε μην το παρακάνεις με το καζανάκι γιατί στο ταξίδι ο θόρυβος από μια υπερβολικά ελεύθερη εξάτμηση δεν υποφέρεται. Καλές αναζητήσεις ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos-carina-2-0-gti last edited by

                                      file mou..egw 8a evaza me 500euro to poli anoxidoti xiropoihti exatmisi kai me 450euro agonistiko simplekti..8a sou anevasei peripou 15hp ola auta
                                      kai meta megalitera mpek gia na dinoun megaliteri posotita kausimou me apotelesma megaliteri ipodinami epanaprogramatismo kai eisai entaxei.
                                      ola auta mazi me exatmisi kai kataliti giro sta 3000euro
                                      kai me 2000euro rixtou anartiseis kai frena.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos-carina-2-0-gti last edited by

                                        agonistiko kataliti i8ela na grapsw oxi simplekti..kai ase tis exatmiseis eleu8eras pou sou lene aloi.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          highfidelity last edited by

                                          Ό,τι και να βάλεις, γαλλικό είναι πετάς τα λεφτά σου όμως...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Ειπαμε τα παντα ολα θα πουμε σημερα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr