-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Μισο να παρω το ποπ κορν μου...
Να τα μασάς καλά μη φουσκώσει κάνενα στο στόμα και σφηνώσει στο λαιμό
Ευχαριστω για τη συμβουλη...δωσε μου μια ακομα:εσυ που το χεις ψαξει,σε τι χρωμα να παρω τη μιτο και με τι εξοπλισμο;
-
Ο χρήστης hennahito έγραψε:
φίλε πες τον μπάρμπα σου να πάρει το γιαπωνέζο και κάτι τρέχει στα γιούφτικα με τη νικαράγουα Ρίχνεις ένα CMBS πάνω και οδηγάς αμάξι του 3008Σπαστα και ξαναριχτα...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
ok ... δεν θα τσιμπήσεις το γκρι που μου έχει γυαλίσει
και έρχεται ένα σε κανα μήνα... σύμφωνα με τον Σγια να κάνεις και test drive στο accord !!!
τι σου είπαν ??? δεν έχουν να σου δώσουν
test drive?την άλφα γιατί δεν την οδήγησες κι εσύ ?
δεν με αφηνει να οδηγαω, αν και εγω το περνω κρυφα
θα μας παρουν τηλεφωνο λεει για test drive
-
Ο χρήστης hennahito έγραψε:
φίλε πες τον μπάρμπα σου να πάρει το γιαπωνέζο και κάτι τρέχει στα γιούφτικα με τη νικαράγουα Ρίχνεις ένα CMBS πάνω και οδηγάς αμάξι του 3008δεν καταλαβα τιποτε
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Μισο να παρω το ποπ κορν μου...
Να τα μασάς καλά μη φουσκώσει κάνενα στο στόμα και σφηνώσει στο λαιμό
Ευχαριστω για τη συμβουλη...δωσε μου μια ακομα:εσυ που το χεις ψαξει,σε τι χρωμα να παρω τη μιτο και με τι εξοπλισμο;
κοκκινο, distinctive +premium pack και ανθρακονημα στο ταμπλο
-
Ο χρήστης noble έγραψε:
φίλε πες τον μπάρμπα σου να πάρει το γιαπωνέζο και κάτι τρέχει στα γιούφτικα με τη νικαράγουα Ρίχνεις ένα CMBS πάνω και οδηγάς αμάξι του 3008
δεν καταλαβα τιποτε
ρε σαν τον bill33 κάνεις φιλαράκι! δε το έψαξες καθόλου το accord! δες τι τεχνολογία έχει πάνω και βλέπω να πηγαίνεις Κυριακή στον Σ να το κάνεις παραγγελιά!
ψαξτην φίλε! σα το σκυλί στ'αμπέλι θα πας, αυτοί δεν υπολογίζουν τίποτα! τα λεφτά του ιδρώτα σου θα δώσεις!
-
-
Ο χρήστης noble έγραψε:
ok ... δεν θα τσιμπήσεις το γκρι που μου έχει γυαλίσει
και έρχεται ένα σε κανα μήνα... σύμφωνα με τον Σγια να κάνεις και test drive στο accord !!!
τι σου είπαν ??? δεν έχουν να σου δώσουν
test drive?την άλφα γιατί δεν την οδήγησες κι εσύ ?
δεν με αφηνει να οδηγαω, αν και εγω το περνω κρυφα
θα μας πάρουν τηλέφωνο λέει για test drive
είσαι κάτω από 18 ? δεν έχεις δίπλωμα ? και τα 2 ?
πάντως το station Accord δεν έχει τόσους πολλούς χώρους ...
τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς σου και χρειάζεται εργαλεία ... -
Ο χρήστης hennahito έγραψε:
φίλε πες τον μπάρμπα σου να πάρει το γιαπωνέζο και κάτι τρέχει στα γιούφτικα με τη νικαράγουα Ρίχνεις ένα CMBS πάνω και οδηγάς αμάξι του 3008
δεν καταλαβα τιποτε
ρε σαν τον bill33 κάνεις φιλαράκι! δε το έψαξες καθόλου το accord! δες τι τεχνολογία έχει πάνω και βλέπω να πηγαίνεις Κυριακή στον Σ να το κάνεις παραγγελιά!
ψαξτην φίλε! σα το σκυλί στ'αμπέλι θα πας, αυτοί δεν υπολογίζουν τίποτα! τα λεφτά του ιδρώτα σου θα δώσεις!
τι τεχνολογια εχει?
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Μισο να παρω το ποπ κορν μου...
Να τα μασάς καλά μη φουσκώσει κάνενα στο στόμα και σφηνώσει στο λαιμό
Ευχαριστω για τη συμβουλη...δωσε μου μια ακομα:εσυ που το χεις ψαξει,σε τι χρωμα να παρω τη μιτο και με τι εξοπλισμο;
κοκκινο, distinctive +premium pack και ανθρακονημα στο ταμπλο
Το κοκκινο ειναι μια κουβεντα σκαι..
-
Ο χρήστης hennahito έγραψε:
φίλε πες τον μπάρμπα σου να πάρει το γιαπωνέζο και κάτι τρέχει στα γιούφτικα με τη νικαράγουα Ρίχνεις ένα CMBS πάνω και οδηγάς αμάξι του 3008
δεν καταλαβα τιποτε
ρε σαν τον bill33 κάνεις φιλαράκι! δε το έψαξες καθόλου το accord! δες τι τεχνολογία έχει πάνω και βλέπω να πηγαίνεις Κυριακή στον Σ να το κάνεις παραγγελιά!
ψαξτην φίλε! σα το σκυλί στ'αμπέλι θα πας, αυτοί δεν υπολογίζουν τίποτα! τα λεφτά του ιδρώτα σου θα δώσεις!
sorry αλλά τι τεχνολογία έχει πάνω ... °°??? ΄ισως για το 2.4 θα λες .....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
ok ... δεν θα τσιμπήσεις το γκρι που μου έχει γυαλίσει
και έρχεται ένα σε κανα μήνα... σύμφωνα με τον Σγια να κάνεις και test drive στο accord !!!
τι σου είπαν ??? δεν έχουν να σου δώσουν
test drive?την άλφα γιατί δεν την οδήγησες κι εσύ ?
δεν με αφηνει να οδηγαω, αν και εγω το περνω κρυφα
θα μας πάρουν τηλέφωνο λέει για test drive
είσαι κάτω από 18 ? δεν έχεις δίπλωμα ? και τα 2 ?
πάντως το station Accord δεν έχει τόσους πολλούς χώρους ...
τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς σου και χρειάζεται εργαλεία ...22 ειμαι
στο οτε δουλευει αλλα κανει και πατωματα ξυλινα σαν δευτερη δουλεια
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Μισο να παρω το ποπ κορν μου...
Να τα μασάς καλά μη φουσκώσει κάνενα στο στόμα και σφηνώσει στο λαιμό
Ευχαριστω για τη συμβουλη...δωσε μου μια ακομα:εσυ που το χεις ψαξει,σε τι χρωμα να παρω τη μιτο και με τι εξοπλισμο;
Nα σε στείλω το καρντάσι να τακιμιάστε και να σου πει,γειτονιά είστε
Μα ντιπ τρόμπας ρε παιδί μου -
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Μισο να παρω το ποπ κορν μου...
Να τα μασάς καλά μη φουσκώσει κάνενα στο στόμα και σφηνώσει στο λαιμό
Ευχαριστω για τη συμβουλη...δωσε μου μια ακομα:εσυ που το χεις ψαξει,σε τι χρωμα να παρω τη μιτο και με τι εξοπλισμο;
κοκκινο, distinctive +premium pack και ανθρακονημα στο ταμπλο
Το κοκκινο ειναι μια κουβεντα σκαι..
το ξερω, αλλα ειναι και αυτο μια 'κατευθυνση'... την αποχρωση να τη διαλεξεις μονος σου ... ολα στο πιατο τα θες;
μην πας σε ασπρο δεν της παει.. κ το μαυρο δεν ειναι πρακτικο. κοκκινο ftw -
Η Honda όμως έχει δώσει μεγάλο βάρος και στον τομέα της τεχνολογίας, όπου συναντάμε εφαρμογές από το Legend. Εν αρχή, στάνταρ είναι σε όλη τη σειρά το Vehicle Stability Assist (VSA), το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας δηλαδή. Με τη συνεργασία, τώρα, του VSA και του ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης, λειτουργεί το σύστημα Motion Adaptive EPS, που αντιλαμβάνεται την απώλεια ευστάθειας του αυτοκινήτου (στις στροφές αλλά και στο φρενάρισμα) και προχωρεί αυτόματα σε μικροδιορθώσεις του τιμονιού, ενθαρρύνοντας τον οδηγό να αντιδράσει σωστά. Από την άλλη, το LKAS (Lane Keeping Assist System) μέσω μιας κάμερας ανιχνεύει την απόκλιση του αυτοκινήτου από τη λωρίδα κυκλοφορίας του και διορθώνει την πορεία του Accord. Επίσης, το σύστημα Adaptive Cruise Control (ΑCC) αποτελεί μιαν αναβαθμισμένη εκδοχή του απλού cruise control, το οποίο μπορεί να διατηρεί σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να ενεργοποιήσει το γκάζι ή το φρένο. Τέλος, το Collision Mitigation Brake System (CMBS) βοηθάει στην αποφυγή πιθανής σύγκρουσης με εμπόδιο, αφού αν πλησιάζετε επικίνδυνα το προπορευόμενο όχημα τότε σε πρώτη φάση ένα πορτοκαλί μήνυμα αναβοσβήνει μπροστά στα μάτια του οδηγού, μετά οι ζώνες ασφαλείας τεντώνουν περισσότερο και τέλος, αν φτάσετε πολύ κοντά, ένα μικρό αλλά ικανό αυτόματο φρενάρισμα φροντίζει να επιβραδύνει λίγο το αυτοκίνητο, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν το ακινητοποιεί, κάτι που πρέπει να αναλάβει ο οδηγός. Συνολικά, δηλαδή, το νέο Accord είναι ένα από τα πλέον σύγχρονα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.
προσπεκτ δε πήρε κανείς όταν πήγε να το δει?
-
H 159 πάντως έχει ατέλειες στη συναρμογή.
Η μοκέτα που κρέμεται στο κεντρικό τούνελ σε premium καινούριο αυτοκίνητο δεν είναι και ότι καλύτερο. Και αν είναι να πεις ότι εντάξει μία παιδική ασθένεια είναι αυτό, ας το ξεπεράσουμε, βλέπεις μετά στην επόμενη φουρνιά από το εργοστάσιο, με πόσο πρόχειρο τρόπο* έχει διορθωθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα και λες αν είναι ποτέ δυνατόν...*Ένα κομμάτι φελιζόλ που σφηνώνει τη μοκέτα πιο σφιχτά στη κεντρική κονσόλα...
Υ.Γ. Παλάβωσα με τα σχόλια του πατέρα του noble...
-
Ο χρήστης hennahito έγραψε:
προσπεκτ δε πήρε κανείς όταν πήγε να το δει?
Πρέπει να το χρεώνει κάνα 20ευρω ο Σ
-
Ο χρήστης hennahito έγραψε:
Η Honda όμως έχει δώσει μεγάλο βάρος και στον τομέα της τεχνολογίας, όπου συναντάμε εφαρμογές από το Legend. Εν αρχή, στάνταρ είναι σε όλη τη σειρά το Vehicle Stability Assist (VSA), το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας δηλαδή. Με τη συνεργασία, τώρα, του VSA και του ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης, λειτουργεί το σύστημα Motion Adaptive EPS, που αντιλαμβάνεται την απώλεια ευστάθειας του αυτοκινήτου (στις στροφές αλλά και στο φρενάρισμα) και προχωρεί αυτόματα σε μικροδιορθώσεις του τιμονιού, ενθαρρύνοντας τον οδηγό να αντιδράσει σωστά. Από την άλλη, το LKAS (Lane Keeping Assist System) μέσω μιας κάμερας ανιχνεύει την απόκλιση του αυτοκινήτου από τη λωρίδα κυκλοφορίας του και διορθώνει την πορεία του Accord. Επίσης, το σύστημα Adaptive Cruise Control (ΑCC) αποτελεί μιαν αναβαθμισμένη εκδοχή του απλού cruise control, το οποίο μπορεί να διατηρεί σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να ενεργοποιήσει το γκάζι ή το φρένο. Τέλος, το Collision Mitigation Brake System (CMBS) βοηθάει στην αποφυγή πιθανής σύγκρουσης με εμπόδιο, αφού αν πλησιάζετε επικίνδυνα το προπορευόμενο όχημα τότε σε πρώτη φάση ένα πορτοκαλί μήνυμα αναβοσβήνει μπροστά στα μάτια του οδηγού, μετά οι ζώνες ασφαλείας τεντώνουν περισσότερο και τέλος, αν φτάσετε πολύ κοντά, ένα μικρό αλλά ικανό αυτόματο φρενάρισμα φροντίζει να επιβραδύνει λίγο το αυτοκίνητο, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν το ακινητοποιεί, κάτι που πρέπει να αναλάβει ο οδηγός. Συνολικά, δηλαδή, το νέο Accord είναι ένα από τα πλέον σύγχρονα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.προσπεκτ δε πήρε κανείς όταν πήγε να το δει?
δεν του αρεσουν τα προσπεκτ, λεει οτι λενε ψεματα μονο και μονο για να πουλησουν.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
προσπεκτ δε πήρε κανείς όταν πήγε να το δει?
Πρέπει να το χρεώνει κάνα 20ευρω ο Σ
τζαμπα τα δινουν
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
H 159 πάντως έχει ατέλειες στη συναρμογή.
Η μοκέτα που κρέμεται στο κεντρικό τούνελ σε premium καινούριο αυτοκίνητο δεν είναι και ότι καλύτερο. Και αν είναι να πεις ότι εντάξει μία παιδική ασθένεια είναι αυτό, ας το ξεπεράσουμε, βλέπεις μετά στην επόμενη φουρνιά από το εργοστάσιο, με πόσο πρόχειρο τρόπο* έχει διορθωθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα και λες αν είναι ποτέ δυνατόν...*Ένα κομμάτι φελιζόλ που σφηνώνει τη μοκέτα πιο σφιχτά στη κεντρική κονσόλα...
Ο λύκος κι αν εγέρασε.....
HONDA ACCORD VS ALFA ROMEO 159