-
Ισως θα πρέπει να μπει και μια άλλη παράμετρος που θα έχει να κάνει και με την εμπειρία. Κατω απο 24 είναι και οδηγοι που πρωταγωνιστούν καιρο τώρα στα ενιαια, καπ κλπ. Μηπως θα πρεπει να βρεθει μια φόρμουλα ώστε να μπουν παιδια με μικρή εμπειρία και να διεκδικήσουν στα ίσια χωρις να βρουν μπροστά τους 'εμπειρους' οδηγούς κάτω των 24;;
-
η δημοσιευση του αδερφου μου λεει για νεους χωρις διακρισεις συμπεριλαμβνομενου και του καρτ
-
8a dhlwna alla eimai 24+ kati psila kai 90% apo ioynio 8a yphretw thn mama patrida....
-
Μια μικρη απορια: Γιατι πρεπει ολα να γινονται τελευταια στιγμη; Ο Αη Βασιλης τους εσκασε την ιδεα;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Μια μικρη απορια: Γιατι πρεπει ολα να γινονται τελευταια στιγμη; Ο Αη Βασιλης τους εσκασε την ιδεα;Κωστή σε μία μεγάλη εταιρία υπάρχουν διαδικασίες - συμβούλια - εγκρίσεις!
Όταν μιλάμε για το budget ενός αγωνιστικού τμήματος σε συνδυασμό με προώθηση προϊόντος δεν είναι εύκολο να τα έχεις την ώρα που τα θές πάντα!
Το τελευταία στιγμή μπορεί να είναι και πολύ πάνω από τρείς μήνες προεργασία.
-
Δεκτο Αρη αλλα και στον κουμπαρα αυτων που θελουν να τρεξουν (φτηνα) υπαρχουν αναλογες, ισως και ακομα πιο χρονοβορες, διαδικασιες, σωστα;
-
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ!!ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ Ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ!!ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΧΑΛΙ... ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΕΡΒΙΣ!! ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ!!ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ!!ΑΞΙΖΕΙ!! ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ¨ΑΣΚΗΣΕΙΣ¨ΕΠΙ ΧΩΜΑΤΙΝΟΥ ΤΑΠΗΤΑ!!
-
Ολοι αγώνα δρόμου κάνουν/με Κωστή!
Με την λογική αυτή και εγώ θα ήθελα να ξέρω το πρωτάθλημα από το καλοκαίρι και όχι τον Δεκέμβρη!
Ούτως εί άλλως στον προγραμματισμό πιστεύω ότι θα μπεί ο παράγοντας χρόνος !
Αλλά πώς γίνεται να γκρινιάζουμε που δεν έχουμε αντιπροσωπίες στους αγώνες και όταν κάποιος έρχεται και μπαίνει στους αγώνες γκρινιάζουμε πώς το κάνει αντί να τους υποστηρίξουμε με όποιο τρόπο μπορούμε.
Δεν λέω να μην κάνουμε κριτική. Προτάσεις και ιδέες να καταθέτουμε που να είναι εφικτές.
Ας ακούσουμε την ολοκληρωμένη πρόταση της Lion πρώτα.
-
παντως αξιζουν πολλα μπαρβο πιστευω στην peugeot που κανει και ενα 2ο cup φετος εκτος απ το 1600,και ειδικα επειδη θα ειναι φυτωριο για πολλους μικρους απο 19 μεχρι 23,χωρις να εχουν να αντιμετωπισουν συνομηλικους με πολλαπλασια εμπειρια απο αγωνες καρτ και απο αλλα cup!τουλαχιστον σου φευγει ενα μερος του ανχους και μπορεις να διεκδικησεις ακομα και τον τιτλο γιατι δεν θα υπαρχουν φαβορι πριν τον πρωτο αγωνα! !οποιος δουλεψει περισσοτερο θα ειναι και ο νικητης πιστευω,και με την μορφη του cup θα εχει αποκομισει πολυτιμες εμπειριες για του χρονου,θα γινει πιο ολοκληρωμενος οδηγος!
-
ναι ειναι αληθεια 206 cup για οδηγουσ μετα το 1980 χωρισ διακρισεισ στο χωρο του αυτο. μαξιμουμ συμετοχων 10 λεπτομερειεσ την δευτερα στην απονομη τησ PEUGEOT.osoi δεν θα πανε μπορω ειτε εγω ειτε η PEUGEOT να τουσ ενημερωση σε τυχον αποριεσ
ΤΕΛΗΣ ΚΑΙΡΗΣ -
Καλός σας βρήκα!!!
Η Γαλλία είναι μια χώρα με περισσότερες βιομηχανίες αυτοκινήτου απο μία ίσως η απάντηση να είναι κάπου εκεί. Όσο για το κόστος της προετοιμασίας είναι στο χέρι μας να προσπαθήσουμε και να πετύχουμε να είναι χαμηλό. Οι συμφωνίες απο εμάς γίνονται. Δεν ήμαστε πρόβατα να τρώμε ότι μας δίνουν. Έχουμε άποψη απλά δεν οργανονόμαστε. Τα ρίχνουμε όλα στο ΣΟΟΑ λες και αυτός δεν είμαστε εμείς. Ίσως κάποτε το cup να είναι αυτό που θα μας εκφράζει και όχι αυτό που θα αποφασίσουν κάποιοι για μας χωρίς εμάς.
-
Ο χρήστης Μαρίνα έγραψε:
Καλός σας βρήκα!!!Η Γαλλία είναι μια χώρα με περισσότερες βιομηχανίες αυτοκινήτου απο μία ίσως η απάντηση να είναι κάπου εκεί. Όσο για το κόστος της προετοιμασίας είναι στο χέρι μας να προσπαθήσουμε και να πετύχουμε να είναι χαμηλό. Οι συμφωνίες απο εμάς γίνονται. Δεν ήμαστε πρόβατα να τρώμε ότι μας δίνουν. Έχουμε άποψη απλά δεν οργανονόμαστε. Τα ρίχνουμε όλα στο ΣΟΟΑ λες και αυτός δεν είμαστε εμείς. Ίσως κάποτε το cup να είναι αυτό που θα μας εκφράζει και όχι αυτό που θα αποφασίσουν κάποιοι για μας χωρίς εμάς.
Καλωσήρθες
Συμφωνώ, αλλά μέχρι σήμερα η σκληρη ελληνική πραγματικότητα, σε κατατάσει στους ρομαντικούς. Μακάρι να δούμε την μέρα που την τύχη των αγώνων θα ρυθμίζουν οι οδηγοί.
-
ΝΙΚΟΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ Η ΟΠΟΙΟΣ,ΑΛΛΑ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ¨ΟΠΟΙΟΣ ΔΟΥΛΕΨΕΙ¨ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΥΚΟΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ,ΟΣΟΙ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗ,ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΙΓΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ!!ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΕΣ(ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΛΙΟΙ-ΕΜΠΕΙΡΟΙ) Η ΜΟΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
ΝΙΚΟΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ Η ΟΠΟΙΟΣ,ΑΛΛΑ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ¨ΟΠΟΙΟΣ ΔΟΥΛΕΨΕΙ¨ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΥΚΟΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ,ΟΣΟΙ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗ,ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΙΓΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ!!ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΕΣ(ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΛΙΟΙ-ΕΜΠΕΙΡΟΙ) Η ΜΟΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.Ακριβως αυτο εννοω με την εννοια 'δουλεια'!Να δουλεψεις πανω στο αυτοκινητο σου ωστε να το μαθεις, να το φορας που λενε, για να μπορεις να το ελενχεις καθε ωρα και στιγμη,να μαθεις την συμπεριφορα του και τις ιδιατεροτητες του!μονο ετσι πιστευω οτι καποιος μπορει να κινηθει πολυ γρηγορα και να μπορει να 'παταει' πανω στο αυτοκινητο του!οσο ευκολο και ναναι το αυτοκινητο αν εισαι απειρος θες δουλεια για να το μαθεις και να γραψεις χρονους!εγω σαν νεος δεν ειχα χρονο το 2003 να δουλεψω λογω σπουδων μακρια απ την αθηνα και αυτο μου στοιχισε πολυ!λογικα φετος θα χω περισσοτερο χρονο,ελπιζω!συμφωνω απολυτα μαζι σου,ειδικα στο θεμα των δοκιμων!με 3-4 περασματα και πολυ καλες σημειωσεις μπορεις να πας γρηγορα και σωστα!με τις σωστες δοκιμες με τα σχετικα λιγα περασματα ειναι που θα μπεις στην νοοτροπια των ραλλυ!οσο για το αν θα σειμετασχω ουτε εγω ξερω αν και το βλεπω αρκετα δυσκολο γιατι εκενα μια επενδυση περσι και δεν ειναι ευκολο να κανω καινουρια φετος!πολυ θα το θελα παντως καθως φαινεται να ειναι ενας πολυ ενδιαφερον θεσμος-φυτωριο,με καλες προοπτικες,απο μια καθ ολα αξιολογη εταιρια στον χωρο των αγωνων στην ελλαδα, και πληρω τις προυποθεσεις
χαιρετω... -
Μας το χαλαει αυτο με την ηλικια ρε παιδια!Τι να πουμε εμεις του 79???Ασε που στο τελος τουχρονου παμε κ στρατο μαλλον.Για να δουμε...
-
Ο χρήστης Speedaddict έγραψε:
Μας το χαλαει αυτο με την ηλικια ρε παιδια!Τι να πουμε εμεις του 79???Ασε που στο τελος τουχρονου παμε κ στρατο μαλλον.Για να δουμε...Αμα στο χαλάει εσένα του '79 τι να πούμε κι'εμείς του '59!!!
-
Εσυ τουλαχιστον τρεχεις φιλε Castor.....ενω εγω αναφερομαι σε ξεκινημα........μαλλον με βλεπω να ξανααγοραζω ενα καρτακι να βρω την υγεια μου!!!
-
Ξέρετε κάτι γιαυτό , το υπογράφει ο Σ.Πετρόπουλος στο maxfuels.
*Βαλκανικό C2 Challenge
Η Vergina Inforally με τις ευλογίες και υπό τις οδηγίες και εντολές της μητρικής Citroen, διοργανώνει για πρώτη φορά ένα Βαλκανικό Ενιαίο Κύπελλο με αυτοκίνητα C2. Το C2 Challenge θα διεξαχθεί σε τέσσερις βαλκανικές χώρες, με 2 αγώνες στην Βουλγαρία, 2 στην Γιουγκοσλαβία και από έναν σε Ιταλία και Ελλάδα. Ο ελληνικός αγώνας θα είναι το Ράλι ΕΛΠΑ και θα είναι ο τελευταίος γύρος του Challenge, του οποίου η χρονική διάρκεια θα είναι από τον Μάιο μέχρι τον Σεπτέμβριο. Όλοι οι αγώνες θα είναι ασφάλτινοι, ενώ η προκήρυξή περιλαμβάνει 7 αυτοκίνητα, εκ των οποίων όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, ήδη έχουν κλειστεί τα τρία από Έλληνες οδηγούς. Οι προσπάθειες των διοργανωτών είναι να υπάρξουν και ξένες συμμετοχές μιας και το ενδιαφέρον δεν είναι μόνο ελληνικό.
Μέχρι τώρα έχουν εξασφαλιστεί δωρεάν συμμετοχές σε όλους τους αγώνες και διαμονές σε όλες τις χώρες, ενώ υπάρχει η πρόθεση να εξασφαλιστούν και τα μεταφορικά έξοδα. Επιπλέον θα υπάρχει ένα αρκετά καλό πριμ για όλους τους συμμετέχοντες ανεξαρτήτως θέσης ή τελικής βαθμολογίας. *
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Μια μικρη απορια: Γιατι πρεπει ολα να γινονται τελευταια στιγμη; Ο Αη Βασιλης τους εσκασε την ιδεα;Αν αυτός ο τίτλος υπάρχει και του χρόνου, που από όσο ενημερώθηκα έχει περισσότερα φόντα για του χρόνου, παρά φέτος, τότε όχι καθυστερημένος δεν είναι, αλλά ΑΚΡΩΣ έγκαιρα!!
Εντάξει, φέτος λίγοι θα προλάβουν να μάθουν, τολμήσουν, ετοιμάσουν. Όμως μέχρι του χρόνου ΑΝΕΤΑ!!! Αν πάλι το έβγαζαν Νοέμβριο δεν θα είχε διαφορά με το που το βγάζουν τώρα.
Πιστεύω πως αν είναι σωστός θεσμός θα διαφημίσει φέτος - γεμίσει του χρόνου! Άσε που με αυτόν τον τρόπο θα έχουν και το διάστημα να μελετήσουν τυχόν αστοχίες - παραλείψεις της προκύρηξης στην πράξη!
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Μας το χαλαει αυτο με την ηλικια ρε παιδια!Τι να πουμε εμεις του 79???Ασε που στο τελος τουχρονου παμε κ στρατο μαλλον.Για να δουμε...
Αμα στο χαλάει εσένα του '79 τι να πούμε κι'εμείς του '59!!!
Εμείιιιιις...
Του '60 οι εκδρομείιιιιιις....
ΕΝΙΑΙΟ, CUP ??? 2004